https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Ik wil ook naar Azië reizenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Jazeker een kleine 13 uur vliegen, kijk er nu al naar uit om daar een biertje te pakken
Die hadden we al een keer. Toen was ik hetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:07 schreef Maxbet het volgende:
Ik had: "Waar het verloren schaap terug is" voor de kaap.
Serieusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die hadden we al een keer. Toen was ik het
Holden zeggen ze hier allemaal.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:09 schreef Stryder het volgende:
Zit nergens in momenteel, niet echt praktisch om daar te gaan traden en waarschijnlijk heb ik andere dingen aan mn hoofd daar
Sparenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Azië reizen. Maar geen geld
.
Nee, alleen ik ben zo'n idioot waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Holden zeggen ze hier allemaal.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee, alleen ik ben zo'n idioot waarschijnlijk
Holdenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Holden zeggen ze hier allemaal.
Die smiley is echt de meest passief-agressieve smiley op dit forumquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:10 schreef Stryder het volgende:
[..]
Sparenen je kan het net zo goedkoop/duur maken als je zelf wilt natuurlijk.
Hou je mond Jahaewoonboem ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die smiley is echt de meest passief-agressieve smiley op dit forum.
19 februari om 21.00 uur als we geen vertraging hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:11 schreef roislecxe het volgende:
Oh maar ik wel wel iets gemist, wanneer ging je nou weg dan? Behalve 28 januari om een uur of half 3
Hahaha zit op mijn telefoon en ken maar 3 smileys uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die smiley is echt de meest passief-agressieve smiley op dit forum.
Hou zelf je mond Alina de sexmachinequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hou je mond Jahaewoonboem ofzo.
Ik ken er tegenwoordig te veel uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha zit op mijn telefoon en ken maar 3 smileys uit mijn hoofd
Het is mobiep.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha zit op mijn telefoon en ken maar 3 smileys uit mijn hoofd
Kijk daar kan ik wat meequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
19 februari om 21.00 uur als we geen vertraging hebben
Hehehe dat is over het algemeen geen goed teken natuurlijk, maarja zolang het maar gezellig is. Van de koers moeten we het niet hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ken er tegenwoordig te veel uit mijn hoofd
Dag Maxjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:16 schreef Maxbet het volgende:
Oh shit, het is bedtijd, wekker op 8:30 voor de pakketbezorger
Welterusten kinders, was weer gezellig hier
Trusten *zwaai*quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:16 schreef Maxbet het volgende:
Ja denk dat ik breaking bad ga downloaden(lees kopen) voor in het vliegtuig, aangezien iedereen daar zo lyrisch over is.quote:
Ja en in de praktijk zit ik er ook niet echt opquote:
Nog iet gezien, al wel gedownloadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja denk dat ik breaking bad ga downloaden(lees kopen) voor in het vliegtuig, aangezien iedereen daar zo lyrisch over is.
Deze bedoelde ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:23 schreef roislecxe het volgende:
Als Stryder niet binnen 3 dagen reageert maak ik het uit.
groetjes Annabel.
Breaking Badquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja denk dat ik breaking bad ga downloaden(lees kopen) voor in het vliegtuig, aangezien iedereen daar zo lyrisch over is.
Nog niks van die allemaal gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Breaking Bad![]()
Game of Thrones![]()
The Americans![]()
Orphan Black![]()
House of Cards![]()
Orange Is The New Black![]()
True Detective
Nou hup, kijken dan, doosquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nog niks van die allemaal gezien
Dat is toch de serie van die kerel met dat methlab ofzo. Wel veel verhalen over gehoord.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:23 schreef Stryder het volgende:
Ik hoop echt dat het was is, want 13 uur vliegen is echt te lang. Ach dacht ook dat ik game of thrones niet leuk zou vinden en die 3 seizoenen heb ik toen in minder dan een week gezien. Dus hopelijk hier hetzelfde, kan nooit slapen in vliegtuigen dus zou wel lekker zijn om de tijd door te komen
House of Cards al gekeken? Seizoen 2 komt vandaag om 06:00 uitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:23 schreef Stryder het volgende:
Ik hoop echt dat het was is, want 13 uur vliegen is echt te lang. Ach dacht ook dat ik game of thrones niet leuk zou vinden en die 3 seizoenen heb ik toen in minder dan een week gezien. Dus hopelijk hier hetzelfde, kan nooit slapen in vliegtuigen dus zou wel lekker zijn om de tijd door te komen
Waar gaat t over?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
House of Cards al gekeken? Seizoen 2 komt vandaag om 06:00 uit!
Ik heb zoveel tijd verspild aan het kijken van die seriequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat is toch de serie van die kerel met dat methlab ofzo. Wel veel verhalen over gehoord.
Is wat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb zoveel tijd verspilt aan het kijken van die serie. De helft van de serie is filler
.
Hahaha Alina klinkt ook als zo'n lekker naam voor een dom blond wicht :p. Nu maar hopen dat er geen andere Alina aan het lurken isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik![]()
Je hebt geluk dat ik nu Alina ben.
Ik vind Alina anders echt een leuke naam hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:25 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha Alina klinkt ook als zo'n lekker naam voor een dom blond wicht :p. Nu maar hopen dat er geen andere Alina aan het lurken is
Gaat over een politieke machtsstrijd in Washington, D.C. Eerst was ik wat sceptisch, maar het is zeer goed geschreven en het acteren is ook top gedaanquote:
Nieuwsitem over Doge. Videoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:16 schreef Maxbet het volgende:
quote:The new Aussie crypto-currency, Dogecoin gives Bitcoin a run for its money
Updated Thu 13 Feb 2014, 10:04pm AEDT
The rise of virtual currency 'Bitcoin' is changing the way we think about money.
But there are plenty of other contenders with an Australian digital coin stamped with the head of a cute Japanese dog leading the pack
Gaapquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gaat over een politieke machtsstrijd in Washington, D.C. Eerst was ik wat sceptisch, maar het is zeer goed geschreven en het acteren is ook top gedaan.
Neequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:26 schreef roislecxe het volgende:
Josefien, Annabel of Alina. dan is Alina toch t leukst?
Moggu.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
http://www.abc.net.au/new(...)gecoin-gives/5259088
Nee ook nog niet gezien. Kijk niet zo heel veel series, meestal films. Maar denk dat ik allee mogelijke films die ik leuk zou kunnen vinden al wel gezien heb....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
House of Cards al gekeken? Seizoen 2 komt vandaag om 06:00 uit!
En dat voor iemand zonder tijd om te Fokken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:27 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee ook nog niet gezien. Kijk niet zo heel veel series, meestal films. Maar denk dat ik allee mogelijke films die ik leuk zou kunnen vinden al wel gezien heb....
Ik slaap nog nietquote:
Meh vind Josefien wel leukquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:26 schreef roislecxe het volgende:
Josefien, Annabel of Alina. dan is Alina toch t leukst?
Hey zo ben ik hequote:
De series die ik net genoemd heb hebben stuk voor stuk filmkwaliteit. Doordat series steeds beter worden, trekken ze ook grotere namen aan, zoals Kevin Spacey in House of Cards en Matthew Matthew McConaughey in True Detective.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:27 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee ook nog niet gezien. Kijk niet zo heel veel series, meestal films. Maar denk dat ik allee mogelijke films die ik leuk zou kunnen vinden al wel gezien heb....
Trolletje jij mag het zeggen, welke naam is het leukst. Josefien, Annabel of Alina. In Real Life dan.quote:
Hahaha dogequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nieuwsitem over Doge. Video![]()
http://www.abc.net.au/new(...)gecoin-gives/5259088
[..]
jeuj ik heb DOGE. Op 283 gekochtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha dogeblijft de grappigste munt in ieder geval
Ook nog wakkerquote:
Hahaha klinkt wel spannendquote:
Heb de afgelopen weken misschien 9 films gezien over 2 avonden/nachten dus dat valt nog wel meequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dat voor iemand zonder tijd om te Fokken.
Gluurt kwaadaardig.
Blij dat dat nog steeds hetzelfde isquote:
Emma!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over 15 dagen kies ik weer nieuweMisschien nog wel een leukere
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Stryder had het toch de hele tijd over naar het buitenland vertrekken en een chick in het buitenland? Hij zou dan geen internet hebben ofzo. Die is vast weg. Tenzij "buitenland" in zijn wereld een synoniem is voor de bajes en Stryder gewoon een of andere mob boss isgrapjen Stryder geen wiseguys sturen oke
![]()
Ja absoluut mensen zien dat het grote successen kunnen worden. Walking Dead/GoT/Breaking Bad en dat zorgt weer voor een grotere kwaliteitsinjectie en ook voor een hoop troep natuurlijk. Maar vind het altijd wel lekker om een film te kijken. Gewoon een verhaal dat afloopt. Bij GoT bijvoorbeeld heb ik 3 seizoenen gezien, maar je weet nog steeds niet hoe het afloopt. Daar kan ik niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De series die ik net genoemd heb hebben stuk voor stuk filmkwaliteit. Doordat series steeds beter worden, trekken ze ook grotere namen aan, zoals Kevin Spacey in House of Cards en Matthew Matthew McConaughey in True Detective.
Waaaat hahaha waarom heb je dat gekocht. Is niks voor jou.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
jeuj ik heb DOGE. Op 283 gekocht
Een film om je kapot te lachen, maar die wel erg eng bedoeld is? Sharknadoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja absoluut mensen zien dat het grote successen kunnen worden. Walking Dead/GoT/Breaking Bad en dat zorgt weer voor een grotere kwaliteitsinjectie en ook voor een hoop troep natuurlijk. Maar vind het altijd wel lekker om een film te kijken. Gewoon een verhaal dat afloopt. Bij GoT bijvoorbeeld heb ik 3 seizoenen gezien, maar je weet nog steeds niet hoe het afloopt. Daar kan ik niet zo goed tegen
Je kunt de boeken gaan lezenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja absoluut mensen zien dat het grote successen kunnen worden. Walking Dead/GoT/Breaking Bad en dat zorgt weer voor een grotere kwaliteitsinjectie en ook voor een hoop troep natuurlijk. Maar vind het altijd wel lekker om een film te kijken. Gewoon een verhaal dat afloopt. Bij GoT bijvoorbeeld heb ik 3 seizoenen gezien, maar je weet nog steeds niet hoe het afloopt. Daar kan ik niet zo goed tegen
Nee ik weet het. ik moest van maxquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Waaaat hahaha waarom heb je dat gekocht. Is niks voor jou.
Hahaha zou eerder vertrekken oorspronkelijk maar iets uitgelopen. Vriendin zit nog steeds braaf in het buitenland.quote:
Ik hoop morgen niks te krijgen want ik heb ook niks gekochtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:39 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha zou eerder vertrekken oorspronkelijk maar iets uitgelopen. Vriendin zit nog steeds braaf in het buitenland.
Goedkope valentijnsdag voor mij. Heerlijk als ik niets "leuks" hoef te bedenken
Hahaha ja die heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een film om je kapot te lachen, maar die wel erg eng bedoeld is? SharknadoDie heb ik gekeken omdat die recensies zo gruwelijk slecht waren. En ze waren zo terecht
De belachelijkste film ooit.
Ik heb me echt kapot gelachen, oei er zwemmen haaien onder onze auto! Laten we uitstappen en wegrennen! Wait... huh?!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ja die heb ik ook gezienBig ass Spider, de megashark serie, waren allemaal beter. En geloof me die waren ook al niet heel best
Dat is misschien nog wel een plan. Zal ook wel weer de nodige tijd op bussen/treinen moeten gaan wachten en dan is het wel lekker om iets te doen te hebben. Dus wie weet, als ik me echt verveelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt de boeken gaan lezen.
Deze trailer is ook wel de moeite waard:
Niet kijken als je de eerste seizoenen nog niet gezien hebt!
Ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hoop morgen niks te krijgen want ik heb ook niks gekocht
Hahaha je kan nog beter aan de drank gaan dan aan de dogequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee ik weet het. ik moest van max![]()
Ik ben zelfs aan nog meer rotzooi gegaan. Er was niks te beleven, nachtenlang in m'n eentje, in de steek gelaten, toen ben ik gekke dingen gaan doen.
Ik heb al tig keer gezegd dat ik niks hoef.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
- Fijne Valentijnsdag schatje, ik heb een nieuw horloge voor je![]()
![]()
- Hoe bedoel je je hebt niks voor me gekocht![]()
?
Gewoon adderall, nooit meer slapenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha je kan nog beter aan de drank gaan dan aan de doge.
En terecht. Alleen maar commerciële onzin. Daarnaast is het allang geen verliefdheid meer bij ons. Eerder een vorm van acceptatiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hoop morgen niks te krijgen want ik heb ook niks gekocht
Nouja... ik kocht in op 140 eerst. dat was wel goed, nog geen uur erna ging het de lift in, naar 200+ 220+ 250+ na een dag of 2. Op een gegeven moment uitgecashed en opnieuw ingestapt een paar keer omdat ik het niet vertrouwde zo'n gigastijging. En nu blijkt wel waaromquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha je kan nog beter aan de drank gaan dan aan de doge.
Ahwwquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:46 schreef Stryder het volgende:
[..]
En terecht. Alleen maar commerciële onzin. Daarnaast is het allang geen verliefdheid meer bij ons. Eerder een vorm van acceptatie
Zo heb ik ze nog niet gehoordquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:46 schreef Stryder het volgende:
[..]
En terecht. Alleen maar commerciële onzin. Daarnaast is het allang geen verliefdheid meer bij ons. Eerder een vorm van acceptatie
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo heb ik ze nog niet gehoord![]()
Acceptatie?
Tja, het moet maar, ik ken je nou toch dus ach.
Tja als je een stijging verwacht is kopen altijd goed natuurlijk. Maar echt lange termijn. Ben er bang voor, maaaar er zijn gekkere dingen gebeurdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja... ik kocht in op 140 eerst. dat was wel goed, nog geen uur erna ging het de lift in, naar 200+ 220+ 250+ na een dag of 2. Op een gegeven moment uitgecashed en opnieuw ingestapt een paar keer omdat ik het niet vertrouwde zo'n gigastijging. En nu blijkt wel waarom
Maar aan de andere kant alles daalt. Dus misschien komt het goed.
De 7-year itch noemen ze dat tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:48 schreef roislecxe het volgende:
Maar verliefdheid gaat wel over ja, dat weet ik na 8 jaar ook wel
Ik heb niks voor de echte lange termijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja als je een stijging verwacht is kopen altijd goed natuurlijk. Maar echt lange termijn. Ben er bang voor, maaaar er zijn gekkere dingen gebeurd
Ach anders bleef ze ook zo alleen over. Vond ik zo zielig. Hahaha en ja dat zeg ik ook waar ze bij is hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo heb ik ze nog niet gehoord![]()
Acceptatie?
Tja, het moet maar, ik ken je nou toch dus ach.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach anders bleef ze ook zo alleen over. Vond ik zo zielig. Hahaha en ja dat zeg ik ook waar ze bij is hoor
Schijnt dat iedereen daar inderdaad tussen de 6 en 10 jaar mee te maken krijgt. Zo van, is dit het dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De 7-year itch noemen ze dat toch?
Waar komt ze vandaan, niet uit NL toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach anders bleef ze ook zo alleen over. Vond ik zo zielig. Hahaha en ja dat zeg ik ook waar ze bij is hoor
Ja precies dat gaat er wel vanaf. Maar heb het goed getroffen gelukkig, dus daar zal je mij niet over horenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:48 schreef roislecxe het volgende:
Maar verliefdheid gaat wel over ja, dat weet ik na 8 jaar ook wel
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Schijnt dat iedereen daar inderdaad tussen de 6 en 10 jaar mee te maken krijgt. Zo van, is dit het dan?
M'n vriendin had het ook.
(Zou ik al na een week hebben als ik haar was en met mij had maar goed)
Idem dito.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja precies dat gaat er wel vanaf. Maar heb het goed getroffen gelukkig, dus daar zal je mij niet over horen.
Hodlen is voor beginners inderdaad. Moet je niet aan beginnenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb niks voor de echte lange termijn
Ik koop wat ik denk dat goed is, en als ik tevreden ben met de winst gaat het weer weg
Tja wat moet je nou met mijquote:
Yup want zat toen nog te kijken mbt de bitmeet. Maar de 19e is ook nog te vroeg volgens mij. Al heb ik dat topic niet meer gezien, weet niet eens wat de definitieve datum is geworden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:40 schreef roislecxe het volgende:
Eigenlijk zou je de 11e ongeveer vertrekken.
Doe m'n bestquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:52 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hodlen is voor beginners inderdaad. Moet je niet aan beginnen
Ik onthou allesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Yup want zat toen nog te kijken mbt de bitmeet. Maar de 19e is ook nog te vroeg volgens mij. Al heb ik dat topic niet meer gezien, weet niet eens wat de definitieve datum is geworden.
Hahaha ben geen romanticus van nature hoor. Maar vind het dan leuker om dr te verassen op een dag die ik bepaal. Niet omdat het van me verwacht word. Dan ben ik er namelijk bij voorbaat eigenlijk al klaar meequote:
Zelfde als kerst enzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:56 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ben geen romanticus van nature hoor. Maar vind het dan leuker om dr te verassen op een dag die ik bepaal. Niet omdat het van me verwacht word. Dan ben ik er namelijk bij voorbaat eigenlijk al klaar mee
Hahaha mooie is dat iedereen er altijd een bepaald beeld bij heeft vroeger en dat je er naarmate je ouder wordt erachter komt dat dat grotendeels onzin is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Schijnt dat iedereen daar inderdaad tussen de 6 en 10 jaar mee te maken krijgt. Zo van, is dit het dan?
M'n vriendin had het ook.
(Zou ik al na een week hebben als ik haar was en met mij had maar goed)
Zeker. En we houden het niet voor niks inmiddels 8 jaar met elkaar uitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha mooie is dat iedereen er altijd een bepaald beeld bij heeft vroeger en dat je er naarmate je ouder wordt erachter komt dat dat grotendeels onzin is.
Romantiseren is leuk, maar realiseren is beter
Hahaha jawel joh. Ze werkt alleen veel in het buitenland.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waar komt ze vandaan, niet uit NL toch?
Hahaha omdat je daar waarschijnlijk niet mee wegkomt. Maar andersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja wat moet je nou met mij
Serieus is niet m'n beste kant. Zacht uitgedrukt. Een grapje maken kan ik wel. Maar verder? Tja ik zit op het moment de bank, ik eet m'n neus leeg, drink de krat bier leeg en roep naar de slaapkamer waarom ze geen pizza voor me maakt.
Edit: Oke niet helemaal 100% hiervan is waar.
Nou ik kan veel maken hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha omdat je daar waarschijnlijk niet mee wegkomt. Maar anders
Dat zijn geen verkeerde munten, verwacht dat dat over een paar maanden ook wel terug is op het oude niveau. Maar kan snel omslaan met bitcoins dus dat zal voorlopig wel even afwachten worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe m'n bestMeeste pakt wel goed uit, al zit ik nog met een zwerm NMC en PPC op 5.5, en die ga ik nu echt niet wegdoen op 3. das me te gortig, die hou ik noodgedwongen wel even vast.
Tja het is wat het is. Nu gaan ze niet meer weg. Wil best een beetje verlies nemen maar dit gaat me te ver.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat zijn geen verkeerde munten, verwacht dat dat over een paar maanden ook wel terug is op het oude niveau. Maar kan snel omslaan met bitcoins dus dat zal voorlopig wel even afwachten worden.
Ja je lijkt wel een vrouw. Wel vergeven maar niet vergeten enzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik onthou allesDat je het maar weet.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja je lijkt wel een vrouw. Wel vergeven maar niet vergeten enzo
Ja dan ben ik heel ergens anders inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:56 schreef roislecxe het volgende:
Oh en die datum is ergens begin April geloof ik.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dan ben ik heel ergens anders inderdaad
Ja precies. Als men gaat verwachten dat je ook komt. Kom nou toch als ik er geen zin in heb dan ga ik ook echt niet. Daar heb ik niets aan en daar hebben anderen dan vervolgens ook vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zelfde als kerst enzo.![]()
Verplichte gezelligheid in een kringetje omdat het hoort.
En nieuwjaarsdag, ook zoiets.
Omdat ie eerst naar de 100 gaat natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:00 schreef roislecxe het volgende:
Welke aap echt verkoopt 250 BTC op 550. Waarom zou je
Ik ben ook oud.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja precies. Als men gaat verwachten dat je ook komt. Kom nou toch als ik er geen zin in heb dan ga ik ook echt niet. Daar heb ik niets aan en daar hebben anderen dan vervolgens ook vrij weinig aan.
Hou niet van dat geforceerde gedoe. Maarja ik ben dan ook oud
BTC is al op 102 geweestquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:07 schreef Stryder het volgende:
[..]
Omdat ie eerst naar de 100 gaat natuurlijk
Zolang je maar alles kan zeggen tegen elkaar zonder dat het meteen een drama is. Dat je het oneens bent over zaken is niet meer dan logisch natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou ik kan veel maken hoor
In het begin zelfs veel te veel. Das was ook niet echt mijn ding, gewoon 0.0 tegenstand.
M;n relatie hiervoor was een en al tegenstand 2 jaar lang
Hahaha ja einde is nog niet in zicht hoorquote:
Ja dat is waar. De jonge jaren 16/21 zijn we al even voorbij. Word ook al regelmatig meneer genoemd, nou dan weet je wel hoe laat het isquote:
Ik word al sinds mijn 16e met meneer aangesprokenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dat is waar. De jonge jaren 16/21 zijn we al even voorbij. Word ook al regelmatig meneer genoemd, nou dan weet je wel hoe laat het is
Denk dat we niet eens veel verschillen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dat is waar. De jonge jaren 16/21 zijn we al even voorbij. Word ook al regelmatig meneer genoemd, nou dan weet je wel hoe laat het is
De hoofdprijs betalenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb gewoon 3 LTCs gekocht op 13.00 hoor. Het moet gewoon. Zo bizar laag.
Hahaha zei je dat een uir geleden niet ook alquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik denk dat ik maar een nacht ga doorhalen. Slapen doe ik morgenmiddag in de trein wel
.
Klopt ik ben 1 jaar ouderquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat we niet eens veel verschillen.
Edit in nieuwe post... ik kan niet lezen blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha zei je dat een uir geleden niet ook al
Hahaha en zometeen gewoon 9quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kom op, 3 weken terug had je voor 39 euro 1 LTC, nu 3.
Ja aflopende zaak, maar het is ook niet dat ik het kan veranderen. Vind het wel prima. Jonger worden is niks. Dan mag ik straks niet eens meer aan het bier. En dat pakken ze me niet zomaar afquote:
Komt vanzelf. Geduld is het woord, al is dat soms lastig. Maar als je er een tijdje inzit word je niet meer zo zenuwachtig van dit soort dalingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:18 schreef roislecxe het volgende:
Ik verkoop ze voorlopig ook niet, m'n LTC's. Ben blij met de 13.00.
En als het zakt naar 10, koop ik gewoon bij. Vorige keer dat het op 10 stond ging het ook terug naar 30
Ik moet gewoon zorgen dat ik door m'n hele fiat heen ben net voor het eind van deze crash.
hahaha dat merk ik ook wel echt. Toen ik 20 was kon ik wat meer hebben dan nuquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:20 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja aflopende zaak, maar het is ook niet dat ik het kan veranderen. Vind het wel prima. Jonger worden is niks. Dan mag ik straks niet eens meer aan het bier. En dat pakken ze me niet zomaar af.
Al zat ik afgelopen weekend aan het bier/wijn/sambuca/whiskey. Nou dat wist ik de volgende dag ook nog
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:19 schreef roislecxe het volgende:
Over een uur of 4 gaat het storm lopen hier.
Ja zal wel weer een berichtje op nu.nl verschijnenquote:
terug naar de koers van oktober 2013quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:22 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja zal wel weer een berichtje op nu.nl verschijnen
Precies als ik het bij mijn krat Hertog Jan hou gaat het allemaal prima. Maar ik was op visite en ze hebben daar eigenlijk nooit genoeg bier in huis als ik langskom. Tja dan drink ik die andere bende maar hahaha. Hebben lekker nog even de bbq aangezet om twee uur in de nacht. Ging primaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
hahaha dat merk ik ook wel echt. Toen ik 20 was kon ik wat meer hebben dan nu
maar goed, een biertje of 15 gaat nog wel, maar geen rotzooi door elkaar.
Ja dit gaat nog veel verder. Maar dat is alleen maar goed, komt er wel weer bovenopquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:23 schreef roislecxe het volgende:
323 nog maarDie gaat echt helemaal kapot vannacht.
Gokje?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:25 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dit gaat nog veel verder. Maar dat is alleen maar goed, komt er wel weer bovenop
Hahaha ja mijn ritme is erg wisselvallig de laatste tijd. Kan op de meest vreemde tijden gaan slapenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:24 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig ben ik er deze keer wel bij, vorige keer sliep ik![]()
Ouwe mensen moeten veel slapen
???quote:
Voor vannacht weet ik het niet, maar ik zie dit serieus nog wel richting de 100 gaan de komende dagen/weken.quote:
Op gox of overal?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:29 schreef Stryder het volgende:
[..]
Voor vannacht weet ik het niet, maar ik zie dit serieus nog wel richting de 100 gaan de komende dagen/weken.
Tja de buy support op 700/800 was ook immens, maar daar zijn we allang voorbij. Heel veel speculanten verlaten de markt, grote spelers drukken de markt nog verder met shortposities, opstapeling van slechte berichten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op gox of overal?
Denk niet dat mensen het zo ver laten komen. Maarja dat zou je van 300 ook zeggen
Mogguhquote:
Wij zijn de ramptoeristenquote:
*Grapjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:35 schreef roislecxe het volgende:
Crash is voorbij. Alles stijgt. Ik ga slapen houdoe.
]
Grapjunnn
Lekker aan het crashen zoals gebruikelijkquote:
Ik had langer moeten holden, maar ik dacht hij zakt zo weer in, dan koop ik snel weer LTC's bij.quote:
Zal wel stabiel blijven dalen met af en toe een regenbuiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:39 schreef roislecxe het volgende:
Hij zet of door, of er komt zometeen een enorme klap. wat zou het zijn
Keihard klappenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:39 schreef roislecxe het volgende:
Hij zet of door, of er komt zometeen een enorme klap. wat zou het zijn
Denk het ook. Iedereen die net is ingestapt heeft winst, zodra het dreigt te gaan dalen knalt het weer omdat iedereen z'n winst wil hebben.quote:
Met zulke spikes kan je meestal alleen profiteren als je al buy's hebt staan. En probeer die maar eens in te schatten, zo makkelijk is dat niet hoorquote:
Klopt, als je te laat bent bent je te laat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Met zulke spikes kan je meestal alleen profiteren als je al buy's hebt staan. En probeer die maar eens in te schatten, zo makkelijk is dat niet hoor
Ja maar ik vind het dan ook gewoon leuk om Alina op te naaienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klopt, als je te laat bent bent je te laat.
Ik had goed gegokt op 13.00, was niet de hoofdprijs
Doe voor Annabel maar lief zijn dan, das mijn andere persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het dan ook gewoon leuk om Alina op te naaien
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:48 schreef Stryder het volgende:
Tja weer een beetje de november bewegingen op deze manier. Veel leuker dan dat stabiele gedoe.
Komop we willen helemaal niet dat Bitcoin stabiel gaat worden, dat is veels te saai
Misschien...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:50 schreef Stryder het volgende:
Gewoon LTC inkopen op een dollar over een paar uur.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:52 schreef Mortaxx het volgende:
Stryder weer op vrije voeten?
Gekocht op 551. Beetje hoog achteraf
Hahaha nog 5 dagen. Dan moet ik weer terugquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:52 schreef Mortaxx het volgende:
Stryder weer op vrije voeten?
Gekocht op 551. Beetje hoog achteraf
Lekker een paar daagjes verlofquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:53 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha nog 5 dagen. Dan moet ik weer terug
Alles eraf momenteel. Te weinig tijd om het goed te kunnen volgen helaas. Had nog wel wat leuks kunnen bijverdienen achteraf gezien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien...
Heb jij nog fiat of alles eraf gehaald?
Storten kreng, dan heb je een reden om te blijven hangen komende dagen (nachten)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Alles eraf momenteel. Te weinig tijd om het goed te kunnen volgen helaas. Had nog wel wat leuks kunnen bijverdienen achteraf gezien.
Pas op met wat je zegt jongen!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:55 schreef roislecxe het volgende:
Wat een stabiele zooi al 10 minuten. Zo saai.
Nou he, met dit prachtige winterweerquote:
Alles naar de klotequote:
Het wordt een heel mooi weekendquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou he, met dit prachtige winterweer. Kan niet wachten op die 30 graden straks
En die superstorm dan? Die kwam er toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het wordt een heel mooi weekend![]()
Zon en dik 10 graden. Das heel wat voor normaal de koudste decade van het jaar.
Hahaha nou als ik weer inkoop moet het toch echt wel in een uptrend zijn. Heb er helaas te weinig tijd voor om er nu goed bovenop te zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Storten kreng, dan heb je een reden om te blijven hangen komende dagen (nachten)
Al is een maar een paar 100 ofzo.
Ach schei uit. Zeker de FP gelezen met Djeez zn berichtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:59 schreef Faazz het volgende:
[..]
En die superstorm dan? Die kwam er toch?
Nu kopen, over een half jaar kijken. Spannunddddquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha nou als ik weer inkoop moet het toch echt wel in een uptrend zijn. Heb er helaas te weinig tijd voor om er nu goed bovenop te zitten
Tja net als dat ik met het regenseizoen in midden amerika zat. Heeft misschien 5 dagen geregend in 3 maandenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:59 schreef Faazz het volgende:
[..]
En die superstorm dan? Die kwam er toch?
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja net als dat ik met het regenseizoen in midden amerika zat. Heeft misschien 5 dagen geregend in 3 maanden
Maar zolang het hier gewoon regent, verandert het klimaat heul niet. Vraag maar aan de kenners op de FP. En vorig jaar hebben ze zowaar sneeuw gehad. Dus kom nou.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja net als dat ik met het regenseizoen in midden amerika zat. Heeft misschien 5 dagen geregend in 3 maanden
Vergeet eens niet dat wij afgelopen zomer een schitterende prachtzomer hebben gehadquote:
Nou ik ken mezelf en dan zit ik straks gewoon bij elke wifi mogelijkheid te kijken. Dat wil ik een beetje zien te voorkomenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu kopen, over een half jaar kijken. Spannundddd
Omdat we toevallig sneeuw hebben gehad betekent het niet dat de aarde niet opwarmtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar zolang het hier gewoon regent, verandert het klimaat heul niet. Vraag maar aan de kenners op de FP. En vorig jaar hebben ze zowaar sneeuw gehad. Dus kom nou.
Sarcasm Sheldonquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Omdat we toevallig sneeuw hebben gehad betekent het niet dat de aarde niet opwarmt.
Oké Alinaquote:
Het zal allemaal wel loslopen. En zo niet dan hebben we er nog steeds geen directe invloed op. En regen/kou/zon ik vind het allemaal wel zijn charmes hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar zolang het hier gewoon regent, verandert het klimaat heul niet. Vraag maar aan de kenners op de FP. En vorig jaar hebben ze zowaar sneeuw gehad. Dus kom nou.
Ik weet niet waar je het over hebtquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen. En zo niet dan hebben we er nog steeds geen directe invloed op. En regen/kou/zon ik vind het allemaal wel zijn charmes hebben
Regen en kou heeft geen charme. Zon mag, maar hoeft niet, en een graaf of 24 en Tshirtjesweer en terrasweer. Dat heeft charme. En onweerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen. En zo niet dan hebben we er nog steeds geen directe invloed op. En regen/kou/zon ik vind het allemaal wel zijn charmes hebben
Is goed hoor, Alinaquote:
Jij houdt wel van jonge gravenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[..]
Regen en kou heeft geen charme. Zon mag, maar hoeft niet, en een graaf of 24 en Tshirtjesweer en terrasweer. Dat heeft charme. En onweer
Hoe jonger hoe beter.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij houdt wel van jonge graven?
Eh....quote:
Je meent hetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:10 schreef roislecxe het volgende:
De fut is er een beetje uit lijkt het.
Ik vind het allemaal wel leuk. Ook al regent het, dan pak ik nog steeds liever de fiets dan de auto.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[..]
Regen en kou heeft geen charme. Zon mag, maar hoeft niet, en een graaf of 24 en Tshirtjesweer en terrasweer. Dat heeft charme. En onweer
Oude kaasquote:
In de regen fietsen is niet erg, mits het dan 20+ graden is. En onder de 10 graden en op de fiets in de regen, met uiteraard altijd wind tegen is gewoon rotquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel leuk. Ook al regent het, dan pak ik nog steeds liever de fiets dan de auto.
Dat ik warm weer associeer met bier is natuurlijk een compleet andere vorm van charme.
Al betekent dit niet dat als het kouder is, dat ik dan geen bier drink
Schimmelkaasquote:
Hahaha heul nie. Ik hou van regen, tenzij ik verplicht naar buiten moet om te rokenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In de regen fietsen is niet erg, mits het dan 20+ graden is. En onder de 10 graden en op de fiets in de regen, met uiteraard altijd wind tegen is gewoon rot
Stabiliteitquote:
Nee echt serieus nu he. Iedereen doet wel alsof het slecht is.quote:
Nee hooguit: waarom heb ik op 14 gekocht hahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:23 schreef roislecxe het volgende:
Denk het voor vannacht voorbij is. Ik ga gewoon 4 LTCtjes kopen op 14, en dan zien we morgen wel hoelang we ermee zitten
Maar dan kan ik morgen niet zeggen: Had ik maar op 14 gekocht![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:23 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee echt serieus nu he. Iedereen doet wel alsof het slecht is.
Maar door te roken werd ik ineens geaccepteerd door vrienden.
Daarnaast verplicht ik mezelf om tijdig sigaretten te halen, dus leerde me het me discipline.
Om nog naar niet te spreken over de extra beweging die ik krijg door sigaretten te halen.
Roken is voor mij echt een goede keuze geweest en kan het echt iedereen aanraden
Juist....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:23 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee echt serieus nu he. Iedereen doet wel alsof het slecht is.
Maar door te roken werd ik ineens geaccepteerd door vrienden.
Daarnaast verplicht ik mezelf om tijdig sigaretten te halen, dus leerde me het me discipline.
Om nog naar niet te spreken over de extra beweging die ik krijg door sigaretten te halen.
Roken is voor mij echt een goede keuze geweest en kan het echt iedereen aanraden
Mwa ach, onder de 10 zal het niet zomaar gaan. Dan wil de hele wereld LTCtjes kopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee hooguit: waarom heb ik op 14 gekocht hahaha
Ja niveau oktober komt angstig dicht in de buurt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:30 schreef Mortaxx het volgende:
Gox was 300nog een weekje en je krijgt daar geld toe als je koopt
Dat is zeker waar en overall 1 van de meest stabiele muntenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa ach, onder de 10 zal het niet zomaar gaan. Dan wil de hele wereld LTCtjes kopen.
En ik ga trouwens in PPC want die stijgt gemiddeld harder, meer profijt van een stijging van 1 punt als bij LTC
Zal ik doen. Trusten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe maar eens naar de koersjes kijken dan
quote:
Ze zullen het wel weer gooien op grote tieten tijdens de Olympische Spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gox doet niet meer meequote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
i see what you did there
Damn, mt Gox op 350
Van mij mag de Eurokoers ook wel onder de 400 gaan straks. Dan ga ik overwegen om er wat meer in te investeren dan mijn 50 euro tot nu toequote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
i see what you did there
Damn, mt Gox op 350
Mijn geld is opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van mij mag de Eurokoers ook wel onder de 400 gaan straks. Dan ga ik overwegen om er wat meer in te investeren dan mijn 50 euro tot nu toe.
Die China crash was snel dit is echt een trage down trend.. Door aanhoudende slechte nieuws...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:56 schreef Sands het volgende:
[..]
We zitten nog niet op het niveau van de China crash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |