En die superstorm dan? Die kwam er toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het wordt een heel mooi weekend![]()
Zon en dik 10 graden. Das heel wat voor normaal de koudste decade van het jaar.
Hahaha nou als ik weer inkoop moet het toch echt wel in een uptrend zijn. Heb er helaas te weinig tijd voor om er nu goed bovenop te zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Storten kreng, dan heb je een reden om te blijven hangen komende dagen (nachten)
Al is een maar een paar 100 ofzo.
Ach schei uit. Zeker de FP gelezen met Djeez zn berichtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:59 schreef Faazz het volgende:
[..]
En die superstorm dan? Die kwam er toch?
Nu kopen, over een half jaar kijken. Spannunddddquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha nou als ik weer inkoop moet het toch echt wel in een uptrend zijn. Heb er helaas te weinig tijd voor om er nu goed bovenop te zitten
Tja net als dat ik met het regenseizoen in midden amerika zat. Heeft misschien 5 dagen geregend in 3 maandenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:59 schreef Faazz het volgende:
[..]
En die superstorm dan? Die kwam er toch?
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja net als dat ik met het regenseizoen in midden amerika zat. Heeft misschien 5 dagen geregend in 3 maanden
Maar zolang het hier gewoon regent, verandert het klimaat heul niet. Vraag maar aan de kenners op de FP. En vorig jaar hebben ze zowaar sneeuw gehad. Dus kom nou.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja net als dat ik met het regenseizoen in midden amerika zat. Heeft misschien 5 dagen geregend in 3 maanden
Vergeet eens niet dat wij afgelopen zomer een schitterende prachtzomer hebben gehadquote:
Nou ik ken mezelf en dan zit ik straks gewoon bij elke wifi mogelijkheid te kijken. Dat wil ik een beetje zien te voorkomenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu kopen, over een half jaar kijken. Spannundddd
Omdat we toevallig sneeuw hebben gehad betekent het niet dat de aarde niet opwarmtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar zolang het hier gewoon regent, verandert het klimaat heul niet. Vraag maar aan de kenners op de FP. En vorig jaar hebben ze zowaar sneeuw gehad. Dus kom nou.
Sarcasm Sheldonquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Omdat we toevallig sneeuw hebben gehad betekent het niet dat de aarde niet opwarmt.
Oké Alinaquote:
Het zal allemaal wel loslopen. En zo niet dan hebben we er nog steeds geen directe invloed op. En regen/kou/zon ik vind het allemaal wel zijn charmes hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar zolang het hier gewoon regent, verandert het klimaat heul niet. Vraag maar aan de kenners op de FP. En vorig jaar hebben ze zowaar sneeuw gehad. Dus kom nou.
Ik weet niet waar je het over hebtquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen. En zo niet dan hebben we er nog steeds geen directe invloed op. En regen/kou/zon ik vind het allemaal wel zijn charmes hebben
Regen en kou heeft geen charme. Zon mag, maar hoeft niet, en een graaf of 24 en Tshirtjesweer en terrasweer. Dat heeft charme. En onweerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen. En zo niet dan hebben we er nog steeds geen directe invloed op. En regen/kou/zon ik vind het allemaal wel zijn charmes hebben
Is goed hoor, Alinaquote:
Jij houdt wel van jonge gravenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[..]
Regen en kou heeft geen charme. Zon mag, maar hoeft niet, en een graaf of 24 en Tshirtjesweer en terrasweer. Dat heeft charme. En onweer
Hoe jonger hoe beter.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij houdt wel van jonge graven?
Eh....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |