quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dan ben ik heel ergens anders inderdaad
Ja precies. Als men gaat verwachten dat je ook komt. Kom nou toch als ik er geen zin in heb dan ga ik ook echt niet. Daar heb ik niets aan en daar hebben anderen dan vervolgens ook vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zelfde als kerst enzo.![]()
Verplichte gezelligheid in een kringetje omdat het hoort.
En nieuwjaarsdag, ook zoiets.
Omdat ie eerst naar de 100 gaat natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:00 schreef roislecxe het volgende:
Welke aap echt verkoopt 250 BTC op 550. Waarom zou je
Ik ben ook oud.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja precies. Als men gaat verwachten dat je ook komt. Kom nou toch als ik er geen zin in heb dan ga ik ook echt niet. Daar heb ik niets aan en daar hebben anderen dan vervolgens ook vrij weinig aan.
Hou niet van dat geforceerde gedoe. Maarja ik ben dan ook oud
BTC is al op 102 geweestquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:07 schreef Stryder het volgende:
[..]
Omdat ie eerst naar de 100 gaat natuurlijk
Zolang je maar alles kan zeggen tegen elkaar zonder dat het meteen een drama is. Dat je het oneens bent over zaken is niet meer dan logisch natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou ik kan veel maken hoor
In het begin zelfs veel te veel. Das was ook niet echt mijn ding, gewoon 0.0 tegenstand.
M;n relatie hiervoor was een en al tegenstand 2 jaar lang
Hahaha ja einde is nog niet in zicht hoorquote:
Ja dat is waar. De jonge jaren 16/21 zijn we al even voorbij. Word ook al regelmatig meneer genoemd, nou dan weet je wel hoe laat het isquote:
Ik word al sinds mijn 16e met meneer aangesprokenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dat is waar. De jonge jaren 16/21 zijn we al even voorbij. Word ook al regelmatig meneer genoemd, nou dan weet je wel hoe laat het is
Denk dat we niet eens veel verschillen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dat is waar. De jonge jaren 16/21 zijn we al even voorbij. Word ook al regelmatig meneer genoemd, nou dan weet je wel hoe laat het is
De hoofdprijs betalenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb gewoon 3 LTCs gekocht op 13.00 hoor. Het moet gewoon. Zo bizar laag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |