STRYDERRRRRRRquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:57 schreef Stryder het volgende:
1 stap terug om 2 stappen vooruit te doen
Heuj, het verloren schaapquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:57 schreef Stryder het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:57 schreef Stryder het volgende:
Niet alleen, maar dat is wel de afgelopen dagen. En vergeet niet dat het in de media niet als Goxquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar als alleen Goxde ellende nu is, waarom zakt dan alles? Niet een beetje, maar gewoon enorm.
Acceptatie gaan omhoog, gebruik gaat omhoog, je kunt denk dagelijks op meer plaatsen ermee betalen, maar de prijs crash al 6 weken aan 1 stuk. Hoe kan dat dan,
Dan nog, de gebruikers/traders laten zich toch niet zo gek maken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet alleen, maar dat is wel de afgelopen dagen. En vergeet niet dat het in de media niet als Goxoverkomt maar alsof er iets mis/kapot is aan Bitcoin zelf.
Wel hoor, kijk maar naar de vorige crashes. Als traders rationeel zouden zijn zouden dat maximaal dipjes zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan nog, de gebruikers/traders laten zich toch niet zo gek maken?
Ik wacht al sinds 28januari op jouquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:57 schreef Stryder het volgende:
Maar het verklaart nog niet de 6weekse daling.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wel hoor, kijk maar naar de vorige crashes. Als traders rationeel zouden zijn zouden dat maximaal dipjes zijn geweest.
Totoquote:
Hahaha weer ontsnapt. Nee ontzettend druk geweest de laatste tijd. Vertrek aankomende woensdag naar betere oordenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:58 schreef roislecxe het volgende:
Ben je weer vrij of ben je ontsnapt?
JIJ! Jij zei tot morgennacht o.i.d. En je kwam niet meer terug. Liet mij alleen. Ik heb er vaak over gezeikt hier, maar niet tegen jou.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha weer ontsnapt. Nee ontzettend druk geweest de laatste tijd. Vertrek aankomende woensdag naar betere oorden![]()
Ga trouwens geen hele uitleg geven over de huidige daling, want ik zit op mijn telefoon nu en ik ben lui aangelegd :p
Wat Stryder zegt, ik heb er nu geen zin in, maar de stagnatie/daling van de afgelopen tijd was niet zo heel raar. Nu komt er alleen dat geëtter met Gox bijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar het verklaart nog niet de 6weekse daling.
Welkom terug voor zolang het duurt, iemand hier heeft je een beetje gemistquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha weer ontsnapt. Nee ontzettend druk geweest de laatste tijd. Vertrek aankomende woensdag naar betere oorden![]()
Ga trouwens geen hele uitleg geven over de huidige daling, want ik zit op mijn telefoon nu en ik ben lui aangelegd :p
Je ging toch naar Singapore?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:03 schreef Stryder het volgende:
Meisje in de klas noemden we vroeger aline de sexmachine
Tgg ik word alweer vergeleken met beter.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:03 schreef Stryder het volgende:
Meisje in de klas noemden we vroeger aline de sexmachine
Hahaha ja heb het gemerkt, maar alle topics terug lezen is me iets teveel werkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat Stryder zegt, ik heb er nu geen zin in, maar de stagnatie/daling van de afgelopen tijd was niet zo heel raar. Nu komt er alleen dat geëtter met Gox bij
[..]
Welkom terug voor zolang het duurt, iemand hier heeft je een beetje gemist
Zit je nog ergens in?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ja heb het gemerkt, maar alle topics terug lezen is me iets teveel werk
Jazeker een kleine 13 uur vliegen, kijk er nu al naar uit om daar een biertje te pakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |