Ik ga als een ware Führer ten onder met mijn posts. Ik sta achter mijn humor. Mijn humor vind ik de leukste ter wereld. Dus. Dat gezegd hebbende:quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:44 schreef Tem het volgende:
Het wordt er allemaal niet beter op Pokkelmans.
zo wat had je gedaan ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
2 jaar jeugddetentie en jeugd TBS gehad. Sinds eind 2011 weer vrij
Met het oog op de privacy van de nabestaanden heb ik besloten daarover niet in de openheid te treden.quote:
Dat lijkt me duidelijk, anders kun je niet overleven in deze slowchat.quote:
Ja? Heb je het als te soft ervaren?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
Twee jaar jeugddetentie en TBS lijkt mij nog een milde straf voor het hebben van autisme.
Ja er gingen inderdaad stemmen op om zwaarder te straffen naar aanleiding van mijn geval. Zo autistisch, een slecht gevoel voor humor en er dan met zo'n milde straf vanaf komen. Gegarandeerd dat dat leidt tot maatschappelijke onrust. Gelukkig heeft de advocaat het een beetje uit de media weten te houden. Ook in samenspraak met de OvJ hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
Twee jaar jeugddetentie en TBS lijkt mij nog een milde straf voor het hebben van autisme.
Toen ik jong was bestond autisme nog niet, laat staan dat het als excuus werd beschouwd om onrendabel te zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja? Heb je het als te soft ervaren?
Modeverschijnsel. Paris Hilton is ook al gespot met een auti.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:15 schreef remlof het volgende:
Maar toen kwam de film Rain Man uit en brak er een epidimie van autisme uit opeens.
Het aluhoedjes uurtje is weer aangebroken zie ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik jong was bestond autisme nog niet, laat staan dat het als excuus werd beschouwd om onrendabel te zijn.
Met dat soort autisten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:15 schreef remlof het volgende:
Maar toen kwam de film Rain Man (1988) - IMDb uit en brak er een epidimie van autisme uit opeens.
Nee, vroeger moest je gewoon normaal doen en als je niet mee kon komen op de lagere school ging je naar de LTS, klaar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het aluhoedjes uurtje is weer aangebroken zie ik.
Ja? Knap verband dat je hebt weten te leggen. Misschien zou je eens wat meer naar individuele gevallen kunnen kijken in plaats van alles op een hoop te gooien. Je hebt gradaties.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:15 schreef remlof het volgende:
Maar toen kwam de film Rain Man (1988) - IMDb uit en brak er een epidimie van autisme uit opeens.
Geweldig dat je het waifu fenomeen kent.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef Pokkelmans het volgende:
Auti is auti. Of je nu een waifu hebt of een brony bent.
Ja, socially dumb and dumber.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja? Knap verband dat je hebt weten te leggen. Misschien zou je eens wat meer naar individuele gevallen kunnen kijken in plaats van alles op een hoop te gooien. Je hebt gradaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |