abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:25:15 #161
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136710636
Gefeliciteerd Wup!! O+ *O*

Klaprooss :* Het zijn geen prettige gedachten, to say the least. Kan je erover praten met je man en/of vk? :*
pi_136710645
Wupseeeeeel!

Hèhè mag ik ein-de-lijk van mn handen af :P *O* *O* *O*
nogmaals gefeliciteerd met jullie prachtige dochter O+
:)
pi_136710687
Gefeliciteerd wupwup *O*
Ben benieuwd naar de kleine meid!
S. 2014
J. 2016
pi_136710808
Jeeeeee miniwup! Een wupsel! Gefeliciteerd! *O*
Kwak
pi_136710861
*O* miniwup *O*
pi_136710894
Gefeliciteerd wup! *O*

Wat naar klaprooss, ik herken t wel van de vorige keer. Ik was opeens zo bang dat de baby er helemaal nooit geen komen. Durfde het kamertje niet meer in omdat ik bang was dat er nooit een baby in dat bedje ging liggen.

Ik hield het ook voor mezelf ondanks dat het me dagelijks bezig hield. Op gegeven moment met veel tranen toch aan man verteld en die kon het heel fijn relativeren en mijn gedachtes wat keren. Zeker met je man bespreken dus zou ik zeggen!
Hopelijk snel een andere mindset, sterkte!
pi_136710899
*O* Wup! *O* Gefeliciteerd! O+

En een jongen voor Twinkle O+

Sinds ik het op het werk heb verteld en íedereen het mag weten krijg ik zoveel belangstelling van iedereen :D Zal waarschijnlijk wel alleen de eerste periode zijn, naarmate de maanden verstrijken gelooft iedereen het wel weer natuurlijk, maar ik geniet er zo van :D
pi_136710912
Bolletje, denk je dat je achter mijn naam nog een jommetje kunt zetten? O+

Bedenk me nu pas dat ik een Kwisted doe :D .... Alleen Kwisted al lang niet gezien :?

Wup gefeliciteerd met dochter! :)
pi_136710919
Van harte gefeliciteerd Wup Wup! *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_136710941
Wup gefeliciteerd met mini-wup! O+
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:39:51 #171
30252 Soempie
Procreating
pi_136710963
Wup, gefeliciteerd. Heerlijk zo'n ronkend kleintje naast je. O+ veel geluk samen!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_136710970
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Bolletje, denk je dat je achter mijn naam nog een jommetje kunt zetten? O+

Bedenk me nu pas dat ik een Kwisted doe :D .... Alleen Kwisted al lang niet gezien :?

Wup gefeliciteerd met dochter! :)
Fixed!

ik vroeg me ook al af hoe het met Kwisted gaat inderdaad.
pi_136711040
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef Kyara het volgende:

[..]

Fixed!

ik vroeg me ook al af hoe het met Kwisted gaat inderdaad.
Heb het laatst in het dreumestopic gevraagd omdat ze een tijdje niets gepost had en toen zei ze dat alles goed ging enz. Daarna niets meer van kwisted gelezen.
Edit: ze is net nog online geweest

*O* gefeliciteerd wupwup!
En twinkle een jongetje! :s)
pi_136711176
WupWup gefeliciteerd met jullie meisje! *O*

Klaprooosss ik heb die angst ook hoor. Vorige keer eigenlijk geen seconde bij nagedacht en nu gaat er regelmatig door mijn hoofd dat ik in ieder geval met één kindje thuis hoop te komen.
En een angst die ik ditkeer heb is dat er iets met mijzelf gebeurt waardoor man met 3 kindjes achterblijft. Maar dat komt denk ik meer door de nare ervaring van vorige zwangerschap waarbij er dus echt een bevallende mama uit mijn zwemgroepje is overleden. ;(
pi_136711379
O my dat lijkt me echt de horror inderdaad.

Ik ben daar eerlijk gezegd ook weleens bang voor. Kan er met mijn man gelukkig wel heel goed over praten en we hebben administratief gezien alles in kannen en kruiken. Maar toch .. moet er niet aan denken. Hebben de kindjes een hele toekomst voor zich zonder mama ;(

Zelfde als toen bij ... Och, ik ben even haar username vergeten. Maar die is vorig jaar ook overleden door darmkanker (?). Tweede kindje was volgens mij nog geen jaar oud. Lijkt me echt verschrikkelijk en kan me echt verdrietig maken :{
Ik heb toen ook echt een traan om haar en haar gezin moeten laten. Kyara weet misschien wel over wie ik het heb? (of een andere user).
pi_136711408
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef Twinkle20 het volgende:
O my dat lijkt me echt de horror inderdaad.

Ik ben daar eerlijk gezegd ook weleens bang voor. Kan er met mijn man gelukkig wel heel goed over praten en we hebben administratief gezien alles in kannen en kruiken. Maar toch .. moet er niet aan denken. Hebben de kindjes een hele toekomst voor zich zonder mama ;(

Zelfde als toen bij ... Och, ik ben even haar username vergeten. Maar die is vorig jaar ook overleden door darmkanker (?). Tweede kindje was volgens mij nog geen jaar oud. Lijkt me echt verschrikkelijk en kan me echt verdrietig maken :{
Ik heb toen ook echt een traan om haar en haar gezin moeten laten. Kyara weet misschien wel over wie ik het heb? (of een andere user).
Edit: nanadu dus :'(

Heb vandaag nog terug gelezen in Z&G van 2012

[ Bericht 4% gewijzigd door Zoë23 op 14-02-2014 19:17:24 ]
pi_136711439
Nee dat was niet bij Lenehe zover ik weet. Of heeft zij ook iets soortgelijks meegemaakt? Want dat is me even ontgaan dan.
pi_136711483
He getsie Nikki, kan me voorstellen dat zo'n verhaal wel meespeelt!
In mijn geval is er niets dichtbij gebeurd en ook met mij en de baby gaat het nu heel goed dus echt geen reden voor zorg maar toch.. Pff

Het komt vast allemaal wel goed :*! Moeten positief blijven denken denk ik maar..
en ja dat is soms enorm lastig -O-
♥ J & S
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:58:09 #179
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136711494
Dat was Nanadu. Een hartverscheurend verhaal ja.
pi_136711519
Of, een tijdje terug zo'n verhaal in de krant. Van een vrouw uit, ik meen Amsterdam. Die stierf omdat er iets van vruchtwater of iets in haar bloedbaan terecht was gekomen en ze overleed? Uiteindelijk ging het erom dat haar man geen empathie van werkgever hoefde te verwachten en dat hij gewoon weer aan het werk moest na zeer korte tijd. Maar adn krijg ik echt de kriebels.

Bij Djen was ik nog heel onbevangen. Wist ik veel wat er allemaal kon gebeuren/mis gaan. Maar nu ...

Gelukkig zijn er ook heeeeeeeeeeeel veel succesverhalen, waarschijnlijk veeeeeeel meer dan negatieve verhalen. En daar probeer ik mij aan vast te houden :). Kan ik mijn eigen mopje als voorbeeld al noemen :)
pi_136711522
Wup! Van harte *O* O+

Klap, ik weet nog dat tegen het einde van de zwangerschap zo'n gedachte ook wel eens door mijn hoofd schoot. Volgens mij niet heel vreemd, maar daarom niet minder vervelend :*

Nikki, die angst vind ik nog net iets meer herkenbaar. Weet ook dat M. zich daar zorgen over maakt (niet continu ofzo, maar hij was de vorige keer wel heel opgelucht toen Saar er uit was en alles goed ging, en ik ook gewoon in orde was).

Ik probeer er maar gewoon niet aan te denken, want dat soort gedachten kunnen al snel overheersen (tijdelijk dan wel hoor, maar dat vind ik al naar genoeg). Qua beeb maak ik me echt nauwelijks zorgen (misschien komt dat meer richting 't eind), maar het idee dat ik M., Saar & nieuwe beeb alleen achterlaat. Meh. ;( -O- Ga er nu ook niet meer over typen, want ik voel me alweer wat neerslachtig worden :')
pi_136711543
Ja Nanadu idd
pi_136711667
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
En een angst die ik ditkeer heb is dat er iets met mijzelf gebeurt waardoor man met 3 kindjes achterblijft.
Erg is dat, he? Ik ben vorig jaar januari met onze auto in een slip geraakt op de snelweg. Auto total loss. Ik had gelukkig niets, maar mèn, de shock dat ik een man en 2 kleine kinderen had kunnen achterlaten... :'(
pi_136711711
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Of, een tijdje terug zo'n verhaal in de krant. Van een vrouw uit, ik meen Amsterdam. Die stierf omdat er iets van vruchtwater of iets in haar bloedbaan terecht was gekomen en ze overleed? Uiteindelijk ging het erom dat haar man geen empathie van werkgever hoefde te verwachten en dat hij gewoon weer aan het werk moest na zeer korte tijd. Maar adn krijg ik echt de kriebels.
Vruchtwaterembolie is dus ook bij de vrouw uit mijn zwangerenclubje gebeurd. Een kans van 1 op héél veel, maar haar overkwam het. ;(
Maargoed, ik kan gelukkig over het algemeen van het positieve uitgaan tegenwoordig. Het komt gewoon allemaal goed met ons.
pi_136711759
Ik ben nu wel een klein beetje bang dat bij deze bevalling het litteken van de ks scheurt en ik doodbloed. :@
pi_136711762
Yay Wupmini is er *O* Gefeliciteerd *O*

En klap, iedereen heeft die gedachte wel. Helaas van dichtbij meegemaakt dat ze met lege handen thuiskwamen. Zekerheid heb je nooit. Niet in de buik, niet met de bevalling en niet erna. Praat erover, zal vast opluchten :*

Ik merk wel dat zoiets meer bij mij dan bij mijn man leeft, het zal denk ik ook wel vrouweigen zijn.
pi_136712111
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja Nanadu idd
:( sorry 2 door elkaar gehaald. Heb oude posts zitten lezen. Maar idd.. Hartverscheurende verhalen
pi_136712236
Getverderrie... Nou heb ik perongeluk gegoogeld op vruchtwaterembolie :{
pi_136712285
gefeliciteerd wupwup *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_136712699
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef WupWup het volgende:
:Y miniwup is er! Gisteren om 8.20u thuis geboren. Helaas mocht ik een uurtje na de bevalling alsnog plaatsnemen in een ambu wegens bloedverlies, maar dat was eigenlijk al stabiel voor we weggingen. Gistermiddag waren we dan ook alweer thuis. Nu ligt er een heerlijk vers klein meisje naast me te ronken O+
Gefeliciteerd!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_136712884
Wupwup. Gefeliciteerd met je dochter *O*
pi_136713057
Wupwup, van harte gefeliciteerd!!! *O*
  vrijdag 14 februari 2014 @ 19:44:47 #193
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_136713159
Wup gefeliciteerd!!!!

Twinkle leuk een jongetje! Veel plezier met shoppen ;)
pi_136713228
WupWup, gefeliciteerd met de geboorte van je tweede dochter!!!
  vrijdag 14 februari 2014 @ 19:48:52 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136713308
RFR, je staat bovenaan :o :D.

Wij gaan zo nog even met zn tweetjes uit eten O+.
KuikenGuppy
pi_136713418
O, lekker Burd! Dat zijn hele goede acties zo in de laatste weken met baby nog in de buik... Enjoy!
pi_136713448
Gefeliciteerd Wupwup!

IMA, ik ging op vakantie naar Frankrijk en van de vk mocht ik die droge worst gewoon eten :Y

En een jongetje voor Twinkle! *O*
pi_136713603
B3 heeft een naamswisseling ondergaan. Vanaf nu heet hij Jonathan O+

We vragen R. wel eens hoe de baby moet gaan heten en elke keer komt hij met Jonathan. We kennen geen Jonathan. Dus ik vind het behoorlijk tof. Omdat de naam niet Fries is zal het nooit de uiteindelijke naam worden en dus gaat hij nu zo heten O+

En ja, we gaan er klakkeloos van uit dat ik een jochie draag. Anders komt er over een week of 8 weer een naamswijziging :7
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_136713805
Holy fuck. Ik wist t nog niet van nanadu. Ik volgde Z&G dagelijks en weet wel dat er eea was gevonden na ze bevallen was. Men. Hoe heb ik dat gemist??!! Wat erg ;(

---

Ik heb tijdens m'n burn out vaak de angst gehad om dood te gaan. Laatst in de auto op weg naar huis voelde ik me helemaal niet lekker en werd weer een beetje bang. Heb het wel proberen te vertellen tegen manlief maat die wuifde t wel een beetje weg. Nouja, daarna was t wel weer over. Maar t lijkt me een vreselijk idee om te overlijden en dan 1 of 2 kindjes en man achter te laten :/

Maaaaar even wat veel leukers:
Wupwup, GEFELICITEERD!!!! *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Take_A_Picture op 14-02-2014 20:10:45 ]
Tralalalaaa
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:05:42 #200
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_136713964
*O* WupWup, van harte gefeliciteerd met je kleine meisje!
Ik hoop dat je een heerlijke kraamtijd hebt! :)
pi_136713998
Leuk Burdie nog een keertje samen uit eten. O+

Ik heb sinds vandaag ineens een beetje een onrustig gevoel. Als in... mijn to-do-before-bevalling lijstje moet af. Dat wordt morgen dus een hoop poetsen en laatste babydingen kopen.

En ik moet dit weekend van mezelf echt de vluchtkoffer inclusief wie, wat, waneer bellen lijstje afmaken. Het voelt nog steeds als jinxen, maar het wordt nu toch langzamerhand wel een beetje een risico om hem nog niet af te hebben.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:29:00 #202
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136714797
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leuk Burdie nog een keertje samen uit eten. O+

Ik heb sinds vandaag ineens een beetje een onrustig gevoel. Als in... mijn to-do-before-bevalling lijstje moet af. Dat wordt morgen dus een hoop poetsen en laatste babydingen kopen.

En ik moet dit weekend van mezelf echt de vluchtkoffer inclusief wie, wat, waneer bellen lijstje afmaken. Het voelt nog steeds als jinxen, maar het wordt nu toch langzamerhand wel een beetje een risico om hem nog niet af te hebben.
+1! Hier moet ook ineens die stomme tas af :')

Ik heb niet bijgelezen sinds bur haar spanning omtrent de bloeddruk, waarvoor :* en een jommetje voor twinkle *O* . Mijn nichtje trouwde namelijk vandaag! Het was een mooie, maar lange dag :@ .nu gestrekt op de bank, want m'n buukske staat erg strak gespannen. Lekker irritant trouwens wel, dat iedereen aan je denkt te kunnen zien wanneer je gaat bevallen. Je bent zo onrustig, dat duurt niet lang meer. Oh maar er gaat nu nog niks gebeuren hoor, want ik zie nog niks in je gezicht. Like dafuq? Ik ben nog geen 36 weken, en ik weet dat t lang spannend is geweest enzo, maar come oooon! Dit mag nog wel ff wachten :P
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136715398
Heb je nu eigenlijk helemaal geen last meer van bloedingen KP?
pi_136715514
KP ik kan me voorstellen dat je nu lekker languit op de bank wilt. En mensen die menen te weten wanneer je gaat bevallen. :X

Die strakke buik herken ik wel. Gisteren ben ik van narigheid naar bed gegaan omdat ik na het avondeten echt niet meer wist hoe ik moest zitten/liggen/hangen. En dan te bedenken dat kindjes de laatste paar weken vooral heel veel groeien. Ik zou bijna bang worden dat mijn buiknog een keer open gaat barsten. :{

Ik heb net een uurtje in bad gelegen. Heerlijk. Alleen moest ik mezelf er echt uit hijsen toen ik eruit wilde. :') Het was sowieso een beetje maf toen ik eruit ging. Ik had de stop er alvast uitgehaald, dus het water liep langzaam weg en ik voelde gewoon mijn buik gewoon steeds een stukje zwaarder worden, tot het volle gewicht van mijn buik weer op mij drukte in plaats van lekker in het water zweefde.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:50:48 #205
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136715861
Klaver, ik bloed nog wel maar veeeel minder vaak als eerst en vaak ook in hoeveelheid minder! Eerst was het echt om de dag wel raak, maar inmiddels haal ik nu wel de anderhalve week schoon! Heel fijn.

Dat strakke gevoel is irritant he? Ik heb het gelukkig vooral als ik sta, maar savonds in bed ligt ook echt niks meer lekker omdat t dan trekt. En ik draag er maar 1, dus ik heb weer met je te doen hoor! Denk vaak aan je, omdat je dezelfde termijn bent en er dan gewoon 2 bij je hebt. Als ik mezelf hoor dan zuchten als ik van houding wil veranderen in bed, dan heb ik altijd een beetje extra respect voor jou en alle andere tweelingmamas haha.

Een zweefbuik in bad O+ heerlijk lijkt het me. Wij hebben alleen een douche en naar het zwembad wordt hem geloof ik niet echt meer. Gelukkig heeft zon bad wel fijne randen om aan op te klauteren, anders kwam je waarschijnlijk nooit meer overeind, zo laag :+
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:54:18 #206
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136716022
Burd :* Fijn dat alles toch goed is!

Twink een jongen!! *O* :D Geweldig! Lekker shoppen haha :P Fijn dat het werken ook goed gaat nu joh! :*

Klavertje4 welkom! *O*

Wupwup gefeliciteerd!!! *O* :D Jammer dat je alsnog naar het zh moest.. Maar fijn dat je weer snel naar huis mocht. O+ Geniet!!

Klaproos naar dat je zulke gedachten hebt :* idd aankaarten bij je vk en goed op je eigen gevoel letten en of kindje goed beweegt :) je kan iig beter te vaak aan de bel trekken, al is het alleen maar om je zorgen te uiten! :*

Ik merk ook wel dat je bij een tweede minder onbevangen ben. Heb gekkere dromen over dingen die misgaan etc, dat had ik bij mn 1e dochter echt totaal niet. Je weet idd meer wat er evt mis kan gaan heb ik het idee.. Niet leuk, zulke gedachten/gevoelens.

Nikki, ah, last minute nesteldrang? :D ;) Poetsze! :D

Kim fijn dat het ook redelijk gaat met het bloedverlies! :* :)

Hier gaat het goed. O+ wel wat spierpijn in mn bovenrug van het sporten gister, magoed :+ dat gaat ook wel weer over.
Mijn hormonen zijn enorm blij, gisteren muurtje roze geverfd van oudste dochter in dr nieuwe kamer en van 't weekend gaat mn man plinten leggen, dus dat komt ook steeds meer af :D
En ik heb 't eerste pakje compleet voor de muppet O+ O+ *zucht*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136716041
Lieve Wup, ook hier van harte gefeliciteerd met je minimeisje! Geniet van jullie leren-kennen-tijd! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_136716096
Van harte wup! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:56:45 #209
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136716127
Oh god dat heb ik helemaal gemist ook, minimup!

Van harte Wups met je kleine dame! *O*
pi_136716130
Nou op zich vind ik het allemaal goed te doen hoor qua buik. Ik waggel nieteens. :+ Alleen heb ik 's avonds na het avondeten vaak zo'n vol strak gevoel.

Ik ben net in bad dus echt op handen en knieën gaan staan om eruit te klauteren. :@ En helaas past mijn bikini echt niet meer, anders zou ik het liefst elke dag gaan zwemmen, heerlijk gewichtloos.
pi_136716163
Wup gefeliciteerd! *O*
Nu lekker genieten!

(Rest lees ik morgen bij, ik zit al bijna knikkebollend op de bank :').)
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136716196
Kan ik me voorstellen met een tweelingbuik Nikki!

En fijn KP, elke dag bloed lijkt me slopend!
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:03:38 #213
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_136716389
Wup van harte met je meisje *O*
W
Z
E
pi_136716469
Ik had vandaag een vriendin op bezoek met haar bijna 2 jarige, toen kreeg ik heel lief slofjes en sokjes O+ en die kleine man ging iedere keer op mn buik liggen roepen naar beeeeeeeeebie... O+ echt zo'n smeltmoment
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:28:46 #215
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136717571
Heeeel snel bijgelezen, in ieder geval gefeliciteerd Wup!!! *O*
doei
pi_136717660
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik had vandaag een vriendin op bezoek met haar bijna 2 jarige, toen kreeg ik heel lief slofjes en sokjes O+ en die kleine man ging iedere keer op mn buik liggen roepen naar beeeeeeeeebie... O+ echt zo'n smeltmoment
Ik zag 'kleine' over het hoofd :D Zag al voor me hoe haar kerel de hele tijd op jouw buik naar de baby lag te roepen _O- _O-
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:32:26 #217
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136717719
Leuk Twink een jongen O+

Nog eentje en dan sta ik in de top 10!! :o
Ik had toch nog maar net die streepjes gepiest? :')

Nog 1 dagje werken en.... Verlof! *O*

Klavertje, welkom!
doei
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:32:46 #218
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136717739
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik zag 'kleine' over het hoofd :D Zag al voor me hoe haar kerel de hele tijd op jouw buik naar de baby lag te roepen _O- _O-
:D
doei
pi_136717934
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hahaha nee dan had ik t gele wagentje gebeld denk ik :P

Dames hoeveel aankomen is normaal? Ik ben morgen 14 weken en nu 1 kg bijgekomen. Das volgens mij wel netjes toch?
S. 2014
J. 2016
pi_136717964
WupWup van harte gefeliciteerd met jullie meisje *O* *O*
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:38:48 #221
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136717991
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dames hoeveel aankomen is normaal? Ik ben morgen 14 weken en nu 1 kg bijgekomen. Das volgens mij wel netjes toch?
Nee, zo te horen is het eind zoek ;(
pi_136718040
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nee, zo te horen is het eind zoek ;(
Ik ben dik he... :'(
Ik bedoel meer of t niet te weinig is..
S. 2014
J. 2016
pi_136718116
GM ik was de eerste zwangerschap totaal 6kg aangekomen. L. heeft er niets aan overgehouden hoor. :)
pi_136718331
Ik heb de weegschaal de deur uitgedaan!
Word er niet happy van als ik zie dat ik aankom en dat kan mijn humeur serieus verpesten een dag lang.
En de vk weegt me verder ook niet. Ik vind het prima zo, ik weet dat ik genoeg vitamines binnenkrijg, eet voldoende fruit en groente en ga me niet meer blindstaren op gewicht (wat ik serieus deed in het begin, ben buiten zwangerschap om ook zo'n eeuwige lijner)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:49:56 #225
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136718435
Ik ben nu 33 weken en 6 kilo aangekomen. Maar ligt echt aan je bouw en gewicht voor zwangerschap etc. Als je van je zelf wat zwaarder bent, kom je doorgaans minder aan dan als je heel slank ben, zei mijn gyn.

Ahh O+
Man vindt Valentijn grote onzin, dus krijg nooit wat en verwacht ook nooit wat. Wij verrassen elkaar op andere dagen. Is hij nu net naar z'n werk, ( nachtdienst) vind ik gewoon een kaart op m'n kussen :D O+
doei
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:52:12 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_136718537
Wupwup, van harte met je grietje! <3
pi_136718644
Bolletje O+
Het enige romantische van hier is dat ik afgelopen nacht heb gedroomd dat we getrouwd waren.
En dat terwijl we dat beide echt niet willen :D
Werd vanmorgen dus smakelijk uitgelachen.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:55:39 #228
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_136718659
Wup, gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochter *O*
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:58:04 #229
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136718756
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef BlueEyes het volgende:
Bolletje O+
Het enige romantische van hier is dat ik afgelopen nacht heb gedroomd dat we getrouwd waren.
En dat terwijl we dat beide echt niet willen :D
Werd vanmorgen dus smakelijk uitgelachen.
Hahaha heerlijk :D
Nou dit is ook echt een uniek moment hoor, ik denk dat ik toch even de plaatselijke krant bel :') O+
doei
pi_136718848
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

DAYUM! 1 kilo, nu al? :o

(super netjes joh)
pi_136718898
Wij doen eigenlijk ook niet aan Valentijn, maar ik kreeg een taart van M. O+
M. is een feeder, hij heeft me ook al met een taart ten huwelijk gevraagd :+
pi_136719313
Wahaha Coco :+

Ik heb werkelijk geen idee hoeveel ik aangekomen ben en eigenlijk boeit het me ook niet. Ik weet dat ik op mijn voeding let en dat ik geen 40 weken op pizza en friet leef. Maar ik weet ook dat je bv vocht kunt gaan vast houden etc en dat tikt volgens mij ook aan op de weegschaal. Ik zie het wel :)

Nicky die vluchttas mag ook wel met jouw termijn + tweeling denk ik dus ik snap je kriebels.
pi_136720297
Wup ze is er!! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_136720458
Wupwup, je meisje is er! *O* Gefeliciteerd *O*

Jammer dat je alsnog naar het ziekenhuis moest. Hopelijk kan je de rest van de kraamtijd gewoon thuis genieten!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136720732
Hihi heb vanavond mijn ouders gebeld en verteld dat ik zwanger ben! Ze was helemaal ontroerd. Ik word weer oma zei ze met een blije zucht. En ze wil gaan breien :D
werd er helemaal teary eyed van.

eigenlijk wilde we wachten en het na de echo vertellen, maar het gaat zo kut met onze kat. Is echt een hygiëne risico dat we niet meer durven te nemen. We zaten vanavond op de bank met haar er bij liggend. Had ze al een keer geplast zonder dat we het door hadden. De tweede keer kijkt ze me aan en gaat ervoor. Bah. Vind het wel zielig maar ja. Geen vieze bacteriën in huis is effe belangrijker. Dus heb mijn ouders gevraagd of ze daar zo lang mag logeren. En gelukkig mocht dat.
pi_136722011
Sneu van de kat DnD, zo rot als je er echt niks meer tegen kan beginnen he?

Ik had eem toffe valentijn, lekker uit eten en vriend heeft me eindelijk te huwelijk gevraagd O+
Kwak
  vrijdag 14 februari 2014 @ 23:14:19 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136722094
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
Sneu van de kat DnD, zo rot als je er echt niks meer tegen kan beginnen he?

Ik had eem toffe valentijn, lekker uit eten en vriend heeft me eindelijk te huwelijk gevraagd O+
Woah :D wat super leuk, gefeliciteerd!
KuikenGuppy
pi_136722329
Kwak
pi_136722668
Gefeliciteerd kwak ^)
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 14 februari 2014 @ 23:34:14 #240
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136722882
Diagonaal bijgelezen, even de higlights!

Wupwup gefeliciteerd met je meisje *O* En fijn dat je weer snel naar huis mocht!

Twinkle wat leuk een jongetje *O*

Kwak gefeliciteerd :D O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')