Fixed!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Bolletje, denk je dat je achter mijn naam nog een jommetje kunt zetten?![]()
Bedenk me nu pas dat ik een Kwisted doe.... Alleen Kwisted al lang niet gezien
![]()
Wup gefeliciteerd met dochter!
Heb het laatst in het dreumestopic gevraagd omdat ze een tijdje niets gepost had en toen zei ze dat alles goed ging enz. Daarna niets meer van kwisted gelezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fixed!
ik vroeg me ook al af hoe het met Kwisted gaat inderdaad.
Edit: nanadu dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef Twinkle20 het volgende:
O my dat lijkt me echt de horror inderdaad.
Ik ben daar eerlijk gezegd ook weleens bang voor. Kan er met mijn man gelukkig wel heel goed over praten en we hebben administratief gezien alles in kannen en kruiken. Maar toch .. moet er niet aan denken. Hebben de kindjes een hele toekomst voor zich zonder mama![]()
Zelfde als toen bij ... Och, ik ben even haar username vergeten. Maar die is vorig jaar ook overleden door darmkanker (?). Tweede kindje was volgens mij nog geen jaar oud. Lijkt me echt verschrikkelijk en kan me echt verdrietig maken![]()
Ik heb toen ook echt een traan om haar en haar gezin moeten laten. Kyara weet misschien wel over wie ik het heb? (of een andere user).
Erg is dat, he? Ik ben vorig jaar januari met onze auto in een slip geraakt op de snelweg. Auto total loss. Ik had gelukkig niets, maar mèn, de shock dat ik een man en 2 kleine kinderen had kunnen achterlaten...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
En een angst die ik ditkeer heb is dat er iets met mijzelf gebeurt waardoor man met 3 kindjes achterblijft.
Vruchtwaterembolie is dus ook bij de vrouw uit mijn zwangerenclubje gebeurd. Een kans van 1 op héél veel, maar haar overkwam het.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Of, een tijdje terug zo'n verhaal in de krant. Van een vrouw uit, ik meen Amsterdam. Die stierf omdat er iets van vruchtwater of iets in haar bloedbaan terecht was gekomen en ze overleed? Uiteindelijk ging het erom dat haar man geen empathie van werkgever hoefde te verwachten en dat hij gewoon weer aan het werk moest na zeer korte tijd. Maar adn krijg ik echt de kriebels.
quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef WupWup het volgende:
miniwup is er! Gisteren om 8.20u thuis geboren. Helaas mocht ik een uurtje na de bevalling alsnog plaatsnemen in een ambu wegens bloedverlies, maar dat was eigenlijk al stabiel voor we weggingen. Gistermiddag waren we dan ook alweer thuis. Nu ligt er een heerlijk vers klein meisje naast me te ronken
+1! Hier moet ook ineens die stomme tas afquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leuk Burdie nog een keertje samen uit eten.![]()
Ik heb sinds vandaag ineens een beetje een onrustig gevoel. Als in... mijn to-do-before-bevalling lijstje moet af. Dat wordt morgen dus een hoop poetsen en laatste babydingen kopen.
En ik moet dit weekend van mezelf echt de vluchtkoffer inclusief wie, wat, waneer bellen lijstje afmaken. Het voelt nog steeds als jinxen, maar het wordt nu toch langzamerhand wel een beetje een risico om hem nog niet af te hebben.
Ik zag 'kleine' over het hoofdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik had vandaag een vriendin op bezoek met haar bijna 2 jarige, toen kreeg ik heel lief slofjes en sokjesen die kleine man ging iedere keer op mn buik liggen roepen naar beeeeeeeeebie...
echt zo'n smeltmoment
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zag 'kleine' over het hoofdZag al voor me hoe haar kerel de hele tijd op jouw buik naar de baby lag te roepen
![]()
Hahaha nee dan had ik t gele wagentje gebeld denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zag 'kleine' over het hoofdZag al voor me hoe haar kerel de hele tijd op jouw buik naar de baby lag te roepen
![]()
Nee, zo te horen is het eind zoekquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha nee dan had ik t gele wagentje gebeld denk ik
Dames hoeveel aankomen is normaal? Ik ben morgen 14 weken en nu 1 kg bijgekomen. Das volgens mij wel netjes toch?
Ik ben dik he...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee, zo te horen is het eind zoek
Hahaha heerlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef BlueEyes het volgende:
Bolletje![]()
Het enige romantische van hier is dat ik afgelopen nacht heb gedroomd dat we getrouwd waren.
En dat terwijl we dat beide echt niet willen![]()
Werd vanmorgen dus smakelijk uitgelachen.
DAYUM! 1 kilo, nu al?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha nee dan had ik t gele wagentje gebeld denk ik
Dames hoeveel aankomen is normaal? Ik ben morgen 14 weken en nu 1 kg bijgekomen. Das volgens mij wel netjes toch?
Woahquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
Sneu van de kat DnD, zo rot als je er echt niks meer tegen kan beginnen he?
Ik had eem toffe valentijn, lekker uit eten en vriend heeft me eindelijk te huwelijk gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |