+1! Hier moet ook ineens die stomme tas afquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leuk Burdie nog een keertje samen uit eten.![]()
Ik heb sinds vandaag ineens een beetje een onrustig gevoel. Als in... mijn to-do-before-bevalling lijstje moet af. Dat wordt morgen dus een hoop poetsen en laatste babydingen kopen.
En ik moet dit weekend van mezelf echt de vluchtkoffer inclusief wie, wat, waneer bellen lijstje afmaken. Het voelt nog steeds als jinxen, maar het wordt nu toch langzamerhand wel een beetje een risico om hem nog niet af te hebben.
Ik zag 'kleine' over het hoofdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik had vandaag een vriendin op bezoek met haar bijna 2 jarige, toen kreeg ik heel lief slofjes en sokjesen die kleine man ging iedere keer op mn buik liggen roepen naar beeeeeeeeebie...
echt zo'n smeltmoment
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zag 'kleine' over het hoofdZag al voor me hoe haar kerel de hele tijd op jouw buik naar de baby lag te roepen
![]()
Hahaha nee dan had ik t gele wagentje gebeld denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zag 'kleine' over het hoofdZag al voor me hoe haar kerel de hele tijd op jouw buik naar de baby lag te roepen
![]()
Nee, zo te horen is het eind zoekquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha nee dan had ik t gele wagentje gebeld denk ik
Dames hoeveel aankomen is normaal? Ik ben morgen 14 weken en nu 1 kg bijgekomen. Das volgens mij wel netjes toch?
Ik ben dik he...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee, zo te horen is het eind zoek
Hahaha heerlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef BlueEyes het volgende:
Bolletje![]()
Het enige romantische van hier is dat ik afgelopen nacht heb gedroomd dat we getrouwd waren.
En dat terwijl we dat beide echt niet willen![]()
Werd vanmorgen dus smakelijk uitgelachen.
DAYUM! 1 kilo, nu al?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha nee dan had ik t gele wagentje gebeld denk ik
Dames hoeveel aankomen is normaal? Ik ben morgen 14 weken en nu 1 kg bijgekomen. Das volgens mij wel netjes toch?
Woahquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
Sneu van de kat DnD, zo rot als je er echt niks meer tegen kan beginnen he?
Ik had eem toffe valentijn, lekker uit eten en vriend heeft me eindelijk te huwelijk gevraagd
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:27 schreef DJMomo het volgende:
Door al die katten aan de tiet dromen van jullie ben ik gewoon bang geworden voor mijn eigen kat als die komt kijken terwijl ik Jaap zit te voeden / aan t kolven ben.
Laat de track&trace code maar doorkomen, dan ga ik er voor klaar zitten om je op afstand te ondersteunen met de hijg en pufquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:05 schreef RunForrestRun het volgende:
Meld!
Zit mobiel dus uitgebreid reageren is lastig.
Ik zag een jongen voor Twinkle, en huwelijksaanzoek voor Kwakzor en een knipperende garnaal voor Razz![]()
![]()
Boh ik sta gewoon bovenaan jongens!
Ik gebruik een ondersteunende buikband als ik lange stukken ga lopen (lees:winkelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
een knipper voor Razz!! Superfijn
Meh, voelde me vanmorgen een beetje een waardeloze moeder. Peuter wilde rondje wandelen dus uiteindelijk gedaan (harde wind maar zonnetje scheen dus ach). Maar ik heb sinds een tijdje dat als ik ga wandelen, m'n buik pijn doet. Vaak al na een paar minuten. En die pijn wordt steeds erger dus halverwege het al leine rondje verging ik al van de pijn.
Weer naar huis gelopen en eenmaal thuis was peuter helemaal boos want die wilde nog niet naar binnen.
Voelde me toen ff flink waardeloos. Gelukkig was het lunchtijd dus kon al gauw haar focus op de knakworstjes leggen
Maar ben er niet blij mee. Ik zou heel graag langere rondjes met haar willen wandelen maar het gaat gewoon niet.
Weet ook niet waarom het zo'n pijn doet, het is niet het bekken maar echt m'n buik.
Het is sinds gisteravond wat onrustig, had gisteren en heb nu alweer een tijdlang regelmatig harde buiken en aangezien ik die tijdens de hele zwangerschap (bijna) niet heb gehad vind ik het wel opvallend. Maar krampen of buikpijn heb ik nog niet, dus het kan ook alleen maar wat voorwerk zijn. Rustig afwachten dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:11 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Laat de track&trace code maar doorkomen, dan ga ik er voor klaar zitten om je op afstand te ondersteunen met de hijg en puf
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd Kwak!
En verder had ik ouderavonden en drukke schooldagen heb ik niet bijgelezen. Maar.. gisteren de 1e echo gehad en we zagen een knipperend hartje, wriemelende handjes en voetjes en een beweeglijk frummeltje. Zo onwerkelijk en gaaf! Er werd nu geschat op 8 weken en 6 dagen. Moeten wel over 1,5 week terug omdat de dooierzak in de weg lag en ze niet goed konden meten. Dus in de vakantie nog een keer gluren!
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef klaprooss het volgende:
Dag lieve dames!
Ik wil jullie nog even bedanken voor gisteren, inmiddels met vriend er over gehad en heeft me erg goed gerust gesteld. Wel gaan we het woensdag gewoon nog even aankaarten bij de VK.
Ook van vriend moet ik jullie even bedanken voor de lieve berichtjes! Hij vond jullie erg lief voor me
Vandaag erg druk geweest met de puntjes op de i voor het kamertje! En hij is af![]()
!!
Foto's ben ik op dit moment aan het plaatsen op het bedoelde topic, ik ben er zo blij mee het past zo bij ons
Verder jompels voor alle leuke en mooie echo's, wisseldagen en ander leuk nieuws zoals namen en behangen muren.
Verder ben ik alles al weer vergetensorry!
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga zo lezen hoor, maar moet het even kwijt: IK HEB VERLOF!!!
Oh god, ik ga echt een baby krijgen en bevallen enzo
Ja ik kijk ook. Wat een dramaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bijzonder NIKKI! En lief dat ze L even meenemen voor een nachtje!
Nog meer mensen die all you need aan t kijken zijn? Tranen met tuiten bij dat verhaal van het laatste stel...
stel trouwt, vader bruid al tijd ziek, overlijdt op de ochtend van het huwelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |