abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136727354
Gefeliciteerd Kwak! En wat vervelend van je kat DnD! Deed ie dat altijd al of is er iets veranderd in zn omgeving de laatste tijd?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 09:12:01 #252
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136727375
O nummer_zoveel, ik wist al niet meer wie dat nou was met het autistische zoontje, maar jij dus. Mijn oudste is waarschijnlijk ook (licht) autistisch. Nog geen officiele diagnose, daar gaan we nog achteraan. Maar het brengt wel veel zorgen mee. En bij ons zoontje speelt er nog meer: grote taalachterstand, achterstand in de grove motoriek en misschien een wat lager IQ dan gemiddeld.
Ons tweede zoontje is totaal anders. Juist snel in de ontwikkeling, geen 'vreemd' gedrag, maar gewoon normaal dreumes/peuter gedrag. Ik heb dat als zo fijn ervaren. (Ook een soort bevestiging dat het dus niet aan ons ligt, daar maakte ik me in het begin veel zorgen om bij de spraak/taalproblemen). En gewoon heerlijk om een ontwikkeling mee te maken waar je je niet steeds zorgen over hoeft te maken. (wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet genoten heb en nog steeds geniet van onze oudste! Want het is gewoon wel ons lieve, bijzondere ventje)
Zo kan het dus ook gaan! Maar ik snap je angsten. Vind t zelf ook weer spannend bij dit derde kindje.

[ Bericht 7% gewijzigd door Fee-nix op 15-02-2014 09:20:53 ]
pi_136727405
Ja tuurlijk, de kans dat dit jochie zich 'normaal' ontwikkeld is natuurlijk het grootste, maar die gedachten gaan toch door je hoofd he... :)

En ik lees Kwakzor ten huwelijk gevraagd op valentijnsdag. O+
  zaterdag 15 februari 2014 @ 09:15:03 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136727408
Meld!
En meteen weer weg, huis poetsen O+.
KuikenGuppy
  zaterdag 15 februari 2014 @ 09:15:30 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136727410
TAP :* voor je slechte nacht.
KuikenGuppy
pi_136727414
Kwak gefeliciteerd!

LL Veel plezier bij de echo! :)
pi_136727473
WupWup gefeliciteerd!! *O*
pi_136728120
Goedemorgen O+ ik heb zo heerlijk gedroomd over ons kindje, werd nog verliefder wakker O+

Klunzigheid: check! Uit je plaat gaan omdat je je sleutels kwijt bent, die je net zelf in je jaszak hebt gedaan... Of praten tegen je man, je omdraaien omdat je je punt wilt maken, en dan terug omdraaien en dan knal je bijna tegen de kast aan... :')
S. 2014
J. 2016
pi_136728429
Door al die katten aan de tiet dromen van jullie ben ik gewoon bang geworden voor mijn eigen kat als die komt kijken terwijl ik Jaap zit te voeden / aan t kolven ben.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136728443
Daar hoef ik helaas niet zwanger voor te zijn :D
Typisch ik, boos zijn en halverwege mijn relaas niet meer weten waarom ik boos was, wat dan weer op de lachspieren van mijn man werkt.

Verder ben ik 17 weken morgen. De tijd vliegt. Maar eerlijk gezegd had ik me zwanger zijn veel leuker voorgesteld. Ik voel de baby amper, heb nog niet echt veel buik, en voel me gaar. Vind het vrij saai :D Wordt vast leuker als we over de helft zijn :)
pi_136728503
Gefeliciteerdmet de geboorte van jullie dochter,Wup! Geniet ervan met zn viertjes!

Ik ben 30 weken vandaag!! Wauw wat vliegt deze zwangerschap voorbij
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 15 februari 2014 @ 11:02:36 #262
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_136729143
*O* voor alle mijlpalen
*O* vooe het huwelijks aanzoek van kwak gefeliciteerd

En fee-nix wat een herkenning in je verhaal, hier een zoon van 11 die de diagnose gilles de la tourette, pdd-nos en adhd heeft gekregen
En ik heb zolang gedacht dat het gewoon aan mij lag, vandaar dat er zo lang tussen hem en de dreumes zit.

Hier een beetje brak vandaag, de dreumes heeft waterpokken dus slecht geslapen en ik moet ook nog de hele dag werken.
W
Z
E
pi_136729741
Gefeliciteerd Kwak O+ !

En verder had ik ouderavonden en drukke schooldagen heb ik niet bijgelezen. Maar.. gisteren de 1e echo gehad en we zagen een knipperend hartje, wriemelende handjes en voetjes en een beweeglijk frummeltje. Zo onwerkelijk en gaaf! Er werd nu geschat op 8 weken en 6 dagen. Moeten wel over 1,5 week terug omdat de dooierzak in de weg lag en ze niet goed konden meten. Dus in de vakantie nog een keer gluren!
pi_136729818
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:27 schreef DJMomo het volgende:
Door al die katten aan de tiet dromen van jullie ben ik gewoon bang geworden voor mijn eigen kat als die komt kijken terwijl ik Jaap zit te voeden / aan t kolven ben.
_O-
pi_136729854
Ooh razzt wat fijn een knippert! *O*
pi_136730048
Roomdat komt wel goed hoor! Er kmt vaat nog een moment dat je zon kung fu panda trap krijgt dat je denkt &?@!%¤¡£#! :D

En een mooie knipper voor Razz :)
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:55:54 #267
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136732656
DND wat een leuke reactie, heerlijk is dat he O+ Fijn dat de kat bij je ouders kan blijven! :* Lijkt me idd veiliger nu.

Kwak wat een gave valentijn!! Gefeliciteerd! :*

Nummer_zoveel oh lastig is dat he, die klunzigheid :X Bah!
Ik had dat eergister. Laat een volle mok thee (dubbelwandig glas) uit mn handen kletteren. Echt net onder dat schotje in de keuken enzo :'( gelukkig zat dreumes in de stoel en kon ik rustig opruimen, maar jeez :X -O-

Burdie poetsze :D :9

Gm die klunzigheid :D :') Sorry moest even lachen. Herkenbaar. :*

Razz wat gaaf, een goeie echo! O+ Heerlijk! En snel weer een echo dus, das ook wel fijn!

Oh, mijn hormonen zijn zo blij. Eergisteren muurtje in de nieuwe kamer van dreumesdochter geverfd, en vandaag heeft manlief de plinten gelegd en is bezig met de lamp ophangen O+
En en! We hebben een eerste pakje. O+ *zucht*. Ik word hier zo blij van he. :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136732916
Gefeliciteerd met mini-wup WupWup *O*

Kwak , wat leuk! ^)

Razz een knipper, wat fijn! *O*

Pff, baby was hier de hele nacht druk. Werd er steeds wakker van.
Hoop dat ze vannacht een draaisessie heeft gedaan, al voel ik geen verschil geloof ik oO<
Net boodschappen gedaan en nu de rest van de dag lekker onder een dekentje op de bank hangen.
pi_136732968
Meld!

Zit mobiel dus uitgebreid reageren is lastig.
Ik zag een jongen voor Twinkle, en huwelijksaanzoek voor Kwakzor en een knipperende garnaal voor Razz *O* *O* *O*

Boh ik sta gewoon bovenaan jongens! :o
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136733143
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:05 schreef RunForrestRun het volgende:
Meld!

Zit mobiel dus uitgebreid reageren is lastig.
Ik zag een jongen voor Twinkle, en huwelijksaanzoek voor Kwakzor en een knipperende garnaal voor Razz *O* *O* *O*

Boh ik sta gewoon bovenaan jongens! :o
Laat de track&trace code maar doorkomen, dan ga ik er voor klaar zitten om je op afstand te ondersteunen met de hijg en puf >:)
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:11:57 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136733172
Razz wat goed! *O*

Ga je nu er echt een baby in je buik zit, hier op FOK je geslacht dan veranderen van man naar vrouw? ;)
KuikenGuppy
pi_136733286
*O* een knipper voor Razz!! Superfijn :)

Meh, voelde me vanmorgen een beetje een waardeloze moeder. Peuter wilde rondje wandelen dus uiteindelijk gedaan (harde wind maar zonnetje scheen dus ach). Maar ik heb sinds een tijdje dat als ik ga wandelen, m'n buik pijn doet. Vaak al na een paar minuten. En die pijn wordt steeds erger dus halverwege het al leine rondje verging ik al van de pijn.
Weer naar huis gelopen en eenmaal thuis was peuter helemaal boos want die wilde nog niet naar binnen.
Voelde me toen ff flink waardeloos. Gelukkig was het lunchtijd dus kon al gauw haar focus op de knakworstjes leggen ;)
Maar ben er niet blij mee. Ik zou heel graag langere rondjes met haar willen wandelen maar het gaat gewoon niet.
Weet ook niet waarom het zo'n pijn doet, het is niet het bekken maar echt m'n buik.
Tralalalaaa
pi_136733494
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
*O* een knipper voor Razz!! Superfijn :)

Meh, voelde me vanmorgen een beetje een waardeloze moeder. Peuter wilde rondje wandelen dus uiteindelijk gedaan (harde wind maar zonnetje scheen dus ach). Maar ik heb sinds een tijdje dat als ik ga wandelen, m'n buik pijn doet. Vaak al na een paar minuten. En die pijn wordt steeds erger dus halverwege het al leine rondje verging ik al van de pijn.
Weer naar huis gelopen en eenmaal thuis was peuter helemaal boos want die wilde nog niet naar binnen.
Voelde me toen ff flink waardeloos. Gelukkig was het lunchtijd dus kon al gauw haar focus op de knakworstjes leggen ;)
Maar ben er niet blij mee. Ik zou heel graag langere rondjes met haar willen wandelen maar het gaat gewoon niet.
Weet ook niet waarom het zo'n pijn doet, het is niet het bekken maar echt m'n buik.
Ik gebruik een ondersteunende buikband als ik lange stukken ga lopen (lees:winkelen ;)) en dat helpt wel.
Soms draag ik ook van die a-sexy grote buikondersteunende onderbroeken van de Hema, vooral onder een jurkje. Helpt ook!
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:21:51 #274
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136733591
TAP dat klinkt meer als harde buiken, dus rustiger aan doen! :*
Een buikband helpt toch alleen tegen bekkenklachten lijkt me, niet tegen harde buiken?
En dan nog, als je last van je bekken hebt idd alleen aandoen als je veel gaat doen, als je dat continue aan hebt dan worden je spieren alleen maar slapper en dat helpt ook niet :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136734199
Klinkt niet per se als harde buiken, kan, hoeft niet; zou heel goed bandenpijn kunnen zijn. Inderdaad goed ondersteunen als je langere stukken gaat lopen en daarnaast, accepteer dat je dus niet zoveel meer van zulke dingen kunt doen de komende tijd. Niet leuk voor peuter, maar wel beter voor jou.

Laat anderen peuter mee naar buiten nemen voor het uitraas-gedeelte en beperk jezelf tot de dingen die moeten (boodschappen?) en dingen die je lichaam wel aan kan. Verder misschien alternatieven bedenken om bezig te blijven met peuter? knutselen ofzo?
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')