quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:27 schreef DJMomo het volgende:
Door al die katten aan de tiet dromen van jullie ben ik gewoon bang geworden voor mijn eigen kat als die komt kijken terwijl ik Jaap zit te voeden / aan t kolven ben.
Laat de track&trace code maar doorkomen, dan ga ik er voor klaar zitten om je op afstand te ondersteunen met de hijg en pufquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:05 schreef RunForrestRun het volgende:
Meld!
Zit mobiel dus uitgebreid reageren is lastig.
Ik zag een jongen voor Twinkle, en huwelijksaanzoek voor Kwakzor en een knipperende garnaal voor Razz![]()
![]()
Boh ik sta gewoon bovenaan jongens!
Ik gebruik een ondersteunende buikband als ik lange stukken ga lopen (lees:winkelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
een knipper voor Razz!! Superfijn
Meh, voelde me vanmorgen een beetje een waardeloze moeder. Peuter wilde rondje wandelen dus uiteindelijk gedaan (harde wind maar zonnetje scheen dus ach). Maar ik heb sinds een tijdje dat als ik ga wandelen, m'n buik pijn doet. Vaak al na een paar minuten. En die pijn wordt steeds erger dus halverwege het al leine rondje verging ik al van de pijn.
Weer naar huis gelopen en eenmaal thuis was peuter helemaal boos want die wilde nog niet naar binnen.
Voelde me toen ff flink waardeloos. Gelukkig was het lunchtijd dus kon al gauw haar focus op de knakworstjes leggen
Maar ben er niet blij mee. Ik zou heel graag langere rondjes met haar willen wandelen maar het gaat gewoon niet.
Weet ook niet waarom het zo'n pijn doet, het is niet het bekken maar echt m'n buik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |