Het is sinds gisteravond wat onrustig, had gisteren en heb nu alweer een tijdlang regelmatig harde buiken en aangezien ik die tijdens de hele zwangerschap (bijna) niet heb gehad vind ik het wel opvallend. Maar krampen of buikpijn heb ik nog niet, dus het kan ook alleen maar wat voorwerk zijn. Rustig afwachten dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:11 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Laat de track&trace code maar doorkomen, dan ga ik er voor klaar zitten om je op afstand te ondersteunen met de hijg en puf
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd Kwak!
En verder had ik ouderavonden en drukke schooldagen heb ik niet bijgelezen. Maar.. gisteren de 1e echo gehad en we zagen een knipperend hartje, wriemelende handjes en voetjes en een beweeglijk frummeltje. Zo onwerkelijk en gaaf! Er werd nu geschat op 8 weken en 6 dagen. Moeten wel over 1,5 week terug omdat de dooierzak in de weg lag en ze niet goed konden meten. Dus in de vakantie nog een keer gluren!
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef klaprooss het volgende:
Dag lieve dames!
Ik wil jullie nog even bedanken voor gisteren, inmiddels met vriend er over gehad en heeft me erg goed gerust gesteld. Wel gaan we het woensdag gewoon nog even aankaarten bij de VK.
Ook van vriend moet ik jullie even bedanken voor de lieve berichtjes! Hij vond jullie erg lief voor me
Vandaag erg druk geweest met de puntjes op de i voor het kamertje! En hij is af![]()
!!
Foto's ben ik op dit moment aan het plaatsen op het bedoelde topic, ik ben er zo blij mee het past zo bij ons
Verder jompels voor alle leuke en mooie echo's, wisseldagen en ander leuk nieuws zoals namen en behangen muren.
Verder ben ik alles al weer vergetensorry!
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga zo lezen hoor, maar moet het even kwijt: IK HEB VERLOF!!!
Oh god, ik ga echt een baby krijgen en bevallen enzo
Ja ik kijk ook. Wat een dramaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bijzonder NIKKI! En lief dat ze L even meenemen voor een nachtje!
Nog meer mensen die all you need aan t kijken zijn? Tranen met tuiten bij dat verhaal van het laatste stel...
stel trouwt, vader bruid al tijd ziek, overlijdt op de ochtend van het huwelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |