abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:54:47 #276
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136734801
Razz een mooie echo *O*.

Rebel-angel, naar is dat hè, zo aan jezelf twijfelen. Pittige diagnose heeft jouw knul. Toevallig heeft t zoontje van een kennis van mij bijna dezelfde. Alleen is de pdd-nos dan Asperger.

TAP dat klinkt niet fijn. Pijn in je buik en een meiske wat haar energie dan niet kwijt kan, t is allebei vervelend! Hoop dat je er gauw iets op vindt. Maar hoe lastig ook: de baby en jij gaan nu echt even voor. Mignonne geeft natuurlijk al de beste tips ;).
pi_136735455
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:11 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Laat de track&trace code maar doorkomen, dan ga ik er voor klaar zitten om je op afstand te ondersteunen met de hijg en puf >:)
Het is sinds gisteravond wat onrustig, had gisteren en heb nu alweer een tijdlang regelmatig harde buiken en aangezien ik die tijdens de hele zwangerschap (bijna) niet heb gehad vind ik het wel opvallend. Maar krampen of buikpijn heb ik nog niet, dus het kan ook alleen maar wat voorwerk zijn. Rustig afwachten dus.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136735567
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd Kwak O+ !

En verder had ik ouderavonden en drukke schooldagen heb ik niet bijgelezen. Maar.. gisteren de 1e echo gehad en we zagen een knipperend hartje, wriemelende handjes en voetjes en een beweeglijk frummeltje. Zo onwerkelijk en gaaf! Er werd nu geschat op 8 weken en 6 dagen. Moeten wel over 1,5 week terug omdat de dooierzak in de weg lag en ze niet goed konden meten. Dus in de vakantie nog een keer gluren!
O+ Supertof!

Bij ons komt er nu zo'n week aan op school, maar ik heb alle tien mijn fingers crossed dat ik niet misselijk word. Vooralsnog geen last, alleen boeren en rommeldarmen.
Kwak
  zaterdag 15 februari 2014 @ 14:36:04 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136736029
Voorwerk zegt helaas zo weinig he RFR...
Hier ook een onrustige buik + onrustig gevoel. En ik moest vanmorgen huilen omdat ik de douchekabine niet zo mooi schoon kreeg als ik wilde :').
Nu heb ik bankarrest :@.
KuikenGuppy
  zaterdag 15 februari 2014 @ 15:04:21 #280
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136737154
Razz een knipper *O*

Benieuwd ook hoe de echo van LL was O+

Hier ook veel vergeetachtiger. .. Zo niet mij maarja :') en ik heb gemerkt dat ik slechter auto rijd. Met name in het donker moet ik mijn aandacht er echt goed bijhouden want zie vanalles over het hoofd :{

Sinds een paar dagen valt het me op dat fernando altijd begint te schoppen als ik iets gegeten heb :D vandaag is hij sowieso super actief en manlief heeft hem vanochtend ook weer gevoeld O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136737326
TAP balen dat je niet veel kunt als je zou willen. Ik kan mijn bijna kleuter gelukkig nog wel tillen, maar ze kan bijv. bijna niet meer op schoot om gezellig te knuffelen doordat mijn buik zo dik is. En dat vindt ze zichtbaar niet leuk. Ze zegt dan ook heel verdrietig: "maar mama ik wil zó graag met je knuffelen."

Ik compenseer dat door af en toe samen met haar naar bed te gaan 's avonds, want dan kan ik haar wel gezellig vasthouden. Ze komt dan ook helemaal met haar kont tegen mijn buik aan liggen. Liefst zou ze in me kruipen geloof ik. O+ :')
Echt ver lopen trek ik overigens ook niet meer, maar gelukkig heb ik een koukleum peuter die in de winter liefst binnen spelletjes speelt.

Razz een knipper *O*

Ik heb flink aan mijn to-do lijst gewerkt. Eerst 2 uur babykleertjes gestreken vanmorgen. We hebben deze week namelijk een hele lading kleertjes gekregen en alles in maat 50 tot 62 MOEST ik wassen. :')
Douche gesopt samen met man, bed is gewassen én vruchtwaterproof gemaakt, vluchtkoffer zit in ieder geval voldoende in om de bevalling mee door te komen. Koffertje voor de babies is af O+, magnetron gesopt en twee besteklades gesopt. Heerlijk gevoel dit zeg!

En net heb ik samen met peuter 2 uurtjes geslapen, want vanavond gaan we uit eten. Dan kan ze wat langer opblijven. ( en ik ook, want mijn dag begon al om 4 uur vandaag :') )
pi_136738003
Dutjes, ik hou ervan! Mijn vader is vanmiddag komen oppassen zodat ik even kon slapen. Eva slaapt echt niet meer tussen de middag (boehoe) maar ik stort smiddags wel helemaal in. In de avonden plan ik al niks meer in omdat ik vaak te moe ben, dus echt actief ben ik dan ook niet meer.
Hoop nu niet dat ik alleen maar over kom alsof ik zit te zeuren hoor :@
Komende week moet toch m'n bloed geprikt worden en wordt er meteen naar ijzergehalte gekeken (en ik slik zwangerschapsvitamines), wellicht wat tekort daar ofzo.

Over die buikpijn, een harde buik is het niet, dat voelt anders, dus het zullen inderdaad m'n banden wel zijn.
Mijn kind speelt heel graag buiten en de enige dag dat m'n man met haar naar buiten kan is zondag. Vrijdag en zaterdag ben ik vaak met haar bezig, kleuren, kleien, beetje tv kijken, verstoppertje spelen. Maar een dag is soms best lang en peuter wilde vandaag echt heel graag naar buiten. Had haar jas al aangetrokken enzo. Nouja het kan gewoon even niet. Pijn begint al na minder dan 5 minuten lopen.
Heb nog wel een buikband, ga die maar weer eens opzoeken.
Tralalalaaa
pi_136738084
TAP en is evt. naar een speeltuintje in de buurt fietsen en haar daar lekker laten uitrazen een optie?
pi_136739357
Ik heb de laatste dagen wat meer menstruatieachtige kramp. Is dat m'n baarmoeder die met 7 weken echt in beweging komt?
pi_136739625
Dat kan hoor IMA.. Ik had ook krampen en dacht dat ik ongesteld ging worden, alles rekt daar natuurlijk wat uit..
pi_136741039
Nikki, ja die hebben we wel, maar die waren nu nog helemaal nat :-P

IMA, herkenbaar ook, dat kan inderdaad het rekken van de baarmoeder zijn!
Tralalalaaa
pi_136741709
Echo was heel erg leuk! Kleintje ligt veel in mijn bekken, maar hij liet toch wel een aantal keer zijn snoetje zien :) de lippen van zijn vader haalde we er al een beetje uit. Verder ziet alles er goed uit, voor zover ze heeft gekeken. Hij weegt nu ong 350 gram. Vond het heel bijzonder! Nu gaan we er nog een inplannen rond de 27/28 weken *O*
In life, every ending is a new beginning..
pi_136744087
Super LL *O*
pi_136744359
Wup, gefeliciteerd met je dochter! *O*

Kwak, wat leuk een aanzoek O+

Goede echo voor LL *O*

en de rest ben ik vergeten :') Hier lekker aan het klussen! Het behang zit op de muur, donderdag de kommode ophalen en ik ben er zo goed als uit qua wagen O+ Zo, kunnen die alvast van de lijst ;) nu de rest nog...
pi_136744382
Had ik al gezegd dat we DE naam hebben trouwens? Hadden we uberhaupt al voor de bevruchting maar nu we weten wat het geslacht is ... :D

En de namen voor. nr drie zijn ook al bekend :+
pi_136745574
Dag lieve dames!

Ik wil jullie nog even bedanken voor gisteren :*, inmiddels met vriend er over gehad en heeft me erg goed gerust gesteld. Wel gaan we het woensdag gewoon nog even aankaarten bij de VK.
Ook van vriend moet ik jullie even bedanken voor de lieve berichtjes! Hij vond jullie erg lief voor me O+

Vandaag erg druk geweest met de puntjes op de i voor het kamertje! En hij is af *O* *O* !!
Foto's ben ik op dit moment aan het plaatsen op het bedoelde topic, ik ben er zo blij mee het past zo bij ons O+

Verder jompels voor alle leuke en mooie echo's, wisseldagen en ander leuk nieuws zoals namen en behangen muren *O*.
Verder ben ik alles al weer vergeten :') sorry!
♥ J & S
pi_136745644
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef klaprooss het volgende:
Dag lieve dames!

Ik wil jullie nog even bedanken voor gisteren :*, inmiddels met vriend er over gehad en heeft me erg goed gerust gesteld. Wel gaan we het woensdag gewoon nog even aankaarten bij de VK.
Ook van vriend moet ik jullie even bedanken voor de lieve berichtjes! Hij vond jullie erg lief voor me O+

Vandaag erg druk geweest met de puntjes op de i voor het kamertje! En hij is af *O* *O* !!
Foto's ben ik op dit moment aan het plaatsen op het bedoelde topic, ik ben er zo blij mee het past zo bij ons O+

Verder jompels voor alle leuke en mooie echo's, wisseldagen en ander leuk nieuws zoals namen en behangen muren *O*.
Verder ben ik alles al weer vergeten :') sorry!
:*
pi_136745679
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:59 schreef bellelena het volgende:

[..]

:*
:* lief
♥ J & S
  zaterdag 15 februari 2014 @ 19:28:52 #294
52229 Chanty
pi_136746749
LL O+ fijn dat je een mooie echo had!

Klaproos :* hopelijk krijg je wat meer rust in je hoofd weer

En goed dat jullie al uit zijn over de naam twinkle :). Zal het onderwerp hier binnenkort ook weer aansnijden
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:44:54 #295
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136749912
Ik ga zo lezen hoor, maar moet het even kwijt: IK HEB VERLOF!!! *O*

Oh god, ik ga echt een baby krijgen en bevallen enzo :')
doei
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:55:21 #296
52229 Chanty
pi_136750309
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga zo lezen hoor, maar moet het even kwijt: IK HEB VERLOF!!! *O*

Oh god, ik ga echt een baby krijgen en bevallen enzo :')
:D dat is de volgende stap ja *O*
pi_136750792
Bolletje verlof! *O*

Klaprooss fijn dat je erover hebt kunnen praten. :*

Twinkle een naam. O+

Wij zijn net, waarschijnlijk voor de laatste keer komende maanden, uit eten geweest. Mét dochter, zusje en zwager en zij hebben L. nu mee naar huis genomen zodat ik hopelijk een keertje kan uitslapen. Heel lief van ze in ieder geval. En L. gaat morgen met zusje zwemmen, dus man en ik hebben even een rustig ochtendje samen.

En had ik al verteld dat zusje de navelstreng van baby B gaat doorknippen? O+ Ik vind het zo bijzonder dat ze dat wil doen. En zij vind het op haar beurt heel bijzonder om te doen.
pi_136751144
Bijzonder NIKKI! En lief dat ze L even meenemen voor een nachtje!

Nog meer mensen die all you need aan t kijken zijn? Tranen met tuiten bij dat verhaal van het laatste stel...

stel trouwt, vader bruid al tijd ziek, overlijdt op de ochtend van het huwelijk...
S. 2014
J. 2016
pi_136751449
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bijzonder NIKKI! En lief dat ze L even meenemen voor een nachtje!

Nog meer mensen die all you need aan t kijken zijn? Tranen met tuiten bij dat verhaal van het laatste stel...

stel trouwt, vader bruid al tijd ziek, overlijdt op de ochtend van het huwelijk...
Ja ik kijk ook. Wat een drama ;(
pi_136751780
Hullo :W
Wup nog van harte met kleine wupsel, geniet van je kraamtijd!

Kwak wat leuk een aanzoek op 14 feb *;

Klaver welkom

Enf wat heerlijk dat het kamertje van dreumes aangepakt is!

Bolletje geniet van je verlof!

Nikki geniet van je ochtendje uitslapen, zal voorlopig wel de laatste zijn :P

GM hier ook all you need aan het kijken, ben er een beetje immuun voor :@ ik vond het wel een heftig verhaal hoor maar ik trek me meer dierendingen (Marius babygiraf :'( ) en kinderdingen aan

Vandaag met kind naar Ikea geweest en een verhoogde stoel gekocht voor aan de eettafel (gezien bij een vriendin) ideaal omdat ze eigenlijk nog te klein is voor onze stomme vlinderstoelen dus ervan af glijdt en meer loopt te klooien met die stoel dan met eten bezig is. Gelukkig vindt ze hem zelf ook super. Bijna geen last van kwaaltjes meer alleen zulke zere tetten, niet normaal! Kan me dat niet herinneren van mijn vorige zwangerschap. Slapen zonder bh vind ik echt een kwelling op het moment. :{
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')