+1! Hier moet ook ineens die stomme tas afquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leuk Burdie nog een keertje samen uit eten.![]()
Ik heb sinds vandaag ineens een beetje een onrustig gevoel. Als in... mijn to-do-before-bevalling lijstje moet af. Dat wordt morgen dus een hoop poetsen en laatste babydingen kopen.
En ik moet dit weekend van mezelf echt de vluchtkoffer inclusief wie, wat, waneer bellen lijstje afmaken. Het voelt nog steeds als jinxen, maar het wordt nu toch langzamerhand wel een beetje een risico om hem nog niet af te hebben.
Ik zag 'kleine' over het hoofdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik had vandaag een vriendin op bezoek met haar bijna 2 jarige, toen kreeg ik heel lief slofjes en sokjesen die kleine man ging iedere keer op mn buik liggen roepen naar beeeeeeeeebie...
echt zo'n smeltmoment
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zag 'kleine' over het hoofdZag al voor me hoe haar kerel de hele tijd op jouw buik naar de baby lag te roepen
![]()
Hahaha nee dan had ik t gele wagentje gebeld denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zag 'kleine' over het hoofdZag al voor me hoe haar kerel de hele tijd op jouw buik naar de baby lag te roepen
![]()
Nee, zo te horen is het eind zoekquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha nee dan had ik t gele wagentje gebeld denk ik
Dames hoeveel aankomen is normaal? Ik ben morgen 14 weken en nu 1 kg bijgekomen. Das volgens mij wel netjes toch?
Ik ben dik he...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee, zo te horen is het eind zoek
Hahaha heerlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef BlueEyes het volgende:
Bolletje![]()
Het enige romantische van hier is dat ik afgelopen nacht heb gedroomd dat we getrouwd waren.
En dat terwijl we dat beide echt niet willen![]()
Werd vanmorgen dus smakelijk uitgelachen.
DAYUM! 1 kilo, nu al?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha nee dan had ik t gele wagentje gebeld denk ik
Dames hoeveel aankomen is normaal? Ik ben morgen 14 weken en nu 1 kg bijgekomen. Das volgens mij wel netjes toch?
Woahquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
Sneu van de kat DnD, zo rot als je er echt niks meer tegen kan beginnen he?
Ik had eem toffe valentijn, lekker uit eten en vriend heeft me eindelijk te huwelijk gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |