SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Het wordt eeeeeeeeenJaaa, wat leuk! Dat dácht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Supergaaf
![]()
Idem, ik zit ook rustig in een t-shirtje op de bank tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:16 schreef Aisly het volgende:
Fijn Burdie!
DND, ik ben normaal een echte koukleum, maar heb het tegenwoordig standaard te warm. Inclusief zweethanden... Net het omgekeerde!
Top 50? psjj. Heb je geen top 100?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Hij staat niet in de top 50 hoor, kou
http://mens-en-gezondheid(...)t-ze-zwanger-is.html
Twinkle, leuk!
Ik mis de zere teen nogquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Top 50? psjj. Heb je geen top 100?![]()
Edit: ik zie in jouw link wel dalende lichaamstemperatuur aan het begin van de zwangerschap. BAM! Bewijs!
Edit2: Oh en vlak daaronder staat hogere temp
Wie weet, klavertje! Heb dat gevoel zelf wel een beetje!
Ik ook, ik heb het altijd warm maar leef nu in warme vesten en onder dekentjes. Vorige zwangerschap ook gehad dus het wordt weer een meisjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat fijn burdie!
Zijn jullie ook bekend met het de hele dag koud hebben? Ik kan mezelf maar niet warm krijgen, altijd sloffen aan en dekentjes op de bank, heb twee truien aan. Misschien ben ik aan de lente toe
Ik vind dat ook lastig... Als het goed verwarmd is zou ik het wel aandurven. En ik eet eigenlijk alle supermarktvleeswaren, ga er van uit dat daar niks rauws meer aan is. Maar met spul van speciaalzaken ben ik voorzichtig. Maar dit punt van de voedselrijksten vind ik ook lastig. Iemand deskundige tips?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Twinkle wat leuk!
Burdie, gelukkig is het nu weer beter, rustig aan doen maar?
Hoe zit het met vleeswaren die je weer verwarmt eigenlijk? Salami kun je beter niet eten staat er, maar geldt dat ook als het in de lasagne zit die in de oven is geweest?
Ik vind vleeswaren nog een beetje ingewikkeld. Franse gedroogde worstjes mogen ook niet denk ik
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:24 schreef klavertje-4 het volgende:
Haha ja die zere teen die heb ik nog niet gespot
Ik heb dat gevoel ook Spees (die stomme telefoon maakt er steeds SP'ers van) ben benieuwd!
En hoi dus! Eigenlijk wilde ik pas posten na de uitslag van de vijfde ziekte maar kan het niet laten!
Nu 9 weken zwanger van de tweede.
Ja! Ik zit al sinds voor de test enorm te klagen tegen vriendje, en t wordt met de dag ergerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat fijn burdie!
Zijn jullie ook bekend met het de hele dag koud hebben? Ik kan mezelf maar niet warm krijgen, altijd sloffen aan en dekentjes op de bank, heb twee truien aan. Misschien ben ik aan de lente toe
Awwww, wat lief! Jullie krijgen vast ook een toffe jongenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Spees ik hoop dat het net zon knapperd/leukerd wordt als Silly
Altijd als ik aan een jngensbaby denk moet ik aan hem. denken.. weet ook niet hoe dat komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil trouwens niemand anders verdrietig maken en hoop ook zeker dat ik dat niet doe, maar moet het echt gewoon even kwijt! Het zit me zo hoog
[ Bericht 5% gewijzigd door klaprooss op 14-02-2014 17:07:07 ]♥ J & S
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:00 schreef klaprooss het volgende:
Brr ik zit eng te doen!Hormonen maken het er niet beter op, maar dat soort gedachtes hoort voor mij ook sowieso bij het moederschap. Ik kan bijvoorbeeld heel slecht tegen negatief nieuws over kinderen. En bij de gedachte dat mijn kinderen erg ziek of ongelukkig zouden worden schiet ik gelijk vol. Da's de keerzijde van de liefde voor je kind... Ik probeer zelf zulke gedachten weer opzij te zetten met het idee 'dit is alleen maar een angst, niet de realiteit'. En dan kijk ik weer even naar mijn gezonde en blije kinderen om die gedachte te bevestigen en ga ik weer over op de orde van de dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil trouwens niemand anders verdrietig maken en hoop ook zeker dat ik dat niet doe, maar moet het echt gewoon even kwijt! Het zit me zo hoog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blegh, het zullen de laatste loodjes hormonen wel zijn maar fijn is het niet.
Wil het ook weer niet aan vriend kwijt want wil me niet aanstellen dat ik deze gedachtes en angsten heb.
Is het gek om het wel even te bespreken met de VK? Het is iets wat wel dus bijna dagelijks echt even aankomt waaien in mijn hoofd.
[ Bericht 32% gewijzigd door klaprooss op 14-02-2014 17:38:45 ]♥ J & S
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:29 schreef klaprooss het volgende:
Ik probeer het zoveel mogelijk te relativeren! Heel de week gaat het goed maar vandaag blijf ik er erg in hangen!Zou het zeker aankaarten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blegh, het zullen de laatste loodjes hormonen wel zijn maar fijn is het niet.
Wil het ook weer niet aan vriend kwijt want wil me niet aanstellen dat ik deze gedachtes en angsten heb.
Is het gek om het wel even te bespreken met de VK? Het is iets wat wel dus bijna dagelijks echt even aankomt waaien in mijn hoofd.
Hey wupwup, is miniwup er al?S. 2014
J. 2016
Gefeliciteerd voor jou, je vent en grote zusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef WupWup het volgende:
miniwup is er! Gisteren om 8.20u thuis geboren. Helaas mocht ik een uurtje na de bevalling alsnog plaatsnemen in een ambu wegens bloedverlies, maar dat was eigenlijk al stabiel voor we weggingen. Gistermiddag waren we dan ook alweer thuis. Nu ligt er een heerlijk vers klein meisje naast me te ronken
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:29 schreef klaprooss het volgende:
Ik probeer het zoveel mogelijk te relativeren! Heel de week gaat het goed maar vandaag blijf ik er erg in hangen!Wel over praten met je vriend, hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blegh, het zullen de laatste loodjes hormonen wel zijn maar fijn is het niet.
Ik had eind van de vorige zwangerschap ook wel dingen die ik echt niet kon loslaten. Gelukkig was het niets écht naars, maar ik bleef er maar over malen. Het hielp me toen juist goed om het met mijn man te delen, zeker omdat die een stuk vaker beschikbaar is dan de vk.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef WupWup het volgende:
miniwup is er! Gisteren om 8.20u thuis geboren. Helaas mocht ik een uurtje na de bevalling alsnog plaatsnemen in een ambu wegens bloedverlies, maar dat was eigenlijk al stabiel voor we weggingen. Gistermiddag waren we dan ook alweer thuis. Nu ligt er een heerlijk vers klein meisje naast me te ronken
Gefeliciteeeeeeeeeerd dame!!! ben zoooo benieuwd naar je mini!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef WupWup het volgende:
Als je er dagelijks aan moet denken, dan is dat wel wat veel. Maar het is wel herkenbaar hoor. Ik heb ook zulke gedachten wel gehad. Of erover gedroomd. Een afschuwelijk gevoel. Mijn vriend was er ook wel mee bezig, want een paar keer overviel hij me door zijn angst uit te spreken dat er 'iets' zou zijn met ons kind. Een keertje deed hij dat tijdens een etentje in een restaurant. Niet zo handig want ik zat er meteen in tranen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:56 schreef klaprooss het volgende:
Wat fijn WupWup!! Van harte!
__
Thanks Fee-nix, het uitspreken is al erg moeilijk vandaar dat ik het eigenlijk even eerst hier heb geplaatst. Ik voel me gewoon zelf schuldig tegenover de baby dat ik dit denk en er bang voor ben.
En ik weet dat er totaal geen reden is om dit te vermoeden o.i.d maar goed vertel dat maar aan mijn hoofd.
Cantare, ga het morgen dan idd toch wel even tegen vriend zeggen je hebt wel geliijk wat betreft de VK. En ik wil het bespreken met haar en weet dat als ik daar zit waarschijnlijk toch mijn mond hou en vriend dan eventueel mijn angsten kan uitspreken zodat we toch het gesprek aan gaan..
Thanks dames, het doet me goed om het hier even de angst te kunnen benoemen en bespreken
Vanavond hebben we een etentje met vrienden dus ik heb besloten om het morgen even het erover het hebben samen. Je hebt gelijk dat we dat samen kunnen relativerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:17 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Als je er dagelijks aan moet denken, dan is dat wel wat veel. Maar het is wel herkenbaar hoor. Ik heb ook zulke gedachten wel gehad. Of erover gedroomd. Een afschuwelijk gevoel. Mijn vriend was er ook wel mee bezig, want een paar keer overviel hij me door zijn angst uit te spreken dat er 'iets' zou zijn met ons kind. Een keertje deed hij dat tijdens een etentje in een restaurant. Niet zo handig want ik zat er meteen in tranen.. Toch was het ook goed dat hij het vertelde. Ik probeerde die gedachten zo snel mogelijk te onderdrukken. Dus misschien is het wel fijn om dit te delen met je vriend. Dan kun je het samen ook weer relativeren.
Fixed!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Bolletje, denk je dat je achter mijn naam nog een jommetje kunt zetten?![]()
Bedenk me nu pas dat ik een Kwisted doe.... Alleen Kwisted al lang niet gezien
![]()
Wup gefeliciteerd met dochter!
Heb het laatst in het dreumestopic gevraagd omdat ze een tijdje niets gepost had en toen zei ze dat alles goed ging enz. Daarna niets meer van kwisted gelezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fixed!
ik vroeg me ook al af hoe het met Kwisted gaat inderdaad.
Edit: nanadu dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef Twinkle20 het volgende:
O my dat lijkt me echt de horror inderdaad.
Ik ben daar eerlijk gezegd ook weleens bang voor. Kan er met mijn man gelukkig wel heel goed over praten en we hebben administratief gezien alles in kannen en kruiken. Maar toch .. moet er niet aan denken. Hebben de kindjes een hele toekomst voor zich zonder mama![]()
Zelfde als toen bij ... Och, ik ben even haar username vergeten. Maar die is vorig jaar ook overleden door darmkanker (?). Tweede kindje was volgens mij nog geen jaar oud. Lijkt me echt verschrikkelijk en kan me echt verdrietig maken![]()
Ik heb toen ook echt een traan om haar en haar gezin moeten laten. Kyara weet misschien wel over wie ik het heb? (of een andere user).
Erg is dat, he? Ik ben vorig jaar januari met onze auto in een slip geraakt op de snelweg. Auto total loss. Ik had gelukkig niets, maar mèn, de shock dat ik een man en 2 kleine kinderen had kunnen achterlaten...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
En een angst die ik ditkeer heb is dat er iets met mijzelf gebeurt waardoor man met 3 kindjes achterblijft.
Vruchtwaterembolie is dus ook bij de vrouw uit mijn zwangerenclubje gebeurd. Een kans van 1 op héél veel, maar haar overkwam het.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Of, een tijdje terug zo'n verhaal in de krant. Van een vrouw uit, ik meen Amsterdam. Die stierf omdat er iets van vruchtwater of iets in haar bloedbaan terecht was gekomen en ze overleed? Uiteindelijk ging het erom dat haar man geen empathie van werkgever hoefde te verwachten en dat hij gewoon weer aan het werk moest na zeer korte tijd. Maar adn krijg ik echt de kriebels.
quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef WupWup het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |