SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Het wordt eeeeeeeeenJaaa, wat leuk! Dat dácht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Supergaaf
![]()
Idem, ik zit ook rustig in een t-shirtje op de bank tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:16 schreef Aisly het volgende:
Fijn Burdie!
DND, ik ben normaal een echte koukleum, maar heb het tegenwoordig standaard te warm. Inclusief zweethanden... Net het omgekeerde!
Top 50? psjj. Heb je geen top 100?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Hij staat niet in de top 50 hoor, kou
http://mens-en-gezondheid(...)t-ze-zwanger-is.html
Twinkle, leuk!
Ik mis de zere teen nogquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Top 50? psjj. Heb je geen top 100?![]()
Edit: ik zie in jouw link wel dalende lichaamstemperatuur aan het begin van de zwangerschap. BAM! Bewijs!
Edit2: Oh en vlak daaronder staat hogere temp
Wie weet, klavertje! Heb dat gevoel zelf wel een beetje!
Ik ook, ik heb het altijd warm maar leef nu in warme vesten en onder dekentjes. Vorige zwangerschap ook gehad dus het wordt weer een meisjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat fijn burdie!
Zijn jullie ook bekend met het de hele dag koud hebben? Ik kan mezelf maar niet warm krijgen, altijd sloffen aan en dekentjes op de bank, heb twee truien aan. Misschien ben ik aan de lente toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |