abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136709896
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef WupWup het volgende:
:Y miniwup is er! Gisteren om 8.20u thuis geboren. Helaas mocht ik een uurtje na de bevalling alsnog plaatsnemen in een ambu wegens bloedverlies, maar dat was eigenlijk al stabiel voor we weggingen. Gistermiddag waren we dan ook alweer thuis. Nu ligt er een heerlijk vers klein meisje naast me te ronken O+
Gefeliciteeeeeeeeeerd dame!!! ben zoooo benieuwd naar je mini!!!! O+ O+ O+ :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136709919
Gefeliciteerd Wup! *O*
pi_136709947
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef WupWup het volgende:
:Y miniwup is er! Gisteren om 8.20u thuis geboren. Helaas mocht ik een uurtje na de bevalling alsnog plaatsnemen in een ambu wegens bloedverlies, maar dat was eigenlijk al stabiel voor we weggingen. Gistermiddag waren we dan ook alweer thuis. Nu ligt er een heerlijk vers klein meisje naast me te ronken O+
Gefeliciteerd!!! *O* *O*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_136709962
Gefeliciteerd wupwup *O* *O* *O*
pi_136709967
Wat fijn WupWup!! Van harte O+!

__

Thanks Fee-nix, het uitspreken is al erg moeilijk vandaar dat ik het eigenlijk even eerst hier heb geplaatst. Ik voel me gewoon zelf schuldig tegenover de baby dat ik dit denk en er bang voor ben.
En ik weet dat er totaal geen reden is om dit te vermoeden o.i.d maar goed vertel dat maar aan mijn hoofd :).

Cantare, ga het morgen dan idd toch wel even tegen vriend zeggen je hebt wel geliijk wat betreft de VK. En ik wil het bespreken met haar en weet dat als ik daar zit waarschijnlijk toch mijn mond hou en vriend dan eventueel mijn angsten kan uitspreken zodat we toch het gesprek aan gaan..

Thanks dames :*, het doet me goed om hier even de angst te kunnen benoemen en bespreken

[ Bericht 0% gewijzigd door klaprooss op 14-02-2014 18:16:53 ]
♥ J & S
pi_136710207
Wup!! Ze is er eindelijk! *O*

Klap niet schuldig voelen hoor, ik vind het knap dat je het erkent.
En het bespreekbaar maken met vriend en vk zal je vast opluchten! :*
pi_136710260
Wup proficiat!
pi_136710459
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:56 schreef klaprooss het volgende:
Wat fijn WupWup!! Van harte O+!

__

Thanks Fee-nix, het uitspreken is al erg moeilijk vandaar dat ik het eigenlijk even eerst hier heb geplaatst. Ik voel me gewoon zelf schuldig tegenover de baby dat ik dit denk en er bang voor ben.
En ik weet dat er totaal geen reden is om dit te vermoeden o.i.d maar goed vertel dat maar aan mijn hoofd :).

Cantare, ga het morgen dan idd toch wel even tegen vriend zeggen je hebt wel geliijk wat betreft de VK. En ik wil het bespreken met haar en weet dat als ik daar zit waarschijnlijk toch mijn mond hou en vriend dan eventueel mijn angsten kan uitspreken zodat we toch het gesprek aan gaan..

Thanks dames :*, het doet me goed om het hier even de angst te kunnen benoemen en bespreken
Als je er dagelijks aan moet denken, dan is dat wel wat veel. Maar het is wel herkenbaar hoor. Ik heb ook zulke gedachten wel gehad. Of erover gedroomd. Een afschuwelijk gevoel. Mijn vriend was er ook wel mee bezig, want een paar keer overviel hij me door zijn angst uit te spreken dat er 'iets' zou zijn met ons kind. Een keertje deed hij dat tijdens een etentje in een restaurant. Niet zo handig want ik zat er meteen in tranen. :'( . Toch was het ook goed dat hij het vertelde. Ik probeerde die gedachten zo snel mogelijk te onderdrukken. Dus misschien is het wel fijn om dit te delen met je vriend. Dan kun je het samen ook weer relativeren.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_136710517
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:17 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Als je er dagelijks aan moet denken, dan is dat wel wat veel. Maar het is wel herkenbaar hoor. Ik heb ook zulke gedachten wel gehad. Of erover gedroomd. Een afschuwelijk gevoel. Mijn vriend was er ook wel mee bezig, want een paar keer overviel hij me door zijn angst uit te spreken dat er 'iets' zou zijn met ons kind. Een keertje deed hij dat tijdens een etentje in een restaurant. Niet zo handig want ik zat er meteen in tranen. :'( . Toch was het ook goed dat hij het vertelde. Ik probeerde die gedachten zo snel mogelijk te onderdrukken. Dus misschien is het wel fijn om dit te delen met je vriend. Dan kun je het samen ook weer relativeren.
Vanavond hebben we een etentje met vrienden dus ik heb besloten om het morgen even het erover het hebben samen. Je hebt gelijk dat we dat samen kunnen relativeren :).
Bedankt!
♥ J & S
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:23:59 #160
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136710611
Van harte gefeliciteerd WupWup! Heel veel geluk samen!
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:25:15 #161
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136710636
Gefeliciteerd Wup!! O+ *O*

Klaprooss :* Het zijn geen prettige gedachten, to say the least. Kan je erover praten met je man en/of vk? :*
pi_136710645
Wupseeeeeel!

Hèhè mag ik ein-de-lijk van mn handen af :P *O* *O* *O*
nogmaals gefeliciteerd met jullie prachtige dochter O+
:)
pi_136710687
Gefeliciteerd wupwup *O*
Ben benieuwd naar de kleine meid!
S. 2014
J. 2016
pi_136710808
Jeeeeee miniwup! Een wupsel! Gefeliciteerd! *O*
Kwak
pi_136710861
*O* miniwup *O*
pi_136710894
Gefeliciteerd wup! *O*

Wat naar klaprooss, ik herken t wel van de vorige keer. Ik was opeens zo bang dat de baby er helemaal nooit geen komen. Durfde het kamertje niet meer in omdat ik bang was dat er nooit een baby in dat bedje ging liggen.

Ik hield het ook voor mezelf ondanks dat het me dagelijks bezig hield. Op gegeven moment met veel tranen toch aan man verteld en die kon het heel fijn relativeren en mijn gedachtes wat keren. Zeker met je man bespreken dus zou ik zeggen!
Hopelijk snel een andere mindset, sterkte!
pi_136710899
*O* Wup! *O* Gefeliciteerd! O+

En een jongen voor Twinkle O+

Sinds ik het op het werk heb verteld en íedereen het mag weten krijg ik zoveel belangstelling van iedereen :D Zal waarschijnlijk wel alleen de eerste periode zijn, naarmate de maanden verstrijken gelooft iedereen het wel weer natuurlijk, maar ik geniet er zo van :D
pi_136710912
Bolletje, denk je dat je achter mijn naam nog een jommetje kunt zetten? O+

Bedenk me nu pas dat ik een Kwisted doe :D .... Alleen Kwisted al lang niet gezien :?

Wup gefeliciteerd met dochter! :)
pi_136710919
Van harte gefeliciteerd Wup Wup! *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_136710941
Wup gefeliciteerd met mini-wup! O+
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:39:51 #171
30252 Soempie
Procreating
pi_136710963
Wup, gefeliciteerd. Heerlijk zo'n ronkend kleintje naast je. O+ veel geluk samen!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_136710970
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Bolletje, denk je dat je achter mijn naam nog een jommetje kunt zetten? O+

Bedenk me nu pas dat ik een Kwisted doe :D .... Alleen Kwisted al lang niet gezien :?

Wup gefeliciteerd met dochter! :)
Fixed!

ik vroeg me ook al af hoe het met Kwisted gaat inderdaad.
pi_136711040
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef Kyara het volgende:

[..]

Fixed!

ik vroeg me ook al af hoe het met Kwisted gaat inderdaad.
Heb het laatst in het dreumestopic gevraagd omdat ze een tijdje niets gepost had en toen zei ze dat alles goed ging enz. Daarna niets meer van kwisted gelezen.
Edit: ze is net nog online geweest

*O* gefeliciteerd wupwup!
En twinkle een jongetje! :s)
pi_136711176
WupWup gefeliciteerd met jullie meisje! *O*

Klaprooosss ik heb die angst ook hoor. Vorige keer eigenlijk geen seconde bij nagedacht en nu gaat er regelmatig door mijn hoofd dat ik in ieder geval met één kindje thuis hoop te komen.
En een angst die ik ditkeer heb is dat er iets met mijzelf gebeurt waardoor man met 3 kindjes achterblijft. Maar dat komt denk ik meer door de nare ervaring van vorige zwangerschap waarbij er dus echt een bevallende mama uit mijn zwemgroepje is overleden. ;(
pi_136711379
O my dat lijkt me echt de horror inderdaad.

Ik ben daar eerlijk gezegd ook weleens bang voor. Kan er met mijn man gelukkig wel heel goed over praten en we hebben administratief gezien alles in kannen en kruiken. Maar toch .. moet er niet aan denken. Hebben de kindjes een hele toekomst voor zich zonder mama ;(

Zelfde als toen bij ... Och, ik ben even haar username vergeten. Maar die is vorig jaar ook overleden door darmkanker (?). Tweede kindje was volgens mij nog geen jaar oud. Lijkt me echt verschrikkelijk en kan me echt verdrietig maken :{
Ik heb toen ook echt een traan om haar en haar gezin moeten laten. Kyara weet misschien wel over wie ik het heb? (of een andere user).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')