Gefeliciteeeeeeeeeerd dame!!! ben zoooo benieuwd naar je mini!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef WupWup het volgende:
miniwup is er! Gisteren om 8.20u thuis geboren. Helaas mocht ik een uurtje na de bevalling alsnog plaatsnemen in een ambu wegens bloedverlies, maar dat was eigenlijk al stabiel voor we weggingen. Gistermiddag waren we dan ook alweer thuis. Nu ligt er een heerlijk vers klein meisje naast me te ronken
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef WupWup het volgende:
miniwup is er! Gisteren om 8.20u thuis geboren. Helaas mocht ik een uurtje na de bevalling alsnog plaatsnemen in een ambu wegens bloedverlies, maar dat was eigenlijk al stabiel voor we weggingen. Gistermiddag waren we dan ook alweer thuis. Nu ligt er een heerlijk vers klein meisje naast me te ronken
Als je er dagelijks aan moet denken, dan is dat wel wat veel. Maar het is wel herkenbaar hoor. Ik heb ook zulke gedachten wel gehad. Of erover gedroomd. Een afschuwelijk gevoel. Mijn vriend was er ook wel mee bezig, want een paar keer overviel hij me door zijn angst uit te spreken dat er 'iets' zou zijn met ons kind. Een keertje deed hij dat tijdens een etentje in een restaurant. Niet zo handig want ik zat er meteen in tranen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:56 schreef klaprooss het volgende:
Wat fijn WupWup!! Van harte!
__
Thanks Fee-nix, het uitspreken is al erg moeilijk vandaar dat ik het eigenlijk even eerst hier heb geplaatst. Ik voel me gewoon zelf schuldig tegenover de baby dat ik dit denk en er bang voor ben.
En ik weet dat er totaal geen reden is om dit te vermoeden o.i.d maar goed vertel dat maar aan mijn hoofd.
Cantare, ga het morgen dan idd toch wel even tegen vriend zeggen je hebt wel geliijk wat betreft de VK. En ik wil het bespreken met haar en weet dat als ik daar zit waarschijnlijk toch mijn mond hou en vriend dan eventueel mijn angsten kan uitspreken zodat we toch het gesprek aan gaan..
Thanks dames, het doet me goed om het hier even de angst te kunnen benoemen en bespreken
Vanavond hebben we een etentje met vrienden dus ik heb besloten om het morgen even het erover het hebben samen. Je hebt gelijk dat we dat samen kunnen relativerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:17 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Als je er dagelijks aan moet denken, dan is dat wel wat veel. Maar het is wel herkenbaar hoor. Ik heb ook zulke gedachten wel gehad. Of erover gedroomd. Een afschuwelijk gevoel. Mijn vriend was er ook wel mee bezig, want een paar keer overviel hij me door zijn angst uit te spreken dat er 'iets' zou zijn met ons kind. Een keertje deed hij dat tijdens een etentje in een restaurant. Niet zo handig want ik zat er meteen in tranen.. Toch was het ook goed dat hij het vertelde. Ik probeerde die gedachten zo snel mogelijk te onderdrukken. Dus misschien is het wel fijn om dit te delen met je vriend. Dan kun je het samen ook weer relativeren.
Fixed!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Bolletje, denk je dat je achter mijn naam nog een jommetje kunt zetten?![]()
Bedenk me nu pas dat ik een Kwisted doe.... Alleen Kwisted al lang niet gezien
![]()
Wup gefeliciteerd met dochter!
Heb het laatst in het dreumestopic gevraagd omdat ze een tijdje niets gepost had en toen zei ze dat alles goed ging enz. Daarna niets meer van kwisted gelezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fixed!
ik vroeg me ook al af hoe het met Kwisted gaat inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |