quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Ik wacht inderdaad op curlingquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef The_Avatar het volgende:
Wanneer gaan we het weer over sport hebben!!!
Die schreeuwen iets te hard "ik ben geen homo!"quote:
Heerlijk manquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef snellejelle het volgende:
Hansie kan vertellen als een baas.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die schreeuwen iets te hard "ik ben geen homo!"
Ja. Geeft ook ruimte voor een langere TT. En het echte topicnummer mag er ook wel in.quote:
Hansquote:
Ik kan alleen rechtdoor schaatsen en een beetje een bochtjequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, en daarna gewoon blijven staan. Ik draai 1x om m'n as en loop al te zwabberen.
Geheel terecht, dit blijft de TT voor de rest van de spelen.quote:
Ik ben net gestart met kijken. Morgen moeten jullie mij nogmaals in het topic missen.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent de kwalificatie voor het Fok!Curlingteam misgelopen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Pandaplint het volgende:
Die schansen zijn altijd prima gestuukt ja
Ik niet. Gewoon, helemaal niet. Ik ben als Bambi als ik schaats. M'n poten zo krom dat ik met m'n onderbenen horizontaal over de baan schuur.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan alleen rechtdoor schaatsen en een beetje een bochtje
Neemt Jan jouw plaats in?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben net gestart met kijken. Morgen moeten jullie mij nogmaals in het topic missen.
Nee, Jens rijdt de 3 kilometer.quote:
Oh, ik dacht dat je een pirouette konquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik niet. Gewoon, helemaal niet. Ik ben als Bambi als ik schaats. M'n poten zo krom dat ik met m'n onderbenen horizontaal over de baan schuur.
Nee, ik heb 't niet eens over schaatsen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een pirouette kon
Ik kan/kon zelfs met gemak achteruit schaatsen en snelle bochten maken(overstappen)quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik niet. Gewoon, helemaal niet. Ik ben als Bambi als ik schaats. M'n poten zo krom dat ik met m'n onderbenen horizontaal over de baan schuur.
In haar rolstoelquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een pirouette kon
Als ze 80 is en ijshockey-edquote:
Er doet geen enkele Nederlander mee natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:35 schreef Redefine het volgende:
Morgen geen schaatsen, dus ook geen voorspelling. Bij de NOS zijn ze echt in paniek, als er geen schaatsen is he.
Jij bent de hammer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand durft mij iets over het FOK! curlingteam te vertellen?
We zijn van plan daar over 4 jaar het podium in Zuid-Korea mee te domineren omdat anders de medailleoogst zo tegen zal vallen na Sotchi.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand durft mij iets over het FOK! curlingteam te vertellen?
ik de skipquote:
Heerlijk positief inderdaad. Wat een contrast met Mart in Londenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:36 schreef rubbereend het volgende:
wat een heerlijk programma toch en wat doet Schut het geweldig
Ik vind Sky on Fire ook drie keer niks. Doe mij maar Sunshine van Ginger Ninjaquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:36 schreef Redefine het volgende:
Binnen 10 seconden gewoon even laten zien dat het 2012 liedje zover meer inspirerend is dan die van nu.
Ik vind Blaudzun's nummer ook echt geweldig, maar het leent zich niet voor fragmenten merk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:36 schreef Redefine het volgende:
Binnen 10 seconden gewoon even laten zien dat het 2012 liedje zover meer inspirerend is dan die van nu.
Mart die kennen 'we' niet. Ja? Hoeveel tandpasta smeerde je op je borstel vanochtend?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heerlijk positief inderdaad. Wat een contrast met Mart in Londen
Elise Christie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef marcodej het volgende:
Ik vind de eindfilmpjes niet zo leuk dit jaar. Er zijn tot nu toe ook weinig bloopers; behalve dan Cheryl Maas.
Eigenlijk alles behalve schaatsen is voor de Nederlanders een grote blooper.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef marcodej het volgende:
Ik vind de eindfilmpjes niet zo leuk dit jaar. Er zijn tot nu toe ook weinig bloopers; behalve dan Cheryl Maas.
Er is niks met dat nummer, maar het knalt er niet uit i.c.m. de beelden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Blaudzun's nummer ook echt geweldig, maar het leent zich niet voor fragmenten merk ik.
Ja door elkaar heen. Vanwege het zomerse weer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef -0- het volgende:
Ik hoorde maar één toon van de eindtoon en dacht al dat ik gek geworden was en sky on fire hoorde, maar dat was dus echt zo???
Tage wie Diesequote:
Dat was best een matig bandje eigenlijk. Maar écht goede muziek, dat kent U niet. Leuk is het natuurlijk welquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar die is helemaal niet van Wir Sind Helden
Hebben best een paar prima nummertjes gemaakt, maar daar bleef het dan ook bij ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was best een matig bandje eigenlijk. Maar écht goede muziek, dat kent U niet. Leuk is het natuurlijk wel
Genot.quote:
Dubbel genot!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jennifer Hoffman is wel wat voor het Curlingteam.
is niet treurig, die hebben hem ingehuurd. Hij is officieel onderdeel van het Russische team. En waarschijnlijk ook voor veel geld. Hij is al meer op TV geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu op uitzendinggemist.nl te kijken maar die pakkenvent met zijn Russische trainingsjack... hoe treurig ben je dan
En de doorbraak vanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:48 schreef hhh38 het volgende:
Nu we toch op de muziektoer zijn:
One Night Only - Just For Toninght
Rosiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze waren zelfs live!
[..]
En de doorbraak van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |