quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Inteelt heeft dus niet alleen maar nadelenquote:
Juistquote:
Iemand voor z'n bek slaan zonder dattie het voeltquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:57 schreef marcodej het volgende: Mevrouw heeft een aangezichtsverlamming. Wat een reacties hier
![]()
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:00 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij hebben ze dit gewoon in een uurtje opgenomen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Iemand voor z'n bek slaan zonder dattie het voelt
Ik ga ze missen, nu al.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef franklop het volgende:
IK vind het wel een topprogramma eigenlijk
Hem niet kennenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
Charles Ferdinand Pahud de MortangesIk ben hem gewoon gaan googlen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_Pahud_de_Mortanges
Ongelofelijk trouwens, hij zat echt als een houten Klaas op zijn paard, hij zou nu echt met 0 punten de piste mogen verlatenquote:
BBC Live noemen ze dat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef snellejelle het volgende:
Ze zenden elke dag schaatsen uit, zelfs als er geen schaatsen is.
Dit is een fotosoep toch? Dat zijn strijkijzers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faal was dat toen. Ritsma opende er wel snel mee op de 5k,
Moeder wilf? Mama Wilf? Ma Wilf?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Driemaal raden wat zijn moeder is
Nee. Daar reed hij echt mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is een fotosoep toch? Dat zijn strijkijzers.
Dan nog. Er zijn Zomerspelen waarbij het kouder wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:04 schreef -0- het volgende:
26 gradenDat is echt totale onzin.
Die thermometer hing waarschijnlijk in de zon
Ochtendmens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:05 schreef Pandaplint het volgende:
Zo, hij ziet er wel een tikkie moe uit
Smaken verschillen. Heb altijd een lach nodig, dat lukt bij hun welquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer het af en toe weer te luisteren maar vind er echt geen klap aan.
Klinkt aannemelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
De Antonov An-225 kwam helaas niet van de grond toen Erica ingestapt was.
Ik luistert sowieso nooit radioquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer het af en toe weer te luisteren maar vind er echt geen klap aan.
Een echte 3fm luisteraarquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef Pandaplint het volgende:
Die sidekicks die er altijd alleen maar zitten omdat een lachband te duur is
die houdt van gemiddelde sporters. Amerikaanse schaatsers, Nederlandse snowboarders en libanese skisters.quote:
Met dat laatste is niks mis.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die houdt van gemiddelde sporters. Amerikaanse schaatsers, Nederlandse snowboarders en libanese skisters.
Giel luister ik ook nietquote:
Ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die houdt van gemiddelde sporters. Amerikaanse schaatsers, Nederlandse snowboarders en libanese skisters.
Hij is er ook al wel heel langquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:09 schreef DeLuna het volgende:
Hij spreekt wel echt heel goed Nederlands zeg
Hij woont er toch een jaartje of 20? Mag ook wel danquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:09 schreef DeLuna het volgende:
Hij spreekt wel echt heel goed Nederlands zeg
Dat niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij spreekt accentloos Nederland![]()
Ik keur deze definitie goedquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ja maar zo accentloos? Accent kun je soms weinig aan doen hequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij is er ook al wel heel lang.
Nouuu als je er echt op gaat letten laat ie soms een steekje vallenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij spreekt accentloos Nederland![]()
Maar die veranderde zijn naam naar Viktor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef Montov het volgende:
Hij had zijn naam moeten veranderen naar Jan. Zoals Viktor.
Dat doet menig Nederlanderquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nouuu als je er echt op gaat letten laat ie soms een steekje vallen.
Dan noemen ze het dialectquote:
dat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:11 schreef alors het volgende:
Hij spreekt beter Nederlands dat Annette Gerritsen.
Ge-wel-dige uitspraakquote:
hihiquote:
jatismooiwatdiemannenalmaaldoenikkijktelkedagenvintmooiomtezienenwijzullnallesdoenomdatvoorulkaartekrijgnquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:12 schreef Cee het volgende:
Sjinkie spreekt ook accentloos Sjinkies.
HA HAquote:
Hij is coolquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:13 schreef marcodej het volgende:
Ik snap de haat op Sjinkie niet. Topgozer.
Jawelquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:13 schreef Pandaplint het volgende:
Voor Sjinkie zou een mediatraining geen slecht idee zijn
eens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:13 schreef marcodej het volgende:
Klopt. Maar in zijn geval is dat maar beterquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel
Dan krijg je ook zo'n saaie droplul die niks zegt net als al die voetballers
Ja, laten we allemaal Piet Velthuizentjes gaan kweken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:13 schreef Pandaplint het volgende:
Misschien is het dat hij zich als een dorpsidioot gedraagt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:13 schreef marcodej het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Klopt. Maar in zijn geval is dat maar beter
Denken dat je Sjinkie aan de mediatraining krijgtquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:13 schreef Pandaplint het volgende:
Dat hebben de Russen al gedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:14 schreef Redefine het volgende:
Even nog de Kazakken omkopen dat ze andere landen onderuit schaatsen.
Jawel, dit is veeeeel leukerquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:13 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ken alleen een paar interviewtjes, z'n middelvingers en De Deurtrap en hij komt bij mij over als een ongelofelijke klojo. Maar, zoals gezegd, gebaseerd op weinig en ik zal juichen als ie goud haalt zaterdag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:13 schreef marcodej het volgende:
Dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Denken dat je Sjinkie aan de mediatraining krijgt
En hopelijk ook nog eens Bob de Jong voor die andere fokkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:15 schreef snellejelle het volgende:
Mark tuitert, speciaal voor die ene fokker
Nee man, dit is juist mooiquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:13 schreef Pandaplint het volgende:
Denk dat dan meerdere fokkers gek worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hopelijk ook nog eens Bob de Jong voor die andere fokker
service he?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:16 schreef Montov het volgende:
[..]
En de NOS had dat fragment gewoon klaarstaan.
Alsof dat spontaan isquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:16 schreef Montov het volgende:
[..]
En de NOS had dat fragment gewoon klaarstaan.
Niet al die fokkers hebben een haat topic geopend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat dan meerdere fokkers gek worden.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:17 schreef StephanL het volgende:
Oh dit was echt?Dacht dat het nep was
Die bretelsquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Peter van Wees trouwens
In z'n gare busje met de Amerikanen mee het World Cup-circuit afreizen op anderhalve cent
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef alors het volgende:
JAA HIJ ZIT EN IK ZIT OOK HET IS ONGEKEND!!!!
Zonder twijfel inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
EN IK ZIT OOK!
Wat een baas die Hans.
Ik neem aan dat Sjinkie niet representatief isquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:19 schreef Strani het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn short-trackers minder vriendelijk dan langebaanschaatsers? (Ik kijk met delay via BVN)
Ja, maar dan wel met 16 helmen op en stootkussens aan de zijkant en met een goede rem en wat minder gladheid en niet zo snel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:19 schreef StephanL het volgende:
Dit lijkt mij wel een gave sport. Skeleton of rodelen.
Nee precies, ze waren allemaal vrij kortaf.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sjinkie niet representatief is
Maar de rest kwam ook niet heel sympatiek over idd.
Die Daan is wel tofquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Jorien Ter Mors draagt nog steeds de rode vlag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Ze noemen 't niet voor niks zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Zegt Skeleton iets over de levensverwachting van de beoefenaars van de sport?
Denk dat er ook wat andere "types" kiezen voor shorttrack ipv schaatsen eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:19 schreef Strani het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn short-trackers minder vriendelijk dan langebaanschaatsers? (Ik kijk met delay via BVN)
vast een Russische kameratski.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:19 schreef Pandaplint het volgende:
Een kameraad had nog een slee liggen
Je bedoelt op een tuinstoel in de sneeuw zitten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met 16 helmen op en stootkussens aan de zijkant en met een goede rem en wat minder gladheid en niet zo snel.
LOLquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met 16 helmen op en stootkussens aan de zijkant en met een goede rem en wat minder gladheid en niet zo snel.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bedoelt op een tuinstoel in de sneeuw zitten?
Die draagt 3 weken per maand de rode vlag...quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
Jorien Ter Mors draagt nog steeds de rode vlag.
Dat zou goed kunnen ja. En wellicht zijn ze gefrustreerd doordat de media steeds over langebaanschaatsen beginnen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat er ook wat andere "types" kiezen voor shorttrack ipv schaatsen eigenlijk
En ik denk dat schaatsers tv aandacht veel meer gewend zijn en beter weten hoe daar mee om te gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat er ook wat andere "types" kiezen voor shorttrack ipv schaatsen eigenlijk
700 sporters wereldwijdquote:
Ik vind het heerlijkquote:
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef marcodej het volgende:
USA op je wang. Wat ben je dan voor debiel?
Heb je gezien wat daar in de studio in het publiek zit?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef marcodej het volgende:
Ja sorry, ik dacht dat het over het aantal Nederlandse skeletoni's gingquote:
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je gezien wat daar in de studio in het publiek zit?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:17 schreef marcodej het volgende:
Dan ben je een volwassen man en dan besluit je weloverwogen om met een oranje koiboihoed in het publiek te gaan zitten.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef marcodej het volgende:
voor t geval ze vergeet waar ze vandaan kwam, best slim.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef marcodej het volgende:
Zeker. Laat ze alsjeblieft winnen. Na Kasai zie ik haar het liefst goud pakken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
'Wat een tijd van Pikus-Pace. En laat nu niemand daar meer aankomen.'
Afzender erop is altijd handig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef marcodej het volgende:
Vind ik ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef The_Avatar het volgende:
kunstrijden is geen sport. Het is dansen.
hij is de vader van een van d'r kinderen. Schijnt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef Pandaplint het volgende:
Hij heeft haar wel eens aangeduwd
Veel te mooie man voor zo'n stem.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef Cee het volgende:
Ik vind het raar om beeld te zien bij deze stem.
Dan is schaatsen ook geen sport omdat het hardlopen is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef The_Avatar het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:26 schreef Drolflap het volgende:
Ik zou de hele dag praten als ik zijn stem zou hebben
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan is schaatsen ook geen sport omdat het hardlopen is.
Bronquote:In Turijn 2006 was skeleton het onderdeel waar Duff Gibson (Canada) en Maya Pedersen (Zwitserland) zegevierden. Skeleton staat op het olympische programma voor Vancouver 2010. De naam 'skeleton' is ontleend aan de kale skeletachtige slee die oorspronkelijk werd gebruikt en blijkbaar deed denken aan een skelet. (bron: Wikipedia)
Langlaufen = snelwandelen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is het ook heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:26 schreef Pandaplint het volgende:
Lijkt me ook gewoon een aardige vent
Dansen zou je ook als sport kunnen beschouwen. Zo ver van sommige vormen van turnen zitten het trouwens ook niet af.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef The_Avatar het volgende:
Omdat ie zit?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef Cee het volgende:
Ik vind het raar om beeld te zien bij deze stem.
Zolang de bond zo blijft heten, worden ze door niemand serieus genomen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:26 schreef -0- het volgende:
De Nederlandse Bob en slee bond heeft een goeie actuele site zeg.
[..]
Bron
Kun je nog lopen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het ook heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen
Die heb je al 3x eerder gebruiktquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:27 schreef tong80 het volgende:
Hans van Zetten tegen z'n vrouw in bed : 'HIJ STAAT'
iksdeequote:
is Wopke de Vegt verantwoordelijk voor. Zegt genoeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:26 schreef -0- het volgende:
De Nederlandse Bob en slee bond heeft een goeie actuele site zeg.
[..]
Bron
hah...quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel met amplitudequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |