quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Inteelt heeft dus niet alleen maar nadelenquote:
Juistquote:
Iemand voor z'n bek slaan zonder dattie het voeltquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:57 schreef marcodej het volgende: Mevrouw heeft een aangezichtsverlamming. Wat een reacties hier
![]()
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:00 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij hebben ze dit gewoon in een uurtje opgenomen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Iemand voor z'n bek slaan zonder dattie het voelt
Ik ga ze missen, nu al.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef franklop het volgende:
IK vind het wel een topprogramma eigenlijk
Hem niet kennenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
Charles Ferdinand Pahud de MortangesIk ben hem gewoon gaan googlen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_Pahud_de_Mortanges
Ongelofelijk trouwens, hij zat echt als een houten Klaas op zijn paard, hij zou nu echt met 0 punten de piste mogen verlatenquote:
BBC Live noemen ze dat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef snellejelle het volgende:
Ze zenden elke dag schaatsen uit, zelfs als er geen schaatsen is.
Dit is een fotosoep toch? Dat zijn strijkijzers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faal was dat toen. Ritsma opende er wel snel mee op de 5k,
Moeder wilf? Mama Wilf? Ma Wilf?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Driemaal raden wat zijn moeder is
Nee. Daar reed hij echt mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is een fotosoep toch? Dat zijn strijkijzers.
Dan nog. Er zijn Zomerspelen waarbij het kouder wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:04 schreef -0- het volgende:
26 gradenDat is echt totale onzin.
Die thermometer hing waarschijnlijk in de zon
Ochtendmens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:05 schreef Pandaplint het volgende:
Zo, hij ziet er wel een tikkie moe uit
Smaken verschillen. Heb altijd een lach nodig, dat lukt bij hun welquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer het af en toe weer te luisteren maar vind er echt geen klap aan.
Klinkt aannemelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
De Antonov An-225 kwam helaas niet van de grond toen Erica ingestapt was.
Ik luistert sowieso nooit radioquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer het af en toe weer te luisteren maar vind er echt geen klap aan.
Een echte 3fm luisteraarquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef Pandaplint het volgende:
Die sidekicks die er altijd alleen maar zitten omdat een lachband te duur is
die houdt van gemiddelde sporters. Amerikaanse schaatsers, Nederlandse snowboarders en libanese skisters.quote:
Met dat laatste is niks mis.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die houdt van gemiddelde sporters. Amerikaanse schaatsers, Nederlandse snowboarders en libanese skisters.
Giel luister ik ook nietquote:
Ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die houdt van gemiddelde sporters. Amerikaanse schaatsers, Nederlandse snowboarders en libanese skisters.
Hij is er ook al wel heel langquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:09 schreef DeLuna het volgende:
Hij spreekt wel echt heel goed Nederlands zeg
Hij woont er toch een jaartje of 20? Mag ook wel danquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:09 schreef DeLuna het volgende:
Hij spreekt wel echt heel goed Nederlands zeg
Dat niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij spreekt accentloos Nederland![]()
Ik keur deze definitie goedquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ja maar zo accentloos? Accent kun je soms weinig aan doen hequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij is er ook al wel heel lang.
Nouuu als je er echt op gaat letten laat ie soms een steekje vallenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij spreekt accentloos Nederland![]()
Maar die veranderde zijn naam naar Viktor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef Montov het volgende:
Hij had zijn naam moeten veranderen naar Jan. Zoals Viktor.
Dat doet menig Nederlanderquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nouuu als je er echt op gaat letten laat ie soms een steekje vallen.
Dan noemen ze het dialectquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |