quote:
Dit begint ergens op te lijken al en met zo'n TT kan het helemaal niet meer misgaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het wordt me niet makkelijk gemaakt met allemaal van die onaardige posts over users die hier niet meer mogen komen enzo
Iedereen is welkom![]()
![]()
![]()
Samen kunnen we dit weer een liefdevolle reeks makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit begint ergens op te lijken al en met zo'n TT kan het helemaal niet meer misgaan.
Je kunt zuigen wat je wilt Etsu, maar het doet me niets. Jammer johquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
Goeie OP. Hier gaat Stuart niet blij mee zijn.
Dit soort uitlokkingsposts moeten dan wel achterwege blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
Dat zal hem leren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
Al vlucht nu toch wegquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Samen kunnen we dit weer een liefdevolle reeks maken
quote:
How ya doing?quote:
Har!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Harr Harr
[..]
Direct een DM gestuurd natuurlijk.
quote:
Hoi JanCeesquote:
quote:
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi JanCees
Doe je mee met mijn streven dit weer een gezellige liefdevolle SC te maken?
Geen ideequote:
quote:
Hoiquote:
Haal die blok er ff af danquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken
kloptquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef arachide. het volgende:
reddit is zoveel fun als je ermee om kan gaan
je bent zelf veel funquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef arachide. het volgende:
reddit is zoveel fun als je ermee om kan gaan
Kinderseries in die taal kijken, kinderboeken in die taal lezenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet iemand hoe je een taal kan leren in 6 maanden zonder zo achterlijke dure curses
Spaansquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kinderseries in die taal kijken, kinderboeken in die taal lezen
welke taal?
Daar heb je niets aan. Dat is jammer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Fins qua accent( afkomst) Nederlands en Engels
Als je hard je best doetquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoelang duurt het denk je om spaans te leren is 6 maanden genoeg
ja ik had zo taalcurses met cd gekocht die luuister ik op fiets en dat boekje schrijf ik over op school om de grammatica te halen en ik kyk spaanse documantaires is dt genoegquote:
Ik zou met Nederlands beginnen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik had zo taalcurses met cd gekocht die luuister ik op fiets en dat boekje schrijf ik over op school om de grammatica te halen en ik kyk spaanse documantaires is dt genoeg
Een telefoon die gebeld is om de bom af te laten gaan, maar voor het telefoontje werd de bom onschadelijk gemaakt.quote:
Alleen als je met haar om kan gaan.quote:
Aha oke.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een telefoon die gebeld is om de bom af te laten gaan, maar voor het telefoontje werd de bom onschadelijk gemaakt.
Allemaal niet waar. Reden is dat ik op het MBO spaans krijg en ik wil goed voorbereid zijn aangezien ik slecht ben met leren, als ik al spaans kan praten en schrijven is dat 1 vak minder, geen enige reden om zo negatief te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
OF wil spaans leren zodat hij zn prut in Spanje en landen waar ze Spaans spreken, kan verkopen maar eigenlijk weet hij dondersgoed dat het hij faalt
*mboquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Allemaal niet waar. Reden is dat ik op het MBO spaans krijg en ik wil goed voorbereid zijn aangezien ik slecht ben met leren, als ik al spaans kan praten en schrijven is dat 1 vak minder, geen enige reden om zo negatief te doen.
Wat danquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen als je met haar om kan gaan.
Ik dacht dat het wel duidelijk was door het militaire uniform, de onderdelen, achtergrond in een Arabisch land en de algemene kennis dat oude nokia's gebruikt worden om elke bom af te laten gaan daar. Mijn nederige excuses Arachide.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Aha oke.
Zeg dat dan meteen, wat moet ik met een foto van een nokia en wat dingen eromheen?
Geen enige reden? Jouw pohi is zeker geen reden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Allemaal niet waar. Reden is dat ik op het MBO spaans krijg en ik wil goed voorbereid zijn aangezien ik slecht ben met leren, als ik al spaans kan praten en schrijven is dat 1 vak minder, geen enige reden om zo negatief te doen.
Ja soms troll ik ja. Maar heb er vanavond niet zo zin in, ben ook moe.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen enige reden? Jouw pohi is zeker geen reden?
Als je slecht bent met leren acht ik de kans klein dat je in 6 maanden Spaans kan leren spreken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
*altijdquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja soms troll ik ja. Maar heb er vanavond niet zo zin in, ben ook moe.
Ik kan best leren maar het moet niet te veel worden, ik heb genoeg tijd om Spaans te leren op het moment.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je slecht bent met leren acht ik de kans klein dat je in 6 maanden Spaans kan leren spreken.
Tenzij je naar Spanje verhuisd.
okiquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, 9 van de 10 keer ja.
Je kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kan best leren maar het moet niet te veel worden, ik heb genoeg tijd om Spaans te leren op het moment.
Dit wist ik echt nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel duidelijk was door het militaire uniform, de onderdelen, achtergrond in een Arabisch land en de algemene kennis dat oude nokia's gebruikt worden om elke bom af te laten gaan daar. Mijn nederige excuses Arachide.
Ohquote:
Ik ook niet.quote:
Lijkt me ook interessant om het andersom te gebruiken. Dat als er aangebeld wordt bij je thuis dat een oude nokia die aan de bel vast zit naar jouw telefoon belt. En dan zie ja dat ''Deurbel" belt. Zo mis je het nooitquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
OhNou ja, op afstand bestuurbare detoneermechanismen zijn heel erg duur, maar een bom met een oude telefoon kan elke janhenk in elkaar knutselen. Dus gebeurt dat heel erg veel. Belletje er naartoe en boem.
Ik zag net een reclame voorbijkomen van een beveiligingssysteem dat je een melding geeft op je smartphone als er iemand aanbelt of binnenkomt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me ook interessant om het andersom te gebruiken. Dat als er aangebeld wordt bij je thuis dat een oude nokia die aan de bel vast zit naar jouw telefoon belt. En dan zie ja dat ''Deurbel" belt. Zo mis je het nooit
NSAquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog technischer. Dat als er aangebeld wordt er meteen een foto gemaakt wordt van wie er staat en naar je toe gestuurd wordt. Als je niet thuis bent, weet je wie je gemist hebt en kan je hem meteen bellen
Is toch die reclame dat je het geluid van je deurbel al hoort als diegene naar de deur loopt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag net een reclame voorbijkomen van een beveiligingssysteem dat je een melding geeft op je smartphone als er iemand aanbelt of binnenkomt.
Je kan ook een deurbelpad aanleggen. Dan hoort iig de hele buurt dat er iemand op het punt staat bij jou aan te bellen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag net een reclame voorbijkomen van een beveiligingssysteem dat je een melding geeft op je smartphone als er iemand aanbelt of binnenkomt.
samenvatting lezen yoloquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:43 schreef badschaap het volgende:
bleh morgen een nederlandse boekpresentatie over een boek wat ik nog niet heb gelezen
Waarom heb je dat boek niet gewoon gelezen dan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:43 schreef badschaap het volgende:
bleh morgen een nederlandse boekpresentatie over een boek wat ik nog niet heb gelezen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch die reclame dat je het geluid van je deurbel al hoort als diegene naar de deur loopt?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook een deurbelpad aanleggen. Dan hoort iig de hele buurt dat er iemand op het punt staat bij jou aan te bellen.
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Krijg je als je OS kijkt, de hele dag dezelfde reclames![]()
Nee, dat is een wanna-be leuke reclame van een verzekeraar. Die ik bedoel is een beveiligingsbedrijf dat pakketten verkoopt met camera's en sensors om je huis te beveiligen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch die reclame dat je het geluid van je deurbel al hoort als diegene naar de deur loopt?
En die is dan zeker verbonden met wifi?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog technischer. Dat als er aangebeld wordt er meteen een foto gemaakt wordt van wie er staat en naar je toe gestuurd wordt. Als je niet thuis bent, weet je wie je gemist hebt en kan je hem meteen bellen
A penny for your thoughts..quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
ik heb zojuist 0,01 euro naar pax gestort
lief he.
had geen zinquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom heb je dat boek niet gewoon gelezen dan.
great minds think alikequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
En die is dan zeker verbonden met wifi?
Jji kan zo bij de NSA
Jij bent oprecht obsessed met die jongen. Vind je hem stiekem leuk?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
ik heb zojuist 0,01 euro naar pax gestort
lief he.
Baas ditquote:
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent oprecht obsessed met die jongen. Vind je hem stiekem leuk?
Ohquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
Zo moeilijk is dat echt niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
had geen zin
en ben toch al zo'n topper in presenteren
Mij niet emogiffenquote:
Ik maak geen grap. Je praat meer over hem (negatief en positief) dan over alle andere FOK!kers samen.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maak geen grap. Je praat meer over hem (negatief en positief) dan over alle andere FOK!kers samen.
ben je obsessed met hem ofzo dat je dat bijhoudtquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maak geen grap. Je praat meer over hem (negatief en positief) dan over alle andere FOK!kers samen.
Dat deed ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben je obsessed met hem ofzo dat je dat bijhoudt
Ja, je kunt het wel weglachen, maar het is echt waar. Heb je dit wel eens gelezen?quote:
Nee, het viel me op en toen heb ik dat uitgezocht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben je obsessed met hem ofzo dat je dat bijhoudt
Je begrijpt me wederom niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, je kunt het wel weglachen, maar het is echt waar. Heb je dit wel eens gelezen?
http://fok.nl/sherlock/?by=Etsu&about=Paxcon¬intopic=0
Zoals zo'n date app?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
Ze zouden ook een app moeten maken dat je kan zien of er in je omgeving fokkers aanwezig zijn
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja het zijn allemaal grapjes ja. Dat verandert mijn punt totaal niet (integendeel).
Edward, aangenaamquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
En die is dan zeker verbonden met wifi?
Jji kan zo bij de NSA
Nee beter. Een soort sluipwegwijzer, Harry Potterquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals zo'n date app?
Dat je je daarvoor kan inschrijven en als je binnen zoveel meter vane lkaar bent krijg je daar allebei een berichtje van en kun je elkaar eventueel ontmoeten.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee beter. Een soort sluipwegwijzer, Harry Potteralleen dan met fokkers
Dat als je in de trein naast een fokker zit dat hij dat aangeeft
Gvdquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een account maakt rammen we een chip in het ruggenmerg van elke FOK!ker. Lekker handig. Dan kun je hem ook volgen als zijn telefoon uit is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee, een meet app, wat dan vanzelf autisten tinder wordt (Autinder.)quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals zo'n date app?
Dat je je daarvoor kan inschrijven en als je binnen zoveel meter vane lkaar bent krijg je daar allebei een berichtje van en kun je elkaar eventueel ontmoeten.
"snode plannen uitgevoerd' als je uitlogdquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gvd
"Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb"
of zoiets
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
"snode plannen uitgevoerd' als je uitlogd
klinkt realistischquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een account maakt rammen we een chip in het ruggenmerg van elke FOK!ker. Lekker handig. Dan kun je hem ook volgen als zijn telefoon uit is.
Moet het nou weer op zo'n plek?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een account maakt rammen we een chip in het ruggenmerg van elke FOK!ker. Lekker handig. Dan kun je hem ook volgen als zijn telefoon uit is.
Oké, dan boren we een klein gaatje in iedereens nagel en schuiven we hem daar in. Ook goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moet het nou weer op zo'n plek?
Ze loggen in op hun pc. Er zal wel een link zijn gelegd tussen die pc en de telefoon. Iets met een appstore, muziek overzetten, back up, IETS. Dus dan lock je in op die telefoon en daarvan volg je de GPSquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben GPS uit staan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze loggen in op hun pc. Er zal wel een link zijn gelegd tussen die pc en de telefoon. Iets met een appstore, muziek overzetten, back up, IETS. Dus dan lock je in op die telefoon en daarvan volg je de GPS
IK ZWEER DAT IK NIET BIJ DE NSA ZIT
Wat ben je toch sneu met je eeuwige gezuig zeg. Echt, sneuquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
- Paxcon
- Stuart
Jij nog aanvullingen?
Daar hebben we facebook al voor!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:
Ik heb heul geen chip nodig om gestalkt te worden.
En boodschappen doen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar hebben we facebook al voor!
Ach, kom, kom. Zeggen dat JC mij moet zuigen terwijl ik niet eens online was is precies identiek als wat ik deed. Nu staan we quitte.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ben je toch sneu met je eeuwige gezuig zeg. Echt, sneu
Waarom ga je er 1.5 uur later nog op in? Kom op zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ben je toch sneu met je eeuwige gezuig zeg. Echt, sneu
Met mobiele dataverbinding kan je ook best wel veel volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben GPS uit staan.
Wat jij wilt jongenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, kom, kom. Zeggen dat JC mij moet zuigen terwijl ik niet eens online was is precies identiek als wat ik deed. Nu staan we quitte.
niet zoveel slikkenquote:
Ja, en toch weten mijn vrienden door facebook chat tot op de straat nowkeurig waar ik zit?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben GPS uit staan.
Omdat ik het nu pas zie? Sommige mensen moeten ook wel eens werkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom ga je er 1.5 uur later nog op in? Kom op zeg.
Drink thee met honing en citroensap.quote:
Interesseert mij niet wat je hebt gedaan, het gaat mij erom dat er hier niks aan de hand was en nu kom jij an-der-half uur later nog mee aankakken? Heb je aandacht te kort of ben je sneu?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik het nu pas zie? Sommige mensen moeten ook wel eens werken
beetjequote:
Echt? Bij mij klopt die meestal niet. Zit er meestal een paar km naast. Zit ik het aangrenzende dorp ineens oid.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, en toch weten mijn vrienden door facebook chat tot op de straat nowkeurig waar ik zit?
Bij mij 100 meter ernaast.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Bij mij klopt die meestal niet. Zit er meestal een paar km naast. Zit ik het aangrenzende dorp ineens oid.
Bij statussen heb ik dat wel, maar facebook chat? Ik zat laatst echt precies nauwkeurig, al was dat wel op wifi thuis.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Bij mij klopt die meestal niet. Zit er meestal een paar km naast. Zit ik het aangrenzende dorp ineens oid.
Wauw, nauwkeurig.quote:
Dan staat je GPS aan. Chat kan dat niet als je dat niet aan hebt staan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, en toch weten mijn vrienden door facebook chat tot op de straat nowkeurig waar ik zit?
Ohnee ik echt niet. Hij is vaker niet dan wel juist eigenlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij statussen heb ik dat wel, maar facebook chat? Ik zat laatst echt precies nauwkeurig, al was dat wel op wifi thuis.
Dan doe ik dat ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wauw, nauwkeurig.
Ik zal wel weer iets verstoren i het signaal waardoor het niet klopt ofzo
iPhone 4quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan staat je GPS aan. Chat kan dat niet als je dat niet aan hebt staan.Wat voor telefoon heb je?
Ik wil ook TC!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef Ezell het volgende:
Sof en ik vinden TC ook leuk zonder jullie.
Dan blijf ik wel wegquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef Ezell het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel weg
komen dan!quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doe ik dat ookAls ik bij mijn ouders ben en ik chat via FB, dan zeggen mensen: "WAT DOE JE DAAR?!?!?!?!??!", dan zeg ik: "uh, gewoon bij mn ouders?", "HUHUHUUH ZE WONEN TOCH IN X?!?!?!", "jaaa..?"
inso was ook een paar keer op tc, bitchquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
Inso zou zeggen: TC
En daar ben ik het helemaal mee eens
Hij doet het hier niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef Ezell het volgende:
Ik niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
inso was ook een paar keer op tc, bitch
Blijf ik ookquote:
1 van de slechtere delen van JBquote:
Skyfall is tof.quote:
Ja. Ach, het hoorde erbijquote:
Doe eens even normaal zeg!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Interesseert mij niet wat je hebt gedaan, het gaat mij erom dat er hier niks aan de hand was en nu kom jij an-der-half uur later nog mee aankakken? Heb je aandacht te kort of ben je sneu?
Ik heb er nog nooit aan meegedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
Gelijk haten als je TC niet leuk vindt
De kans is groot dat monniken niet zo hard trippen, omdat ze door de meditatie in een constante tripstaat raken. Maar dan zonder het trippen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:13 schreef badschaap het volgende:
beter kan de galaxy s5 heel snel worden gepreorderd, word echt geestelijk gestoord van mij S3 die nu even hard tript als een monnik aan paddo's
Paar keer en dan is de lol er vanafquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit aan meegedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |