Echt? Bij mij klopt die meestal niet. Zit er meestal een paar km naast. Zit ik het aangrenzende dorp ineens oid.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, en toch weten mijn vrienden door facebook chat tot op de straat nowkeurig waar ik zit?
Bij mij 100 meter ernaast.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Bij mij klopt die meestal niet. Zit er meestal een paar km naast. Zit ik het aangrenzende dorp ineens oid.
Bij statussen heb ik dat wel, maar facebook chat? Ik zat laatst echt precies nauwkeurig, al was dat wel op wifi thuis.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Bij mij klopt die meestal niet. Zit er meestal een paar km naast. Zit ik het aangrenzende dorp ineens oid.
Wauw, nauwkeurig.quote:
Dan staat je GPS aan. Chat kan dat niet als je dat niet aan hebt staan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, en toch weten mijn vrienden door facebook chat tot op de straat nowkeurig waar ik zit?
Ohnee ik echt niet. Hij is vaker niet dan wel juist eigenlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij statussen heb ik dat wel, maar facebook chat? Ik zat laatst echt precies nauwkeurig, al was dat wel op wifi thuis.
Dan doe ik dat ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wauw, nauwkeurig.
Ik zal wel weer iets verstoren i het signaal waardoor het niet klopt ofzo
iPhone 4quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan staat je GPS aan. Chat kan dat niet als je dat niet aan hebt staan.Wat voor telefoon heb je?
Ik wil ook TC!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef Ezell het volgende:
Sof en ik vinden TC ook leuk zonder jullie.
Dan blijf ik wel wegquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef Ezell het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel weg
komen dan!quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doe ik dat ookAls ik bij mijn ouders ben en ik chat via FB, dan zeggen mensen: "WAT DOE JE DAAR?!?!?!?!??!", dan zeg ik: "uh, gewoon bij mn ouders?", "HUHUHUUH ZE WONEN TOCH IN X?!?!?!", "jaaa..?"
inso was ook een paar keer op tc, bitchquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
Inso zou zeggen: TC
En daar ben ik het helemaal mee eens
Hij doet het hier niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef Ezell het volgende:
Ik niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
inso was ook een paar keer op tc, bitch
Blijf ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |