klinkt realistischquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een account maakt rammen we een chip in het ruggenmerg van elke FOK!ker. Lekker handig. Dan kun je hem ook volgen als zijn telefoon uit is.
Moet het nou weer op zo'n plek?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een account maakt rammen we een chip in het ruggenmerg van elke FOK!ker. Lekker handig. Dan kun je hem ook volgen als zijn telefoon uit is.
Oké, dan boren we een klein gaatje in iedereens nagel en schuiven we hem daar in. Ook goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moet het nou weer op zo'n plek?
Ze loggen in op hun pc. Er zal wel een link zijn gelegd tussen die pc en de telefoon. Iets met een appstore, muziek overzetten, back up, IETS. Dus dan lock je in op die telefoon en daarvan volg je de GPSquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben GPS uit staan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze loggen in op hun pc. Er zal wel een link zijn gelegd tussen die pc en de telefoon. Iets met een appstore, muziek overzetten, back up, IETS. Dus dan lock je in op die telefoon en daarvan volg je de GPS
IK ZWEER DAT IK NIET BIJ DE NSA ZIT
Wat ben je toch sneu met je eeuwige gezuig zeg. Echt, sneuquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
- Paxcon
- Stuart
Jij nog aanvullingen?
Daar hebben we facebook al voor!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:
Ik heb heul geen chip nodig om gestalkt te worden.
En boodschappen doen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar hebben we facebook al voor!
Ach, kom, kom. Zeggen dat JC mij moet zuigen terwijl ik niet eens online was is precies identiek als wat ik deed. Nu staan we quitte.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ben je toch sneu met je eeuwige gezuig zeg. Echt, sneu
Waarom ga je er 1.5 uur later nog op in? Kom op zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ben je toch sneu met je eeuwige gezuig zeg. Echt, sneu
Met mobiele dataverbinding kan je ook best wel veel volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben GPS uit staan.
Wat jij wilt jongenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, kom, kom. Zeggen dat JC mij moet zuigen terwijl ik niet eens online was is precies identiek als wat ik deed. Nu staan we quitte.
niet zoveel slikkenquote:
Ja, en toch weten mijn vrienden door facebook chat tot op de straat nowkeurig waar ik zit?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben GPS uit staan.
Omdat ik het nu pas zie? Sommige mensen moeten ook wel eens werkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom ga je er 1.5 uur later nog op in? Kom op zeg.
Drink thee met honing en citroensap.quote:
Interesseert mij niet wat je hebt gedaan, het gaat mij erom dat er hier niks aan de hand was en nu kom jij an-der-half uur later nog mee aankakken? Heb je aandacht te kort of ben je sneu?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik het nu pas zie? Sommige mensen moeten ook wel eens werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |