Ik zag net een reclame voorbijkomen van een beveiligingssysteem dat je een melding geeft op je smartphone als er iemand aanbelt of binnenkomt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me ook interessant om het andersom te gebruiken. Dat als er aangebeld wordt bij je thuis dat een oude nokia die aan de bel vast zit naar jouw telefoon belt. En dan zie ja dat ''Deurbel" belt. Zo mis je het nooit
NSAquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog technischer. Dat als er aangebeld wordt er meteen een foto gemaakt wordt van wie er staat en naar je toe gestuurd wordt. Als je niet thuis bent, weet je wie je gemist hebt en kan je hem meteen bellen
Is toch die reclame dat je het geluid van je deurbel al hoort als diegene naar de deur loopt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag net een reclame voorbijkomen van een beveiligingssysteem dat je een melding geeft op je smartphone als er iemand aanbelt of binnenkomt.
Je kan ook een deurbelpad aanleggen. Dan hoort iig de hele buurt dat er iemand op het punt staat bij jou aan te bellen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag net een reclame voorbijkomen van een beveiligingssysteem dat je een melding geeft op je smartphone als er iemand aanbelt of binnenkomt.
samenvatting lezen yoloquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:43 schreef badschaap het volgende:
bleh morgen een nederlandse boekpresentatie over een boek wat ik nog niet heb gelezen
Waarom heb je dat boek niet gewoon gelezen dan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:43 schreef badschaap het volgende:
bleh morgen een nederlandse boekpresentatie over een boek wat ik nog niet heb gelezen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch die reclame dat je het geluid van je deurbel al hoort als diegene naar de deur loopt?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook een deurbelpad aanleggen. Dan hoort iig de hele buurt dat er iemand op het punt staat bij jou aan te bellen.
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Krijg je als je OS kijkt, de hele dag dezelfde reclames![]()
Nee, dat is een wanna-be leuke reclame van een verzekeraar. Die ik bedoel is een beveiligingsbedrijf dat pakketten verkoopt met camera's en sensors om je huis te beveiligen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch die reclame dat je het geluid van je deurbel al hoort als diegene naar de deur loopt?
En die is dan zeker verbonden met wifi?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog technischer. Dat als er aangebeld wordt er meteen een foto gemaakt wordt van wie er staat en naar je toe gestuurd wordt. Als je niet thuis bent, weet je wie je gemist hebt en kan je hem meteen bellen
A penny for your thoughts..quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
ik heb zojuist 0,01 euro naar pax gestort
lief he.
had geen zinquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom heb je dat boek niet gewoon gelezen dan.
great minds think alikequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
En die is dan zeker verbonden met wifi?
Jji kan zo bij de NSA
Jij bent oprecht obsessed met die jongen. Vind je hem stiekem leuk?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
ik heb zojuist 0,01 euro naar pax gestort
lief he.
Baas ditquote:
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent oprecht obsessed met die jongen. Vind je hem stiekem leuk?
Ohquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
Zo moeilijk is dat echt niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
had geen zin
en ben toch al zo'n topper in presenteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |