Daar heb je niets aan. Dat is jammer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Fins qua accent( afkomst) Nederlands en Engels
Als je hard je best doetquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoelang duurt het denk je om spaans te leren is 6 maanden genoeg
ja ik had zo taalcurses met cd gekocht die luuister ik op fiets en dat boekje schrijf ik over op school om de grammatica te halen en ik kyk spaanse documantaires is dt genoegquote:
Ik zou met Nederlands beginnen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik had zo taalcurses met cd gekocht die luuister ik op fiets en dat boekje schrijf ik over op school om de grammatica te halen en ik kyk spaanse documantaires is dt genoeg
Een telefoon die gebeld is om de bom af te laten gaan, maar voor het telefoontje werd de bom onschadelijk gemaakt.quote:
Alleen als je met haar om kan gaan.quote:
Aha oke.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een telefoon die gebeld is om de bom af te laten gaan, maar voor het telefoontje werd de bom onschadelijk gemaakt.
Allemaal niet waar. Reden is dat ik op het MBO spaans krijg en ik wil goed voorbereid zijn aangezien ik slecht ben met leren, als ik al spaans kan praten en schrijven is dat 1 vak minder, geen enige reden om zo negatief te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
OF wil spaans leren zodat hij zn prut in Spanje en landen waar ze Spaans spreken, kan verkopen maar eigenlijk weet hij dondersgoed dat het hij faalt
*mboquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Allemaal niet waar. Reden is dat ik op het MBO spaans krijg en ik wil goed voorbereid zijn aangezien ik slecht ben met leren, als ik al spaans kan praten en schrijven is dat 1 vak minder, geen enige reden om zo negatief te doen.
Wat danquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen als je met haar om kan gaan.
Ik dacht dat het wel duidelijk was door het militaire uniform, de onderdelen, achtergrond in een Arabisch land en de algemene kennis dat oude nokia's gebruikt worden om elke bom af te laten gaan daar. Mijn nederige excuses Arachide.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Aha oke.
Zeg dat dan meteen, wat moet ik met een foto van een nokia en wat dingen eromheen?
Geen enige reden? Jouw pohi is zeker geen reden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Allemaal niet waar. Reden is dat ik op het MBO spaans krijg en ik wil goed voorbereid zijn aangezien ik slecht ben met leren, als ik al spaans kan praten en schrijven is dat 1 vak minder, geen enige reden om zo negatief te doen.
Ja soms troll ik ja. Maar heb er vanavond niet zo zin in, ben ook moe.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen enige reden? Jouw pohi is zeker geen reden?
Als je slecht bent met leren acht ik de kans klein dat je in 6 maanden Spaans kan leren spreken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
*altijdquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja soms troll ik ja. Maar heb er vanavond niet zo zin in, ben ook moe.
Ik kan best leren maar het moet niet te veel worden, ik heb genoeg tijd om Spaans te leren op het moment.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je slecht bent met leren acht ik de kans klein dat je in 6 maanden Spaans kan leren spreken.
Tenzij je naar Spanje verhuisd.
okiquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, 9 van de 10 keer ja.
Je kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kan best leren maar het moet niet te veel worden, ik heb genoeg tijd om Spaans te leren op het moment.
Dit wist ik echt nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel duidelijk was door het militaire uniform, de onderdelen, achtergrond in een Arabisch land en de algemene kennis dat oude nokia's gebruikt worden om elke bom af te laten gaan daar. Mijn nederige excuses Arachide.
Ohquote:
Ik ook niet.quote:
Lijkt me ook interessant om het andersom te gebruiken. Dat als er aangebeld wordt bij je thuis dat een oude nokia die aan de bel vast zit naar jouw telefoon belt. En dan zie ja dat ''Deurbel" belt. Zo mis je het nooitquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
OhNou ja, op afstand bestuurbare detoneermechanismen zijn heel erg duur, maar een bom met een oude telefoon kan elke janhenk in elkaar knutselen. Dus gebeurt dat heel erg veel. Belletje er naartoe en boem.
Ik zag net een reclame voorbijkomen van een beveiligingssysteem dat je een melding geeft op je smartphone als er iemand aanbelt of binnenkomt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me ook interessant om het andersom te gebruiken. Dat als er aangebeld wordt bij je thuis dat een oude nokia die aan de bel vast zit naar jouw telefoon belt. En dan zie ja dat ''Deurbel" belt. Zo mis je het nooit
NSAquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog technischer. Dat als er aangebeld wordt er meteen een foto gemaakt wordt van wie er staat en naar je toe gestuurd wordt. Als je niet thuis bent, weet je wie je gemist hebt en kan je hem meteen bellen
Is toch die reclame dat je het geluid van je deurbel al hoort als diegene naar de deur loopt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag net een reclame voorbijkomen van een beveiligingssysteem dat je een melding geeft op je smartphone als er iemand aanbelt of binnenkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |