quote:
sowieso nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zal je maar zien dat ik het een tantoe kutte verrassing vind.
Klikquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:03 schreef Stuart het volgende:
Zijn de Nederlanders eigenlijk al begonnen
vetquote:
Gaan je spieren dan allemaal niet naar de tering?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef Tchock het volgende:
Het lijkt me zo kut als je zo hard rijdt vroeg in de wedstrijd en dan weet ik hoe lang op dat middenterrein moet wachten op de rest
lekker FOK!ken toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef Tchock het volgende:
Het lijkt me zo kut als je zo hard rijdt vroeg in de wedstrijd en dan weet ik hoe lang op dat middenterrein moet wachten op de rest
quote:
Sowieso zitten er een paar op FOKquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het zou wel briljant zijn , als alle Olympische sporters van Nederland die-hard FOK!kers zouden zijn![]()
Nu moeten we ze alleen nog ontmaskerenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso zitten er een paar op FOK
Jij zou het moeten weten. Alle schaatsers komen uit het noorden toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nu moeten we ze alleen nog ontmaskeren
Op die foto niet neequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
Ik vind haar a) niet knap en b) niet op Ezell lijken.
[ afbeelding ]
wtf, daar lijk ik totaal niet opquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
jezus wat een lelijke fotoquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit ook geen knap gezichtquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Friesland zie ik niet als het Noorden, die provincie moeten we gewoon afstekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou het moeten weten. Alle schaatsers komen uit het noorden toch?
Ach joh ze lijken allemaal op elkaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
Of ik zag net een andere waarvan ik dacht dat het Zhang was
Je was me net voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach joh ze lijken allemaal op elkaar
Zeker wel moeilijk als je bij je schoonfamilie op bezoek gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lig je ineens bij de zus in bedquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker wel moeilijk als je bij je schoonfamilie op bezoek gaat.
THATS RASCISMMquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik lijk wel een beetje op Jan Blokhuizenquote:
Everything went better than expected.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lig je ineens bij de zus in bed
quote:
vuurwerk allesquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gezellig en romantisch![]()
dan gaat het dak eraf
Altijd al maar alleen op hele kleine schaatsbaantjes. Verder dan 1000 meter komen ze niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
sinds wanneer kunnen chinezen schaatsen
Ga je die kat brokjens gevenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:15 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet er vandoor. Tot vanavond misschien
Wat zullen dat een prachtbaby's wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wordt de seks heel spannend van al die straling.
hoef je je iig niet te scheren van te vorenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wordt de seks heel spannend van al die straling.
Kunnen ze later in prachtwijken gaan wonen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat zullen dat een prachtbaby's worden
Volgens pompen die Chinezen alleen maar geld in sport om Amerika eens af te troeven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
sinds wanneer kunnen chinezen schaatsen
Geur van verbrand haar is wel echt een moodkiller.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoef je je iig niet te scheren van te voren
Verbrand anushaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geur van verbrand haar is wel echt een moodkiller.
Doe is niet so rasisties joh bami panghang!!!quote:
ga je moeder slaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe is niet so rasisties joh bami panghang!!!
Komt omdat die spleetoog doping gebruikt einzeinzquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom doen ze net of wust beter is?
ze loopt vet achter?
Alle chinezen lijken toch op elkaarquote:
Heb ik ook nooit gezegdquote:
Probeer je haar nu expres boos te maken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:23 schreef Fok-it het volgende:
Ezell lijkt op Sablikova zonder beugel
500 meter was toch voor Rusland?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:23 schreef Tchock het volgende:
Eerste keer op deze spelen dat we een schaatsafstand rijden en die niet winnen.
500 meter vrouwen ook nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:23 schreef Tchock het volgende:
Eerste keer op deze spelen dat we een schaatsafstand rijden en die niet winnen.
Volgens bookmakers eindigen we op 20 medaillesquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
Kijk hoeveel verschil er tussen die chinees en de rest zit.
Belchinezen.
Geen slecht woord over Erbenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:29 schreef heloef het volgende:
Het is toch een stuk beter om naar Annette Gerritsen te kijen in plaats van die Erben Wennemars.
Tja, moet hij daar ook niet gaan staanquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:28 schreef Fok-it het volgende:
Nog voor de eerste slee naar beneden is gegaan, heeft zich al een ernstig ongeluk voorgedaan op de olympische bobbaan in Sotsji.
Een baanarbeider werd vandaag in de remzone geraakt door de zogeheten 'forerunner', die voorafgaand aan de eerste training van de tweemansbobs naar beneden ging om te kijken of de baan veilig was. De ongelukkige arbeider heeft volgens de eerste berichten twee gecompliceerde breuken in beide benen opgelopen. Hij was bewusteloos toen hij bij het ziekenhuis arriveerde, liet IOC-voorzitter Thomas Bach weten.
Auw
En een record, hiervoor was het 11.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer dan iedereen behalve Duitsland, Noorwegen en Canada.
20, jezusquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens bookmakers eindigen we op 20 medailles
Ik vind hem nogal vermoeiend.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:29 schreef heloef het volgende:
Het is toch een stuk beter om naar Annette Gerritsen te kijen in plaats van die Erben Wennemars.
Geen idee, ik verveel me in t college en las snel even in t topic en zag Ezell 'Aldoquote:
Hoort ook gewoon. Ze willen bij de top 10 sportlanden komen dus laat het maar zien op de spelen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een record, hiervoor was het 11.
[..]
20, jezus
Ga eens opletten jij, verdommequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, ik verveel me in t college en las snel even in t topic en zag Ezell 'Aldo'roepen, dus besloot d'r na te doen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Anette Gerritsen is tantoe lekker
Jij vindt iedereen tantoe lekker, maar je bent 17, het is je vergeven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Anette Gerritsen is tantoe lekker
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen tantoe lekker, maar je bent 17, het is je vergeven.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen tantoe lekker, maar je bent 17, het is je vergeven.
Deze manquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Lever je testikels in bij de balie, je gebruikt ze toch niet.
Veel te kolossaal man. Lijkt wel een beest.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
ezel kun jij het chinese volkslied zingen?
Huh, een schaatsster met grote bovenbenen? HUH?!?!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te kolossaal man. Lijkt wel een beest.
Die benen
Ja daarom geen schaatsterquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh, een schaatsster met grote bovenbenen? HUH?!?!
uhh wat denk je?quote:
neequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je het Nederlandse volkslied wel zingen?
Ja die heeft wel leuk koppie ja.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Slecht. Elke Nederlander moet dat kunnen.
Hehe, dat sowieso.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het Duitse volksliedquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
ik zou zakken voor de inburgeringscursusquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah tchock kan er niet tegen als andere zijn smaak niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Ehh bahhh ik ben Fok-it en haar benen zijn te groot ehhhh bahhhh"
antwoord dan gewoonquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
ik zou zakken voor de inburgeringscursus
Aldo, doe hier eens wat aan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wut?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah tchock kan er niet tegen als andere zijn smaak niet kunnen waarderenheb je al vaker laten zien
Haar been is even groot als mijn torsoquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Ehh bahhh ik ben Fok-it en haar benen zijn te groot ehhhh bahhhh"
Heb die cursus gedaan. Was gezaktquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar been is even groot als mijn torso
Ik doe mijn best, laatst hadden wel al de klassieke Aardappelen, Groenten, Vleesch op het menu staanquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aldo, doe hier eens wat aan.
[..]
Wut?Tuurlijk niet.
Ik mag toch wel iets over je kritiek zeggen zonder dat dat betekent dat ik me aangevallen voel
Ik kan me nog zo'n discussie herinneren met crackquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aldo, doe hier eens wat aan.
[..]
Wut?Tuurlijk niet.
Ik mag toch wel iets over je kritiek zeggen zonder dat dat betekent dat ik me aangevallen voel
En ze heeft een rare moedervlek of iets op haar gezichtquote:
Nee, ze kan het niet, ze spreekt niet eens Chinees, niet iedereen met een Chinees uiterlijk werkt in een wokrestaurant en schreeuwt de hele tijd het Chinese volkslied rond, en ze wil graag dat je ophoudt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan er niet zo goed tegen als vragen onbeantwoord blijven
Dus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo'n discussie herinneren met crack
oquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ken ik nietsnap sowieso niet hoe ik die kan zingen als ik die taal niet kan
ben een nepchineesquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
ik dacht dat je chinees was
sorry
bedankt woordvoerder Tchock Wangquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ze kan het niet, ze spreekt niet eens Chinees, niet iedereen met een Chinees uiterlijk werkt in een wokrestaurant en schreeuwt de hele tijd het Chinese volkslied rond, en ze wil graag dat je ophoudt.
Genoeg vragen beantwoord?
Ja hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus?Mag ik nooit discussiëren met iemand?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
ik dacht dat je chinees was
sorry
het is dan toch godverdomme een normale vraag of je het volkslied kunt zingenquote:
En wij zijn allemaal beter in Nederlands en Engels. Wat is je punt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gebarentaal is Chinees voor iedereen hier.
Altijd? Doe ik toch niet zo vaak?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, waarom dan altijd dat gezeur dat ik het persoonlijk op zou vatten of zo.
Dat iedereen eigenlijk Chinees spreekt, figuurlijk dan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
En wij zijn allemaal beter in Nederlands en Engels. Wat is je punt?
hij wilde even opscheppenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
En wij zijn allemaal beter in Nederlands en Engels. Wat is je punt?
Kan je leren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen liplezen lijkt me veel toffer dan gebarentaal eigenlijk.
Waar is je PEC heen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen liplezen lijkt me veel toffer dan gebarentaal eigenlijk.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al een tijdje er uit.
[..]
Jongleren ook maar daar heb ik ook geen zin in.
Ligt eraan wat je jongleert.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]jongleren lijkt me echt geen zak aan inderdaad
Geen zin in leren liplezen zodat je niet op grote afstanden kan begrijpen wat anderen zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al een tijdje er uit.
[..]
Jongleren ook maar daar heb ik ook geen zin in.
Het aantal keren dat ik mensen goed kan zien en niet kan verstaan is heel laag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin in leren liplezen zodat je niet op grote afstanden kan begrijpen wat anderen zeggen
voor jong leren ben je ook al wat te oudquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]jongleren lijkt me echt geen zak aan inderdaad
Colleges en docent praat met anderen zonder microfoon?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het aantal keren dat ik mensen goed kan zien en niet kan verstaan is heel laag.
Wat heb jij jong geleerd?quote:
Dan kan je het in het algemeen alsnog wel verstaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Colleges en docent praat met anderen zonder microfoon?
Als je achterin zit ook?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kan je het in het algemeen alsnog wel verstaan.
Als ze niet heel zachtjes praten wel, ja. Collegezalen zijn er op gebouwd dat de spreker overal goed te horen is.quote:
ok.quote:
Oooh. Hier zegt de hoogleraar zo van: 'ja ik kan je achterin niet verstaan', of is t alleen vanuit de banken zo ingesteld?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze niet heel zachtjes praten wel, ja. Collegezalen zijn er op gebouwd dat de spreker overal goed te horen is.
Ja, werkt maar één kant op. De meeste docenten hebben trouwens wel een microfoon nodig om zich goed verstaanbaar te maken tijdens colleges bij ons, hoor. Er zijn wel docenten die het niet doen trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oooh. Hier zegt de hoogleraar zo van: 'ja ik kan je achterin niet verstaan', of is t alleen vanuit de banken zo ingesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |