quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar been is even groot als mijn torso
Ik doe mijn best, laatst hadden wel al de klassieke Aardappelen, Groenten, Vleesch op het menu staanquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aldo, doe hier eens wat aan.
[..]
Wut?Tuurlijk niet.
Ik mag toch wel iets over je kritiek zeggen zonder dat dat betekent dat ik me aangevallen voel
Ik kan me nog zo'n discussie herinneren met crackquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aldo, doe hier eens wat aan.
[..]
Wut?Tuurlijk niet.
Ik mag toch wel iets over je kritiek zeggen zonder dat dat betekent dat ik me aangevallen voel
En ze heeft een rare moedervlek of iets op haar gezichtquote:
Nee, ze kan het niet, ze spreekt niet eens Chinees, niet iedereen met een Chinees uiterlijk werkt in een wokrestaurant en schreeuwt de hele tijd het Chinese volkslied rond, en ze wil graag dat je ophoudt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan er niet zo goed tegen als vragen onbeantwoord blijven
Dus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo'n discussie herinneren met crack
oquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ken ik nietsnap sowieso niet hoe ik die kan zingen als ik die taal niet kan
ben een nepchineesquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
ik dacht dat je chinees was
sorry
bedankt woordvoerder Tchock Wangquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ze kan het niet, ze spreekt niet eens Chinees, niet iedereen met een Chinees uiterlijk werkt in een wokrestaurant en schreeuwt de hele tijd het Chinese volkslied rond, en ze wil graag dat je ophoudt.
Genoeg vragen beantwoord?
Ja hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus?Mag ik nooit discussiëren met iemand?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
ik dacht dat je chinees was
sorry
het is dan toch godverdomme een normale vraag of je het volkslied kunt zingenquote:
En wij zijn allemaal beter in Nederlands en Engels. Wat is je punt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gebarentaal is Chinees voor iedereen hier.
Altijd? Doe ik toch niet zo vaak?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, waarom dan altijd dat gezeur dat ik het persoonlijk op zou vatten of zo.
Dat iedereen eigenlijk Chinees spreekt, figuurlijk dan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
En wij zijn allemaal beter in Nederlands en Engels. Wat is je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |