quote:
sowieso nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zal je maar zien dat ik het een tantoe kutte verrassing vind.
Klikquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:03 schreef Stuart het volgende:
Zijn de Nederlanders eigenlijk al begonnen
vetquote:
Gaan je spieren dan allemaal niet naar de tering?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef Tchock het volgende:
Het lijkt me zo kut als je zo hard rijdt vroeg in de wedstrijd en dan weet ik hoe lang op dat middenterrein moet wachten op de rest
lekker FOK!ken toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef Tchock het volgende:
Het lijkt me zo kut als je zo hard rijdt vroeg in de wedstrijd en dan weet ik hoe lang op dat middenterrein moet wachten op de rest
quote:
Sowieso zitten er een paar op FOKquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het zou wel briljant zijn , als alle Olympische sporters van Nederland die-hard FOK!kers zouden zijn![]()
Nu moeten we ze alleen nog ontmaskerenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso zitten er een paar op FOK
Jij zou het moeten weten. Alle schaatsers komen uit het noorden toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nu moeten we ze alleen nog ontmaskeren
Op die foto niet neequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
Ik vind haar a) niet knap en b) niet op Ezell lijken.
[ afbeelding ]
wtf, daar lijk ik totaal niet opquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
jezus wat een lelijke fotoquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit ook geen knap gezichtquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Friesland zie ik niet als het Noorden, die provincie moeten we gewoon afstekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou het moeten weten. Alle schaatsers komen uit het noorden toch?
Ach joh ze lijken allemaal op elkaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
Of ik zag net een andere waarvan ik dacht dat het Zhang was
Je was me net voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach joh ze lijken allemaal op elkaar
Zeker wel moeilijk als je bij je schoonfamilie op bezoek gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lig je ineens bij de zus in bedquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker wel moeilijk als je bij je schoonfamilie op bezoek gaat.
THATS RASCISMMquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik lijk wel een beetje op Jan Blokhuizenquote:
Everything went better than expected.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lig je ineens bij de zus in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |