Deze manquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Lever je testikels in bij de balie, je gebruikt ze toch niet.
Veel te kolossaal man. Lijkt wel een beest.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
ezel kun jij het chinese volkslied zingen?
Huh, een schaatsster met grote bovenbenen? HUH?!?!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te kolossaal man. Lijkt wel een beest.
Die benen
Ja daarom geen schaatsterquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh, een schaatsster met grote bovenbenen? HUH?!?!
uhh wat denk je?quote:
neequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je het Nederlandse volkslied wel zingen?
Ja die heeft wel leuk koppie ja.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Slecht. Elke Nederlander moet dat kunnen.
Hehe, dat sowieso.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het Duitse volksliedquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
ik zou zakken voor de inburgeringscursusquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah tchock kan er niet tegen als andere zijn smaak niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Ehh bahhh ik ben Fok-it en haar benen zijn te groot ehhhh bahhhh"
antwoord dan gewoonquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
ik zou zakken voor de inburgeringscursus
Aldo, doe hier eens wat aan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wut?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah tchock kan er niet tegen als andere zijn smaak niet kunnen waarderenheb je al vaker laten zien
Haar been is even groot als mijn torsoquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Ehh bahhh ik ben Fok-it en haar benen zijn te groot ehhhh bahhhh"
Heb die cursus gedaan. Was gezaktquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar been is even groot als mijn torso
Ik doe mijn best, laatst hadden wel al de klassieke Aardappelen, Groenten, Vleesch op het menu staanquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aldo, doe hier eens wat aan.
[..]
Wut?Tuurlijk niet.
Ik mag toch wel iets over je kritiek zeggen zonder dat dat betekent dat ik me aangevallen voel
Ik kan me nog zo'n discussie herinneren met crackquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aldo, doe hier eens wat aan.
[..]
Wut?Tuurlijk niet.
Ik mag toch wel iets over je kritiek zeggen zonder dat dat betekent dat ik me aangevallen voel
En ze heeft een rare moedervlek of iets op haar gezichtquote:
Nee, ze kan het niet, ze spreekt niet eens Chinees, niet iedereen met een Chinees uiterlijk werkt in een wokrestaurant en schreeuwt de hele tijd het Chinese volkslied rond, en ze wil graag dat je ophoudt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan er niet zo goed tegen als vragen onbeantwoord blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |