hij wilde even opscheppenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
En wij zijn allemaal beter in Nederlands en Engels. Wat is je punt?
Kan je leren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen liplezen lijkt me veel toffer dan gebarentaal eigenlijk.
Waar is je PEC heen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen liplezen lijkt me veel toffer dan gebarentaal eigenlijk.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al een tijdje er uit.
[..]
Jongleren ook maar daar heb ik ook geen zin in.
Ligt eraan wat je jongleert.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]jongleren lijkt me echt geen zak aan inderdaad
Geen zin in leren liplezen zodat je niet op grote afstanden kan begrijpen wat anderen zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al een tijdje er uit.
[..]
Jongleren ook maar daar heb ik ook geen zin in.
Het aantal keren dat ik mensen goed kan zien en niet kan verstaan is heel laag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin in leren liplezen zodat je niet op grote afstanden kan begrijpen wat anderen zeggen
voor jong leren ben je ook al wat te oudquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]jongleren lijkt me echt geen zak aan inderdaad
Colleges en docent praat met anderen zonder microfoon?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het aantal keren dat ik mensen goed kan zien en niet kan verstaan is heel laag.
Wat heb jij jong geleerd?quote:
Dan kan je het in het algemeen alsnog wel verstaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Colleges en docent praat met anderen zonder microfoon?
Als je achterin zit ook?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kan je het in het algemeen alsnog wel verstaan.
Als ze niet heel zachtjes praten wel, ja. Collegezalen zijn er op gebouwd dat de spreker overal goed te horen is.quote:
ok.quote:
Oooh. Hier zegt de hoogleraar zo van: 'ja ik kan je achterin niet verstaan', of is t alleen vanuit de banken zo ingesteld?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze niet heel zachtjes praten wel, ja. Collegezalen zijn er op gebouwd dat de spreker overal goed te horen is.
Ja, werkt maar één kant op. De meeste docenten hebben trouwens wel een microfoon nodig om zich goed verstaanbaar te maken tijdens colleges bij ons, hoor. Er zijn wel docenten die het niet doen trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oooh. Hier zegt de hoogleraar zo van: 'ja ik kan je achterin niet verstaan', of is t alleen vanuit de banken zo ingesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |