Ik zou niet weten waarom ik een herstelloopje zou moeten doen na een lange duurloop. Iedereen hier gebruikt de term herstelloopje als smoes om "legitiem" extra kilometers te kunnen maken. Alsof daar een smoes voor nodig is...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee hoeft ook niet, maar misschien had je nog een herstelloopje op het program
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik een herstelloopje zou moeten doen na een lange duurloop. Iedereen hier gebruikt de term herstelloopje als smoes om "legitiem" extra kilometers te kunnen maken. Alsof daar een smoes voor nodig is...
Maandag, dinsdag en woensdag mag ik weer. En dan zaterdag 30km
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis de knuppel met de rugzak, voor hij/zij die dat nog niet weetF means you're fucked
De eerste keer dat ik het probeerde verloor ik constant mijn evenwichtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:10 schreef Eraser127 het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met forefoot running? Collega van me doet het en zegt dat het een stuk beter loopt, maar dat het wel lang trainen is om er aan te wennen.
Het is ook meer een vest....de Salomon Skin Pro 10+3quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Iets minder herkenbaar, die met de lange tight!![]()
Maar ziet er gezellig uit! Handig zo'n klein rugzakje trouwens, zat er vandaag ook nog aan te denken om hem mee te nemen, maar die van mij is toch wat onhandiger.
Ik had hele vervelende buren die onder andere mijn motorbanden lekstaken, iedereen vertelden dat ik een hoer was en ik kon m'n auto nooit kwijt in de zomerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Seinpoststraat. Ik keek óp zwembad De Blinkert(d?)Wil wel weer naar dat buurtje terug
Jij?
Klinkt erg goed ja!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Vandeweek maar weer eens een keer de trails op. Dat asfalt alleen vind ik ook maar saai, maar had nu de schoenen aan die ik morgen ook aan ga doen en had geen zin om die zeiknat te lopen... was wel even geneigd om 'linksaf te slaan' richting de modderbaden van die foto's van 2 weken geledenmaar toch maar niet gedaan. Nog maar 's een headtorchtrailrun voorstellen op de club voor maandag of volgende week maandag ofzo
't Was wel heerlijk loopweer hier nu, overigens, al had ik op de terugweg wel flink wat wind vol in m'n bakkes! Maar zonnetje, mooie donkere wolken in de verte achter de heuvels. Wát een genot om hier te wonen/rennen
Er zat ook (heel subtiel) een VFF foldertje bijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Klinkt erg goed ja!Jaloers!
Guard, ben benieuwd wat je ervan vind! Als straks de VFF erg goed bevallen heb je in ieder geval de sokken er al bij.
Het logeerbed is altijd uit te klappen!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Klinkt erg goed ja!Jaloers!
Guard, ben benieuwd wat je ervan vind! Als straks de VFF erg goed bevallen heb je in ieder geval de sokken er al bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niet eens bij Den Haag in de buurt geweest, laat staan Engeland. Maar ooit lijkt het me wel enorm gaaf om daar eens een loopje met jullie te doen!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het logeerbed is altijd uit te klappen!
Doe maar even verslag, ik ben erg nieuwsgierig want ik sta op het punt om ze te bestellen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:39 schreef Guard het volgende:
Mijn rare sokken lagen vandaag in de bus![]()
Morgen meteen maar eens testen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:18 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik voelde me heerlijk na afloop, blij dat ik gegaan was. Wat een leuke testloop, heerlijke sfeer en fantastische route. De hardloophemel bestaat en ligt verscholen achter de Laan van Poot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt ontzettend goed! Lekker gelopen en een mooie moraalboost! Lijkt me ook prachtig daar alleen mag het dan wel iets minder waaien
.
Weer een leuk ZH verslag!
http://uitslagensoftware.nl/uitslag.php?event_id=2014021400402quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:24 schreef Devv het volgende:
Er zijn nog steeds geen uitslagen van gisteren bekend. Ik dacht die chips zo ingelezen zouden zijn. Ik wil gewoon weten of ik een beetje knappe prestatie neer heb gezet...en dan heb ik het niet over de prestaties na afloop tijdens de afterparty
.
Hoe had je die gevonden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
http://uitslagensoftware.nl/uitslag.php?event_id=2014021400402
20:37 bruto/20:34 netto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 15-02-2014 23:36:01 (hihi) ]
Die had ik niet gezienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://valentijnsloop.nl/ --> uitslag --> uitslagen 2014
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef Devv het volgende:
[..]Niet zo misplaatst mopperen jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zwabber, prachtig verslag weer![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef Devv het volgende:
[..]En dan is het ook nog niet eens 5km!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
_!
Nee, netjes gedaan hoor!![]()
Leuk trouwens dat je je ook als stelletje kon opgeven, het snelste stelletje in 17 minuten!Toch mijn vriendin eens wat meer met de hardloopschoenen naar buiten sturen
.
Werkt fijn he?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vraag me af waarom de LDL nog niet ingezet wordt in de reguliere geneeskunde.. Mijn verkoudheid is over, ik heb heerlijk geslapen, voel me energiek!
Even kijken of er vandaag nog tijd is voor een loopje, anders morgen. Heerlijk weer inderdaad!
Snel gaan, voor je het weet is het weer voorbij!quote:Op zondag 16 februari 2014 09:28 schreef mosselmossel het volgende:
Het lijkt erop dat mijn gebeden zijn verhoord. De zon schijnt als een tierelier. De lucht is strakblauw. Het is een graad of zes. Ik ben blij en ga zo hollen.
Hier zo'n Bretonse lucht: blauw met witte wolken. Heel mooi weerquote:Op zondag 16 februari 2014 09:28 schreef mosselmossel het volgende:
Het lijkt erop dat mijn gebeden zijn verhoord. De zon schijnt als een tierelier. De lucht is strakblauw. Het is een graad of zes. Ik ben blij en ga zo hollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Je spier gewoon even laten genezen. Even rust pakken. Van drie weken niks doen gaat je conditie echt niet achteruit. Echt niet.En soms kom je zelfs beter terug na zo'n rustperiode.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:38 schreef Cee het volgende:
Nog steeds prachtig hardloopweer en superveel zin om te gaan lopen maar ik voel die spier in m'n bovenbeen nog steeds zeuren, ik kan wel janken.Ben vorig jaar april begonnen met lopen dus nog niet zo heel lang bezig. Maar ik heb nog nooit langer dan een week niet gelopen. Nu ben ik redelijk paniekerig van aard dus kan iemand me geruststellen dat als ik 2, misschien 3 weken verstek laat gaan, ik niet van nul af aan moet beginnen?
Ondertussen ben ik op YouTube maar filmpjes gaan kijken over looptechniek maar ik word er niet veel wijzer van. Zodra ik het in 't echt probeer, word ik snel moe en vergeet ik weer 'goed' te lopen en krijg ik last van mijn rechterknie. Misschien omdat ik in de pogingen tot het goed lopen weer te veel overdrijf?
mijn hardloopmeneer zei altijd: eerst technisch goed, dan pas afstanden. Dus wat je loopt , moet je goed doen, dus als je moe wordt moet je gewoon stoppenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:38 schreef Cee het volgende:
Nog steeds prachtig hardloopweer en superveel zin om te gaan lopen maar ik voel die spier in m'n bovenbeen nog steeds zeuren, ik kan wel janken.Ben vorig jaar april begonnen met lopen dus nog niet zo heel lang bezig. Maar ik heb nog nooit langer dan een week niet gelopen. Nu ben ik redelijk paniekerig van aard dus kan iemand me geruststellen dat als ik 2, misschien 3 weken verstek laat gaan, ik niet van nul af aan moet beginnen?
Ondertussen ben ik op YouTube maar filmpjes gaan kijken over looptechniek maar ik word er niet veel wijzer van. Zodra ik het in 't echt probeer, word ik snel moe en vergeet ik weer 'goed' te lopen en krijg ik last van mijn rechterknie. Misschien omdat ik in de pogingen tot het goed lopen weer te veel overdrijf?
Je conditie zal echt niet helemaal weg zijn, misschien een klein stapje terug. Maar je kunt ook compenseren met andere dingen, pak wat meer de fiets, ga zwemmen (mits dit natuurlijk geen pijn doet)quote:Op zondag 16 februari 2014 11:38 schreef Cee het volgende:
Conditie is niet zo maar ineens weg hoor, misschien moet je een paar stapjes terug in je opbouw, maar je hoeft echt niet van voren af aan te beginnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:38 schreef Cee het volgende:
Ik zou zeggen: Bestellen!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Doe maar even verslag, ik ben erg nieuwsgierig want ik sta op het punt om ze te bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |