abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:18:30 #251
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136744274
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:15 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nee hoeft ook niet, maar misschien had je nog een herstelloopje op het program :P
Ik zou niet weten waarom ik een herstelloopje zou moeten doen na een lange duurloop. Iedereen hier gebruikt de term herstelloopje als smoes om "legitiem" extra kilometers te kunnen maken. Alsof daar een smoes voor nodig is...

Maandag, dinsdag en woensdag mag ik weer. En dan zaterdag 30km
F means you're fucked
pi_136744380
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik een herstelloopje zou moeten doen na een lange duurloop. Iedereen hier gebruikt de term herstelloopje als smoes om "legitiem" extra kilometers te kunnen maken. Alsof daar een smoes voor nodig is...

Maandag, dinsdag en woensdag mag ik weer. En dan zaterdag 30km
:D Geen idee eigenlijk, ik heb daar niet echt veel verstand van :P . Maar mooi aantal kilometers in ieder geval.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:28:04 #253
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136744569
Een impressie van ons duurloopje van vanmorgen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis de knuppel met de rugzak, voor hij/zij die dat nog niet weet
F means you're fucked
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:37:47 #254
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136744888
Of, iets herkenbaarder, met de oranje schoenen :P
pi_136744989
Iets minder herkenbaar, die met de lange tight! :')

Maar ziet er gezellig uit! Handig zo'n klein rugzakje trouwens, zat er vandaag ook nog aan te denken om hem mee te nemen, maar die van mij is toch wat onhandiger.
pi_136744997
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:10 schreef Eraser127 het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met forefoot running? Collega van me doet het en zegt dat het een stuk beter loopt, maar dat het wel lang trainen is om er aan te wennen.
De eerste keer dat ik het probeerde verloor ik constant mijn evenwicht ;)
Volgens mijn fysio is het niet goed omdat je je achillespees en peesplaat zwaarder belast, maar daar tegenover staat dat ik bij een haklanding meer getrokken wordt aan je schenen en je dus eerder last hebt van shin splints. Zelf zag ik daarom niet zo in waarom voorvoetlanding beter of slechter zou zijn, zolang je voor allebei de 'nadelen' oefeningen kunt doen om die klachten te voorkomen. Volgens mij moet je het gewoon uitproberen en kijken wat bevalt. Voor mijn gevoel kost het minder energie en ik vind het wel prettig.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:46:07 #257
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136745151
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Iets minder herkenbaar, die met de lange tight! :')

Maar ziet er gezellig uit! Handig zo'n klein rugzakje trouwens, zat er vandaag ook nog aan te denken om hem mee te nemen, maar die van mij is toch wat onhandiger.
Het is ook meer een vest....de Salomon Skin Pro 10+3
F means you're fucked
pi_136745342
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

Seinpoststraat. Ik keek óp zwembad De Blinkert(d?) :) Wil wel weer naar dat buurtje terug :Y Jij?
Ik had hele vervelende buren die onder andere mijn motorbanden lekstaken, iedereen vertelden dat ik een hoer was en ik kon m'n auto nooit kwijt in de zomer :') :P

Nah. Ik mis 't niet zo :+
Ja doei.
pi_136745517
Vandeweek maar weer eens een keer de trails op. Dat asfalt alleen vind ik ook maar saai, maar had nu de schoenen aan die ik morgen ook aan ga doen en had geen zin om die zeiknat te lopen... was wel even geneigd om 'linksaf te slaan' richting de modderbaden van die foto's van 2 weken geleden :9~ maar toch maar niet gedaan. Nog maar 's een headtorchtrailrun voorstellen op de club voor maandag of volgende week maandag ofzo :9

't Was wel heerlijk loopweer hier nu, overigens, al had ik op de terugweg wel flink wat wind vol in m'n bakkes! Maar zonnetje, mooie donkere wolken in de verte achter de heuvels. Wát een genot om hier te wonen/rennen O+
Ja doei.
pi_136747123
Mijn rare sokken lagen vandaag in de bus ^O^
Morgen meteen maar eens testen :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136747252
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Vandeweek maar weer eens een keer de trails op. Dat asfalt alleen vind ik ook maar saai, maar had nu de schoenen aan die ik morgen ook aan ga doen en had geen zin om die zeiknat te lopen... was wel even geneigd om 'linksaf te slaan' richting de modderbaden van die foto's van 2 weken geleden :9~ maar toch maar niet gedaan. Nog maar 's een headtorchtrailrun voorstellen op de club voor maandag of volgende week maandag ofzo :9

't Was wel heerlijk loopweer hier nu, overigens, al had ik op de terugweg wel flink wat wind vol in m'n bakkes! Maar zonnetje, mooie donkere wolken in de verte achter de heuvels. Wát een genot om hier te wonen/rennen O+
Klinkt erg goed ja! O+ Jaloers!

Guard, ben benieuwd wat je ervan vind! Als straks de VFF erg goed bevallen heb je in ieder geval de sokken er al bij :P.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 februari 2014 @ 19:44:17 #262
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_136747293
Ik realiseerde me vandaag opeens dat de marathon op de sterfdag van mijn vader is.
pi_136747395
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:43 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Guard, ben benieuwd wat je ervan vind! Als straks de VFF erg goed bevallen heb je in ieder geval de sokken er al bij :P.
Er zat ook (heel subtiel) een VFF foldertje bij :P
pi_136747601
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:43 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Het logeerbed is altijd uit te klappen! :)
Ja doei.
pi_136748690
Gisteravond gewerkt tot middernacht, vanochtend weer vroeg op. De wind bulderde rondom het huis, ik had nog veel slaap, dus ook weinig zin om om 10:00 aan de start te staan van de CPC-testloop bij HAAG.

Logisch gevolg is dan natuurlijk dat je de weg kwijtraakt en je de auto veel te ver van de atletiekbaan parkeert. Ik was er samen met een vriend naartoe gegaan en we besloten de tocht naar de start (op dat moment al over een kwartiertje) te combineren met een warming-up. Dat was met wind tegen en op sommige stukken was de nettoverplaatsing niet meer vooruit. Dat beloofde wat.

Het was vele malen drukker dan ik had verwacht, werkelijk overal zag je hardlopers, herkenbaar aan de kleuren die klaarovers, vuilnismannen en wegwerkers ook massaal dragen. Een man met prachtig Haags accent riep door een megafoon iets over de te lopen route, maar echt niemand verstond hem.

De start was net achter de atletiekbaan en de eerste twee kilometers gingen door een woonwijk. Het was druk, het was smal. Ik vond het prima. Op die manier ging ik niet te snel van start en mijn eerste kilometer ging ook maar in 5:58.

Nu even waarschuwen: er gaat spoedig een melodramatisch overdreven cliché volgen. Na een kilometer of 2-3 keerden we om en kwam er een lang glooiend stuk parkoers door de Kijkduinen. Zonnetje, uitzicht op een woeste branding, stuivend zand langs duinplantachtigen en een snoeiharde windkracht 7 recht in het ruggetje. Ik werd letterlijk de heuveltjes over geblazen. Serieus, zelden heb ik zo genoten van hardlopen. Het leven is mooi.

Wij van de testloop waren niet de enigen in dit walhalla voor hardlopers (je zou er maar in de buurt wonen als hardloper, beter wordt het echt niet). Overal zag je onafhankelijke groepjes. Vaak van HAAG zelf, vaak ook met toekomstige generaties.

Aan het einde keerde het parkoers weer om en kwam de wind weer tegen. Dat was minder, maar toch was dit stuk net iets meer beschut volgens mij. Op naar HAAG, rondje om de baan en daarna hetzelfde parkoers van 7,5 km herhalen (inclusief genieten) om uiteindelijk op 15k uit te komen.

Mijn benen waren wel zwaar geworden, maar ik besloot er niet al te veel aandacht aan te besteden. Dat hielp gek genoeg. De tweede ronde ging nog beter. Sterker nog, de eerste 5k was het langzaamst, de tweede al sneller, de derde het snelst. Een negatieve split! Dat overkomt me niet vaak, maar voelt zoveel beter dan op een hoop storten na een overenthousiast begin.

Het laatste stuk met wind tegen kwamen we in een treintje van HAAG zelf terecht, maar dat ging zelfs te langzaam op het laatst en ik zwabberdemareerde de laatste kilometer richting finish. De finish was op een grasveld en ik heb er toen nog een 100-tal meters aan vast geplakt. Dat zag er wellicht heel vreemd uit, maar op die manier kwam mijn GPS-data tenminste op 15k uit. Ik weet zeker dat iedereen die dit leest instemmend knikt.

In de kantine dronken we thee voor 60 luttele centen en ik keek om me heen of ik YUR al ergens zag. Maar we waren domweg te vroeg klaar. Ik heb maar 2 keer sneller gelopen, maar toch voelde ik me uitstekend. Het was alsof het heel makkelijk was gegaan. Wellicht speelde mee dat ik meer profijt had van de meewind dan dat de tegenwind me terugwierp. Ik sta er gevoelsmatig erg goed voor voor de CPC van 9 maart a.s. Als er geen gekke dingen gebeuren moet ik relatief eenvoudig onder de 2 uur gaan duiken.

We kwamen aan een tafeltje te zitten bij een dame die aan het haken is. Ze vroeg of wij dan ook gingen haken, maar helaas, zaterdag is voor mij geen haakdag.

Toen we terugliepen naar de auto hoorde ik ineens "Zwabberhark!". Dat was YUR, die net aan het einde was van zijn 24k-duurloop. We spraken een paar seconden en het was heel gezellig.

Ik voelde me heerlijk na afloop, blij dat ik gegaan was. Wat een leuke testloop, heerlijke sfeer en fantastische route. De hardloophemel bestaat en ligt verscholen achter de Laan van Poot.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136748770
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het logeerbed is altijd uit te klappen! :)
Ik ben nog niet eens bij Den Haag in de buurt geweest, laat staan Engeland. Maar ooit lijkt het me wel enorm gaaf om daar eens een loopje met jullie te doen! :)
pi_136748984
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:39 schreef Guard het volgende:
Mijn rare sokken lagen vandaag in de bus ^O^
Morgen meteen maar eens testen :)
Doe maar even verslag, ik ben erg nieuwsgierig want ik sta op het punt om ze te bestellen.
pi_136749171
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:18 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik voelde me heerlijk na afloop, blij dat ik gegaan was. Wat een leuke testloop, heerlijke sfeer en fantastische route. De hardloophemel bestaat en ligt verscholen achter de Laan van Poot.

SPOILER
^O^ Klinkt ontzettend goed! Lekker gelopen en een mooie moraalboost! Lijkt me ook prachtig daar alleen mag het dan wel iets minder waaien ;).
Weer een leuk ZH verslag!
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:33:59 #269
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136749384
Er hebben weer een hoop mensen lekker gelopen! _O_

Met het oog op morgen (wedstrijd in de achtertuin en dan nog wat kilometers er achteraan maken) heb ik vandaag maar overgeslagen. :Z
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_136756453
Er zijn nog steeds geen uitslagen van gisteren bekend -O- . Ik dacht die chips zo ingelezen zouden zijn. Ik wil gewoon weten of ik een beetje knappe prestatie neer heb gezet...en dan heb ik het niet over de prestaties na afloop tijdens de afterparty o|O .
pi_136756560
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:24 schreef Devv het volgende:
Er zijn nog steeds geen uitslagen van gisteren bekend -O- . Ik dacht die chips zo ingelezen zouden zijn. Ik wil gewoon weten of ik een beetje knappe prestatie neer heb gezet...en dan heb ik het niet over de prestaties na afloop tijdens de afterparty o|O .
http://uitslagensoftware.nl/uitslag.php?event_id=2014021400402

20:37 bruto/20:34 netto

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 23:29:54 ]
pi_136756709
quote:
Hoe had je die gevonden?

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 15-02-2014 23:36:01 (hihi) ]
pi_136756830
http://valentijnsloop.nl/ --> uitslag --> uitslagen 2014

En gezien je opmerkingen over prestaties: vind je hardlopen eigenlijk wel leuk?

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 23:36:22 ]
pi_136756883
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://valentijnsloop.nl/ --> uitslag --> uitslagen 2014
Die had ik niet gezien 8)7 . Ik moet voortaan niet zo lang aan de bar blijven hangen...
pi_136758270
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef Devv het volgende:

[..]

SPOILER
Niet zo misplaatst mopperen jij :6

En zwabber, prachtig verslag weer :)
pi_136761324
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef Devv het volgende:

[..]
SPOILER
En dan is het ook nog niet eens 5km! :D :'(

:') _!

Nee, netjes gedaan hoor! ^O^
Leuk trouwens dat je je ook als stelletje kon opgeven, het snelste stelletje in 17 minuten! O+ Toch mijn vriendin eens wat meer met de hardloopschoenen naar buiten sturen :P .
pi_136762025
Bosvruchtenpannenkoeken :9 eens zien of dat werkt!
Ja doei.
pi_136762066
Het lijkt erop dat mijn gebeden zijn verhoord. De zon schijnt als een tierelier. De lucht is strakblauw. Het is een graad of zes. Ik ben blij en ga zo hollen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_136762095
Ik vraag me af waarom de LDL nog niet ingezet wordt in de reguliere geneeskunde.. Mijn verkoudheid is over, ik heb heerlijk geslapen, voel me energiek! ;)

Even kijken of er vandaag nog tijd is voor een loopje, anders morgen. Heerlijk weer inderdaad!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 16 februari 2014 @ 09:35:16 #280
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136762160
Mooooooi weer om een stukje haven - boulevard - stad - bosjes Scheveningen te doen. Ben er klaar voor! 8-)

Mossel, geniet ervan!

quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vraag me af waarom de LDL nog niet ingezet wordt in de reguliere geneeskunde.. Mijn verkoudheid is over, ik heb heerlijk geslapen, voel me energiek! ;)

Even kijken of er vandaag nog tijd is voor een loopje, anders morgen. Heerlijk weer inderdaad!
Werkt fijn he? ;)
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 10:14:32 #281
155227 crew  Guppy
dus
pi_136762782
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:28 schreef mosselmossel het volgende:
Het lijkt erop dat mijn gebeden zijn verhoord. De zon schijnt als een tierelier. De lucht is strakblauw. Het is een graad of zes. Ik ben blij en ga zo hollen.
Snel gaan, voor je het weet is het weer voorbij! :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 16 februari 2014 @ 10:48:31 #282
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_136763543
Vandaag heb ik mijn oom op sleeptouw genomen naar de loopgroep. Was er gezellig en leuk :D maar volgens mij ging het hem wat te langzaam.
Voor mij ging het rennen best goed. *O*

http://www.endomondo.com/workouts/297250835/7208949
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_136764456
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:28 schreef mosselmossel het volgende:
Hier zo'n Bretonse lucht: blauw met witte wolken. Heel mooi weer :)
pi_136764795
w00000000t! Zo hoort het! Wat een lekker weer zeg. Geniaal.
1.45 gelopen. 16km. Netjes volgens schema.

SPOILER
  ESF Reporter zondag 16 februari 2014 @ 11:38:48 #285
87554 Cee
Welluk?
pi_136764809
Nog steeds prachtig hardloopweer en superveel zin om te gaan lopen maar ik voel die spier in m'n bovenbeen nog steeds zeuren, ik kan wel janken. :'( Ben vorig jaar april begonnen met lopen dus nog niet zo heel lang bezig. Maar ik heb nog nooit langer dan een week niet gelopen. Nu ben ik redelijk paniekerig van aard dus kan iemand me geruststellen dat als ik 2, misschien 3 weken verstek laat gaan, ik niet van nul af aan moet beginnen?

Ondertussen ben ik op YouTube maar filmpjes gaan kijken over looptechniek maar ik word er niet veel wijzer van. Zodra ik het in 't echt probeer, word ik snel moe en vergeet ik weer 'goed' te lopen en krijg ik last van mijn rechterknie. Misschien omdat ik in de pogingen tot het goed lopen weer te veel overdrijf?
pi_136765368
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 11:38 schreef Cee het volgende:
Nog steeds prachtig hardloopweer en superveel zin om te gaan lopen maar ik voel die spier in m'n bovenbeen nog steeds zeuren, ik kan wel janken. :'( Ben vorig jaar april begonnen met lopen dus nog niet zo heel lang bezig. Maar ik heb nog nooit langer dan een week niet gelopen. Nu ben ik redelijk paniekerig van aard dus kan iemand me geruststellen dat als ik 2, misschien 3 weken verstek laat gaan, ik niet van nul af aan moet beginnen?

Ondertussen ben ik op YouTube maar filmpjes gaan kijken over looptechniek maar ik word er niet veel wijzer van. Zodra ik het in 't echt probeer, word ik snel moe en vergeet ik weer 'goed' te lopen en krijg ik last van mijn rechterknie. Misschien omdat ik in de pogingen tot het goed lopen weer te veel overdrijf?
Je spier gewoon even laten genezen. Even rust pakken. Van drie weken niks doen gaat je conditie echt niet achteruit. Echt niet.En soms kom je zelfs beter terug na zo'n rustperiode.
  zondag 16 februari 2014 @ 12:24:19 #287
92409 Twinky
Little star.
pi_136766075
quote:

mijn hardloopmeneer zei altijd: eerst technisch goed, dan pas afstanden. Dus wat je loopt , moet je goed doen, dus als je moe wordt moet je gewoon stoppen :) dat in combinatie met rust ;)
pi_136766765
quote:

Je conditie zal echt niet helemaal weg zijn, misschien een klein stapje terug. Maar je kunt ook compenseren met andere dingen, pak wat meer de fiets, ga zwemmen (mits dit natuurlijk geen pijn doet)
pi_136767100
quote:

Conditie is niet zo maar ineens weg hoor, misschien moet je een paar stapjes terug in je opbouw, maar je hoeft echt niet van voren af aan te beginnen.
Verder looptechniek: ik ben er ook mee bezig. Ben toch aan het twijfelen om misschien maar eens te gaan kijken of Tilburg Roadrunners misschien toch wel iets is (al is dat natuurlijk eng, nieuwe mensen enzo..)
pi_136767508
8-) PEEBEE

Eerst maar 's douchen, dan verslag 8-)
Ja doei.
pi_136767743
http://www.endomondo.com/workouts/297379781/11367364

Lekker 3x800m gedaan, wel erg weinig herhalingen natuurlijk maar meer tijd had ik niet :p Toch lekker om even geweest te zijn in dit lenteweer!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_136767782
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Doe maar even verslag, ik ben erg nieuwsgierig want ik sta op het punt om ze te bestellen.
Ik zou zeggen: Bestellen!
Met aantrekken is het even raar (beetje mikken met je tenen, want 2 tenen in hetzelfde "teengat" zit niet zo fijn :P), maar ze zitten heerlijk.
Denk niet dat dit heel lang mijn enige paar gaat zijn :D

Ben vandaag maar heel kort geweest, weer opnieuw begonnen met een schema, om mezelf een voorvoetlanding aan te leren.
Toch wel een beetje :( zo kort, Veel te mooi weer eigenlijk, plus de CPC is al over 3 weken :o
Voelt wel raar om dan nu een andere techniek aan te leren, maar ja dat komt eigenlijk nooit echt goed uit zoiets.
En ik voelde ook niet echt iets van meer belasting op mijn kuitspieren e.d. Ben dus meteen weer aan het twijfelen of ik het wel goed doe. Een ding deed ik iig wel goed, ben niet te hard gegaan :P
  zondag 16 februari 2014 @ 13:31:22 #293
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136768232
Dat was genieten! 8-)
Groepje van 10. Mooie route. Snel tempootje. Iedereen van verschillend niveau tevreden. Lekkere bak koffie naderhand c_/

En nu schaatsen kijken en in de keuken staan voor de eters vanavond :Y)
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 13:35:12 #294
155227 crew  Guppy
dus
pi_136768334
Jij gaat ook echt lekker he Quoi _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_136768433
Vandaag een 20km wedstrijd over het strand gedaan, waarvan de helft windkracht 6 in de rug en de andere helft windkracht 6 vol in je gezicht.

Zwaar, maar wel leuk en zeer tevreden met mn tijd ergens in de 1:32.
pi_136768511
Een heerlijk rondje gelopen in heerlijk weer. Niks meer, niks minder :)
Ik O+ hardlopen

SPOILER
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 13:41:36 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_136768565
Ook al zo'n lekkere afstand :9
pi_136768624
Allemaal leuke loopjes! Superzondag! *G*
  zondag 16 februari 2014 @ 13:50:57 #299
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136768869
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Jij gaat ook echt lekker he Quoi _O_
pi_136768906
quote: