abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136761324
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef Devv het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan is het ook nog niet eens 5km! :D :'(

:') _!

Nee, netjes gedaan hoor! ^O^
Leuk trouwens dat je je ook als stelletje kon opgeven, het snelste stelletje in 17 minuten! O+ Toch mijn vriendin eens wat meer met de hardloopschoenen naar buiten sturen :P .
pi_136762025
Bosvruchtenpannenkoeken :9 eens zien of dat werkt!
Ja doei.
pi_136762066
Het lijkt erop dat mijn gebeden zijn verhoord. De zon schijnt als een tierelier. De lucht is strakblauw. Het is een graad of zes. Ik ben blij en ga zo hollen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_136762095
Ik vraag me af waarom de LDL nog niet ingezet wordt in de reguliere geneeskunde.. Mijn verkoudheid is over, ik heb heerlijk geslapen, voel me energiek! ;)

Even kijken of er vandaag nog tijd is voor een loopje, anders morgen. Heerlijk weer inderdaad!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 16 februari 2014 @ 09:35:16 #280
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136762160
Mooooooi weer om een stukje haven - boulevard - stad - bosjes Scheveningen te doen. Ben er klaar voor! 8-)

Mossel, geniet ervan!

quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vraag me af waarom de LDL nog niet ingezet wordt in de reguliere geneeskunde.. Mijn verkoudheid is over, ik heb heerlijk geslapen, voel me energiek! ;)

Even kijken of er vandaag nog tijd is voor een loopje, anders morgen. Heerlijk weer inderdaad!
Werkt fijn he? ;)
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 10:14:32 #281
155227 crew  Guppy
dus
pi_136762782
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:28 schreef mosselmossel het volgende:
Het lijkt erop dat mijn gebeden zijn verhoord. De zon schijnt als een tierelier. De lucht is strakblauw. Het is een graad of zes. Ik ben blij en ga zo hollen.
Snel gaan, voor je het weet is het weer voorbij! :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 16 februari 2014 @ 10:48:31 #282
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_136763543
Vandaag heb ik mijn oom op sleeptouw genomen naar de loopgroep. Was er gezellig en leuk :D maar volgens mij ging het hem wat te langzaam.
Voor mij ging het rennen best goed. *O*

http://www.endomondo.com/workouts/297250835/7208949
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_136764456
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:28 schreef mosselmossel het volgende:
Hier zo'n Bretonse lucht: blauw met witte wolken. Heel mooi weer :)
pi_136764795
w00000000t! Zo hoort het! Wat een lekker weer zeg. Geniaal.
1.45 gelopen. 16km. Netjes volgens schema.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  ESF Reporter zondag 16 februari 2014 @ 11:38:48 #285
87554 Cee
Welluk?
pi_136764809
Nog steeds prachtig hardloopweer en superveel zin om te gaan lopen maar ik voel die spier in m'n bovenbeen nog steeds zeuren, ik kan wel janken. :'( Ben vorig jaar april begonnen met lopen dus nog niet zo heel lang bezig. Maar ik heb nog nooit langer dan een week niet gelopen. Nu ben ik redelijk paniekerig van aard dus kan iemand me geruststellen dat als ik 2, misschien 3 weken verstek laat gaan, ik niet van nul af aan moet beginnen?

Ondertussen ben ik op YouTube maar filmpjes gaan kijken over looptechniek maar ik word er niet veel wijzer van. Zodra ik het in 't echt probeer, word ik snel moe en vergeet ik weer 'goed' te lopen en krijg ik last van mijn rechterknie. Misschien omdat ik in de pogingen tot het goed lopen weer te veel overdrijf?
pi_136765368
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 11:38 schreef Cee het volgende:
Nog steeds prachtig hardloopweer en superveel zin om te gaan lopen maar ik voel die spier in m'n bovenbeen nog steeds zeuren, ik kan wel janken. :'( Ben vorig jaar april begonnen met lopen dus nog niet zo heel lang bezig. Maar ik heb nog nooit langer dan een week niet gelopen. Nu ben ik redelijk paniekerig van aard dus kan iemand me geruststellen dat als ik 2, misschien 3 weken verstek laat gaan, ik niet van nul af aan moet beginnen?

Ondertussen ben ik op YouTube maar filmpjes gaan kijken over looptechniek maar ik word er niet veel wijzer van. Zodra ik het in 't echt probeer, word ik snel moe en vergeet ik weer 'goed' te lopen en krijg ik last van mijn rechterknie. Misschien omdat ik in de pogingen tot het goed lopen weer te veel overdrijf?
Je spier gewoon even laten genezen. Even rust pakken. Van drie weken niks doen gaat je conditie echt niet achteruit. Echt niet.En soms kom je zelfs beter terug na zo'n rustperiode.
  zondag 16 februari 2014 @ 12:24:19 #287
92409 Twinky
Little star.
pi_136766075
quote:

mijn hardloopmeneer zei altijd: eerst technisch goed, dan pas afstanden. Dus wat je loopt , moet je goed doen, dus als je moe wordt moet je gewoon stoppen :) dat in combinatie met rust ;)
pi_136766765
quote:

Je conditie zal echt niet helemaal weg zijn, misschien een klein stapje terug. Maar je kunt ook compenseren met andere dingen, pak wat meer de fiets, ga zwemmen (mits dit natuurlijk geen pijn doet)
pi_136767100
quote:

Conditie is niet zo maar ineens weg hoor, misschien moet je een paar stapjes terug in je opbouw, maar je hoeft echt niet van voren af aan te beginnen.
Verder looptechniek: ik ben er ook mee bezig. Ben toch aan het twijfelen om misschien maar eens te gaan kijken of Tilburg Roadrunners misschien toch wel iets is (al is dat natuurlijk eng, nieuwe mensen enzo..)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136767508
8-) PEEBEE

Eerst maar 's douchen, dan verslag 8-)
Ja doei.
pi_136767743
http://www.endomondo.com/workouts/297379781/11367364

Lekker 3x800m gedaan, wel erg weinig herhalingen natuurlijk maar meer tijd had ik niet :p Toch lekker om even geweest te zijn in dit lenteweer!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_136767782
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Doe maar even verslag, ik ben erg nieuwsgierig want ik sta op het punt om ze te bestellen.
Ik zou zeggen: Bestellen!
Met aantrekken is het even raar (beetje mikken met je tenen, want 2 tenen in hetzelfde "teengat" zit niet zo fijn :P), maar ze zitten heerlijk.
Denk niet dat dit heel lang mijn enige paar gaat zijn :D

Ben vandaag maar heel kort geweest, weer opnieuw begonnen met een schema, om mezelf een voorvoetlanding aan te leren.
Toch wel een beetje :( zo kort, Veel te mooi weer eigenlijk, plus de CPC is al over 3 weken :o
Voelt wel raar om dan nu een andere techniek aan te leren, maar ja dat komt eigenlijk nooit echt goed uit zoiets.
En ik voelde ook niet echt iets van meer belasting op mijn kuitspieren e.d. Ben dus meteen weer aan het twijfelen of ik het wel goed doe. Een ding deed ik iig wel goed, ben niet te hard gegaan :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 16 februari 2014 @ 13:31:22 #293
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136768232
Dat was genieten! 8-)
Groepje van 10. Mooie route. Snel tempootje. Iedereen van verschillend niveau tevreden. Lekkere bak koffie naderhand c_/

En nu schaatsen kijken en in de keuken staan voor de eters vanavond :Y)
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 13:35:12 #294
155227 crew  Guppy
dus
pi_136768334
Jij gaat ook echt lekker he Quoi _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_136768433
Vandaag een 20km wedstrijd over het strand gedaan, waarvan de helft windkracht 6 in de rug en de andere helft windkracht 6 vol in je gezicht.

Zwaar, maar wel leuk en zeer tevreden met mn tijd ergens in de 1:32.
pi_136768511
Een heerlijk rondje gelopen in heerlijk weer. Niks meer, niks minder :)
Ik O+ hardlopen

SPOILER
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 13:41:36 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_136768565
Ook al zo'n lekkere afstand :9
pi_136768624
Allemaal leuke loopjes! Superzondag! *G*
  zondag 16 februari 2014 @ 13:50:57 #299
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136768869
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Jij gaat ook echt lekker he Quoi _O_
pi_136768906
quote: