1 2 | [b]22 juni 2014 - [url=http://www.floweindhoven.nl/]Flow Ladiesrun (Eindhoven)[/url][/b] [*] SEMTEX - 10km |
Dus jij gaat echt naar een hardloop-speeddate?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:48 schreef Devv het volgende:
Wat een takkeweer. Het is vanavond gelukkig maar 5 kilometer.
Morgen blijft het droog.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:54 schreef mosselmossel het volgende:
Ik word een beetje moe van al dat kutweer momenteel. Ik wil gewoon weer eens in de zon lopen. Temperatuur boeit niet eens, maar gewoon weer eens willen cruisen met een zonnebril op m'n porem en zonder al te veel narigheid in de lucht. Echt, de laatste drie weken is geen enkel loopje echt droog geweest. Alleen maar buien steeds.
Denk ook dat ik morgen maar oversla en zondag ga. Lijkt beter weer dan.
Showen!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Morgen gaat het stormen
Ik heb nieuwe hardloopschoenen!
Ik kleed me er ook wel op, maar ik blijf zeiknat worden. Ik haat dat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:59 schreef Quoi het volgende:
Ik heb extreme mazzel. Tot nu toe alles droog gehouden![]()
En: kop op, gewoon je erop kleden en lopen
Wij moeten meeten, ik heb wat voor jequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:54 schreef mosselmossel het volgende:
Ik word een beetje moe van al dat kutweer momenteel. Ik wil gewoon weer eens in de zon lopen. Temperatuur boeit niet eens, maar gewoon weer eens willen cruisen met een zonnebril op m'n porem en zonder al te veel narigheid in de lucht. Echt, de laatste drie weken is geen enkel loopje echt droog geweest. Alleen maar buien steeds.
Een zonnebrilquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij moeten meeten, ik heb wat voor je
Ik ben morgen in Den Haag...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij moeten meeten, ik heb wat voor je
http://www.tennisexpress.(...)-Sneaker-Balls-28732quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Den Haag...
Moooierds!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Perfect valentijnscadeau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pretty!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Perfect valentijnscadeau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL! Ik ben trouwens helemaal niet in Den Haag morgen. Gogo vertelt me net dat het feestje in Rotterdam is. Maar ik ben over drie weken wel in Den Haag, dan neem ik ze met alle plezier in ontvangst!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:19 schreef YUR het volgende:
[..]
http://www.tennisexpress.(...)-Sneaker-Balls-28732
[ afbeelding ]
Hoe vet!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Perfect valentijnscadeau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idem! Meeste ook geluk gehad qua weer!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:59 schreef Quoi het volgende:
Ik heb extreme mazzel. Tot nu toe alles droog gehouden![]()
En: kop op, gewoon je erop kleden en lopen
Ik heb 4 van die ballen voor jequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
LOL! Ik ben trouwens helemaal niet in Den Haag morgen. Gogo vertelt me net dat het feestje in Rotterdam is. Maar ik ben over drie weken wel in Den Haag, dan neem ik ze met alle plezier in ontvangst!
[..]
Hoe vet!
CPC!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb 4 van die ballen voor jeBij RW was er een doos vol, dus ik kon ze makkelijk meenemen. Was weer een gezellig middagje daar
Gewoon ff meeten bij CPC?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:41 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb zin in de CPC! En voor het eerst heb ik een doel behalve uitlopen op de 10 km, namelijk onder de 1.15 (PR is nu 1.16.50 ofzo).
Rooooooooozee!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Perfect valentijnscadeau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarom heb ik ook deze week niet gelopen.. Iedere avond is het herfst.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:54 schreef mosselmossel het volgende:
Cool!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:56 schreef Serinde het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook onder de 1:15 blijven
Herfst... Volgens de voorspellingen wordt het 's ochtends kutweer. Misschien in de middag wat beter.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
daarom heb ik ook deze week niet gelopen.. Iedere avond is het herfst.
Morgenvroeg weer kijken hoe het is!
Alleen onweer en ijzel zijn redenen om misschien niet te gaanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Het regent buiten en ik wil rennen maar ook weer niet
zal ik rennen, yay oder nay?
Yay! Ik ga ook zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Martin-Ssempa het volgende:
De lelijkheidquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:13 schreef YUR het volgende:
Die Brooks Transcend lopen trouwens echt goddelijk! Ze zijn alleen wat prijzig, 180 euro.
Ik heb vandaag ook ff op deze gedrochten gelopen:
[ afbeelding ]
Ze zien er niet uit en ze zijn nóg duurder. Maar ze lopen stiekem ook best lekker
Dat weet ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:28 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Yay! Ik ga ook zo.
Oh enne YUR, die ballen waren om weg te geven bij de speciale ABN AMRO marathon uitvoering van NB
Goed puntquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De lelijkheiddaarmee wil je trouwens ook niet mee in een hondendrol trappen. Lekker tussen al die gaten
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De lelijkheiddaarmee wil je trouwens ook niet mee in een hondendrol trappen. Lekker tussen al die gaten
Helemaal zelf weten. 't Zal mij niet uitmaken of je 'n mietje bent of niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Hier ook morgenochtendquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wil morgenochtend nog gaan. Want ik ben donderdag ook al niet geweest… Dus tja.
Ik bij lange na niet zo lang. Maar ik moet 's middags dan ook nog shoppen en sushi etenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier ook morgenochtendWeet nog niet precies hoe lang, maar het zal ergens tussen de 2 en 2,5 uur zijn
Zondag eerst maar eens kijken hoe het bevalt met stokken en krijg dan meteen een clinic en alles. Heb zondag een Ultratrail-dag van MST. Gewoon de hele dag in Nijmegen, met eten en alles erbij. Clinics van een paar van NLs betere trailrunners en lekker buiten de heuvels in enzo. Erg gaaf lijkt me dat!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Voor Jero: http://www.accelerateuk.c(...)g-Trail-Blaze-Poles/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stiekem maakt het me niet uit wat het weer zondag doet. Ik ga gewoon nog een rondje lopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Thanks, ik ga kijken. Zondag veel plezier bij de clinic/workshop. Misschien kom ik je nog wel tegen, het ligt maar een klein stukje naast de route die ik van plan was te gaan lopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor de mensen die graag met Injinji-sokken lopen. Stipstreep, Tarahumara etc, ze zijn nu dus eindelijk echt te krijgen in Nederland.
http://www.anyonesrunshop.nl/catalogsearch/result/?q=injinji
Jaah? Je mocht nog meedoen met de sallandtrail?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha ook gewoon echt Jero, Wolve en Moblo op de rij af. Maarja dat was wel makkelijk te raden heAaaaaaahw yeeeaahh!
Ja een man op de reservelijst die gaat de week erna al een HM doen, dus Bertus heeft mijn mail aan hem gedaan zodat ik zijn bewijs kan overnemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jaah? Je mocht nog meedoen met de sallandtrail?Tof!!!
Wordt een leuk dagje, nog maar 3 weekjes!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja een man op de reservelijst die gaat de week erna al een HM doen, dus Bertus heeft mijn mail aan hem gedaan zodat ik zijn bewijs kan overnemen.
Gaat zwaar worden man.. 15km door de heuvels en ik ben kapot!
Tof!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha ook gewoon echt Jero, Wolve en Moblo op de rij af. Maarja dat was wel makkelijk te raden heAaaaaaahw yeeeaahh!
Ik denk dat het voor jullie wel mee valt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Tof!
Dat wordt lekker rondbaggeren over drie weken. Ik ben benieuwd hoe zwaar het parcours is.
Vergeet niet dat het ver is. Wordt voor mij m'n verste afstand tot nu toe.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jullie wel mee valt.
Er was weinig speed aanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:49 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dus jij gaat echt naar een hardloop-speeddate?
Ik wilde ook komen om aan te moedigen, maar met dit weer..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:53 schreef Zwabberhark het volgende:
De wind buldert hier werkelijk om het huis. Zo meteen via Delft naar HAAG om daar de CPC testloop te gaan doen. Er is ook een gedeelte wind mee.
Ik zag dat jullie om 10 uur starten...ik vertrek zelf al om half 10, en zal ergens tussen half12 en 12 in de kantine terug zijn. Regel jij vast een warme kop thee?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:53 schreef Zwabberhark het volgende:
De wind buldert hier werkelijk om het huis. Zo meteen via Delft naar HAAG om daar de CPC testloop te gaan doen. Er is ook een gedeelte wind mee.
tevreden met je trainingsvoortgang tot nu toe YUR?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag dat jullie om 10 uur starten...ik vertrek zelf al om half 10, en zal ergens tussen half12 en 12 in de kantine terug zijn. Regel jij vast een warme kop thee?
Ja, op zich wel. Ik merk dat het vorig jaar wat soepeler ging, maar toen begon ik al echt fit aan de voorbereiding. Maar het is me wel duidelijk dat er goede vooruitgang in zitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tevreden met je trainingsvoortgang tot nu toe YUR?
Nee, dat is het niet denk ik...Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat ik die marathon goed kan lopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
ook misschien vanwege het feit dat je weet wat je te wachten staat??
Nu wordt het saai...al 2 op rij die finishenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan lopen, maar ik zit vol verbazing de Super G te kijken op de NOS site. De een na de ander vliegt de baan uit. De 9de starter is nu onderweg en er is nog maar één tijd gezet
Ah, zij finisht wel. Dat lijkt haast al een hele opgave, finishen!
Booorring!! Als zij ook finisht schakel ik over naar het curlenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Nu wordt het saai...al 2 op rij die finishen
3 gefinisht alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Booorring!! Als zij ook finisht schakel ik over naar het curlen![]()
Ik zal oplettenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Haha, ik zal kijken wat ik kan doen. Ik ben wel afhankelijk van een maat van mij, die ik na afloop weer terug zou brengen naar Delft. Als het in zijn agenda past dan gaat het vast lukken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag dat jullie om 10 uur starten...ik vertrek zelf al om half 10, en zal ergens tussen half12 en 12 in de kantine terug zijn. Regel jij vast een warme kop thee?
Nummer 11 valt ookquote:
Rondjes van 7,5 km vanaf HAAG door de duinen. Ik ga er 2 doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zal opletten![]()
Loopze, ook YUR
Wat houdt die testloop eigenlijk in?
Oh en de Amerikanen starten in oude pakkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Best wel sneu eigenlijk. Het moment van je leven en dan heb je zo'n ruk-piste omdat ze het zo nodig in een zowat tropisch gebied moeten organiseren :")
ik kijk alleen curling als Anna Sidorova mee doetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Booorring!! Als zij ook finisht schakel ik over naar het curlen![]()
I know!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh en de Amerikanen starten in oude pakken!
Dat, ter voorbereiding van de CPC. Worden in de aanloop een aantal testlopen gedaan. Mijn vader liep bij de vorige testloop 10km, nu 15km. Gewoon kijken hoe het ervoor staat, op tempoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Rondjes van 7,5 km vanaf HAAG door de duinen. Ik ga er 2 doen.
Ik hoop zo dat het dan nog steeds zo slecht gaatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I know!!Nu gaan ze veul harder, want 'Muricaaaa!!
Ik alleen als Noorwegen speelt, want pakjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kijk alleen curling als Anna Sidorova mee doet
Ik vind het eigenlijk bijna een beetje jammer dat ik vanmiddag ga shoppen en uit etenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het dan nog steeds zo slecht gaat
vergeet de pakjes, Anna isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik alleen als Noorwegen speelt, want pakjes![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:32 schreef GotC het volgende:
Ik hou je wel op de hoogte via de WhatsApp![]()
Onze agenda is leeg met die reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |