Zondag eerst maar eens kijken hoe het bevalt met stokken en krijg dan meteen een clinic en alles. Heb zondag een Ultratrail-dag van MST. Gewoon de hele dag in Nijmegen, met eten en alles erbij. Clinics van een paar van NLs betere trailrunners en lekker buiten de heuvels in enzo. Erg gaaf lijkt me dat!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Voor Jero: http://www.accelerateuk.c(...)g-Trail-Blaze-Poles/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stiekem maakt het me niet uit wat het weer zondag doet. Ik ga gewoon nog een rondje lopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Thanks, ik ga kijken. Zondag veel plezier bij de clinic/workshop. Misschien kom ik je nog wel tegen, het ligt maar een klein stukje naast de route die ik van plan was te gaan lopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor de mensen die graag met Injinji-sokken lopen. Stipstreep, Tarahumara etc, ze zijn nu dus eindelijk echt te krijgen in Nederland.
http://www.anyonesrunshop.nl/catalogsearch/result/?q=injinji
Jaah? Je mocht nog meedoen met de sallandtrail?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha ook gewoon echt Jero, Wolve en Moblo op de rij af. Maarja dat was wel makkelijk te raden heAaaaaaahw yeeeaahh!
Ja een man op de reservelijst die gaat de week erna al een HM doen, dus Bertus heeft mijn mail aan hem gedaan zodat ik zijn bewijs kan overnemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jaah? Je mocht nog meedoen met de sallandtrail?Tof!!!
Wordt een leuk dagje, nog maar 3 weekjes!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja een man op de reservelijst die gaat de week erna al een HM doen, dus Bertus heeft mijn mail aan hem gedaan zodat ik zijn bewijs kan overnemen.
Gaat zwaar worden man.. 15km door de heuvels en ik ben kapot!
Tof!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha ook gewoon echt Jero, Wolve en Moblo op de rij af. Maarja dat was wel makkelijk te raden heAaaaaaahw yeeeaahh!
Ik denk dat het voor jullie wel mee valt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Tof!
Dat wordt lekker rondbaggeren over drie weken. Ik ben benieuwd hoe zwaar het parcours is.
Vergeet niet dat het ver is. Wordt voor mij m'n verste afstand tot nu toe.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jullie wel mee valt.
Er was weinig speed aanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:49 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dus jij gaat echt naar een hardloop-speeddate?
Ik wilde ook komen om aan te moedigen, maar met dit weer..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:53 schreef Zwabberhark het volgende:
De wind buldert hier werkelijk om het huis. Zo meteen via Delft naar HAAG om daar de CPC testloop te gaan doen. Er is ook een gedeelte wind mee.
Ik zag dat jullie om 10 uur starten...ik vertrek zelf al om half 10, en zal ergens tussen half12 en 12 in de kantine terug zijn. Regel jij vast een warme kop thee?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:53 schreef Zwabberhark het volgende:
De wind buldert hier werkelijk om het huis. Zo meteen via Delft naar HAAG om daar de CPC testloop te gaan doen. Er is ook een gedeelte wind mee.
tevreden met je trainingsvoortgang tot nu toe YUR?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag dat jullie om 10 uur starten...ik vertrek zelf al om half 10, en zal ergens tussen half12 en 12 in de kantine terug zijn. Regel jij vast een warme kop thee?
Ja, op zich wel. Ik merk dat het vorig jaar wat soepeler ging, maar toen begon ik al echt fit aan de voorbereiding. Maar het is me wel duidelijk dat er goede vooruitgang in zitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tevreden met je trainingsvoortgang tot nu toe YUR?
Nee, dat is het niet denk ik...Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat ik die marathon goed kan lopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
ook misschien vanwege het feit dat je weet wat je te wachten staat??
Nu wordt het saai...al 2 op rij die finishenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan lopen, maar ik zit vol verbazing de Super G te kijken op de NOS site. De een na de ander vliegt de baan uit. De 9de starter is nu onderweg en er is nog maar één tijd gezet
Ah, zij finisht wel. Dat lijkt haast al een hele opgave, finishen!
Booorring!! Als zij ook finisht schakel ik over naar het curlenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Nu wordt het saai...al 2 op rij die finishen
3 gefinisht alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Booorring!! Als zij ook finisht schakel ik over naar het curlen![]()
Ik zal oplettenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Haha, ik zal kijken wat ik kan doen. Ik ben wel afhankelijk van een maat van mij, die ik na afloop weer terug zou brengen naar Delft. Als het in zijn agenda past dan gaat het vast lukken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag dat jullie om 10 uur starten...ik vertrek zelf al om half 10, en zal ergens tussen half12 en 12 in de kantine terug zijn. Regel jij vast een warme kop thee?
Nummer 11 valt ookquote:
Rondjes van 7,5 km vanaf HAAG door de duinen. Ik ga er 2 doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zal opletten![]()
Loopze, ook YUR
Wat houdt die testloop eigenlijk in?
Oh en de Amerikanen starten in oude pakkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Best wel sneu eigenlijk. Het moment van je leven en dan heb je zo'n ruk-piste omdat ze het zo nodig in een zowat tropisch gebied moeten organiseren :")
ik kijk alleen curling als Anna Sidorova mee doetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Booorring!! Als zij ook finisht schakel ik over naar het curlen![]()
I know!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh en de Amerikanen starten in oude pakken!
Dat, ter voorbereiding van de CPC. Worden in de aanloop een aantal testlopen gedaan. Mijn vader liep bij de vorige testloop 10km, nu 15km. Gewoon kijken hoe het ervoor staat, op tempoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Rondjes van 7,5 km vanaf HAAG door de duinen. Ik ga er 2 doen.
Ik hoop zo dat het dan nog steeds zo slecht gaatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I know!!Nu gaan ze veul harder, want 'Muricaaaa!!
Ik alleen als Noorwegen speelt, want pakjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kijk alleen curling als Anna Sidorova mee doet
Ik vind het eigenlijk bijna een beetje jammer dat ik vanmiddag ga shoppen en uit etenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het dan nog steeds zo slecht gaat
vergeet de pakjes, Anna isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik alleen als Noorwegen speelt, want pakjes![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:32 schreef GotC het volgende:
Ik hou je wel op de hoogte via de WhatsApp![]()
Onze agenda is leeg met die reden
Hiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit in zulke storm gelopen, is dat goed te doen? Ik ga maar niet langs het Amsterdam Rijn kanaal lopen, op zich ben ik geen licht veertje maar toch een beetje bang om er in te waaien
Zeker spannend. Maar wat een aparte afstanden. Was het meetlint opquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:56 schreef Reflectionne het volgende:
Een poging tot loopjes toevoegen (sorry als het niet goed is):
9 mei 2014 - Bergrace by Night (Wageningen-Rhenen)
• Reflectionne - 7.6 km
1 juni 2014 - Ladiesrun (Rotterdam)
• Reflectionne - 7.5 km
Tevens mijn eerste wedstrijden ooit, spannend!
Haha, ik denk hetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:43 schreef Devv het volgende:
[..]
Zeker spannend. Maar wat een aparte afstanden. Was het meetlint op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Nirak op 15-02-2014 14:08:15 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd Nirak! Gitaar spelen is leuk, ben benieuwd wanneer je eelt op je vingers krijgt.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:28 schreef Gogo83 het volgende:
De bergrace lijkt mij ook leuk! Maar heb al zoveel die maand, dus denk dat ik hem een andere keer ga doen.
Ik heb weer tien kilometer in de benen! De laatste keer die afstand was al weer twee maanden geleden en ondanks dat ik het weet dat het tijdens de CPC echt wel gaat lukken wilde ik het wel weer een keer gelopen hebben. Na kip-zonder-kop-stress thuis omdat ik m'n oortjes niet kon vinden ("en ik ga toch niet zo lang zonder muziek lopen, dan ga ik me vervelen!" riep ik tegen mossel) uiteindelijk met mossels oordopjes en Quoi's happy-hardcore-lijstje op pad. Ging lekker! In de tweede kilometer ging ik wat harder dan m'n normale duurlooptempo, maar later lukte het beter om een mooi tempo te lopen. Het waaide hard, maar niet te, ja, echt lekker gelopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd Nirak! Gitaar spelen is leuk, ben benieuwd wanneer je eelt op je vingers krijgt.![]()
Mooi!
Was het wat? Ik ga er altijd heerlijk van lopen.
Nirak, geniet van je verjaardag![]()
Done!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:56 schreef Reflectionne het volgende:
Een poging tot loopjes toevoegen (sorry als het niet goed is):
9 mei 2014 - Bergrace by Night (Wageningen-Rhenen)
• Reflectionne - 7.6 km
1 juni 2014 - Ladiesrun (Rotterdam)
• Reflectionne - 7.5 km
Tevens mijn eerste wedstrijden ooit, spannend!
Het liep echt lekker ja... Ik kakte op een gegeven moment een beetje in, schreeuwt ineens Scooter in m'n oor to 'move my ass!!!'quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:38 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Mooi!
Was het wat? Ik ga er altijd heerlijk van lopen.
Nirak, geniet van je verjaardag
Nope, de pijn was ontstaan toen ik, na op zondag de Safarirun te hebben gelopen, op maandag op de baan ging trainen. Wel redelijk rustig gedaan toen, maar ik moet gewoon geen twee dagen achter elkaar lopen, zéker niet een wedstrijdje en een baantraining. Een weekje rust was gelukkig voldoende om de klachten te laten overgaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:39 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd Nirak!Geniet van de vlaai
En weer 10km in de benen voor GogoGeen last meer van je schenen?
Gelukkig maar! En fijn dat je de oorzaak hebt gevonden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:11 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Het liep echt lekker ja... Ik kakte op een gegeven moment een beetje in, schreeuwt ineens Scooter in m'n oor to 'move my ass!!!'Ga denk ik wel m'n eigen lijstje maken gebaseerd op deze, Robert Miles doet het niet helemaal voor me, maar ben tijdens het lopen te lui om m'n telefoon te pakken en door te zappen.
[..]
Nope, de pijn was ontstaan toen ik, na op zondag de Safarirun te hebben gelopen, op maandag op de baan ging trainen. Wel redelijk rustig gedaan toen, maar ik moet gewoon geen twee dagen achter elkaar lopen, zéker niet een wedstrijdje en een baantraining. Een weekje rust was gelukkig voldoende om de klachten te laten overgaan.
Die CPC gaat m echt wel worden voor jequote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:11 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Het liep echt lekker ja... Ik kakte op een gegeven moment een beetje in, schreeuwt ineens Scooter in m'n oor to 'move my ass!!!'Ga denk ik wel m'n eigen lijstje maken gebaseerd op deze, Robert Miles doet het niet helemaal voor me, maar ben tijdens het lopen te lui om m'n telefoon te pakken en door te zappen.
[..]
Nope, de pijn was ontstaan toen ik, na op zondag de Safarirun te hebben gelopen, op maandag op de baan ging trainen. Wel redelijk rustig gedaan toen, maar ik moet gewoon geen twee dagen achter elkaar lopen, zéker niet een wedstrijdje en een baantraining. Een weekje rust was gelukkig voldoende om de klachten te laten overgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |