quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Communicatie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
En de applicatie van menstruatie is?
Vast een agenda.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Houdt bij wanneer je ongesteld wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Maar dat weet je zelf toch ook wel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Houdt bij wanneer je ongesteld wordt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast een agenda.
Maandag: vrolijk
Dinsdag: vrolijk
Woensdag: BITCH, RED ALERT!!!
Ik ga toch geen pil slikken, gekkie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat weet je zelf toch ook wel?
Mits je de pil slikt enzo?
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga toch geen pil slikken, gekkie.
Heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Maar dan nog als je regelmatig bent dan heb je dan app toch niet nodig?
Het kan handig zijn als je onregelmatig bent oid.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig.
Ja, maar dan onthoud ik het alsnog niet.
Heel erg knappe vrouw, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Victotia Koblenko staat op nummer 1 als meest begeerlijke vrouw om te daten.
Snap ik wel, staat bij mij ook erg hoog op mn lijstje![]()
Zo ben ik er op m'n 11de al mee begonnen. Wel handig, nooit een ongemakkelijk gesprek met moeder gehad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan handig zijn als je onregelmatig bent oid.
Zo ben ik er mee begonnen.
snap ik ook welquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb net van 17:00 - 19:30 bij een presentatie gezeten van allerlei Apps voor oa. "Hoe herken ik een TIA" tot en met een aan een iPhone te koppelen bloedsuikersensor voor Diabetici. Best cool.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan handig zijn als je onregelmatig bent oid.
Zo ben ik er mee begonnen.
Dan is een app wel handig. Ze hebben tegenwoordig overal wel een app voor
Als ze net zo leuk is in een relatie als in intervieuws, dan zou ik d'r trouwenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snap ik ook wel
Succes met dat lijstje
Jij bent dan ook te jongquote:
Dan rest alleen nog de vraag of zij dat ook met jou zou willen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze net zo leuk is in een relatie als in intervieuws, dan zou ik d'r trouwenniet te vergeten dat ze ook heel erg slim is
Dat is nooit een issue, alle vrouwen willen mij. Dat weet je ondertussen toch wel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan rest alleen nog de vraag of zij dat ook met jou zou willen.
Kijk seizoen 3 van Feuten, daarin is ze zo geilquote:
De arrogantiequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nooit een issue, alle vrouwen willen mij. Dat weet je ondertussen toch wel?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nooit een issue, alle vrouwen willen mij. Dat weet je ondertussen toch wel?
Ik wil een app die gezichtsuitdrukkingen en emoties uitlegt. Of uitlegt wat een vrouw nu echt bedoeldquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb net van 17:00 - 19:30 bij een presentatie gezeten van allerlei Apps voor oa. "Hoe herken ik een TIA" tot en met een aan een iPhone te koppelen bloedsuikersensor voor Diabetici. Best cool.
Doet die mee aan het snowboarden? (daar wordt ik nu hitsig van, die snowboard / freestyle meiden)quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Als ik die foto's zie betwijfel ik hetquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk seizoen 3 van Feuten, daarin is ze zo geil![]()
Ja wat?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ehm, Utopie.exe, te downloaden bij Walhalla.com ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil een app die gezichtsuitdrukkingen en emoties uitlegt. Of uitlegt wat een vrouw nu echt bedoeld
quote:
Het is juist d'r intelligentie waar ik op val. En d'r borsten helpen ook een beetje. Qua gezicht is ze niet eens 100% mijn smaak, d'r haren zeker niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Maar ze is wel een interessant persoon, veel intelligenter dan ik verwacht had
Dat eerste was enig sinds serieusquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm, Utopie.exe, te downloaden bij Walhalla.com ?
Maar is dat gebaseerd op een karakter in een serie of film of uit interviews en andere dingen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is juist d'r intelligentie waar ik op val. En d'r borsten helpen ook een beetje. Qua gezicht is ze niet eens 100% mijn smaak, d'r haren zeker niet.
Intervieuws, artikelen en wat ze zelf postquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar is dat gebaseerd op een karakter in een serie of film of uit interviews en andere dingen?
Nooit gezien, maar ik geloof je meteen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
Toen ze in gtst begon te spelen.Instant crush.
Ditquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
Ik vond Angela Schijf toen leukquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
Leuk koppie, maar weinig vormen in d'r lijf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond Angela Schijf toen leuk
Die is veel beter jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Intervieuws, artikelen en wat ze zelf post![]()
oh en deze foto is ook lekker
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuk koppie, maar weinig vormen in d'r lijf.
Dat wist ik wel ja, sterker nog, ken een aantal mensen uit dezelfde plaatsquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die is veel beter ja![]()
Ik vond haar in 24 uur met Theo Maassen verrassend interessant en intelligent overkomen. Dat had ik totaal niet verwacht van haar. Ik wist niet eens dat ze Russisch sprak en daar vandaan komt
Heeft ze alleen maar kort gehad helaasquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
IMHO staat dit haar het beste
Aukje is ook lekker jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar Aukje ook![]()
![]()
Al was ze in GTST nog te jong. Maar daarna
Vraag het voor de grap eensquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wist ik wel ja, sterker nog, ken een aantal mensen uit dezelfde plaatsNu ik me dat bedenk, nog nooit gevraagd of ze haar toevallig kennen. Neh, zal wel niet.
Klopt. Maar wel die tijd dat ze het had, mogen aanschouwen bij GTST elke dagquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft ze alleen maar kort gehad helaas
Die vond ik irritant praten, maar ze is zeker knap.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar Aukje ook![]()
![]()
Al was ze in GTST nog te jong. Maar daarna
Ja, precies. Maar verderquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vond ik irritant praten, maar ze is zeker knap.
En mooie vormenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Donker haar en krullen
Guusjequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
Guusje Nederhorst![]()
En ik vond de eerste Dian (Chris Jolles) leuk.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Frederique huydts vond ik ook een mooie vrouw, ze speelde in het begin van gtst
Mooie vrouw was dat
Die doen beide niet zoveel voor mijquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
Guusje Nederhorst![]()
hmm, een beetje, maar niet zo ergquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Frederique huydts vond ik ook een mooie vrouw, ze speelde in het begin van gtst
Mooie vrouw was dat
Beetje boven mijn leeftijd, maar zeker wel ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef fietsie het volgende:
Doe mij maar een date met Susan Visser...
Ken ik niet, maar zou kunnenquote:
Die mag ook naast me in slaap vallen ja, hoewel dan nog liever Lauren Verster.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Doe mij maar iemand als Geraldine Kemper oid.
Man als die met dit weer over straat loopt waait ze weg....quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, zag de foto's, maar kon me niet herinneren dat ik d'r ooit eerder heb gezien.quote:
GTST. Elke dag weerquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, zag de foto's, maar kon me niet herinneren dat ik d'r ooit eerder heb gezien.
Hou ik haar toch vast? Geen probleem hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Man als die met dit weer over straat loopt waait ze weg....
Tsja, dat kijk ik niet hequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GTST. Elke dag weerMooiste dame in GTST
ja gerriequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
same herequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GTST. Elke dag weerMooiste dame in GTST
Al liepen er wel meer leuke vrouwen daar rond.quote:
uh nee dat dan weer nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Lurk je ook in het GTST-topic?
Ik lurk af en toe, omdat ik het soms niet kan laten om spoilers te lezenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh nee dat dan weer niet
Is dat leuk? Complottheorieën etc?
hmm ik zal em eens aanvinken dan....quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lurk af en toe, omdat ik het soms niet kan laten om spoilers te lezen![]()
En soms ook wel grappig om de meningen van anderen te lezen over de verhaallijn
Lees 'm niet vaak hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm ik zal em eens aanvinken dan....![]()
Als het niks is dan gaat ie weer uit myat
GTST-kenner meldt zich. De eerste Dian was Lotte van Dam, toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
Guusje Nederhorst![]()
Ik weet nog niet hoe, maar ooit ga ik dit tegen je gebruiken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
GTST-kenner meldt zich. De eerste Dian was Lotte van Dam, toch?
Ik schaam me nergens voor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe, maar ooit ga ik dit tegen je gebruiken.
Verrek. Dawissiknie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
GTST-kenner meldt zich. De eerste Dian was Lotte van Dam, toch?
ik kan het niets eens vinden momenteel, ik zoek wel een keer als ik weer de laptop aan hebquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lees 'm niet vaak hoor![]()
Vaak gaat het ook over het oude GTST en over de achtergrondmuziek en hoe verschrikkelijk de kleinste details zijn
SHO / GTST #541: De val van De Jong, komt hij nou wel of niet terug?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan het niets eens vinden momenteel, ik zoek wel een keer als ik weer de laptop aan heb
Oh miereneukersgedoe
Nee hoor, dat ik jaloers ben dat andere mannen wel een goede baard hebben is een ander. Maar schaamte voor geen baard hebben is wel raar, aangezien ik vermoedelijk toch geen baard zou hebben als ik wel een bazige baardgroei had.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet voor je armetierige baard?
Thanks babequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SHO / GTST #541: De val van De Jong, komt hij nou wel of niet terug?
Hmm, dat is een goed punt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ik jaloers ben dat andere mannen wel een goede baard hebben is een ander. Maar schaamte voor geen baard hebben is wel raar, aangezien ik vermoedelijk toch geen baard zou hebben als ik wel een bazige baardgroei had.
Geen idee, nooit een issue geweest voor me.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
Zoenen met iemand met baard is ook niet wat, hè.
Voor jou zeker niet, nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
Ik heb nog nooit aan de ontvangende kant gezeten, aan de gevende kant is het best prima vertoeven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
Ik dacht dat jij zo'n voorkeur had voor ongeschoren koppies?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zonder baard is beste![]()
Met baard alleen als 'ie niet té erg schuurt.
Toch maar weer eens de Fusion pakken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n voorkeur had voor ongeschoren koppies?
Nee, absoluut niet. Alleen sommigen staat het beter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n voorkeur had voor ongeschoren koppies?
Ja, bij sommigen zou je willen dat het hun hele gezicht bedekt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Alleen sommigen staat het beter.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, bij sommigen zou je willen dat het hun hele gezicht bedekt.
Juist.quote:
Nee, die praat van daarvoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Baardjes zijn een fetisj van je?
Sterktequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist.
Nou dat zit er hier niet in
Ik ga mijn vriend naar bed sturen en zelf ff douchen.
Trusten allen
Trustenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist.
Trusten allen
Bel een van je 1000 chickies.quote:
Heb zin in vers vleesquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Bel een van je 1000 chickies.
Preciesquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, bij sommigen zou je willen dat het hun hele gezicht bedekt.
Slaap lekker lieverdsquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist.
Trusten allen
Vrijdagquote:
Nicequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrijdagen zaterdag in Utrecht, met mn oude stapmaatjes
Je theorie eens in de praktijk brengen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Ik ga eens bedenken wat ik komend weekend ga doen
Wait wut?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je theorie eens in de praktijk brengen?
Is er weer een meet bij Huppel dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je theorie eens in de praktijk brengen?
Waarom zou iemand daar heen willen?quote:
had je toch al gezien laatst?quote:
oh, of wilde je die dan gaan zien, iemand had het er hier over.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, kan het me niet herinneren
Hmm ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh, of wilde je die dan gaan zien, iemand had het er hier over.
Ja maar hij is al bijna afgelopen.quote:
Sterker nog, ik heb The Italian Job al op m'n e-hdd staan die aan m'n tv hangtquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig kan je tegenwoordig vrijwel alles downloaden
Wat zeik je danquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb The Italian Job al op m'n e-hdd staan die aan m'n tv hangt
Dan kan je 'm dus op tv doen wanneer je wilquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb The Italian Job al op m'n e-hdd staan die aan m'n tv hangt
Ik zat tv gids te bekijken en toen wilde ik 'm daarop zetten maar was al half bezig. En geen zin om te switchenquote:
Jepquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan je 'm dus op tv doen wanneer je wil
Kwestie van een paar knopjes en dan wat drinken pakken. Klaarquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat tv gids te bekijken en toen wilde ik 'm daarop zetten maar was al half bezig. En geen zin om te switchen#firstworldproblems
[..]
Jep
Ja ik zou 'm over een halve minuut kunnen gaan kijkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kwestie van een paar knopjes en dan wat drinken pakken. Klaar
en wat te knabbelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kwestie van een paar knopjes en dan wat drinken pakken. Klaar
Wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik zou 'm over een halve minuut kunnen gaan kijken
Maar ik kijk nu 'Wat ben je waard?'
Oke.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaan ze inkomsten/uitgaven van bepaalde mensen helemaal doorspitten of zo
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Had vandaag Algemene Economie. Wat een kutvak zegIk hoef niets meer over geld en economieshit en prijselasticiteit en bla te horen
Vandaag eerste les. Moest gelijk voor de klas komen om een formule over prijselasticiteit toe te passen zodat ik het zou snappen. Vent heeft uiteindelijk vrijwel al het werk gedaan en ik stond daar;quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik las al zoiets ja
Helaas is dat vak pas net gestart toch?
Toch wel handig om iets van te snappen, al is het alleen maar om het grootste deel van de politiek te snappen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Had vandaag Algemene Economie. Wat een kutvak zegIk hoef niets meer over geld en economieshit en prijselasticiteit en bla te horen
Oh lekker handigquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaag eerste les. Moest gelijk voor de klas komen om een formule over prijselasticiteit toe te passen zodat ik het zou snappen. Vent heeft uiteindelijk vrijwel al het werk gedaan en ik stond daar;
merci.quote:
Het probleem is dat ik het dus niet snap. Hoe hard ik het ook probeerquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch wel handig om iets van te snappen, al is het alleen maar om het grootste deel van de politiek te snappen.
De desinteresse kan er ook wat mee te maken hebben dat je het niet snapt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik het dus niet snap. Hoe hard ik het ook probeer![]()
Ik denk dat ik me maar eens ga laten testen op dyscalculie ofzo.
Begrippen gaan nog wel, die interesseren me alleen weinig. Maar zodra ik dingen moet gaan uitrekenen, dan raakt alles in de knoop in mijn hoofd.
Fraude zaken? Beinvloeden van prijzen is een heel eenvoudige manier om veel geld te verdienen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar sowieso, waar de hel heb ik prijselasticiteit kunnen uitrekenen voor nodig?
Ik snap sowieso niet waar ik al die bullshit voor nodig heb, want ik heb me de afgelopen 23 jaar zonder kennis daarvan ook prima gered. En wat ik van politiek moet snappen, snap ik.
Ondanks dat ik niet geïnteresseerd ben, heb ik mijn uiterste best gedaan om het wel te snappen. Dus mijn interesse wel getoond en heb kenbaar gemaakt dat ik altijd al moeite heb gehad met wiskunde en dergelijke. Dus desinteresse is niet de volledige oorzaak van het niet kunnen snappenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De desinteresse kan er ook wat mee te maken hebben dat je het niet snapt.
Economie is ook niet het makkelijkste. Wat voor een zaken moet je uitrekenen dan?
Denk aan een veiligheidskundige, niet aan een rechercheur. Ik word nu namelijk opgeleid tot veiligheidskundige.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fraude zaken? Beinvloeden van prijzen is een heel eenvoudige manier om veel geld te verdienen.
Dat is wel een beetje de basis, heb ik ook gehad op de middelbare school.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet geïnteresseerd ben, heb ik mijn uiterste best gedaan om het wel te snappen. Dus mijn interesse wel getoond en heb kenbaar gemaakt dat ik altijd al moeite heb gehad met wiskunde en dergelijke. Dus desinteresse is niet de volledige oorzaak van het niet kunnen snappen![]()
Prijselasticiteit, inkomenselasticiteit, nominale stijging, reële stijging, shit met betrekking tot arbeidsproductiviteit, bruto binnenlandsproduct, vraagcurve, etc, etc, etc.
Dan is het snappen echt prio 1, dan zijn die formules wel te herleiden, an sich zijn die formules niet simpel, maar ook geen hogere wiskunde.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet geïnteresseerd ben, heb ik mijn uiterste best gedaan om het wel te snappen. Dus mijn interesse wel getoond en heb kenbaar gemaakt dat ik altijd al moeite heb gehad met wiskunde en dergelijke. Dus desinteresse is niet de volledige oorzaak van het niet kunnen snappen![]()
Prijselasticiteit, inkomenselasticiteit, nominale stijging, reële stijging, shit met betrekking tot arbeidsproductiviteit, bruto binnenlandsproduct, vraagcurve, etc, etc, etc.
Dan nog is algemene kennis belangrijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk aan een veiligheidskundige, niet aan een rechercheur. Ik word nu namelijk opgeleid tot veiligheidskundige.
Ik heb dus nog nooit economie gehadquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de basis, heb ik ook gehad op de middelbare school.
Bijles? Wanneer dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het snappen echt prio 1, dan zijn die formules wel te herleiden, an sich zijn die formules niet simpel, maar ook geen hogere wiskunde.
Misschien bijles overwegen?
Ik zou bijgod niet weten waarom.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan nog is algemene kennis belangrijk.
Om een totaalbeeld van de maatschappij te kunnen vormen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou bijgod niet weten waarom.
Dan moet mij eerst eens de link tussen de economie, de stof die ik vandaag heb gehad, en dat wat IK er mee kan eens uitgelegd worden. Of uberhaupt de basis der basissen van economie. Ik heb het nog nooit gesnapt. Heeft niets te maken met of ik geld wel of niet belangrijk vind.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om een totaalbeeld van de maatschappij te kunnen vormen.
ik weet jij geld vervelend vind, maar ook zonder geld is er een form van economie, probeer het dan daar naar te vertalen voor jezelf.
Die basiskennis van de economie heb je als het goed is op de middelbare school gehad. Anders is het jouw taak om daar meer mee te doen. Het is HBO, geen handje houden meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet mij eerst eens de link tussen de economie, de stof die ik vandaag heb gehad, en dat wat IK er mee kan eens uitgelegd worden. Of uberhaupt de basis der basissen van economie. Ik heb het nog nooit gesnapt. Heeft niets te maken met of ik geld wel of niet belangrijk vind.
Ik zeg net dat ik nog nooit economie heb gehad. Overigens ben ik ook altijd slecht geweest in wiskunde, hoofdrekenen etc. Dus de kans dat ik dyscalculie heb is aanwezig. Hoef je niet gelijk af te schuiven op 'handje moeten vasthouden' of weet ik veel wat voor een denigrerende gedachten je erbij hebt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die basiskennis van de economie heb je als het goed is op de middelbare school gehad. Anders is het jouw taak om daar meer mee te doen. Het is HBO, geen handje houden meer.
Nee, maar je focused op het probleem, ipv naar een oplossing te zoeken, dat is wat ik je aangeef, om vervolgens een probleem terug te krijgen als reactiequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik nog nooit economie heb gehad. Overigens ben ik ook altijd slecht geweest in wiskunde, hoofdrekenen etc. Dus de kans dat ik dyscalculie heb is aanwezig. Hoef je niet gelijk af te schuiven op 'handje moeten vasthouden' of weet ik veel wat voor een denigrerende gedachten je erbij hebt.
Je hoeft mij echt niet te vertellen wat HBO is en wat het inhoud. Alsjeblieft zeg
Ik post hier alleen dat ik Algemene Economie een kutvak vind. Ik vraag niet om een oplossing, daar zoek ik zelf wel naar. Ik post hier puur en alleen over dat kutvak om even lekker mijn hart te luchten en te klagen. Klaarquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar je focused op het probleem, ipv naar een oplossing te zoeken, dat is wat ik je aangeef, om vervolgens een probleem terug te krijgen als reactie![]()
Negatief of positief bekijken.
Dat klopt niet, economische wiskunde valt onder A en is op het VMBO zeker weten behandeld (die weg heb ik zelf nl ook bewandeld). Wiskunde B is statische wiskunde, A is practische.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens werd door medeklasgenoten gezegd dat het meeste wat behandeld wordt Wiskunde B is. Ik heb wiskunde op vmbo niveau gehad, wiskunde a dus, en ook dat is alweer 7 jaar geleden.
So please give me a break
Precies andersom. Maar geeft niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt niet, economische wiskunde valt onder A en is op het VMBO zeker weten behandeld (die weg heb ik zelf nl ook bewandeld). Wiskunde B is statische wiskunde, A is practische.
Blijkbaar.quote:
Je ging er zelf op in he, dat je het even weet. Ik vroeg nergens omquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:45 schreef PeuRac het volgende:
Goed, zijn er nog gezellig mensen, of zijn die ondertussen weggejaagd?![]()
Tieten!!!
Was die niet naar een of ander exotisch buitenland?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef PeuRac het volgende:
Waar is Snoepie eigenlijk gebleven? Was altijd gezellig met haar
In Maart pas toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was die niet naar een of ander exotisch buitenland?
Nette score zeg ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef PeuRac het volgende:
lol, je maakt 1 kut opmerking en je wordt meteen van Facebook verwijderd
Eigenlijk wel, moet zeggen dat het ook geen verlies is. Eerder een verhoging van het gemiddeldequote:
Wacht even. Heeft iemand jouw als vriend verwijderd, of ben je integraal van facebook verwijderd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, moet zeggen dat het ook geen verlies is. Eerder een verhoging van het gemiddelde
Nee, het eerstequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht even. Heeft iemand jouw als vriend verwijderd, of ben je integraal van facebook verwijderd?
stiekem doet het wel pijn, hè?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef PeuRac het volgende:
lol, je maakt 1 kut opmerking en je wordt meteen van Facebook verwijderd
Nee, vind het alleen maar typerend. Moest er eigenlijk wel om grinniken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
stiekem doet het wel pijn, hè?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef PeuRac het volgende:
Waar is Snoepie eigenlijk gebleven? Was altijd gezellig met haar
Het leeftquote:
tuurlijkquote:
De laatste momentjesquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
tuurlijkalleen niet meer zo veel op fok! en dan lees ik dit toevallig eventjes en haiiii
Geniet er maar van!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:52 schreef Snoepie85 het volgende:
maar nu ga ik slapen.. één-na-laatste nachtje in een lekker bedje ^_^
buh bye!x
Ja, ik merk dat ik als ik wat vroeger naar bed ga dat ik veel lekkerder wakker word.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Goeieavond.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
Vroeg naar bed en denken dat je dan vroeg op kan staan werkt blijkbaar ook niet
Luie aapquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo.quote:
Al wat beter?quote:
Niet als je 1 keertje vroeger naar bed gaat neequote:Op donderdag 13 februari 2014 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
Over een paar uurtjes.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh crap!!
Mam, ik heb plakband nodig maar dit spul plakt helemaal niet!
Meneer heeft mijn rol bondagetape in zijn handen![]()
Het is te vroeg om dat uit te gaan leggen hoor
Wat moet ie sowieso met roze tape?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh crap!!
Beetje bij beetje.quote:
Whehehequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh crap!!
Jammerquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
Niet als je 1 keertje vroeger naar bed gaat nee
De mijne is rood schat, niet rozequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
Wat moet ie sowieso met roze tape?
Ook al zo'n vrolijk kleurtjequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne is rood schat, niet roze
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh crap!!
Achgossie koetsjiekoequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is helemaal niet leuk hoor
Mogge
En jij denkt dat mijn zoon dan niet door gaat vragen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:12 schreef rival het volgende:
en je kan toch gewoon uitleggen dat die tape alleen op zichzelf plakt, zonder aanvullende info
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje bij beetje.ben er wel klaar mee.
Wil mijn energie terug en weer gaan sporten en zo.....
Zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje bij beetje.ben er wel klaar mee.
Wil mijn energie terug en weer gaan sporten en zo.....
En volgens mij heeft je lichaam het sowieso al zwaarder als de tijd wanneer je wekker gaat verschilt met de vorige keer.... eens iets over gelezen..quote:
Je hebt een slaapcyclus. Als die van jou 3 kwartier is dan is een meervoud van 3 kwartier ideaal om op te staan ofzo. gaat je wekker na 6x 3 kwartier en een half uur dan ben je doodop.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
En volgens mij heeft je lichaam het sowieso al zwaarder als de tijd wanneer je wekker gaat verschilt met de vorige keer.... eens iets over gelezen..
Die tijd staat altijd hetzelfde, de ene keer ga ik er gelijk uit en de andere keer blijf ik langer liggenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
En volgens mij heeft je lichaam het sowieso al zwaarder als de tijd wanneer je wekker gaat verschilt met de vorige keer.... eens iets over gelezen..
Hoe kan je erachter komen hoe lang je slaapcyclus is?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt een slaapcyclus. Als die van jou 3 kwartier is dan is een meervoud van 3 kwartier ideaal om op te staan ofzo. gaat je wekker na 6x 3 kwartier en een half uur dan ben je doodop.
Ofzo
Je hebt ook zo'n app die je ademhaling in de gaten houdt en je dan op een geschikt moment wekt...quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt een slaapcyclus. Als die van jou 3 kwartier is dan is een meervoud van 3 kwartier ideaal om op te staan ofzo. gaat je wekker na 6x 3 kwartier en een half uur dan ben je doodop.
Ofzo
Ga je ook elke nacht voor een bepaalde tijd slapen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:16 schreef Myraela het volgende:
Ik word elke dag zonder wekker voor 8 uur wakker. Dan is wel een verandering met vroeger.
Met een appquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan je erachter komen hoe lang je slaapcyclus is?
Ik slaap rond 12 uur meestal. Doordeweeks in ieder geval. Voor mij is 9 uur ineens uitslapen, terwijl ik vorig jaar er om 9 uur met wekker zelfs onmogelijk uit kwam.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ga je ook elke nacht voor een bepaalde tijd slapen?
Als ik mij aan die tijd hou ben ik ook meestal tussen 8 en 9 wakker terwijl ik vroeger rustig tot 13:00 doorsliep....quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik slaap rond 12 uur meestal. Doordeweeks in ieder geval. Voor mij is 9 uur ineens uitslapen, terwijl ik vorig jaar er om 9 uur met wekker zelfs onmogelijk uit kwam.
Ik denk het.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik mij aan die tijd hou ben ik ook meestal tussen 8 en 9 wakker terwijl ik vroeger rustig tot 13:00 doorsliep....
Zal het met ouder worden te maken hebben?
Ja.....quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik mij aan die tijd hou ben ik ook meestal tussen 8 en 9 wakker terwijl ik vroeger rustig tot 13:00 doorsliep....
Nee, want dan zou ik maar een paar uur per keer kunnen slapen. Ik moet echt mijn wekker zetten om op tijd wakker te worden, ongeacht welke dienst ik werk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Die ben ik nog lang niet kwijtquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het.Ik mis mijn jeugdigheid.
Kwestie van gewenning dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja.....
En je vaste werkritme.
(of dat van je partner)
Die wisseldiensten en nachtdiensten e.d. zijn ook gewoon funest voor je man......quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik maar een paar uur per keer kunnen slapen. Ik moet echt mijn wekker zetten om op tijd wakker te worden, ongeacht welke dienst ik werk.
+1.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word altijd voor 8 uur wakker, maar als ik me omdraai kan ik gelukkig vaak nog wel doorslapen als ik dat wil.
Ja, die gekke hersenspinsels heb ik ook weleensquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
+1.
Enige verschil tegenwoordig is dat ik dan denk, ach dan kan ik net zo goed gaan schoonmaken o.i.d.
Je moet het wel kunnen ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Die wisseldiensten en nachtdiensten e.d. zijn ook gewoon funest voor je man......
Ik heb dat een jaar gedaan met diensten van 12 uur op een gegeven moment liep ik rond als een zombie
Ik merk de laatste tijd dat ik wel behoefte heb aan nog even blijven liggen. Mijn dagen zijn druk genoeg dus pak dan toch dat extra beetje rust nog. Lig er nu ook nog in, maar ga er zo wel uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ja... eruit gaan, dan heb je nog wat aan je dag.
Ja dat snap ik wel en als je het kan waarom ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik merk de laatste tijd dat ik wel behoefte heb aan nog even blijven liggen. Mijn dagen zijn druk genoeg dus pak dan toch dat extra beetje rust nog. Lig er nu ook nog in, maar ga er zo wel uit
Dat is dan vrijdagochtend.... Heerlijk weekend heb ik als ik alles vrijdagochtend/middag al gedaan hebquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die gekke hersenspinsels heb ik ook weleens
Ik zou dat niet kunnen. Ook niet willen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:35 schreef rival het volgende:
Blijf in de weekenden ook weer langer liggen
Afgelopen weekend tot 8 uur 's avonds
Lag er pas om 7 uur inquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen. Ook niet willen.
Dat doe ik na de laatste nachtdienst. Ik blijf dan altijd zo lang mogelijk op. Zodra ik omval, meestal rond een uur of 5 's middags, kruip ik in bed en slaap dan tot de volgende ochtend. Meestal ben ik dan fris en fruitig en is mijn ritme weer redelijk klaar voor een dagdienst.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:40 schreef Myraela het volgende:
Dan zou ik de dag doorhalen en gewoon in de avond vroeg naar bed. Anders ben ik echt weer dagen helemaal uitgeput.
Mja, heb nog niet weer geprobeerd te slapen zonder. Ik durf het eigenlijk steeds minder.. hoe stom ook. Ik kan dit weekend heerlijk uitslapen want zondag eindelijk een dag vrijquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel en als je het kan waarom ook niet.
Zeker ook als je ff weer een rotnacht hebt gehad.
Haha, ik doe meestal het schoonmaken tussendoor. Elke dag vaak wel een half uurtje of een uurtje met het schoonmaken bezig. En dan minstens één ochtend of middag dat ik even het hele huis goed doequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is dan vrijdagochtend.... Heerlijk weekend heb ik als ik alles vrijdagochtend/middag al gedaan heb
Ach ik kon die nacht erop gewoon slapen en zat zondag weer in een "normaler" ritmequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:40 schreef Myraela het volgende:
Dan zou ik de dag doorhalen en gewoon in de avond vroeg naar bed. Anders ben ik echt weer dagen helemaal uitgeput.
Die dag is bij mij dus mijn vrije dag, de vrijdagquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, ik doe meestal het schoonmaken tussendoor. Elke dag vaak wel een half uurtje of een uurtje met het schoonmaken bezig. En dan minstens één ochtend of middag dat ik even het hele huis goed doe![]()
Neequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Die dag is bij mij dus mijn vrije dag, de vrijdag
het slapen zonder blowen ging niet goed?
MTS? Welke richting?quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Bezig met een inhaalslag voor de administratie... Kom ik oude brieven lezen die ik aan mijn oma gestuurd heb...(die heb ik vorig jaar gekregen van mijn mama toen mijn oma overleed)
Ik wist heul niet dat ik vroeger naar de MTS wilde![]()
Daar is nooit wat van terecht gekomen.... wel een andere school met dezelfde opleiding maar dat terzijde .....
Wel grappig om te lezen
balen zegquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeIn 4 nachten hooguit 8 uur geslapen. Alles bij elkaar. Ik ging kapot
Vanwaar dequote:
Geen idee eigenlijk. Toendertijd niet iets typisch voor meisjes van 17/18 jaarquote:
Jij bent toch uit de periode na de standaard huishoudschool voor meisjes?quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Toendertijd niet iets typisch voor meisjes van 17/18 jaar
Nog steeds last van je rug?quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen naar de fysio
Maar das wel een chickie
pics.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen naar de fysio
Maar das wel een chickie
Weet ik veelquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent toch uit de periode na de standaard huishoudschool voor meisjes?
Niks mis met die gedachte dus.
quote:
Is er dan toch een verband?quote:en me suf blowen....
klote he, die sex kramp?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, hamstring. Ik kon nauwelijks uit bed komen, auto rijden, zitten en (trap) lopen
Vast welquote:
quote:
Wat je download komt van een verkeerde bron?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ik heb weer een virus succesvol verwijderd
Ik snap nooit zo goed HOE ik er aan kom want ik download amper op de laptop want zo min mogelijk zooi is zo goed mogelijk werken....
Ennieweej, het is er weer af
/care natuurlijk ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mogguh![]()
En we gaan weer een kwartier te laat zijn... Motivatie zit op -689![]()
Ik zal wel wat verkeerd doen dan he?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat je download komt van een verkeerde bron?
Ik download me suf en heb nooit een virus
lolquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef Fascination het volgende:
Hier ook nog even:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |