quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Communicatie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
En de applicatie van menstruatie is?
Vast een agenda.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Houdt bij wanneer je ongesteld wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Maar dat weet je zelf toch ook wel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Houdt bij wanneer je ongesteld wordt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast een agenda.
Maandag: vrolijk
Dinsdag: vrolijk
Woensdag: BITCH, RED ALERT!!!
Ik ga toch geen pil slikken, gekkie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat weet je zelf toch ook wel?
Mits je de pil slikt enzo?
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga toch geen pil slikken, gekkie.
Heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Maar dan nog als je regelmatig bent dan heb je dan app toch niet nodig?
Het kan handig zijn als je onregelmatig bent oid.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig.
Ja, maar dan onthoud ik het alsnog niet.
Heel erg knappe vrouw, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Victotia Koblenko staat op nummer 1 als meest begeerlijke vrouw om te daten.
Snap ik wel, staat bij mij ook erg hoog op mn lijstje![]()
Zo ben ik er op m'n 11de al mee begonnen. Wel handig, nooit een ongemakkelijk gesprek met moeder gehad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan handig zijn als je onregelmatig bent oid.
Zo ben ik er mee begonnen.
snap ik ook welquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb net van 17:00 - 19:30 bij een presentatie gezeten van allerlei Apps voor oa. "Hoe herken ik een TIA" tot en met een aan een iPhone te koppelen bloedsuikersensor voor Diabetici. Best cool.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan handig zijn als je onregelmatig bent oid.
Zo ben ik er mee begonnen.
Dan is een app wel handig. Ze hebben tegenwoordig overal wel een app voor
Als ze net zo leuk is in een relatie als in intervieuws, dan zou ik d'r trouwenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snap ik ook wel
Succes met dat lijstje
Jij bent dan ook te jongquote:
Dan rest alleen nog de vraag of zij dat ook met jou zou willen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze net zo leuk is in een relatie als in intervieuws, dan zou ik d'r trouwenniet te vergeten dat ze ook heel erg slim is
Dat is nooit een issue, alle vrouwen willen mij. Dat weet je ondertussen toch wel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan rest alleen nog de vraag of zij dat ook met jou zou willen.
Kijk seizoen 3 van Feuten, daarin is ze zo geilquote:
De arrogantiequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nooit een issue, alle vrouwen willen mij. Dat weet je ondertussen toch wel?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nooit een issue, alle vrouwen willen mij. Dat weet je ondertussen toch wel?
Ik wil een app die gezichtsuitdrukkingen en emoties uitlegt. Of uitlegt wat een vrouw nu echt bedoeldquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb net van 17:00 - 19:30 bij een presentatie gezeten van allerlei Apps voor oa. "Hoe herken ik een TIA" tot en met een aan een iPhone te koppelen bloedsuikersensor voor Diabetici. Best cool.
Doet die mee aan het snowboarden? (daar wordt ik nu hitsig van, die snowboard / freestyle meiden)quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Als ik die foto's zie betwijfel ik hetquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk seizoen 3 van Feuten, daarin is ze zo geil![]()
Ja wat?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ehm, Utopie.exe, te downloaden bij Walhalla.com ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil een app die gezichtsuitdrukkingen en emoties uitlegt. Of uitlegt wat een vrouw nu echt bedoeld
quote:
Het is juist d'r intelligentie waar ik op val. En d'r borsten helpen ook een beetje. Qua gezicht is ze niet eens 100% mijn smaak, d'r haren zeker niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Maar ze is wel een interessant persoon, veel intelligenter dan ik verwacht had
Dat eerste was enig sinds serieusquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm, Utopie.exe, te downloaden bij Walhalla.com ?
Maar is dat gebaseerd op een karakter in een serie of film of uit interviews en andere dingen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is juist d'r intelligentie waar ik op val. En d'r borsten helpen ook een beetje. Qua gezicht is ze niet eens 100% mijn smaak, d'r haren zeker niet.
Intervieuws, artikelen en wat ze zelf postquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar is dat gebaseerd op een karakter in een serie of film of uit interviews en andere dingen?
Nooit gezien, maar ik geloof je meteen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
Toen ze in gtst begon te spelen.Instant crush.
Ditquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
Ik vond Angela Schijf toen leukquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
Leuk koppie, maar weinig vormen in d'r lijf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond Angela Schijf toen leuk
Die is veel beter jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Intervieuws, artikelen en wat ze zelf post![]()
oh en deze foto is ook lekker
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuk koppie, maar weinig vormen in d'r lijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |