Woahtwitter:wyshynski twitterde op woensdag 12-02-2014 om 18:31:54Arena roof flashes puck animation when team scores on ice under it #Sochi2014 http://t.co/0ugyIMRan6 reageer retweet
Ja ik heb meer te doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Is al even bezig man. Je bent te laat.
toch best grappig... die lichtjes aan de buitenkant... wel duidelijk hoeveel het staat als je buiten het stadion staatquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef Katth het volgende:
Woahtwitter:wyshynski twitterde op woensdag 12-02-2014 om 18:31:54Arena roof flashes puck animation when team scores on ice under it #Sochi2014 http://t.co/0ugyIMRan6 reageer retweet
Wow ziek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef Katth het volgende:
Ziet dr tof uit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef Katth het volgende:
ja want bij Zweden en Tsjechie spelen alleen amateurs...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef Saviola het volgende:
Die goeie wedstrijden beginnen eigenlijk pas vrijdag/zaterdag als ik zo ff het programma bekijk.
Morgen wel USA-Slovakije, kan nog leuk worden.
Zweden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef Jimbo het volgende:
Op wie hebben jullie het geld staan deze OS?
Zweden ook!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef Jimbo het volgende:
Op wie hebben jullie het geld staan deze OS?
Bij de stand op sochi site staat wel OT win als optiequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:09 schreef Nielsch het volgende:
Oh geen OT in de poulefase? Bij de vrouwen wel toch?
De commentator van BBC liet weten dat er bij Tsjechië maar één speler jonger dan 30 is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef Max23 het volgende:
Toch geweldig dat die Jagr nog steeds meedoet bij Tsjechië![]()
Al sinds 1988 is die prof
Nou en, Zwitserland is the dark horse voor een medaille, en dan zou je toch zo punten laten liggen door Letlandquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat wel... maar toch, zielig voor de Letten... die zijn zo dol op ijshockey...
Dacht ik alquote:
Deze wedstrijd uitgezonderd dan he chefquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja want bij Zweden en Tsjechie spelen alleen amateurs...
Want Hedman is er niet bijquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef Saviola het volgende:
[..]
Deze wedstrijd uitgezonderd dan he chef
USA-Rusland spelen zaterdag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:23 schreef Gezicht het volgende:
Ah USA - Rusland is morgen al om half 2. Dat wordt alleen Zweden - Letland kijken morgen dan.
Op welke zender?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:09 schreef Nielsch het volgende:
Die wedstrijden van half 2 kan ik op mn werk kijken... op de achtergrond natuurlijk
Wederom via de stream op de NOS websitequote:Op donderdag 13 februari 2014 03:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op welke zender?
Ga ik ook kijken
Hij heeft zijn blaadje met feitenkennis best klaarliggen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:48 schreef borisz het volgende:
Jeroen Grueter doet wel aardig commentaar hoor bij het IJshockey.
Ik stoor me er minder aan dan het NOS commentaar bij rugby. Komt ook omdat ik een ijshockeyleek ben waarschijnlijk en van rugby veel weet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:35 schreef Gezicht het volgende:
Is dat commentaar van de NOS een beetje te doen? Over het algemeen zijn Nederlandse commentators bij ijshockey om te huilen.
Jazeker. De Finnen lopen lekker te kloten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:17 schreef Nielsch het volgende:
Iemand Finland - Oostenrijk aan het kijken?
Jep. Oostenrijk is lekker bezig. Rask (en de rest van Finland) wat minder.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:17 schreef Nielsch het volgende:
Iemand Finland - Oostenrijk aan het kijken?
Het werd afgebroken voor het skien inderdaad. Op NED1 nu wel samenvattingen van gisteren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat ze hier freestyle skien hebben. Wel medaille hoop ik?
Het is al afgelopen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Slopestyle ziet er wel mooi uit in elk geval?
hoe lang is die samenvatting ongeveer?
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland speelde in 2008 nog tegen Oostenrijk. zo groot zijn de verschillen dus niet
Is te hopen dat Nederland promoveert om een serieuze kans te hebben om de OS te halen in 2018
Nederland haalde de 2e ronde.quote:
Hoe minder internationals in Nederland spelen hoe groter de kans is dat Nederland er in 2018 bij isquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:01 schreef sp3c het volgende:
ik ben al blij als er in 2018 nog een competitie is met meer dan 4 ploegen (waarvan 1 uit belgie)
Dit inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:01 schreef sp3c het volgende:
ik ben al blij als er in 2018 nog een competitie is met meer dan 4 ploegen (waarvan 1 uit belgie)
Aah , kutzooi man... kon het gisteren zo snel niet vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:27 schreef Karina het volgende:
Kom er net pas achter dat het gewoon op de ZDF is, zit ik eerst via de stream te kijken
Ow ze gaan eruit nu.
Nu live op het ZDF.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef Altron het volgende:
Neem aan dat ze USA-RUSLAND wel uitzenden zaterdag ?
Gisteren was alles alleen op de streams helaas.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah , kutzooi man... kon het gisteren zo snel niet vinden.
Jammer dat ze op NED1 andere sporten uitzenden...
Neem aan dat ze USA-RUSLAND wel uitzenden zaterdag ?
Ovi, en nu scoort ook Malkin. Rusland is aan..quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef Katth het volgende:
Rusland al 1-0 voor. Alleen niet gezien wie gescoord heeft.
Stastnyquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:33 schreef Saviola het volgende:
Projected lines van USA:
Parise-Backes-Callahan
v.Riemsdyk-Pavelski-Kessel
Brown-Kesler-Kane
Pacioretty-Stastny-Oshie
Wheeler
Suter-Martin
McDonagh-Shattenkirk
Fowler-Carlson
Orpik
Quick (Miller)
Kan het me onmogelijk voorstellen dat je voor een ander land speelt dan waar je vader en 2 oom's voor speelden.quote:
Dat is zo iets als dat de zoon van Ronald Koeman voor Spanje gaat spelen, kan het me gewoon niet voorstellenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan het me onmogelijk voorstellen dat je voor een ander land speelt dan waar je vader en 2 oom's voor speelden.
Hij zit vast met pinnen in het ijs. Gisteren kwam de goal van zijn plek en moesten ze hem weer even vastzetten, man met boortje een gaatje boren in het ijs en hup hij zat weer vast.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef Lagrinta het volgende:
Wie vertelt mij even hoe vast die goal bij hockey staat. Ik heb er geen verstand van maar meen dat ik wel eens zag dat die goal over het ijs gleed?
Als het een beter land is en de regels zijn ernaar kan ik me dat voorstellen... is in het rugby ook zo. Tim Visser speelt voor Schotland en niet voor Nederland. Manu Tuilagi speelt voor Engeland en niet voor Samoa. Ze kunnen ook nooit meer terug, begrijp dat dat in het ijshockey nog wel kan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan het me onmogelijk voorstellen dat je voor een ander land speelt dan waar je vader en 2 oom's voor speelden.
Hard genoeg dat hij niet verschuift als je er zacht tegaan duwt, maar zacht genoeg als je er tegenaan schaatst/valtquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef Lagrinta het volgende:
Wie vertelt mij even hoe vast die goal bij hockey staat. Ik heb er geen verstand van maar meen dat ik wel eens zag dat die goal over het ijs gleed?
Als het een beter land is en de regels zijn ernaar kan ik me dat voorstellen... is in het rugby ook zo. Tim Visser speelt voor Schotland en niet voor Nederland. Manu Tuilagi speelt voor Engeland en niet voor Samoa. Ze kunnen ook nooit meer terug, begrijp dat dat in het ijshockey nog wel kan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Nielsch het volgende:
Aote][ afbeelding ] Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zit vast met pinnen in het ijs. Gisteren kwam de goal van zijn plek en moesten ze hem weer even vastzetten, man met boortje een gaatje boren in het ijs en hup hij zat weer vast.
Hoe krijg je het voor mekaar om een apostrof in het woord "ooms" te verwerken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Snel typen met een applequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor mekaar om een apostrof in het woord "ooms" te verwerken?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:52 schreef Saviola het volgende:
Budaj doet 't niet veel beter, Brown en Kessel maken er gelijk 7-1 van
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die worden onthoofd in Bratislava morgen
7-1 kan echt niequote:
2x ene Ziga Jeglic blijkbaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat moet God Kopitar 2 keer zijn
Volgens mij DEL maar dat is natuurlijk het groot voordeel dat 'kleine landen' hebben weinig spelers van niveau dus die er zijn spelen veel samenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef Saviola het volgende:
[..]
2x ene Ziga Jeglic blijkbaar
speelt in Zweden
Fout geteld dus en niet zitten oplettenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:13 schreef Saviola het volgende:
Hij is van 88 dus is al 25/26 zoiets
wiki zegt Sodertalje (Zweden) in zoverre dit zou kloppen
Jepquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:40 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom hebben ze van die rugnummers als 88 of 90? Mag je gewoon een nummer kiezen dat je leuk vind?
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:40 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom hebben ze van die rugnummers als 88 of 90? Mag je gewoon een nummer kiezen dat je leuk vind?
stat gewoon een beetje raar, een team zien spelen met nummers als 2,3, 17, 39, 74, 88... Maar ik vind het prima hoorquote:
Kunnen ze dat gewoon kiezenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:03 schreef Saviola het volgende:
Er zijn veel spelers die hun geboortejaar nemen als rugnummer. Vandaar dat je veel jonge spelers met nummers in de 80 en 90 ziet.
Het is maar net waarmee je opgroeit wat 'raar' is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
stat gewoon een beetje raar, een team zien spelen met nummers als 2,3, 17, 39, 74, 88... Maar ik vind het prima hoor
door dat constante gewissel en de grote teams heeft het niet echt een practisch nut om vaste nummers aan te wijzenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
stat gewoon een beetje raar, een team zien spelen met nummers als 2,3, 17, 39, 74, 88... Maar ik vind het prima hoor
Verbaast mij niet. Heb ook nooit begrepen waarom men Slovenië zo minachtte op ijshockey gebied.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:02 schreef Saviola het volgende:
Rusland-Slovenië 3-2 na 2 periodes is toch ook best verrassend..
Slovenië 2x gescoord op amper 8 shots
omdat ze afgelopen wk kansloos naar divisie 1A zijn gedegradeerdquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Verbaast mij niet. Heb ook nooit begrepen waarom men Slovenië zo minachtte op ijshockey gebied.
Die kunnen best wel wat hoor.
Ah bedankt, sowieso vind ik het Nederlands commentaar in het algemeen een beetje saaiquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:24 schreef Gezicht het volgende:
http://www.gofirstrow.eu/(...)anada-vs-norway.html
Hier wel, en sowieso beter commentaar dan de NOS dat ooit zou kunnen leveren.
Vrouwenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
Verrek ik heb nu pas door dat ik zonder commentaar zit te kijken
Ik weet het niet zeker, maar de Canadees Jay Bouwmeester moet bijna wel Nederlandse roots hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de kenners, spelen er nog gasten mee met Nederlandse voorouders, en zo ja, waar uit Nederland kwamen die vandaan?
In de Nederlandse competitie dit jaar Nick Kuiper, Dan Koudys, Erik Vos, Patrick Martin en Rafael Joly al is de laatste waarschijnlijk alleen in Nederland geboren toen zijn Ouder(s) daar woonden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de kenners, spelen er nog gasten mee met Nederlandse voorouders, en zo ja, waar uit Nederland kwamen die vandaan?
De opa van Staal kwam uit Nederland en werd opa genoemdquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan Hamhuis bij Canada maakt volgens mij ook wel kans op een Nederlandse voorouder, evenals James van Riemsdyk bij de Amerikanen
Helaas weinig over te vinden verder, vind ik altijd wel lachen om te weten....
En Neefje van de 3(Jesse Heerema) speelde 2 a 3 jaar in Nederland maar volgens mij nooit voor Oranjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De opa van Staal kwam uit Nederland en werd opa genoemd
De vader van James van Riemsdyk, Franz, is in Nederland geboren en als kind naar Canada en daarna de VS verhuist.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan Hamhuis bij Canada maakt volgens mij ook wel kans op een Nederlandse voorouder, evenals James van Riemsdyk bij de Amerikanen
Helaas weinig over te vinden verder, vind ik altijd wel lachen om te weten....
BBC is live.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:20 schreef Nielsch het volgende:
Straks om 9 uur Tsjechië - Letland
Natuurlijk ben ik voor de sympathieke Letten.
Redelijk bizar dat iedereen gewoon doorgingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:25 schreef Max23 het volgende:
Blunder bij het ijshockey, doelpunt voor Letland wordt niet geteld omdat de zoemer niet ging. De puck ging echter tegen het net en kwam weer terug gestuiterd
Edit: Ah, teruggekeken en toch nog goed gekeurd
Bij het vrouwentoernooi werd afgelopen week ook een goal niet geteld terwijl de puck (onder de goalie) gewoon over de lijn was.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:25 schreef Max23 het volgende:
Blunder bij het ijshockey, doelpunt voor Letland wordt niet geteld omdat de zoemer niet ging. De puck ging echter tegen het net en kwam weer terug gestuiterd
Edit: Ah, teruggekeken en toch nog goed gekeurd
The oldest of three boys, van Riemsdyk began skating at the age of 3 at the urging of his father, Frans, who was born in the Netherlands, moved to Montreal as a child, and grew up in Madison, N.J.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:59 schreef Caws het volgende:
[..]
De vader van James van Riemsdyk, Franz, is in Nederland geboren en als kind naar Canada en daarna de VS verhuist.
Ja, hij heet nu blijkbaar Franz, heel de familie was te zien in de 3e aflevering van 24/7 dit jaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
The oldest of three boys, van Riemsdyk began skating at the age of 3 at the urging of his father, Frans, who was born in the Netherlands, moved to Montreal as a child, and grew up in Madison, N.J.
Frans van Riemsdyk met his wife, Allison, at Susquehanna University in Pennsylvania and the two settled in Middletown. James began playing for the Brick Hockey Club at age 9, leading his team to a 42-0 record in its first two seasons under DePalma and Frans van Riemsdyk.
Frans dus, Als zijn broertjes na college geen prof kunnen worden komen ze misschien nog wel in Nederland terecht. Grote kans dat ze recht hebben op de Nederlandse nationaliteit
Goede ijshockeyopleiding danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:25 schreef Saviola het volgende:
Die Zwitsers hebben misschien wel het snelste team van allemaal, damn. Geweldige skaters stuk voor stuk.
Zou me niet verbazen als hij er voor een groot deel voor gezorgd heeft dat Mason nu in de NLB speelt maar das alleen maar goed, zo vaak komt het niet voor dat een Nederlander op dat niveau mag spelenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:39 schreef Caws het volgende:
Overigens heeft de coach van Zwitserland, Sean Simpson, nog vijf jaar in Nederland geijshockeyd.
Voor iedere move waar je een tegenstander mee afstopt en ruwspelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:43 schreef Nielsch het volgende:
Voor welke overtredingen krijg je eigenlijk een sin-bin?
wat duurt lang? je kan ff aerials gaan kijken... ook tofquote:
Deze wedstrijd begon om 13:30 en we zitten nog niet in de derde helft.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wat duurt lang? je kan ff aeriels gaan kijken... ook tof
In de NHL laten ze inderdaad veel meer toe. Bij vechtpartijen wordt pas ingegrepen als de spelers op de grond liggen. Maar dit zijn IIHF-regels.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:17 schreef Nielsch het volgende:
Wel grappig hoe die refs zo snel tussen een opstootje zitten. Is dat puur omdat het de Olympische Spelen zijn? In de NHL lijkt dat me niet zo. Ben benieuwd hoe dat over 2 jaar in Rio gaat als Rugby 7's op het programma staat. Ook behoorlijk wat opstootjes waar je niet zomaar tussen wil springen.
't gaat eigenlijk nog behoorlijk snel, bij NHL wedstrijden heb je veel meer commercial breaksquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze wedstrijd begon om 13:30 en we zitten nog niet in de derde helft.
dat komt echt van de internationale ijshockey federatie, niet van de OS zelf als het warequote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:17 schreef Nielsch het volgende:
Wel grappig hoe die refs zo snel tussen een opstootje zitten. Is dat puur omdat het de Olympische Spelen zijn? In de NHL lijkt dat me niet zo. Ben benieuwd hoe dat over 2 jaar in Rio gaat als Rugby 7's op het programma staat. Ook behoorlijk wat opstootjes waar je niet zomaar tussen wil springen.
Helaas voor je speelt Quick gewoon weer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:03 schreef emokid het volgende:
Hoe hebben mensen hier doordeweeks zoveel tijd om die vroege wedstrijden te volgen?Ik mis tot nu toe alle games die niet 18:00 zijn.
Kijk vreselijk hard uit naar USA-Rusland morgen. Hopelijk speelt Miller.. ook al is het logisch als Quick in doel blijft.
Miller zien op de Spelen in de Stars 'n Stripes wordt een soort vierjaarsjubileum voor mij.Dé reden dat ijshockey tegenwoordig mijn favoriete sport is.
Stiekem op het werk, met het venster op halve grootte en zonder geluidquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:03 schreef emokid het volgende:
Hoe hebben mensen hier doordeweeks zoveel tijd om die vroege wedstrijden te volgen?Ik mis tot nu toe alle games die niet 18:00 zijn.
Student met vrij soepel rooster.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:03 schreef emokid het volgende:
Kijk vreselijk hard uit naar USA-Rusland morgen. Hopelijk speelt Miller.. ook al is het logisch als Quick in doel blijft.
Miller zien op de Spelen in de Stars 'n Stripes wordt een soort vierjaarsjubileum voor mij.Dé reden dat ijshockey tegenwoordig mijn favoriete sport is.
Komt om kwart voor achtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:10 schreef sp3c het volgende:
Canada-oostenrijk is nu toch?
is daar geen stream van?
nos heeft alleen finland-noorwegen
ja wat de neuk vroeg me al af waar die wedstrijd was... slecht zegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Doler12 het volgende:
Godver NOS, jullie willen niet Canada live streamen, maar pas later uitzenden. Maar nu je zie je live de score op het nieuws balkje gebracht, ja handig hoor.
Dat beslist de OBS volgens mij, niet de NOS.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Doler12 het volgende:
Godver NOS, jullie willen niet Canada live streamen, maar pas later uitzenden. Maar nu je zie je live de score op het nieuws balkje gebracht, ja handig hoor.
Hou ook BBC in de gaten, op hun website staat in het namiddagblok ijshockey geprogrammeerd, dus die zenden hem dus misschien wel live uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:02 schreef Tova het volgende:
Weet iemand al wat er morgen gaat gebeuren met USA-Rusland? Wordt dat net als vandaag met Canada-Noorwegen pas later uitgezonden?
Ik las op nos livestreamquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:02 schreef Tova het volgende:
Weet iemand al wat er morgen gaat gebeuren met USA-Rusland? Wordt dat net als vandaag met Canada-Noorwegen pas later uitgezonden?
Ik moet zo wennen aan die korte wedstrijden... geen commercials en geen opstootjes, dus het gaat gewoon door.
ticket sales, duh.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:12 schreef Nober het volgende:
Alsof er een grote kans bestaat dat Canada-Oostenrijk spannend word.
Speel gewoon meteen knockoutwedstrijden met je nietszeggende groepspotjes.
1-0 CANADA, op naar de 10.
Die man is ook echt alwetend hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:14 schreef emokid het volgende:
Mart Smeets straks bij Pauw en Witteman om over ijshockey te praten.![]()
Het was wel okay. Wel aardig van hem om 7 landen te noemen als titelkandidaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:51 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Die man is ook echt alwetend he
Dat is hier uit het pakket gegooidquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:03 schreef Nielsch het volgende:
BBC 2 zendt USA - Rusland live uit, straks vanaf 13:30 uur.
Komt volgens mij ook live op ZDF als ik hun website goed begrijp.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat is hier uit het pakket gegooid![]()
Staat hier ook op zwartquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Komt volgens mij ook live op ZDF als ik hun website goed begrijp.
Slowakije beetje vergane glorie maar wel 8-0-0 tegen Sloveniequote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:55 schreef Igen het volgende:
Intussen 3-0 voor Slovenië... terwijl, had niet eigenlijk Slowakije het sterkere team moeten zijn?
Wat voor pakket is dat dan, zonder BBC of ZDFquote:
Arremoeiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:21 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wat voor pakket is dat dan, zonder BBC of ZDF
En Sloawakije Hossa, Halak, Budaij, Chara.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:26 schreef Leatherface het volgende:
Slovenië heeft natuurlijk ook Kopitar en dat soort gasten.
Schaatsen gok ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:58 schreef Iwanius het volgende:
Begrijp ik nu goed dat de NOS op tv geen Rusland vs USA live uitzend?
En als dat zo is? Omdat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |