Nee, want Heiden. Maar met verschillende mannen misschien wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Is dat uniek? Dat een land (bij de mannen) al het goud pakt over alle afstanden?
Hiet in het zuiden ligt al snowworld. Bobsleebaantje en skispring schans zijn daar echt wel te maken hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef tralalala het volgende:
Dit wordt wel kut over 4 jaar, gaat nooit meer gebeuren.
Dan toch maar die berg bouwen in Flevoland en ook nog in alle andere sporten domineren.
Jij zit op een illegaal lijntje met 2 dagen vertraging in Noord-Korea te kijken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef ReplaR het volgende:
Dit gaat absoluut de beste winterspelen ooit voor ons worden
"Ik ben rustig. Ik ging niet voor de 1.000 meter, dus ik zie het als een onderdeel van mijn voorbereiding op de 1.500 meter."quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Dat zilver voor Morrison is ook echt een verrassing
Mani is een beetje traag soms.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij zit op een illegaal lijntje met 2 dagen vertraging in Noord-Korea te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |