Neeheee hij gaat gewoon winnen man.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee er gaan er nog genoeg onder de 1:09.28
Prioriteiten!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel maar ik doe 10 dingen tegelijk.
Andere manier van soppenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
Vroeger ja, toen Uytdenhaage de baan nog onderkwijlde.
Of gewoon met je hoofd naar beneden in de rug van de tegenstanderquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef tralalala het volgende:
Het wordt tijd dat ze elkaar eens onderuit kegelen, gebeurde vroeger veel vaker.
Dat was echt smerig inderdaadquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
Vroeger ja, toen Uytdenhaage de baan nog onderkwijlde.
Zijn vriendin laat hem standaard in de badkamer slapenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was echt smerig inderdaaden dan nog 2 ronden uitrijden zonder even een doekje te pakken.
Zijn ook wel een stel sprintersquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Laatste ronde van de Tuit toch aardig sterkVerliezen allemaal bijna een seconde
Ga jij eens lekker wandelen met je onderuit kegelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef tralalala het volgende:
Het wordt tijd dat ze elkaar eens onderuit kegelen, gebeurde vroeger veel vaker.
De koe?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:59 schreef Mani89 het volgende:
De Koe gaat het doen mensen, ik voel het
Niet de Nederlandersquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker wandelen met je onderuit kegelen.Medailles moeten ze winnen.
Ze kegelen elkaar maar lekker als ze thuis zijn in het Olympisch stadion.
Morrison zal toch wel hard genoeg gaan om voor een goede kruising te zorgen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:59 schreef Remzz het volgende:
Als ik dit toch zo zie houd ik ook mijn hart vast voor het laatste rondje van Mulder
Dat denk ik wel vaker als ik Polen ziequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef alors het volgende:
Ik denk dat die Pool wel in de buurt gaat komen
Dat klopt, misschien Morrisson ook nog wat. Al is hij toch wel echt een SLC/Calgary rijder.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Morrison zal toch wel hard genoeg gaan om voor een goede kruising te zorgen.
Je verkijkt je zeker op die Allroundtoernooienquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef alors het volgende:
Ik denk dat die Pool wel in de buurt gaat komen
Ik ben realistisch, jij bent geil.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeheee hij gaat gewoon winnen man.
Dat ze achter die streep moeten blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat hebben die coaches nu op die bordjes staan?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben realistisch, jij bent geil.
Sommige mensen vinden het mooier dan nietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |