quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef Shreyas het volgende:
Ze heeft ook in Sex Court gespeeld, maar dat geheel ter zijde
[ afbeelding ]
Dat valt toch wel mee? Dat van die Belg is veel lelijker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zou echt graag eens weten wat die Kazachstaanse pakken maker dacht toen hij dit ontwierp
"Het interesseert me geen {Ka)zak"quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zou echt graag eens weten wat die Kazachstaanse pakken maker dacht toen hij dit ontwierp
Vind ik niet... Dat is alleen een aparte kleur, dit heeft tekeningetjes eropquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Dat van die Belg is veel lelijker.
Echt hequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:53 schreef alors het volgende:
[..]Wat een lelijke foto, alles is zo onflatteus, doet haar geen recht.
9quote:
Nou die laatste ronde was ook niet echt je van hetquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:55 schreef Mansjester het volgende:
Tuitert
Niet goed genoeg voor medaille denk, maar wel goed perspectief voor de 1500
Heej hij gaat echt wel een medaille winnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:55 schreef Mansjester het volgende:
Tuitert
Niet goed genoeg voor medaille denk, maar wel goed perspectief voor de 1500
Jawel maar ik doe 10 dingen tegelijk.quote:
Tuitert op het podiumquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej hij gaat echt wel een medaille winnen.
Nu hebben ze anti-slip op de schaatsenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef tralalala het volgende:
Het wordt tijd dat ze elkaar eens onderuit kegelen, gebeurde vroeger veel vaker.
Incl kermende Wennemarsquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef tralalala het volgende:
Het wordt tijd dat ze elkaar eens onderuit kegelen, gebeurde vroeger veel vaker.
Nee er gaan er nog genoeg onder de 1:09.28quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej hij gaat echt wel een medaille winnen.
Ah, ik weet de ronde tijden niet echtquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nou die laatste ronde was ook niet echt je van het
Vroeger ja, toen Uytdenhaage de baan nog onderkwijlde.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef tralalala het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |