quote:Enschede meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Terecht natuurlijk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:22 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb er geen last van, krijg toch nooit wat
Wees blij ja, ik zit ook ongeveer 4x in de week in het ziekenhuisquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff zoveel mensen om mij heen die vaste klant zijn bij het ziekenhuis en dan met name de operatiekamer!
Eigenlijk mag ik mij dan best gelukkig prijzen. Kind en ik hoeven nooit naar het ziekenhuis en zijn eigenlijk gewoon hartstikke gezond!
Sukkelquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij ja, ik zit ook ongeveer 4x in de week in het ziekenhuis
Ja, geen bosje bougies maar gewoon kaartenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
valentijnskaarten voor Rival ja?
Het is een vrijdag, die zijn leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
Nee rival dan nog is valentijn niet leuk.
Het is zo simpel
Coolquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, geen bosje bougies maar gewoon kaarten
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Cool
Mag ik Rival ook een puppy opsturen?
leren zwemmen in een plastic zak van de brug?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ga ik hem leren zwemmen
of niet natuurlijk
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leren zwemmen in een plastic zak van de brug?
Nee, huisdieren geef je niet cadeauquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Cool
Mag ik Rival ook een puppy opsturen?
die kijkt sipquote:
gohquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, huisdieren geef je niet cadeau
Die is leukquote:
Dat is zo 2011!!quote:
Jaquote:
Elke keer als jij gaat kiten denk ik dat je naar een vrouw gaat met al die naar-een-vrouw-benoemde-kiteplaatsenquote:
Vrouwenpolder, Neeltje Jans. Maar Neeltje is Kaneel tegenwoordig hequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke keer als jij gaat kiten denk ik dat je naar een vrouw gaat met al die naar-een-vrouw-benoemde-kiteplaatsen
Oow nouja weet niet of kaneel daar zo gecharmeerd daarvan isquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwenpolder, Neeltje Jans. Maar Neeltje is Kaneel tegenwoordig he
Spoiler: Ik ben dat niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow nouja weet niet of kaneel daar zo gecharmeerd daarvan is
fax houdt van alle vrouwen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij houdt toch wel van brons'tige' vrouwen?
+1quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij houdt toch wel van brons'tige' vrouwen?
Niets mis met een maatje meer nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
Ik vind die stevige bovenbenen er altijd wel nice uitzien.
Ga maar weer met je lego aan de gang.quote:
Ik bedoel die schaatsers.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niets mis met een maatje meer nee.
Met m'n Transformers als het mag van jequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga maar weer met je lego aan de gang.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zolang je banaan er maar niet in zit.
FOK!meeting dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee er is niemand hosselbaars (as usual)
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee er is niemand hosselbaars (as usual)
quote:
Anusje prikje zeker.quote:
Niet als het aan mij ligt hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef Myraela het volgende:
Is het niet een stiekem larp festijn?
Fascination is een vrouw toch?quote:
Mwah.quote:
quote:
Niks mis met LARPenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef Myraela het volgende:
Is het niet een stiekem larp festijn?
Ik vind jou er echt het typje wel voor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met LARPen
LIGHTNING BOLT! LIGHTNING BOLT! LIGHTNING BOLT!
Je kent me nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind jou er echt het typje wel voor.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar wordt niet mee gegooit maat!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me, ja.
BOSSCHE BOL! BOSSCHE BOL!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom maar opquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind seks tussen een man en vrouw, op wat voor manier dan ook niet echt homoseksueel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op het internet
seksquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind seks tussen een man en vrouw, op wat voor manier dan ook niet echt homoseksueel.
Proest, dan doe ik iets verkeerdquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
seks doe je alleen om kinderen te maken
Kleine Aldo'tjes, kleine Ezelltjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
seks doe je alleen om kinderen te maken
Kleine Aldo's zijn sowieso een vloek voor de wereldquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleine Aldo'tjes, kleine Ezelltjes.
Kleine Ezells niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kleine Aldo's zijn sowieso een vloek voor de wereld
Dat is tof van ze.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ze zijn een petitie gestart vanmiddag om te proberen de grote bazen over te halen om me toch een contract te geven
Slechts een klein groepje mensen krijgen van mij gratis drankquote:
die vinden mij slechts lastig met mn frikadel stoofvleesquote:
Dat hebben ze hier beneden ook!! Vorige week hoorde ik iemand dat bestellen!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vinden mij slechts lastig met mn frikadel stoofvlees
Terecht. Zelfs als klant ben je vervelend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vinden mij slechts lastig met mn frikadel stoofvlees
je woont boven een snackbar?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier beneden ook!! Vorige week hoorde ik iemand dat bestellen!
Zo fucking geniaalquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier beneden ook!! Vorige week hoorde ik iemand dat bestellen!
Na al die vervelende gasten die ik heb mag ik zelf soms ook wel eens loos gaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Zelfs als klant ben je vervelend.
Zo goed alsquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je woont boven een snackbar?![]()
zo druk of zo traag?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo goed als![]()
Goedkoopste snackbar in de wijde omgeving. Als je daar om half 6 naartoe gaat heb je best kans dat je een uur later pas eindelijk je voer hebt
Druk!quote:
Haha, fijn dat je nu naar de snackbar kan zonder dat ze het merkt hequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
Snackbar, goed idee, daar gaan we zo heen. Voer bij m'n ma was niet te vreten
Mijn kookkunsten zijn goed gelukt vandaagquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
Zouden het tosti's zijn?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:54 schreef Faxie het volgende:
Eens kijken wat de vriezer in de aanbieding heeft vandaag
Dat had me anders weinig geboeidquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, fijn dat je nu naar de snackbar kan zonder dat ze het merkt he
Hachee was het hm? Dat is sowieso niet te vretenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kookkunsten zijn goed gelukt vandaag
je eigen moeders kookkunsten niet waarderenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
Gekookte kip ja?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb vandaag gewoon rijst met kip en groenten op het menu staan![]()
gekookt allemaal
Ze vond het zelf ook niet lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je eigen moeders kookkunsten niet waarderen![]()
ondankbaar jong
gewoktquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gekookte kip ja?
[..]
Ze vond het zelf ook niet lekker
Je kan kip kokenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gekookte kip ja?
[..]
Ze vond het zelf ook niet lekker
Ook wel voor andere gerechten.quote:
De mijne is weer fluitend door de APK heen gekomen vandaagquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag precies 50.000km op de teller gezet
En dat je auto fluit is geen probleem?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne is weer fluitend door de APK heen gekomen vandaag
Onee er zit geen turbo opquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat je auto fluit is geen probleem?
Op je fluit of je auto?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onee er zit geen turbo op![]()
Dan maar even terug
Oh ja, speelt hij nog leuke deuntjes?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met m'n fluit in m'n auto natuurlijk
Probeer een lokdeuntje voor dames te spelen, maar er komen alleen ratten op afquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja, speelt hij nog leuke deuntjes?
Alleen fuut fieuw? Als er een mooie dame voorbij komt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja, speelt hij nog leuke deuntjes?
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen fuut fieuw? Als er een mooie dame voorbij komt.
Misschien toch maar eens beter laten afstellenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer een lokdeuntje voor dames te spelen, maar er komen alleen ratten op af
Ze moeten mijn fluit bespelenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens beter laten afstellenof je fluit beter leren bespelen
Dat lukt jou anders nog best aardigquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moeten mijn fluit bespelen
Wat slecht weer zeg
Nouquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lukt jou anders nog best aardig
Mijn afhaalsushi opeten. Zit voor nu even vol, maar zo even een jointje roken en dan opetenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:
En wat zijn de plannen voor vanavond nu?
Hoeveel pandapunten heb je?quote:
Tja uitslapen is ook wel lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn afhaalsushi opeten. Zit voor nu even vol, maar zo even een jointje roken en dan opeten![]()
En ik twijfel of ik nu nog even huiswerk ga maken, of dat ik er morgen eerder voor opsta..
Snel doe er iets aan geef die panda's geen kans om zich voort te plantenquote:
Ik verwacht er wel weer een aantal...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snel doe er iets aan geef die panda's geen kans om zich voort te planten
Ja, precies. Dus daarom twijfel ik nogquote:
Geen slecht plan neequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Dus daarom twijfel ik nogMisschien ga ik zo in ieder geval even afmaken waar ik vanmiddag al mee begonnen was, en dan kijken hoe mijn concentratieniveau is.
Mijn zal je nooit inhalenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik verwacht er wel weer een aantal...
Waar krijg je die voor?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:29 schreef -Engel- het volgende:
Mag ik lynxjes verzamelen?
Vind ik veeeeeeeeeeeeel kewler
Dat komt mooi uit, ik heb hier een doos staanquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:29 schreef -Engel- het volgende:
Mag ik lynxjes verzamelen?
Vind ik veeeeeeeeeeeeel kewler
Hehehehe ... en nu is de vraag is t een grapje, een doordenkertje of lees ik het simpelweg verkeerdquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, ik heb hier een doos staan
Ga je hem een kaartje sturen overmorgen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Door smachtend naar een zeker persoon te kijken
Uhm nee... denk t nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je hem een kaartje sturen overmorgen?
Je hebt de atari lynx?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, ik heb hier een doos staan
Ooit wel eens gedaan?quote:
Denk alledriequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe ... en nu is de vraag is t een grapje, een doordenkertje of lees ik het simpelweg verkeerd
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, even huiswerk maken. Tot straks
Succesquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, even huiswerk maken. Tot straks
En dat wist hij ook?quote:
Zeur niet. Je hebt recenter gekregen dan ik.quote:
Je moeder?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeur niet. Je hebt recenter gekregen dan ik.
En verwacht dit jaar ook niks, aangezien er maar 1 vrouw is met mijn adres
Waarvoor?quote:
Tijn is scherp vandaagquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naast mijn moeder, bedoel ik.
quote:
Niemand weet ook waar je woont, aap.quote:
Het blijkt.quote:
Ach ik heb toch niemand waaraan ik een kaartje zou willen sturen en als ik iemand zou hebben wist ik niets om te sturenquote:
Bij deze, Foksters die m'n adres willen mogen een DM sturenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand weet ook waar je woont, aap.
[..]
Het blijkt.
De enige die mijn adres heeft, zou ik ook wel het liefste een gemeend kaartje van willen.
Lekker spontaan, hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij deze, Foksters die m'n adres willen mogen een DM sturen
Ow, dat weet ik allemaal wel hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb toch niemand waaraan ik een kaartje zou willen sturen en als ik iemand zou hebben wist ik niets om te sturen
Je zocht toch nog een scharrel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil alleen een kaartje als mensen die vanuit zichzelf sturen en die niet op een andere dag aan mij bekend durven te maken dat ze me leuk vinden (ik ben bang voor 2 uit mijn klas die me leuk vinden). Maar anders hoeft het van mij echt niet.
Ik ben 'bang' voor die 2 uit mijn klas. Anders waren ze allang mijn scharrel..quote:
Zo deed ik dat ook toen ik m'n portfolio aan het maken was.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, ik moet wat dingen voor morgen op mn laptop doen, dus ik blijf gezellig bij jullie en maak ondertussen huiswerk
Zijn het zulke sukkels dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil alleen een kaartje als mensen die vanuit zichzelf sturen en die niet op een andere dag aan mij bekend durven te maken dat ze me leuk vinden (ik ben bang voor 2 uit mijn klas die me leuk vinden). Maar anders hoeft het van mij echt niet.
Wat dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik allemaal wel hoor
Tijgerquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben 'bang' voor die 2 uit mijn klas. Anders waren ze allang mijn scharrel..
Nou, ook dat. Maar ik val ook absoluut niet op jonger. En aangezien ik de oudste van de klas ben..quote:
Ik heb een middelvinger, en die is voor jouquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw....
Bang? Wat is er mis met ze dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben 'bang' voor die 2 uit mijn klas. Anders waren ze allang mijn scharrel..
heb ik al ....quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij deze, Foksters die m'n adres willen mogen een DM sturen
Dankjewel, ik zal 'm koesterenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een middelvinger, en die is voor jou
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb ik al ....
Maar ik doe niet aan die meuk
Pics in dm?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ook dat. Maar ik val ook absoluut niet op jonger. En aangezien ik de oudste van de klas ben..
Charmanders are red, Squirtles are blue, if you were a Pokémon, I'd choose you.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw....
Zoiets jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Charmanders are red, Squirtles are blue, if you were a Pokémon, I'd choose you.
'Bang' in de figuurlijke zin. Zoals je spreekwoordelijk zegt ergens bang voor te zijn.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
CDA is niks mee toch, vind ik wel bij je passen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Bang' in de figuurlijke zin. Zoals je spreekwoordelijk zegt ergens bang voor te zijn.
Maar ze zijn allebei onder de 20, eentje zit bij de jeugd CDA en is fanatiek daarin, de andere is een halve turk (niets tegen buitenlanders, maar ik kan daar gewoon geen affectie voor hebben) en zit midden in zijn puberteit in die zin dat hij geen idee heeft wie hij is en een megameeloper is. Hij doet alles wat ik doe
Jong en naïefquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Bang' in de figuurlijke zin. Zoals je spreekwoordelijk zegt ergens bang voor te zijn.
Maar ze zijn allebei onder de 20, eentje zit bij de jeugd CDA en is fanatiek daarin, de andere is een halve turk (niets tegen buitenlanders, maar ik kan daar gewoon geen affectie voor hebben) en zit midden in zijn puberteit in die zin dat hij geen idee heeft wie hij is en een megameeloper is. Hij doet alles wat ik doe
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
CDA is niks mee toch, vind ik wel bij je passen.
Nu alleen nog maar meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HahahahaNee, dat wil je niet
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naïef vind ik vaak nog wel schattigquote:
quote:
Maar jij hebt toch een auto? Dan is het toch geen probleem voor jou?quote:
Op het moment heb ik geen autoquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch een auto? Dan is het toch geen probleem voor jou?
Oh, ik dacht dat je een leenauto had?quote:
Ja, maar die heb ik even uitgeleendquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een leenauto had?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik even uitgeleend
Teruggegeven aan je moeder bedoel je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik even uitgeleend
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Teruggegeven aan je moeder bedoel je?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaMaar ze komt 'm straks weer terug brengen
Proostquote:
Je kan iets anders in je hand nemen en daarmee proosten...quote:
Liefquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaMaar ze komt 'm straks weer terug brengen
Niet alleen mannen die ziek zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ging J. Plagen door met de oorthermometer in zijn neus te stoppen.... hij vond het niet grappig...
Mannen die ziek zijn, zijn knorrig zeg
Dat zou ik ook niet grappig vindenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ging J. Plagen door te proberen de oorthermometer in zijn neus te stoppen.... hij vond het niet grappig...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ging J. Plagen door te proberen de oorthermometer in zijn neus te stoppen.... hij vond het niet grappig...
Ik had dit van faxie verwacht....quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan iets anders in je hand nemen en daarmee proosten...
Zekersquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lief![]()
Denk niet dat ik de auto van mijn moeder aan maand mag lenen
ik ben gewoon niet grappigquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alleen mannen die ziek zijn![]()
Maar stomLachen zorgt ervoor dat je sneller opknapt
Ik vind jou wel grappigquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet grappig
Morgen wel samen de hele dag in bed liggen.... kinderen blijven over
Gezellig![]()
Lekker filmpies/series kijken
Terecht, denk ik. Ik vond goedenavond zo afgezaagd.quote:
hij is niet verkouden, hij is ziekquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet grappig vindenzeker niet als ik snotverkouden ben
Okequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is niet verkouden, hij is ziek
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind jou wel grappig![]()
Beetje friemelen en seksen
Oh, timingquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien... hangt er een beetje vanaf hoe de ongesteldheid zich voortzet
ja ik ging een beetje te snel, was 2 weken geleden al ziek, kreeg nu nog effe een ontsteking er bovenopquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik ziek ben, ga ik gewoon alsnog naar school/werk/whatever. Tenzij ik bijna doodga, dan blijf ik wel thuis.
Dan hoef je ook niet meer te werken als je dood bentquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik ziek ben, ga ik gewoon alsnog naar school/werk/whatever. Tenzij ik bijna doodga, dan blijf ik wel thuis.
Mjuh, dat heb ik ook vaak. Dat het sluimert, en dan gaat het op den duur bij mij wel weer over.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ging een beetje te snel, was 2 weken geleden al ziek, kreeg nu nog effe een ontsteking er bovenop
De combi van stress en het heen en weer naar ziekenhuis hielp ook niet
Dat heb ik eigenlijk nooit. Althans, ongesteldheid plan ik altijdquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zal wel aan mij liggen maar alles komt alijd tegelijk
Nou, ik weet niet wat jullie onder ziek verstaan, maar afgelopen week liep ik met misselijkheid en koorts (wat uiteindelijk een vorm van griep bleek die hier ronddwaalt) alsnog gewoon op werk. Was dan toevallig vrij van school na tentamens enzo, maar ik was anders ook gewoon naar school gegaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet meer te werken als je dood bent![]()
En wat is ziek?
Ik plan niet, althans ik ben redelijk regelmatig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh, dat heb ik ook vaak. Dat het sluimert, en dan gaat het op den duur bij mij wel weer over.
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit. Althans, ongesteldheid plan ik altijd
[..]
Nou, ik weet niet wat jullie onder ziek verstaan, maar afgelopen week liep ik met misselijkheid en koorts (wat uiteindelijk een vorm van griep bleek die hier ronddwaalt) alsnog gewoon op werk. Was dan toevallig vrij van school na tentamens enzo, maar ik was anders ook gewoon naar school gegaan
Chill.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik plan niet, althans ik ben redelijk regelmatig.
ik ben blij dat ik die troep niet meer slik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Chill.
Ik heb geen idee of ik regelmatig ben zonder pil
Ik heb er geen problemen mee/last vanquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik die troep niet meer slik.
Jij hebt een app om je lichaam te vertellen wanneer je je periode wilt hebben?quote:
Sorry, dat was het verkeerde knopje.quote:
Mietjesquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef Fascination het volgende:
Mensen die vrij nemen als ze verkouden zijn.!
Een beetje verkouden, grieperig noem ik ook niet ziek. 39 graden koorts is ziekquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh, dat heb ik ook vaak. Dat het sluimert, en dan gaat het op den duur bij mij wel weer over.
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit. Althans, ongesteldheid plan ik altijd
[..]
Nou, ik weet niet wat jullie onder ziek verstaan, maar afgelopen week liep ik met misselijkheid en koorts (wat uiteindelijk een vorm van griep bleek die hier ronddwaalt) alsnog gewoon op werk. Was dan toevallig vrij van school na tentamens enzo, maar ik was anders ook gewoon naar school gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |