quote:Enschede meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Terecht natuurlijk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:22 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb er geen last van, krijg toch nooit wat
Wees blij ja, ik zit ook ongeveer 4x in de week in het ziekenhuisquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff zoveel mensen om mij heen die vaste klant zijn bij het ziekenhuis en dan met name de operatiekamer!
Eigenlijk mag ik mij dan best gelukkig prijzen. Kind en ik hoeven nooit naar het ziekenhuis en zijn eigenlijk gewoon hartstikke gezond!
Sukkelquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij ja, ik zit ook ongeveer 4x in de week in het ziekenhuis
Ja, geen bosje bougies maar gewoon kaartenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
valentijnskaarten voor Rival ja?
Het is een vrijdag, die zijn leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
Nee rival dan nog is valentijn niet leuk.
Het is zo simpel
Coolquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, geen bosje bougies maar gewoon kaarten
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Cool
Mag ik Rival ook een puppy opsturen?
leren zwemmen in een plastic zak van de brug?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ga ik hem leren zwemmen
of niet natuurlijk
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leren zwemmen in een plastic zak van de brug?
Nee, huisdieren geef je niet cadeauquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Cool
Mag ik Rival ook een puppy opsturen?
die kijkt sipquote:
gohquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, huisdieren geef je niet cadeau
Die is leukquote:
Dat is zo 2011!!quote:
Jaquote:
Elke keer als jij gaat kiten denk ik dat je naar een vrouw gaat met al die naar-een-vrouw-benoemde-kiteplaatsenquote:
Vrouwenpolder, Neeltje Jans. Maar Neeltje is Kaneel tegenwoordig hequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke keer als jij gaat kiten denk ik dat je naar een vrouw gaat met al die naar-een-vrouw-benoemde-kiteplaatsen
Oow nouja weet niet of kaneel daar zo gecharmeerd daarvan isquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwenpolder, Neeltje Jans. Maar Neeltje is Kaneel tegenwoordig he
Spoiler: Ik ben dat niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow nouja weet niet of kaneel daar zo gecharmeerd daarvan is
fax houdt van alle vrouwen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij houdt toch wel van brons'tige' vrouwen?
+1quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij houdt toch wel van brons'tige' vrouwen?
Niets mis met een maatje meer nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
Ik vind die stevige bovenbenen er altijd wel nice uitzien.
Ga maar weer met je lego aan de gang.quote:
Ik bedoel die schaatsers.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niets mis met een maatje meer nee.
Met m'n Transformers als het mag van jequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga maar weer met je lego aan de gang.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zolang je banaan er maar niet in zit.
FOK!meeting dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee er is niemand hosselbaars (as usual)
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee er is niemand hosselbaars (as usual)
quote:
Anusje prikje zeker.quote:
Niet als het aan mij ligt hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef Myraela het volgende:
Is het niet een stiekem larp festijn?
Fascination is een vrouw toch?quote:
Mwah.quote:
quote:
Niks mis met LARPenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef Myraela het volgende:
Is het niet een stiekem larp festijn?
Ik vind jou er echt het typje wel voor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met LARPen
LIGHTNING BOLT! LIGHTNING BOLT! LIGHTNING BOLT!
Je kent me nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind jou er echt het typje wel voor.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar wordt niet mee gegooit maat!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me, ja.
BOSSCHE BOL! BOSSCHE BOL!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom maar opquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind seks tussen een man en vrouw, op wat voor manier dan ook niet echt homoseksueel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |