quote:Enschede meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Terecht natuurlijk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:22 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb er geen last van, krijg toch nooit wat
Wees blij ja, ik zit ook ongeveer 4x in de week in het ziekenhuisquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff zoveel mensen om mij heen die vaste klant zijn bij het ziekenhuis en dan met name de operatiekamer!
Eigenlijk mag ik mij dan best gelukkig prijzen. Kind en ik hoeven nooit naar het ziekenhuis en zijn eigenlijk gewoon hartstikke gezond!
Sukkelquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij ja, ik zit ook ongeveer 4x in de week in het ziekenhuis
Ja, geen bosje bougies maar gewoon kaartenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
valentijnskaarten voor Rival ja?
Het is een vrijdag, die zijn leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
Nee rival dan nog is valentijn niet leuk.
Het is zo simpel
Coolquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, geen bosje bougies maar gewoon kaarten
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Cool
Mag ik Rival ook een puppy opsturen?
leren zwemmen in een plastic zak van de brug?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ga ik hem leren zwemmen
of niet natuurlijk
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leren zwemmen in een plastic zak van de brug?
Nee, huisdieren geef je niet cadeauquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Cool
Mag ik Rival ook een puppy opsturen?
die kijkt sipquote:
gohquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, huisdieren geef je niet cadeau
Die is leukquote:
Dat is zo 2011!!quote:
Jaquote:
Elke keer als jij gaat kiten denk ik dat je naar een vrouw gaat met al die naar-een-vrouw-benoemde-kiteplaatsenquote:
Vrouwenpolder, Neeltje Jans. Maar Neeltje is Kaneel tegenwoordig hequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke keer als jij gaat kiten denk ik dat je naar een vrouw gaat met al die naar-een-vrouw-benoemde-kiteplaatsen
Oow nouja weet niet of kaneel daar zo gecharmeerd daarvan isquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwenpolder, Neeltje Jans. Maar Neeltje is Kaneel tegenwoordig he
Spoiler: Ik ben dat niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow nouja weet niet of kaneel daar zo gecharmeerd daarvan is
fax houdt van alle vrouwen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij houdt toch wel van brons'tige' vrouwen?
+1quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij houdt toch wel van brons'tige' vrouwen?
Niets mis met een maatje meer nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
Ik vind die stevige bovenbenen er altijd wel nice uitzien.
Ga maar weer met je lego aan de gang.quote:
Ik bedoel die schaatsers.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niets mis met een maatje meer nee.
Met m'n Transformers als het mag van jequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga maar weer met je lego aan de gang.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zolang je banaan er maar niet in zit.
FOK!meeting dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee er is niemand hosselbaars (as usual)
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee er is niemand hosselbaars (as usual)
quote:
Anusje prikje zeker.quote:
Niet als het aan mij ligt hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef Myraela het volgende:
Is het niet een stiekem larp festijn?
Fascination is een vrouw toch?quote:
Mwah.quote:
quote:
Niks mis met LARPenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef Myraela het volgende:
Is het niet een stiekem larp festijn?
Ik vind jou er echt het typje wel voor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met LARPen
LIGHTNING BOLT! LIGHTNING BOLT! LIGHTNING BOLT!
Je kent me nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind jou er echt het typje wel voor.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar wordt niet mee gegooit maat!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me, ja.
BOSSCHE BOL! BOSSCHE BOL!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom maar opquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind seks tussen een man en vrouw, op wat voor manier dan ook niet echt homoseksueel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op het internet
seksquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind seks tussen een man en vrouw, op wat voor manier dan ook niet echt homoseksueel.
Proest, dan doe ik iets verkeerdquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
seks doe je alleen om kinderen te maken
Kleine Aldo'tjes, kleine Ezelltjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
seks doe je alleen om kinderen te maken
Kleine Aldo's zijn sowieso een vloek voor de wereldquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleine Aldo'tjes, kleine Ezelltjes.
Kleine Ezells niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kleine Aldo's zijn sowieso een vloek voor de wereld
Dat is tof van ze.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ze zijn een petitie gestart vanmiddag om te proberen de grote bazen over te halen om me toch een contract te geven
Slechts een klein groepje mensen krijgen van mij gratis drankquote:
die vinden mij slechts lastig met mn frikadel stoofvleesquote:
Dat hebben ze hier beneden ook!! Vorige week hoorde ik iemand dat bestellen!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vinden mij slechts lastig met mn frikadel stoofvlees
Terecht. Zelfs als klant ben je vervelend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vinden mij slechts lastig met mn frikadel stoofvlees
je woont boven een snackbar?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier beneden ook!! Vorige week hoorde ik iemand dat bestellen!
Zo fucking geniaalquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier beneden ook!! Vorige week hoorde ik iemand dat bestellen!
Na al die vervelende gasten die ik heb mag ik zelf soms ook wel eens loos gaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Zelfs als klant ben je vervelend.
Zo goed alsquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je woont boven een snackbar?![]()
zo druk of zo traag?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo goed als![]()
Goedkoopste snackbar in de wijde omgeving. Als je daar om half 6 naartoe gaat heb je best kans dat je een uur later pas eindelijk je voer hebt
Druk!quote:
Haha, fijn dat je nu naar de snackbar kan zonder dat ze het merkt hequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
Snackbar, goed idee, daar gaan we zo heen. Voer bij m'n ma was niet te vreten
Mijn kookkunsten zijn goed gelukt vandaagquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
Zouden het tosti's zijn?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:54 schreef Faxie het volgende:
Eens kijken wat de vriezer in de aanbieding heeft vandaag
Dat had me anders weinig geboeidquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, fijn dat je nu naar de snackbar kan zonder dat ze het merkt he
Hachee was het hm? Dat is sowieso niet te vretenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kookkunsten zijn goed gelukt vandaag
je eigen moeders kookkunsten niet waarderenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
Gekookte kip ja?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb vandaag gewoon rijst met kip en groenten op het menu staan![]()
gekookt allemaal
Ze vond het zelf ook niet lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je eigen moeders kookkunsten niet waarderen![]()
ondankbaar jong
gewoktquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gekookte kip ja?
[..]
Ze vond het zelf ook niet lekker
Je kan kip kokenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gekookte kip ja?
[..]
Ze vond het zelf ook niet lekker
Ook wel voor andere gerechten.quote:
De mijne is weer fluitend door de APK heen gekomen vandaagquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag precies 50.000km op de teller gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |