Als ze over het ijs schaven kunnen ze ook extreem gewelddadig worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dames toch? Vind ik niet zo leuk.
Nee man dames hebben andere regels. Die mogen een heleboel niet. Geen bodychecks bijv. Schaven zal ook wel niet mogen, misschien wel scharenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze over het ijs schaven kunnen ze ook extreem gewelddadig worden.
Nou ja, voor goud lijkt me dat ook vrij realistischquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bert weet met een microfoon dat Tuitert harder had gemoeten.
Ik blijf het wel sneu vinden... twee keer een OKT verklotenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Kjeld Nuis momenteel.
Haha lekker tochquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Kjeld Nuis momenteel.
aaahquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Kjeld Nuis momenteel.
Nee man, 'eigen spelletje gespeeld/wedstrijd gereden'.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef schoolstudent het volgende:
'gestreden voor wat ik waard was.' Hoogstwaarschijnlijk het meest gebruikte cliché onder NL sporters?
Als het niet onder de klodders zitquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Annette heeft echt zo'n lief gezichtje he
Wel grote benenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
*hebquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sven Kramer na de Team Pursuit: "Het was een teamprestatie."quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef schoolstudent het volgende:
'gestreden voor wat ik waard was.' Hoogstwaarschijnlijk het meest gebruikte cliché onder NL sporters?
Net als "ik heb alles gegeven"quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef schoolstudent het volgende:
"Ik ga gewoon knallen"quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee man, 'eigen spelletje gespeeld/wedstrijd gereden'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |