Geer hoorde waarschijnlijk door de telefoon dat hij een reclame in een donkere kelder ging opnemen, maar het bleek om Jort Kelder te gaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef bigE het volgende:
wat een kutreclame met die joling en kelder!
Maar je hebt toch ook gesquirt net? Of doe je dat zo nog even?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef alors het volgende:
Ik heb al 3 chocolaatjes op en nog steeds honger, ik word vies dik
Ja, het is niet te gladquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Er valt haast niemand deze Spelen. Goed ijs?
De NOS zoekt nog een presentatricequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef alors het volgende:
Ik heb al 3 chocolaatjes op en nog steeds honger, ik word vies dik
Grappig, deden ze daarstraks ook al.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is nu ook een bloedstollende curling wedstrijd aan de gang. De Japanse dameshebben de Russische thuisfavoriet op een 4-2 achterstand gezet
Of het boekje "slank met Dr Frank". Dat heeft Boskamp ook enorm geholpen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Boekje van Wilfred Genee kopen en je bent zo weer slank
Hij had inderdaad gehoopt dat de opnames in Jort Kelder zouden zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geer hoorde waarschijnlijk door de telefoon dat hij een reclame in een donkere kelder ging opnemen, maar het bleek om Jort Kelder te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt het sjoelen niet man, je moet niet werpen je moet schuiven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij ziet er galant uit tijdens het sjoelenWerp toch wat meer vanuit je schouders.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Kjeld Nuis momenteel.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef Max23 het volgende:
IJshockey VS-Canada is erg spannend nu.Dames toch? Vind ik niet zo leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms heb je wel eens zo'n end dat de Curlers zo aan elkaar zijn gewaagd zijn dat er niet wordt gescoord.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Grappig, deden ze daarstraks ook al.
Ooooh dus het ijs beweegt en de spelers staan stil. En ik maar denken dat die gasten ook echt schaatsenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef JohnDDD het volgende:
Mm het ijs zou wel eens wat langzamer kunnen zijn dan vorig jaar in Sotchi
In een maand 40 kilo afgevallen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of het boekje "slank met Dr Frank". Dat heeft Boskamp ook enorm geholpen.
Dames inderdaad, VS speelt al drie minuten zonder keeper en dat leverde de VS zelfs een doelpunt op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dames toch? Vind ik niet zo leuk.
Alleen in zijn gezicht al 30 kilo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In een maand 40 kilo afgevallen.
Oh ze ging mee naar 'voren'?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dames inderdaad, VS speelt al drie minuten zonder keeper en dat leverde de VS zelfs een doelpunt op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |