abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136656890
Fijn Blue! *O*

Alles rustig bij de mede LLM'ers?
Ik gok dat de mijnes morgen of zaterdag geboren wordt. Lief had liever gehad dat ze vandaag geboren zou worden, want 'dan had hij lang weekend' :') .

Even viezige vraag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erkenning was bij ons ook binnen no-time geregeld. Krijg je een mooi formulier op van dat dure groene papier en je bent ¤12,- verder.

Coco, beterschap!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136657032
*zucht*

Ik heb geen last van zwangerschapsdementie maar zwangerschapsbleudheid. Blijkbaar. Dit is de zoveelste keer dat ik iets verkeerd lees en mijn grapje dus ook echt op niks slaat ;( :6

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:04 schreef StefanieV het volgende:
Super Blue! Wij gaan binnen een aantal weken naar het stadhuis zodat W zijn dochter kan erkennen *O*
Ik las dus "wij gaan binnenkort een aantal weken...". Echt, ik heb het minimaal 3x goed doorgelezen omdat ik wéét dat ik soms dingen lees zoals ik het blijkbaar wil lezen :P Maar er stond écht iedere keer 'binnenkort' :')

Maar ik was ook ziek he? Dus. Dan is dat mijn excuus :s)
pi_136657157
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:14 schreef RunForrestRun het volgende:
Fijn Blue! *O*

Alles rustig bij de mede LLM'ers?
Ik gok dat de mijnes morgen of zaterdag geboren wordt. Lief had liever gehad dat ze vandaag geboren zou worden, want 'dan had hij lang weekend' :') .

Even viezige vraag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erkenning was bij ons ook binnen no-time geregeld. Krijg je een mooi formulier op van dat dure groene papier en je bent ¤12,- verder.

Coco, beterschap!
Bij ons was het ook zo geregeld.
En het was gratis!
Ik vroeg nog of we niet moesten betalen, maar hoefde echt niet oO<
  donderdag 13 februari 2014 @ 11:23:10 #164
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_136657202
Fijn Blue!

Twinkle leuk. Nog 1 dagje wachten en dan weten jullie wat jullie krijgen....

En de overgang van 0 naar 1 kind vond ik veel meer impact hebben dan van 1 naar 2 kindjes. Ondanks dat er meer te regelen viel met school enzo was het zoveel meer relaxed! En zoooo leuk om je oudste grote broer te zien worden O+
pi_136657206
:D Ik dacht nog, maakt Coco nou een grapje?
Maar ik durfde het er niet op te gokken _O-

quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:21 schreef Butterflower het volgende:ons was het ook zo geregeld.
En het was gratis!
Ik vroeg nog of we niet moesten betalen, maar hoefde echt niet oO<
Wat gemeen! :{
Misschien verschilt het per gemeente.
It will set you free
pi_136657687
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef RunForrestRun het volgende:
:D Ik dacht nog, maakt Coco nou een grapje?
Maar ik durfde het er niet op te gokken _O-

[..]

Wat gemeen! :{
Misschien verschilt het per gemeente.
Hier ook gratiesch!
Incl pakket met spullen voor rechtbank en gekopieerde paspoorten erbij alvast. Anders moesten we kopiëren bij geboorte en dan was het al zo druk en gedoe.
pi_136657764
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
*zucht*

Ik heb geen last van zwangerschapsdementie maar zwangerschapsbleudheid. Blijkbaar. Dit is de zoveelste keer dat ik iets verkeerd lees en mijn grapje dus ook echt op niks slaat ;( :6

[..]

Ik las dus "wij gaan binnenkort een aantal weken...". Echt, ik heb het minimaal 3x goed doorgelezen omdat ik wéét dat ik soms dingen lees zoals ik het blijkbaar wil lezen :P Maar er stond écht iedere keer 'binnenkort' :')

Aaah gossie!
*schuift glaasje Roosvicee door*
pi_136658093
BlueEyes, wat fijn!

RFR: Ik heb m'n slijmprop toen nooit gezien of wat dan ook! Zal 'm ongetwijfeld wel verloren zijn? Maar nooit gespot!
Tralalalaaa
pi_136658192
RFR: ik verlies nu kleine stukjes. En bij J. kan ik me het niet meer herinneren.

En nu begin ik wat misselijk te worden. Blegh.
pi_136658445
Nou dames ik heb mijn activiteit weer gedaan voor vandaag dus kom maar op met die verse baby's!! :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_136658685
Iemand die trouwens weet of je bij een tweede weer net zo goed kans hebt op 'kraamtranen'?
pi_136658760
Das toch een hormonendingetje.. Heeft voor zover ik weet niets met nr 1 of 2 of 5 te maken...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:13:35 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136658925
Klopt. Hormonen icm stuwing geloof ik.
Misschien toch je zoontje even uitleggen dat volwassenen best kunnen huilen ;).
KuikenGuppy
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:38:20 #174
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136659781
Hier waren de kraamtranen weer volop aanwezig bij de tweede, hoor ;). Terwijl de kraamtijd echt heel anders was en er eigenlijk niks was om over te huilen :P.

Twee kindjes, even ter geruststelling: ik vond het helemaal niet zwaar. Wij hadden ook erg veel mazzel met een tweede baby die veel sliep. Maar dat kan dus ook :). Ik vind het nu (ze zijn 2 en bijna 4) wel af en toe zwaar. Vooral als ze elkaar constant in de haren vliegen. Maar er zijn gelukkig veel vaker leuke en mooie momenten :). Twee kindjes is wat mij betreft echt super tof! Vooral ook die gesprekjes die ze nu steeds vaker met elkaar gaan voeren. Ik lig in een deuk :D.

Coco :D. Als je het goed had gelezen, was het wel een leuk grapje, hoor ;) :* .

O en die amandelsteentjes, getsie. Ik heb het heel vroeger ook wel eens gehad, ja. Gelukkig niet vaak. Eruit peuteren klinkt helemaal eng, huuuu!

Wat ik nu heb (ik weet eigenlijk niet of het met de zwangerschap samen hangt): overdag niks aan de hand, 's nachts krijg ik een zere, kriebelende keel en gaat mijn neus snotteren.
pi_136660213
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand die trouwens weet of je bij een tweede weer net zo goed kans hebt op 'kraamtranen'?
Kraamtranen. Volop aanwezig. Komt mede doordat alles niet even soepel loopt met de hele Fam. :'(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:49:00 #176
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_136660301
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Bij de eerste niet gehad, bij de tweede op de dag dat ik naar huis mocht echt dag tranen met tuiten....
pi_136660378
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Kraamtranen. Volop aanwezig. Komt mede doordat alles niet even soepel loopt met de hele Fam. :'(
Och Momo :*

Bij de eerste overigens geen enorme last van kraamtranen gehad. Een middagje een paar tranen vsn geluk (en manlief ook) en dat was het. Verschilt vast per persoon en per zwangerschap.

Ik zit er even een beetje doorheen op mijn werk. Veel af te ronden en er eigenlijk geen afstand van kunnen doen heeft niet echt positieve invloed op mijn gemoedstoestand.
Ik ben voor het eerst deze zwangerschap echt een beetje toe aan weekend. Gelukkig begint mijn weekend over 4 uurtjes. :)
pi_136660790
Fijn Blue! *O*
In life, every ending is a new beginning..
pi_136660818
Fee, volgens mij zijn je slijmvliezen wel gevoeliger tijdens zwangerschap, dus het kan er zeker wel mee te maken hebben.

Momo :*

Kraamtranen heb ik niet enorm gehad bij E., moest alleen heel erg huilen toen de kraamhulp weer wegging want voelde me zo in het diepe gegooid worden, zij ging weg en manlief ging ook meteen weer werken, dat vond ik wel eng, want toen moest ik alles van de een op andere dag alleen doen :P
Tralalalaaa
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:19:28 #180
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136661480
Bonjour!

Ik zag een goede echo voor blue *O*

Een rfr die voornemens is morgen of overmorgen te bevallen *O* >:)

Vieze praatjes *O*

Een dikke :* voor Mo en Nik

En verder is het een gevalletje zeef in m'n hoofd..

LLM en bijna-LLM's: hoe is jullie ervaring qua babybeweeglijkheid? Ze is de laatste dagen rustiger dan normaal en de bewegingen zijn minder heftig, maar ze beweegt wel. M.a.w.: is dit een kwestie van minder ruimte of toch iets om goed in de smiezen te houden?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:26:25 #181
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136661727
Blue fijn dat alles goed was *O*

Net even opgezocht wat die kraamtranen inhouden want kon me er nog niet zoveel bij voorstellen. Maar als ik dit hier lees, dan maakt het volgens mij niet uit of het je eerste of tiende kind is.
http://mens-en-gezondheid(...)na-de-bevalling.html

Verder sorry, ik red het even niet om op iedereen te reageren (sollicitatie en werkstress :') ). Maar ik hou wel nog alles in de gaten :Y :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136661790
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef Kimpossible het volgende:
Bonjour!

Ik zag een goede echo voor blue *O*

Een rfr die voornemens is morgen of overmorgen te bevallen *O* >:)

Vieze praatjes *O*

Een dikke :* voor Mo en Nik

En verder is het een gevalletje zeef in m'n hoofd..

LLM en bijna-LLM's: hoe is jullie ervaring qua babybeweeglijkheid? Ze is de laatste dagen rustiger dan normaal en de bewegingen zijn minder heftig, maar ze beweegt wel. M.a.w.: is dit een kwestie van minder ruimte of toch iets om goed in de smiezen te houden?
Ik had het met een week of 35? Baby was rustig en voelde hem amper nu met 37weken begin ik soms gek te worden van zijn drukke gedrag! Misschien een groeispurt waardoor ze meer slaapt? Ik weet t niet hoor :+
♥ J & S
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:30:16 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136661853
Kim, dat bewegen vind ik ook lastig hoor, heb het heel vaak nagevraagd bij de verloskundige. Het lijkt wel alsof mini minder ruimte heeft en daardoor vooral subtieler beweegt :?
De vk hier zei dat ik de baby meerdere keren per dag echt goed moet voelen en dat hij moet reageren als ik een reactie uitlok. En bij twijfel altijd bellen (maar ik vind die drempel wel best weer hoog, want dan moet je gelijk naar het ziekenhuis voor een ctg en is je hele middag weer naar de knoppen :') ).
KuikenGuppy
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:32:34 #184
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136661943
Fijn dat jullie baby's ook rustiger zijn :@ . Ze volgt nog wel haar eigen ritme, waarin ze vooral savonds actief is, maar de bewegingen zijn idd veel subtieler / vlakker. Soms krijg ik nog weleens een rotschop waar je u tegen zegt, maar die echte verbouwingen voel ik niet meer..

En idd: wanneer ga je dan bellen he.. Ze beweegt immers wel.
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:37:05 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136662103
Ze kan ook niet echt meer verbouwen he. Hoewel mini hier soms best creatief kan zijn, au... ;( :'). Handjes passen bijvoorbeeld ook gewoon al kriebelend in het bekken ( O+ ), geen probleem :').
Ik vraag me af of mini het soms net zo frustrerend vindt als ik.
KuikenGuppy
pi_136662105
Dat had ik ook, de bewegingen werden meer golvend. Soms was ik ook ineens ongerust omdat ik haar al een tijdje niet voelde, maar als ik me er dan goed op concentreerde voelde ik altijd al snel weer iets. De verloskundige zei dat je zelf het beste het ritme van je baby kent, dus als het ineens heel erg afwijkt, neem dan contact op. Ook bij zeer weinig beweging of juist ineens veel en paniekerige bewegingen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_136662257
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:37 schreef Burdie het volgende:
Ze kan ook niet echt meer verbouwen he. Hoewel mini hier soms best creatief kan zijn, au... ;( :'). Handjes passen bijvoorbeeld ook gewoon in het bekken, geen probleem :').
Ik vraag me af of mini het soms net zo frustrerend vindt als ik.
Ik voelde soms heel nare tintelingen of steken in mijn liezen. Gek gevoel was dat. Maar dan zat ze daar ook lekker te wroeten. Ik denk dat een baby het ook wel prettig vindt. Ik merk nu aan I. hoe fijn ze het vindt in de draagdoek waarin ze ook behoorlijk vastligt, en als we haar 's nachts inbakeren komt ze helemaal tot rust. De eerste week schrok ze steeds enorm van het zwaaien van haar eigen armpjes/handen. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_136662277
Ik had hetzelfde als Klaproos: tegen de 35 weken minder beweging, en vanaf de 37e/38e week begon de verbouwing. Maar wel echt golven ipv schoppen. Nu doet ze me soms gewoon zeer. Gisteren hadden weer bezoek waarvan de man vanaf de andere kant van de hoekbank riep: "Ik zie gewoon je buik bewegen!" :D
It will set you free
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:44:52 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136662423
Het schattige is er qua bewegingen nu wel een beetje af he RFR :')
KuikenGuppy
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:47:02 #190
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136662510
Thanks dames. We houden t maar gewoon goed in de gaten :)

Pijnlijke bewegingen ken ik hier wel van met voetjes afzetten op banden en heupbotten enzo. Beetje jammer is dat altijd. Maar nu dus al een paar dagen niet

Oh en in de categorie bewegingen: een ingedaalde, hikkende baby. Dat is ook bijzonder. Dat je je onderkantje aan de binnenkant voelt hikken. Het klinkt net zo bizar als het voelt :Y)
pi_136662605
Kim. Ik voelde hikken ook wel in mijn kont. Bizar he?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:50:56 #192
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136662647
Héul bizar. Dat je doos kan hikken :o . Heel verwarrend vond ik het de eerste keer _O-
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:54:51 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136662796

_O-.
KuikenGuppy
pi_136663376
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hihi ik vond je reactie maar raar ;) kind erkennen kan hier vanaf 6 maand, zit daar nu aan maar W heeft binnen paar weken een halve dag verlof, dus dan kunnen we dit in orde brengen :)
pi_136663438
Hoe herken je de eerste keer dat je baby de hik heeft dan?
Zagen het vanmorgen wel op de echo, maar lijkt me bijzonder als je dat ook voelt.

Vind het trouwens ook bijzonder dat ik de baby zo goed voel al een week of 3. Terwijl blijkt dat de placenta voor ligt. De bewegingen worden wel steeds duidelijker, en daar kan ik enorm van genieten, hoe meer hoe leuker.
Maar kan me jullie ook absoluut indenken als er wat minder ruimte is en het draaien iets meer impact heeft op je inwendige ik en het soms wel een tandje minder 'sloopkogelig' mag :D
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:17:50 #196
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136663511
De hik voelt hier als een heel regelmatig getik. Eerst heb ik me afgevraagd of babies ook epileptische aanvallen kunnen krijgen in de buik :@ , maar Google wees uit dat dat tikken de hik moest zijn :')
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:18:21 #197
52229 Chanty
pi_136663529
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef BlueEyes het volgende:
Hoe herken je de eerste keer dat je baby de hik heeft dan?
Zagen het vanmorgen wel op de echo, maar lijkt me bijzonder als je dat ook voelt.

Vind het trouwens ook bijzonder dat ik de baby zo goed voel al een week of 3. Terwijl blijkt dat de placenta voor ligt. De bewegingen worden wel steeds duidelijker, en daar kan ik enorm van genieten, hoe meer hoe leuker.
Maar kan me jullie ook absoluut indenken als er wat minder ruimte is en het draaien iets meer impact heeft op je inwendige ik en het soms wel een tandje minder 'sloopkogelig' mag :D
Ik voelde hem ook al vrij vroeg (eind 18e week) ondanks voorliggende placenta. En mijn man heeft hem iets van drie dagen later ook kunnen voelen van de buitenkant. En idd heerlijk dat je hem steeds meer gaat voelen O+ Vond het wel apart dan bij de infoavond vorige week vrouwen erbij waren die met 22 weken nog niks hadden gevoeld ondanks achterliggende placenta. Dus ik reken mij best rijk zo O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Chanty op 13-02-2014 14:24:45 ]
pi_136664789
Hai!
Wat een smerige verhalen over die klontjes zeg! Nog nooit van gehoord en ik heb geen amandelen meer dus geen last van. Maar bah! Doe mij dan maar verhalenverteller er slijmproppen, bloed en klontjes ;)

Wat fijn dat je een goede echo had, Blue! Mooi is het hè, zo'n heel compleet kindje! Ga er een lekker taartje op eten! Jij weet nu niet of het een jongen of meisje is toch?

Ik heb net weer een mooi hartje gehoord bij controle. Baarmoeder zit al 2 vingers onder m'n navel, netjes zoals het hoort. Ik ben blij! Het is echt nog steeds goed, zo fijn! Misschien dat ik wel iets ga shoppen voor de baby...?
Wij weten nog niet of we deze keer het geslacht willen weten. Vorige keer wisten we het niet, nu zijn we allebei zelf wel heel benieuwd, maar vinden het niet leuk als iedereen het weet. Nog 5 weken om te beslissen!
pi_136664819
Ik kan niet wachten op t eerste contact met ukkie! Ben heel benieuwd wanneer ik het echt ga voelen
S. 2014
J. 2016
pi_136664899
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef marel88 het volgende:
Hai!
Wat een smerige verhalen over die klontjes zeg! Nog nooit van gehoord en ik heb geen amandelen meer dus geen last van. Maar bah! Doe mij dan maar verhalenverteller er slijmproppen, bloed en klontjes ;)

Wat fijn dat je een goede echo had, Blue! Mooi is het hè, zo'n heel compleet kindje! Ga er een lekker taartje op eten! Jij weet nu niet of het een jongen of meisje is toch?

Ik heb net weer een mooi hartje gehoord bij controle. Baarmoeder zit al 2 vingers onder m'n navel, netjes zoals het hoort. Ik ben blij! Het is echt nog steeds goed, zo fijn! Misschien dat ik wel iets ga shoppen voor de baby...?
Wij weten nog niet of we deze keer het geslacht willen weten. Vorige keer wisten we het niet, nu zijn we allebei zelf wel heel benieuwd, maar vinden het niet leuk als iedereen het weet. Nog 5 weken om te beslissen!
Fijn dat alles goed was! Je hoeft het natuurlijk niet te delen he met mensen als je het geslacht weet ;)
S. 2014
J. 2016
pi_136665097
We weten het inderdaad niet, werd heel goed rekening mee gehouden vanmorgen met de echo.
Ze vertelde dat ongeveer 80% van de stellen het wel weten wil.

Gm je bent al mooi onderweg!
Kan me nog herinneren (gut wat klinkt dit bejaard :') ) toen ik rond de 12/13 weken zat en ik hier de 20+ dames zag dat ik dacht sjeeeee, zij zijn al zo ver, dat is nog zo ver van mn bed.
En dan ineens floeps zit ik op de helft.
Nu kijk ik vol ontzag >:) naar de dames bovenaan de lijst!
pi_136665251
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Fijn dat alles goed was! Je hoeft het natuurlijk niet te delen he met mensen als je het geslacht weet ;)
Maar ik (en eigenlijk vooral m'n man) ben zooooo slecht in geheimpjes!
pi_136666062
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:07 schreef marel88 het volgende:

[..]

Maar ik (en eigenlijk vooral m'n man) ben zooooo slecht in geheimpjes!
K ben er ook heel slecht in maar wij blijven tegen iedereen ook gewoo zeggen dat we het niet willen weten... Terwijl wij het toch wel erg graag willen weten... :@ ik ben te nieuwsgierig...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:28:31 #204
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136666203
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Fee, volgens mij zijn je slijmvliezen wel gevoeliger tijdens zwangerschap, dus het kan er zeker wel mee te maken hebben.

Ja, ik denk het ook. Moet ook weer heel veel niezen!

Had nog niet gejompeld voor Blue, dus bij deze: *O* goede echo!

En Marel ook weer een hartje gehoord *O* .

Ik heb me net aangemeld bij de verloskundige. Moet tegenwoordig via de site en dan word ik ergens volgende week gebeld voor het plannen van de intake en een vroege echo. Spannennnnnd.
pi_136666228
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef BlueEyes het volgende:
We weten het inderdaad niet, werd heel goed rekening mee gehouden vanmorgen met de echo.
Ze vertelde dat ongeveer 80% van de stellen het wel weten.
Bij ons ging dat de vorige keer ook prima, toen wilden we het niet weten. Trouwens, ik bedenk me net, na de echo dacht ik dat we een meisje kregen, en ik dacht ook echt dat ik dat gezien had, dus misschien had ze er toch niet zo goed omheen geëchood...
pi_136666253
Dat wel weten maar niet delen, daar heb ik echt niks mee :P Als wij het weten dan mag onze omgeving het ook gewoon weten hoor, zou niet weten waarom ik dat geheim zou houden.
pi_136666609
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat wel weten maar niet delen, daar heb ik echt niks mee :P Als wij het weten dan mag onze omgeving het ook gewoon weten hoor, zou niet weten waarom ik dat geheim zou houden.
Ja, ik ben dus ook van "niemand weet het of iedereen weet het", zelf wel weten maar niet vertellen lijkt me zo moeilijk, ook met shoppen met een vriendin of m'n moeder ofzo. Vandaar de twijfel, want iedereen weet het vind ik dan weer niet zo leuk...
pi_136666650
spannend Fee! we lopen best wel gelijk op volgens mij he? ik heb me gisteren aangemeld en mag 11 maart pas. zie wel op tegen die weken onzekerheid.

nog 1 dag en 1 week en dan heb ik een weekje vakantie, maar komende week is echt een klotedrukke week, niet normaal.... ouderspreekavond, profielwerkstukavond met presentaties, een enorme bult nakijkwerk waar ik geen einde aan zie komen....meh zie er vandaag al de hele dag enorm tegenop en moet steeds bijna huilen :@ wat een aanstellerij vind ik het van mezelf, maar ik zie gewoon echt niet hoe ik thuis mijn werk af moet krijgen als ik elke dag zó moe thuis kom...

-O- beetje van mn roze wolk gedonderd.
Kwak
pi_136667273
kwakz0r, gefeliciteerd! *O*

En die moeheid... bah. Zeker als je de tijd niet hebt om eraan toe te geven. -O- En samen met de onzekerheid voor de eerste echo zijn die eerste weken gewoon helemaal niet zo rozewolkerig. Sterkte!

Blue een goede echo, top!

Over het geslacht: wij weten het maar delen het niet. :) Vind het wel een leuke verrassing!
pi_136667452
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:52 schreef Cantare het volgende:
kwakz0r, gefeliciteerd! *O*

En die moeheid... bah. Zeker als je de tijd niet hebt om eraan toe te geven. -O- En samen met de onzekerheid voor de eerste echo zijn die eerste weken gewoon helemaal niet zo rozewolkerig. Sterkte!

Blue een goede echo, top!

Over het geslacht: wij weten het maar delen het niet. :) Vind het wel een leuke verrassing!
Oh, mijn moeder weet t nog niet ;) en eigenlijk niemand behalve het internet dusseh...

ook voor iedereen die mij op Facebook heeft: SSSSST! thanks :)
Kwak
pi_136667589
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:52 schreef Cantare het volgende:

Idem hier, alleja hier wel gezegd en mijn mama weet het, verklapt, maar anders blijft het geheim. Schoonouders willen heel graag een kleindochter (na 6 kleinzonen) dus die zullen zeker verrast zijn ;) al zou een kleinzoon ook heel gewenst zijn hoor!
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:24:39 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136669129
Ik weet niet of we het geslacht bij een evt. volgende geheim zouden houden (als we het dan wel van te voren willen weten). Geslacht vind ik ook eigenlijk helemaal niet zo belangrijk eigenlijk. Maar ik ben wel nieuwsgierig ;).

Kom net bij de huisarts vandaan, ik heb een beginnende keelontsteking. Gaat gemiddeld binnen 2,5 week over, fml :')!
KuikenGuppy
pi_136669135
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh, mijn moeder weet t nog niet ;) en eigenlijk niemand behalve het internet dusseh...

ook voor iedereen die mij op Facebook heeft: SSSSST! thanks :)
Van mij hoort niemand iets!
pi_136669555
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:24 schreef Burdie het volgende:
Ik weet niet of we het geslacht bij een evt. volgende geheim zouden houden (als we het dan wel van te voren willen weten). Geslacht vind ik ook eigenlijk helemaal niet zo belangrijk eigenlijk. Maar ik ben wel nieuwsgierig ;).

Kom net bij de huisarts vandaan, ik heb een beginnende keelontsteking. Gaat gemiddeld binnen 2,5 week over, fml :')!
Wees blij dat ie beginnend is ;) gorgelen met zout dus :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_136669746
Och Kwak, hoop dat je snel door die vermoeidheid en onzekerheid heenkomt! :*
pi_136670581
Ik ben ook doodmoe ;( maar als ik dan savonds om 20:00 het bed in donder kan ik niet slapen :')

En hier willen we het geslacht ook weer weten. En iedereen mag het horen :Y
Hier heb ik op Facebook ook nog niet verteld dat ik zwanger ben. Dat doen we na de echo op de 27e w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:12:05 #217
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136671061
Ego bericht: dinsdag weer glucose test :r
Had ++ glucose in m'n urine vanmiddag en Joop is weer aardig groter geworden dus gyn wil geen risico nemen.
doei
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:31:59 #218
52229 Chanty
pi_136671742
Burdie niet fijn. Straks lig je te puffen met keelontsteking ;(

Bolletje -O- maar idd better safe than sorry.

Hier net wezen kijken in het Haga geboortehotel en mijn besluit staat vast: ik wil in de geboortekliniek van het MCH bevallen :Y
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:43:59 #219
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136672142
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:12 schreef Bolletje... het volgende:
Ego bericht: dinsdag weer glucose test :r
Had ++ glucose in m'n urine vanmiddag en Joop is weer aardig groter geworden dus gyn wil geen risico nemen.
-O- Balen...

Heeft de gyn nog gekeken hoe Joop ligt?
KuikenGuppy
pi_136672190
Bolletje, succes met de suikertest. Ik hoop op een goede uitslag.

Burdie mooi balen van de keelontsteking. -O- Ik hoop dat het niet doorzet/alweer over is al mini zich aandient.

Chanty een keuze gemaakt. Vast een fijn gevoel!

En ik zag goede echo's van in ieder geval BlueEyes en de rest ben ik vergeten. :@ In ieder geval een jompel voor jullie. *O*

Het geslacht wilden wij beide zwangerschappen weten. En och... het kan erger dan dat mensen het geslacht weten... dochter heeft de namen van onze babies aan de juffen van het kdv verteld gisteren. :+ En het kan me eigenlijk niet boeien. Dan hadden we ervoor moeten zorgen dat L. van niets zou weten, maar het is juist zo O+ als zij het over X en Y heeft en de babies dus bij naam noemt. En over een week of 3-4 weet toch iedereen het. :)
pi_136672202
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:31 schreef Chanty het volgende:
Burdie niet fijn. Straks lig je te puffen met keelontsteking ;(

Bolletje -O- maar idd better safe than sorry.

Hier net wezen kijken in het Haga geboortehotel en mijn besluit staat vast: ik wil in de geboortekliniek van het MCH bevallen :Y
goeie keus :)

Bol, glucose in je urine zegt niets over wel of geen zw.schapssuiker. Dat je het even weet ;) :* sterkte met de gtt.
:)
pi_136672909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:24 schreef Burdie het volgende:

Maar gelukkig geen steentjes! ( :') )

Over het geslacht:
Ik heb altijd geroepen het niet te willen weten, leuke verrassing en zulks. Maar ik ben er op teruggekomen. Degene die het willen weten vertel ik het ook, zie er geen noodzaak in het angstvallig geheim te houden.
pi_136673111
Oh en over geslacht; ik wil het dus wel bij een volgende wel weten maar niet vertellen aan mn omgeving.

Ik heb de tweede zwangerschap heel snel voorbij voelen gaan, alsof ie door mn vingers glipte en er werd me aan alle kanten al van alles uit handen genomen en ik moest nog zoveel regelen en doen vanwege nog een kind om voor te zorgen enzo. Dus nouja ik vind het wel een leuk idee om een volgend kind nog heel even dichtbij me te houden. Even alleen tussen mn lief en mij. Het klinkt vast heel suf maar het voelt heel fijn om samen te kunnen dromen erover en verder niemand. :') :P
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:22:45 #224
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136673259
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

-O- Balen...

Heeft de gyn nog gekeken hoe Joop ligt?
ja hij ligt gelukkig gewoon met z'n hoofdje beneden en bovenin z'n billen en benen, maar hij ligt lekker tussen m'n ribben omdat hij al vrij groot is, en heeft al niet veel ruimte meer, vandaar de hobbels en bobbels bovenin :D
doei
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:22:50 #225
52229 Chanty
pi_136673261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

Bol, glucose in je urine zegt niets over wel of geen zw.schapssuiker. Dat je het even weet ;) :* sterkte met de gtt.
Ik hoop het :Y nu nog een vk. Kom je helpen? :P
pi_136673299
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik hoop het :Y nu nog een vk. Kom je helpen? :P
ja hoor. Best :) :P MCH is een klein kwartiertje rijden voor mij.
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:26:04 #227
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136673360
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oke, haha ja, is natuurlijk maar een deel van de bevindingen van gyn :D
Nou ja, de combi van grote Joop, veel vruchtwater, grote buik, overgewicht en glucose in urine zal wel de reden zijn ;)
doei
pi_136673422
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Oke, haha ja, is natuurlijk maar een deel van de bevindingen van gyn :D
Nou ja, de combi van grote Joop, veel vruchtwater, grote buik, overgewicht en glucose in urine zal wel de reden zijn ;)
dat zal wel ja :Y t is altijd het totaalplaatje.
Ik bedoelde meer dat je je niet direct veel zorgen moet gaan maken over glucose in de urine omdat dat dus niet zoveel zegt tijdens de zwangerschap.
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:30:53 #229
52229 Chanty
pi_136673513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja hoor. Best :) :P MCH is een klein kwartiertje rijden voor mij.
Jij werkt dan nog steeds bij tria?
pi_136673559
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:30 schreef Chanty het volgende:

[..]

Jij werkt dan nog steeds bij tria?
Weet ik niet. Als jij met 38/39 weken bevalt wel, daarna niet. Maar contacten zijn dan al wel gelegd dus dan zou t geen punt moeten zijn.
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:35:53 #231
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136673660
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

dat zal wel ja :Y t is altijd het totaalplaatje.
Ik bedoelde meer dat je je niet direct veel zorgen moet gaan maken over glucose in de urine omdat dat dus niet zoveel zegt tijdens de zwangerschap.
Goed te weten, dank je! Met week 28 was er niks aan de hand, nu week 33, maar je weet nooit!
doei
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:46:34 #232
52229 Chanty
pi_136673995
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

Weet ik niet. Als jij met 38/39 weken bevalt wel, daarna niet. Maar contacten zijn dan al wel gelegd dus dan zou t geen punt moeten zijn.
Hihi spannend. Maar neem aan dat je anders ook lieve goede collega's hebt. Je zit immers toch met die diensten toch. Ga dit weekend eens al die vks bekijken en als ik een goed gevoel krijg bij tria dan wordt het appeltje eitje :Y
pi_136674514
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:46 schreef Chanty het volgende:

[..]

Hihi spannend. Maar neem aan dat je anders ook lieve goede collega's hebt. Je zit immers toch met die diensten toch. Ga dit weekend eens al die vks bekijken en als ik een goed gevoel krijg bij tria dan wordt het appeltje eitje :Y
Ik heb gistermiddag een beetje in een opwelling tria gekozen. Ze zitten met drie locaties ca 500 meter van mijn voordeur verwijderd. Dat vind ik fijn. En de site vond ik fijn overkomen. Eerste contact ook.

Heb ook anderen bekeken, sommige zag ik meteen een paar parelketting dragende witgebleekte tandendames als vk op de site staan, dat trok me niet zo.
Kwak
pi_136675412
Goede echo's en eerste afspraken gepland! Spannend!

Bolletje :*

Iemand al aan t bevallen?

Hier willen we dit keer het geslacht niet weten, er verandert toch weinig. Kinderwagen enzo blijven gewoon donkerblauw :)
Ik heb een behoorlijke lading meiden en jongens kleding liggen, dus dat is ook geen probleem :)

Ik wil wel een combi test!

Nog 5 nachtjes wachten!! Voor de eerste afspraak.. :)
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:23:07 #235
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136675548
Ik vind het altijd een soortje knap als mensen het geslacht niet willen weten :@ . Ik ben daar zó veel te nieuwsgierig / ongeduldig voor. En het idee dat het al wel een jongetje of een meisje is en dat het voor ons nog gewoon een 'het' is :') en dat de echoscopistes e.d. het dan gewoon wél weten. Nee, niks voor ons, maar ik kan me wel voorstellen dat het op zijn eigen manier extra bijzonder is bij de geboorte!
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:27:52 #236
52229 Chanty
pi_136675722
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb gistermiddag een beetje in een opwelling tria gekozen. Ze zitten met drie locaties ca 500 meter van mijn voordeur verwijderd. Dat vind ik fijn. En de site vond ik fijn overkomen. Eerste contact ook.

Heb ook anderen bekeken, sommige zag ik meteen een paar parelketting dragende witgebleekte tandendames als vk op de site staan, dat trok me niet zo.
:D mooie beschrijving.

Heb vk in Zoetermeer ook gekozen op basis van beoordeling verzekeraar, info op site, uitstraling en eerste contact. Bij die met de mooiere site werd ik minder goed te woord gestaan terwijl de ander echt de tijd nam om mijn vragen te beantwoorden. Dus dat gaf voor mij de doorslag. Ga nu hetzelfde doen. Als ik tussen twee twijfel bel ik beiden en kijk gewoon hoe dat aanvoelt. En positieve geluiden van anderen neem ik ook mee :Y
pi_136676247
Oef.. Ik heb al sinds vanmiddag pijnlijke steken in mn onderbuik, in mn doos in mn lies en mn bovenbeen... Is dat normaal bij 13.5?
Ik ben zo'n sufkut als het om steekjes gaat...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:40:30 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136676289
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:23 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vind het altijd een soortje knap als mensen het geslacht niet willen weten :@ . Ik ben daar zó veel te nieuwsgierig / ongeduldig voor. En het idee dat het al wel een jongetje of een meisje is en dat het voor ons nog gewoon een 'het' is :') en dat de echoscopistes e.d. het dan gewoon wél weten. Nee, niks voor ons, maar ik kan me wel voorstellen dat het op zijn eigen manier extra bijzonder is bij de geboorte!
Dat laatste... mij leek het dus altijd een beetje suf om dan na de geboorte te horen: 'het is een jongen/meisje!' In plaats van: 'hij/zij is gezond!' (ik had het zelf ook wel willen weten van te voren, mijn man alleen niet). Maar door het wel te weten, verleg je dat moment eigenlijk alleen.
Ik vond het zelfs een beetje jammer dat ik wist dat mijn schoonzusje een meisje kreeg, het nieuws bij geboorte was toen: hoera, ze is er. Ipv: hoera een meisje.

Overigens... iemand van mijn walviszwemclubje kwam terug van de GUO (haar zoontje had bij geboorte een hartafwijking die ze bij de SEO hadden gemist) en alles was in orde met dit kindje. Toen zei ze: maar het mooiste nieuws is dat we nu een meisje krijgen!
Fantastische prioriteit joh :')!
KuikenGuppy
pi_136676421
Het maakt ons geen bal uit of het een jongen/meisje is.. allebei is even welkom, maar ik ben wel heel benieuwd, maar het blijft wel ons geheim.
S. 2014
J. 2016
pi_136676473
Mij lijkt het ook echt heel leuk om het niet te weten. Bij een evt. derde wil ik het geslacht niet weten tijdens de zwangerschap. Zeker als dit een meisje zou zijn want het praktische verhaal gaat dan ook niet meer op, zouden dan toch alles al hebben. Mij lijkt het heel bijzonder om dat ook eens mee te maken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')