abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136655884
Burdie, hier gaat het goed en is het weer rustig. :) Maar ja, kan zo anders zijn.

Verder vind ik het ook erg spannend hoe het straks gaat als J. een broertje heeft. Hij is een lichte slaper die van elk geluidje wakker wordt. Ook echt een moederskindje eigenlijk. Bij een beetje harde wind buiten wil ie al naast me liggen s nachts.
Veranderingen kan ie al slecht tegen dus denk dat het voor hem nog moeilijk gaat worden. Ga hem in ieder geval zo veel mogelijk betrekken bij de zorg van de baby.
Ik denk ook dat het goed is voor hem hoor, een broertje. Alle aandacht gaat naar hem, afgelopen jaren is ie echt het oogappeltje geweest in de familie en is ie ook wel een beetje verwend.
pi_136656164
Meld :+ !

Ik heb gewoon voor het eerst heerlijk geslapen! Gewoon ook tot kwart voor 11, beter kan de dag niet beginnen!
♥ J & S
pi_136656169
Ik ben verliefd :@
Op een heel mooi miniatuurwezentje die in mijn buik rond dartelt!

Echo was goed, alles er op en eraan. Groei is goed, 20+5 nu zoals bij de combinatietest ook al 4 dagen voorliep op de berekening van de vk.

Nu begint het besef nog meer door te dringen, helemaal omdat we ook net ons testament hebben ondertekend incl voogdbenoeming.
pi_136656244
Wat fijn BlueEyes. :)
pi_136656261
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:51 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben verliefd :@
Op een heel mooi miniatuurwezentje die in mijn buik rond dartelt!

Echo was goed, alles er op en eraan. Groei is goed, 20+5 nu zoals bij de combinatietest ook al 4 dagen voorliep op de berekening van de vk.

Nu begint het besef nog meer door te dringen, helemaal omdat we ook net ons testament hebben ondertekend incl voogdbenoeming.
Fijn *O*
♥ J & S
  donderdag 13 februari 2014 @ 10:54:35 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136656264
Super, Blue *O*
KuikenGuppy
pi_136656555
Super Blue! Wij gaan binnen een aantal weken naar het stadhuis zodat W zijn dochter kan erkennen *O*
pi_136656664
Fijn Blue! *O*

Oooo jongens ik ben zo zenuwachtig voor de geslachtsbepalende echo morgen :D
Manlief had de verrassing trouwens geraden -O- ... Maar hij vindt het wel super leuk *O*
pi_136656728
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:04 schreef StefanieV het volgende:
Super Blue! Wij gaan binnen een aantal weken naar het stadhuis zodat W zijn dochter kan erkennen *O*
Zo dan! Ik wist niet dat dat zo lang duurt? :o Misschien trouwen overwegen? Is in ieder geval een stuk minder tijdintenstief.

Ziek thuis vandaag. Hopelijk is het een eendagsdingetje :)
pi_136656848
Bij ons was erkenning binnen 10 minuten geregeld. Zonder afspraak, maar dat is wel aan te raden vantevoren te maken.
pi_136656890
Fijn Blue! *O*

Alles rustig bij de mede LLM'ers?
Ik gok dat de mijnes morgen of zaterdag geboren wordt. Lief had liever gehad dat ze vandaag geboren zou worden, want 'dan had hij lang weekend' :') .

Even viezige vraag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erkenning was bij ons ook binnen no-time geregeld. Krijg je een mooi formulier op van dat dure groene papier en je bent ¤12,- verder.

Coco, beterschap!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136657032
*zucht*

Ik heb geen last van zwangerschapsdementie maar zwangerschapsbleudheid. Blijkbaar. Dit is de zoveelste keer dat ik iets verkeerd lees en mijn grapje dus ook echt op niks slaat ;( :6

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:04 schreef StefanieV het volgende:
Ik las dus "wij gaan binnenkort een aantal weken...". Echt, ik heb het minimaal 3x goed doorgelezen omdat ik wéét dat ik soms dingen lees zoals ik het blijkbaar wil lezen :P Maar er stond écht iedere keer 'binnenkort' :')

Maar ik was ook ziek he? Dus. Dan is dat mijn excuus :s)
pi_136657157
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:14 schreef RunForrestRun het volgende:
Fijn Blue! *O*

Alles rustig bij de mede LLM'ers?
Ik gok dat de mijnes morgen of zaterdag geboren wordt. Lief had liever gehad dat ze vandaag geboren zou worden, want 'dan had hij lang weekend' :') .

Even viezige vraag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erkenning was bij ons ook binnen no-time geregeld. Krijg je een mooi formulier op van dat dure groene papier en je bent ¤12,- verder.

Coco, beterschap!
Bij ons was het ook zo geregeld.
En het was gratis!
Ik vroeg nog of we niet moesten betalen, maar hoefde echt niet oO<
  donderdag 13 februari 2014 @ 11:23:10 #164
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_136657202
Fijn Blue!

Twinkle leuk. Nog 1 dagje wachten en dan weten jullie wat jullie krijgen....

En de overgang van 0 naar 1 kind vond ik veel meer impact hebben dan van 1 naar 2 kindjes. Ondanks dat er meer te regelen viel met school enzo was het zoveel meer relaxed! En zoooo leuk om je oudste grote broer te zien worden O+
pi_136657206
:D Ik dacht nog, maakt Coco nou een grapje?
Maar ik durfde het er niet op te gokken _O-

quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:21 schreef Butterflower het volgende:ons was het ook zo geregeld.
En het was gratis!
Ik vroeg nog of we niet moesten betalen, maar hoefde echt niet oO<
Wat gemeen! :{
Misschien verschilt het per gemeente.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136657687
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef RunForrestRun het volgende:
:D Ik dacht nog, maakt Coco nou een grapje?
Maar ik durfde het er niet op te gokken _O-

[..]

Wat gemeen! :{
Misschien verschilt het per gemeente.
Hier ook gratiesch!
Incl pakket met spullen voor rechtbank en gekopieerde paspoorten erbij alvast. Anders moesten we kopiëren bij geboorte en dan was het al zo druk en gedoe.
pi_136657764
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
*zucht*

Ik heb geen last van zwangerschapsdementie maar zwangerschapsbleudheid. Blijkbaar. Dit is de zoveelste keer dat ik iets verkeerd lees en mijn grapje dus ook echt op niks slaat ;( :6

[..]

Ik las dus "wij gaan binnenkort een aantal weken...". Echt, ik heb het minimaal 3x goed doorgelezen omdat ik wéét dat ik soms dingen lees zoals ik het blijkbaar wil lezen :P Maar er stond écht iedere keer 'binnenkort' :')

Maar ik was ook ziek he? Dus. Dan is dat mijn excuus :s)
Aaah gossie!
*schuift glaasje Roosvicee door*
pi_136658093
BlueEyes, wat fijn!

RFR: Ik heb m'n slijmprop toen nooit gezien of wat dan ook! Zal 'm ongetwijfeld wel verloren zijn? Maar nooit gespot!
Tralalalaaa
pi_136658192
RFR: ik verlies nu kleine stukjes. En bij J. kan ik me het niet meer herinneren.

En nu begin ik wat misselijk te worden. Blegh.
pi_136658445
Nou dames ik heb mijn activiteit weer gedaan voor vandaag dus kom maar op met die verse baby's!! :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_136658685
Iemand die trouwens weet of je bij een tweede weer net zo goed kans hebt op 'kraamtranen'?
pi_136658760
Das toch een hormonendingetje.. Heeft voor zover ik weet niets met nr 1 of 2 of 5 te maken...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:13:35 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136658925
Klopt. Hormonen icm stuwing geloof ik.
Misschien toch je zoontje even uitleggen dat volwassenen best kunnen huilen ;).
KuikenGuppy
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:38:20 #174
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136659781
Hier waren de kraamtranen weer volop aanwezig bij de tweede, hoor ;). Terwijl de kraamtijd echt heel anders was en er eigenlijk niks was om over te huilen :P.

Twee kindjes, even ter geruststelling: ik vond het helemaal niet zwaar. Wij hadden ook erg veel mazzel met een tweede baby die veel sliep. Maar dat kan dus ook :). Ik vind het nu (ze zijn 2 en bijna 4) wel af en toe zwaar. Vooral als ze elkaar constant in de haren vliegen. Maar er zijn gelukkig veel vaker leuke en mooie momenten :). Twee kindjes is wat mij betreft echt super tof! Vooral ook die gesprekjes die ze nu steeds vaker met elkaar gaan voeren. Ik lig in een deuk :D.

Coco :D. Als je het goed had gelezen, was het wel een leuk grapje, hoor ;) :* .

O en die amandelsteentjes, getsie. Ik heb het heel vroeger ook wel eens gehad, ja. Gelukkig niet vaak. Eruit peuteren klinkt helemaal eng, huuuu!

Wat ik nu heb (ik weet eigenlijk niet of het met de zwangerschap samen hangt): overdag niks aan de hand, 's nachts krijg ik een zere, kriebelende keel en gaat mijn neus snotteren.
pi_136660213
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand die trouwens weet of je bij een tweede weer net zo goed kans hebt op 'kraamtranen'?
Kraamtranen. Volop aanwezig. Komt mede doordat alles niet even soepel loopt met de hele Fam. :'(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')