Fijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:51 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben verliefd![]()
Op een heel mooi miniatuurwezentje die in mijn buik rond dartelt!
Echo was goed, alles er op en eraan. Groei is goed, 20+5 nu zoals bij de combinatietest ook al 4 dagen voorliep op de berekening van de vk.
Nu begint het besef nog meer door te dringen, helemaal omdat we ook net ons testament hebben ondertekend incl voogdbenoeming.
Zo dan! Ik wist niet dat dat zo lang duurt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:04 schreef StefanieV het volgende:
Super Blue! Wij gaan binnen een aantal weken naar het stadhuis zodat W zijn dochter kan erkennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erkenning was bij ons ook binnen no-time geregeld. Krijg je een mooi formulier op van dat dure groene papier en je bent ¤12,- verder.
Coco, beterschap!Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Ik las dus "wij gaan binnenkort een aantal weken...". Echt, ik heb het minimaal 3x goed doorgelezen omdat ik wéét dat ik soms dingen lees zoals ik het blijkbaar wil lezenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:04 schreef StefanieV het volgende:
Super Blue! Wij gaan binnen een aantal weken naar het stadhuis zodat W zijn dochter kan erkennen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:14 schreef RunForrestRun het volgende:
Fijn Blue!![]()
Alles rustig bij de mede LLM'ers?
Ik gok dat de mijnes morgen of zaterdag geboren wordt. Lief had liever gehad dat ze vandaag geboren zou worden, want 'dan had hij lang weekend'.
Even viezige vraag:Bij ons was het ook zo geregeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erkenning was bij ons ook binnen no-time geregeld. Krijg je een mooi formulier op van dat dure groene papier en je bent ¤12,- verder.
Coco, beterschap!
En het was gratis!
Ik vroeg nog of we niet moesten betalen, maar hoefde echt niet![]()
Wat gemeen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:21 schreef Butterflower het volgende:ons was het ook zo geregeld.
En het was gratis!
Ik vroeg nog of we niet moesten betalen, maar hoefde echt niet
Hier ook gratiesch!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik dacht nog, maakt Coco nou een grapje?
Maar ik durfde het er niet op te gokken
[..]
Wat gemeen!![]()
Misschien verschilt het per gemeente.
Aaah gossie!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
*zucht*
Ik heb geen last van zwangerschapsdementie maar zwangerschapsbleudheid. Blijkbaar. Dit is de zoveelste keer dat ik iets verkeerd lees en mijn grapje dus ook echt op niks slaat![]()
[..]
Ik las dus "wij gaan binnenkort een aantal weken...". Echt, ik heb het minimaal 3x goed doorgelezen omdat ik wéét dat ik soms dingen lees zoals ik het blijkbaar wil lezenMaar er stond écht iedere keer 'binnenkort'
![]()
Maar ik was ook ziek he? Dus. Dan is dat mijn excuus
Kraamtranen. Volop aanwezig. Komt mede doordat alles niet even soepel loopt met de hele Fam.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand die trouwens weet of je bij een tweede weer net zo goed kans hebt op 'kraamtranen'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |