Van dattem jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:45 schreef Cantare het volgende:
Herkenbaar hoor Spees, ik vond dat ook bij de tweede. Het is toch een sprong in het diepe. Ik denk dat mijn relaxedheid voortkomt uit het idee dat het met 2 toch al druk is, dus dat die 3e er dan ook wel bij kan.
Ja! Nou en dat overheerst wel hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:56 schreef klaprooss het volgende:
Lijkt me vooral heel gek dat je een kindje erbij krijgt, van jullie samen die misschien wel heel veel of juist helemaal niet op het eerste kindje lijkt. Gewoon nóg één mooi kindje!
Een broertje of zusje.. Zucht!
Eerst maar nummer 1 op de wereld zetten
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:04 schreef Fee-nix het volgende:
O en had ik al Dyre gefeliciteerd met de goede echo? Anders bij deze, super! Bijzonder hè! Bij mijn eerste was die UD ook helemaal langs me heen gegaan. Het is dat mijn man toen wel goed opgelet had.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh! Ik had nog niet gejompeld voor dyre!
Mijn geheugen is echt bedroevend
Dus dyre:voor de mooie echo!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:31 schreef Skittles het volgende:
verhuizen na de bevalling. Respect zeg, het vreet energie vond ik persoonlijk.
En na twee maanden is hier hier nog steeds niet af. Blergh.
En even een wat minder smakelijke vraag:Ik heb het even gegoogeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.m.wikihow.com/Amandelsteentjes-verwijderen
Had geen idee waar je het over had, maar ik hoestte dus laatst ook zo'n ding uit
Misschien anders de tandarts evn bellen? Of huisarts?♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Dat!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik krijg al stress bij het denken aan hoe het straks met 1 kind zal gaan, kun je nagaan met 2 of 3
![]()
Dat is ook zo bijzonder. Ik was de eerste weken zwangerschap meer bezig met het idee van M als grote broer dan met de baby (was nog voor de echo...) in mijn buik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja! Nou en dat overheerst wel hoor Ik ben zó benieuwd hoe hij of zij zal zijn en of ie op Silvijn lijkt! Dat vergelijken lijkt me echt heel leuk. En die eerste momenten weer opnieuw meemaken, echt bijzonder!
Dat was ook de suggestie van de tandarts, maar ik kan mijn mond beperkt open doen door een operatie aan m'n kaak 3 jaar terug, dus ik kan er niet bij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogeld
http://nl.m.wikihow.com/Amandelsteentjes-verwijderen
Had geen idee waar je het over had, maar ik hoestte dus laatst ook zo'n ding uit
Misschien anders de tandarts evn bellen? Of huisarts?
Van de spanning?quote:Op donderdag 13 februari 2014 06:25 schreef BlueEyes het volgende:
tenzij ik dus al sinds 3.45 wakker ben...
Ik heb al een klacht ingediend bij dat het pakketje reeds vier dagen te laat is, maar nog geen reactie ontvangenquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:35 schreef BlueEyes het volgende:
Maarreuh, wanneer komen de track&trace kindjes die besteld waren?
Ja, ik vind het ook niet echt ideaalquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:18 schreef Dot. het volgende:
Pfff, verhuizen rond je UD, ik doe het niemand naWij zijn afgelopen jaar verhuisd en hebben ook veel geklust en zijn nog niet klaar en dat vind ik al heftig.
Oh, dat is wel fijn ja. En met hulp kom je ook een heel eindquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet echt ideaalmaar het kwam precies zo uit. En ik had gedacht dat het wat langer zou duren voor ik zwanger zou zijn.
Het scheelt wel dat het nieuwbouw is, dus klussen is relatief beperkt. We zullen het wel zien, er is niks meer aan te doen. Maar als het bouwen wat langer duurt zou ik dat geen ramp vinden.
x2quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet echt ideaalmaar het kwam precies zo uit. En ik had gedacht dat het wat langer zou duren voor ik niet zwanger zou zijn.
Het scheelt wel dat het nieuwbouw is, dus klussen is relatief beperkt. We zullen het wel zien, er is niks meer aan te doen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:31 schreef Spees_Eend het volgende:
O dat is wel te overzien ja. En dat toilet boven, jij plast straks toch in de douche
Alles rustig ja, qua baby. Ik reken maar op flink overtijd lopen, dan valt het alleen maar meequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Burdie hoe is het met je?
Alles nog rustig en een beetje te doen?
Ik heb een sexah po-stoel besteldquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:31 schreef Spees_Eend het volgende:
O dat is wel te overzien ja. En dat toilet boven, jij plast straks toch in de douche
Daar was ik ook bang voor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor jaEn daarbij is S een behoorlijk lichte slaper dus ik denk ook al aan de nachten waarin baby 2 huilt en S daardoor ook de halve nacht wakker is
Fijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:51 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben verliefd![]()
Op een heel mooi miniatuurwezentje die in mijn buik rond dartelt!
Echo was goed, alles er op en eraan. Groei is goed, 20+5 nu zoals bij de combinatietest ook al 4 dagen voorliep op de berekening van de vk.
Nu begint het besef nog meer door te dringen, helemaal omdat we ook net ons testament hebben ondertekend incl voogdbenoeming.
Zo dan! Ik wist niet dat dat zo lang duurt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:04 schreef StefanieV het volgende:
Super Blue! Wij gaan binnen een aantal weken naar het stadhuis zodat W zijn dochter kan erkennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erkenning was bij ons ook binnen no-time geregeld. Krijg je een mooi formulier op van dat dure groene papier en je bent ¤12,- verder.
Coco, beterschap!Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Ik las dus "wij gaan binnenkort een aantal weken...". Echt, ik heb het minimaal 3x goed doorgelezen omdat ik wéét dat ik soms dingen lees zoals ik het blijkbaar wil lezenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:04 schreef StefanieV het volgende:
Super Blue! Wij gaan binnen een aantal weken naar het stadhuis zodat W zijn dochter kan erkennen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:14 schreef RunForrestRun het volgende:
Fijn Blue!![]()
Alles rustig bij de mede LLM'ers?
Ik gok dat de mijnes morgen of zaterdag geboren wordt. Lief had liever gehad dat ze vandaag geboren zou worden, want 'dan had hij lang weekend'.
Even viezige vraag:Bij ons was het ook zo geregeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erkenning was bij ons ook binnen no-time geregeld. Krijg je een mooi formulier op van dat dure groene papier en je bent ¤12,- verder.
Coco, beterschap!
En het was gratis!
Ik vroeg nog of we niet moesten betalen, maar hoefde echt niet![]()
Wat gemeen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:21 schreef Butterflower het volgende:ons was het ook zo geregeld.
En het was gratis!
Ik vroeg nog of we niet moesten betalen, maar hoefde echt niet
Hier ook gratiesch!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik dacht nog, maakt Coco nou een grapje?
Maar ik durfde het er niet op te gokken
[..]
Wat gemeen!![]()
Misschien verschilt het per gemeente.
Aaah gossie!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
*zucht*
Ik heb geen last van zwangerschapsdementie maar zwangerschapsbleudheid. Blijkbaar. Dit is de zoveelste keer dat ik iets verkeerd lees en mijn grapje dus ook echt op niks slaat![]()
[..]
Ik las dus "wij gaan binnenkort een aantal weken...". Echt, ik heb het minimaal 3x goed doorgelezen omdat ik wéét dat ik soms dingen lees zoals ik het blijkbaar wil lezenMaar er stond écht iedere keer 'binnenkort'
![]()
Maar ik was ook ziek he? Dus. Dan is dat mijn excuus
Kraamtranen. Volop aanwezig. Komt mede doordat alles niet even soepel loopt met de hele Fam.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand die trouwens weet of je bij een tweede weer net zo goed kans hebt op 'kraamtranen'?
Bij de eerste niet gehad, bij de tweede op de dag dat ik naar huis mocht echt dag tranen met tuiten....quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand die trouwens weet of je bij een tweede weer net zo goed kans hebt op 'kraamtranen'?
Och Momoquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Kraamtranen. Volop aanwezig. Komt mede doordat alles niet even soepel loopt met de hele Fam.
Ik had het met een week of 35? Baby was rustig en voelde hem amper nu met 37weken begin ik soms gek te worden van zijn drukke gedrag! Misschien een groeispurt waardoor ze meer slaapt? Ik weet t niet hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef Kimpossible het volgende:
Bonjour!
Ik zag een goede echo voor blue![]()
Een rfr die voornemens is morgen of overmorgen te bevallen![]()
Vieze praatjes![]()
Een dikkevoor Mo en Nik
En verder is het een gevalletje zeef in m'n hoofd..
LLM en bijna-LLM's: hoe is jullie ervaring qua babybeweeglijkheid? Ze is de laatste dagen rustiger dan normaal en de bewegingen zijn minder heftig, maar ze beweegt wel. M.a.w.: is dit een kwestie van minder ruimte of toch iets om goed in de smiezen te houden?
Ik voelde soms heel nare tintelingen of steken in mijn liezen. Gek gevoel was dat. Maar dan zat ze daar ook lekker te wroeten. Ik denk dat een baby het ook wel prettig vindt. Ik merk nu aan I. hoe fijn ze het vindt in de draagdoek waarin ze ook behoorlijk vastligt, en als we haar 's nachts inbakeren komt ze helemaal tot rust. De eerste week schrok ze steeds enorm van het zwaaien van haar eigen armpjes/handen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:37 schreef Burdie het volgende:
Ze kan ook niet echt meer verbouwen he. Hoewel mini hier soms best creatief kan zijn, au...![]()
. Handjes passen bijvoorbeeld ook gewoon in het bekken, geen probleem
.
Ik vraag me af of mini het soms net zo frustrerend vindt als ik.
Hihi ik vond je reactie maar raarquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik las dus "wij gaan binnenkort een aantal weken...". Echt, ik heb het minimaal 3x goed doorgelezen omdat ik wéét dat ik soms dingen lees zoals ik het blijkbaar wil lezenMaar er stond écht iedere keer 'binnenkort'
![]()
Maar ik was ook ziek he? Dus. Dan is dat mijn excuus
Ik voelde hem ook al vrij vroeg (eind 18e week) ondanks voorliggende placenta. En mijn man heeft hem iets van drie dagen later ook kunnen voelen van de buitenkant. En idd heerlijk dat je hem steeds meer gaat voelenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef BlueEyes het volgende:
Hoe herken je de eerste keer dat je baby de hik heeft dan?
Zagen het vanmorgen wel op de echo, maar lijkt me bijzonder als je dat ook voelt.
Vind het trouwens ook bijzonder dat ik de baby zo goed voel al een week of 3. Terwijl blijkt dat de placenta voor ligt. De bewegingen worden wel steeds duidelijker, en daar kan ik enorm van genieten, hoe meer hoe leuker.
Maar kan me jullie ook absoluut indenken als er wat minder ruimte is en het draaien iets meer impact heeft op je inwendige ik en het soms wel een tandje minder 'sloopkogelig' mag
Fijn dat alles goed was! Je hoeft het natuurlijk niet te delen he met mensen als je het geslacht weetquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef marel88 het volgende:
Hai!
Wat een smerige verhalen over die klontjes zeg! Nog nooit van gehoord en ik heb geen amandelen meer dus geen last van. Maar bah! Doe mij dan maar verhalenverteller er slijmproppen, bloed en klontjes![]()
Wat fijn dat je een goede echo had, Blue! Mooi is het hè, zo'n heel compleet kindje! Ga er een lekker taartje op eten! Jij weet nu niet of het een jongen of meisje is toch?
Ik heb net weer een mooi hartje gehoord bij controle. Baarmoeder zit al 2 vingers onder m'n navel, netjes zoals het hoort. Ik ben blij! Het is echt nog steeds goed, zo fijn! Misschien dat ik wel iets ga shoppen voor de baby...?
Wij weten nog niet of we deze keer het geslacht willen weten. Vorige keer wisten we het niet, nu zijn we allebei zelf wel heel benieuwd, maar vinden het niet leuk als iedereen het weet. Nog 5 weken om te beslissen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |