Van dattem jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:45 schreef Cantare het volgende:
Herkenbaar hoor Spees, ik vond dat ook bij de tweede. Het is toch een sprong in het diepe. Ik denk dat mijn relaxedheid voortkomt uit het idee dat het met 2 toch al druk is, dus dat die 3e er dan ook wel bij kan.
Ja! Nou en dat overheerst wel hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:56 schreef klaprooss het volgende:
Lijkt me vooral heel gek dat je een kindje erbij krijgt, van jullie samen die misschien wel heel veel of juist helemaal niet op het eerste kindje lijkt. Gewoon nóg één mooi kindje!
Een broertje of zusje.. Zucht!
Eerst maar nummer 1 op de wereld zetten
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:04 schreef Fee-nix het volgende:
O en had ik al Dyre gefeliciteerd met de goede echo? Anders bij deze, super! Bijzonder hè! Bij mijn eerste was die UD ook helemaal langs me heen gegaan. Het is dat mijn man toen wel goed opgelet had.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh! Ik had nog niet gejompeld voor dyre!
Mijn geheugen is echt bedroevend
Dus dyre:voor de mooie echo!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:31 schreef Skittles het volgende:
verhuizen na de bevalling. Respect zeg, het vreet energie vond ik persoonlijk.
En na twee maanden is hier hier nog steeds niet af. Blergh.
En even een wat minder smakelijke vraag:Ik heb het even gegoogeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.m.wikihow.com/Amandelsteentjes-verwijderen
Had geen idee waar je het over had, maar ik hoestte dus laatst ook zo'n ding uit
Misschien anders de tandarts evn bellen? Of huisarts?♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Dat!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik krijg al stress bij het denken aan hoe het straks met 1 kind zal gaan, kun je nagaan met 2 of 3
![]()
Dat is ook zo bijzonder. Ik was de eerste weken zwangerschap meer bezig met het idee van M als grote broer dan met de baby (was nog voor de echo...) in mijn buik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja! Nou en dat overheerst wel hoor Ik ben zó benieuwd hoe hij of zij zal zijn en of ie op Silvijn lijkt! Dat vergelijken lijkt me echt heel leuk. En die eerste momenten weer opnieuw meemaken, echt bijzonder!
Dat was ook de suggestie van de tandarts, maar ik kan mijn mond beperkt open doen door een operatie aan m'n kaak 3 jaar terug, dus ik kan er niet bij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogeld
http://nl.m.wikihow.com/Amandelsteentjes-verwijderen
Had geen idee waar je het over had, maar ik hoestte dus laatst ook zo'n ding uit
Misschien anders de tandarts evn bellen? Of huisarts?
Van de spanning?quote:Op donderdag 13 februari 2014 06:25 schreef BlueEyes het volgende:
tenzij ik dus al sinds 3.45 wakker ben...
Ik heb al een klacht ingediend bij dat het pakketje reeds vier dagen te laat is, maar nog geen reactie ontvangenquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:35 schreef BlueEyes het volgende:
Maarreuh, wanneer komen de track&trace kindjes die besteld waren?
Ja, ik vind het ook niet echt ideaalquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:18 schreef Dot. het volgende:
Pfff, verhuizen rond je UD, ik doe het niemand naWij zijn afgelopen jaar verhuisd en hebben ook veel geklust en zijn nog niet klaar en dat vind ik al heftig.
Oh, dat is wel fijn ja. En met hulp kom je ook een heel eindquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet echt ideaalmaar het kwam precies zo uit. En ik had gedacht dat het wat langer zou duren voor ik zwanger zou zijn.
Het scheelt wel dat het nieuwbouw is, dus klussen is relatief beperkt. We zullen het wel zien, er is niks meer aan te doen. Maar als het bouwen wat langer duurt zou ik dat geen ramp vinden.
x2quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet echt ideaalmaar het kwam precies zo uit. En ik had gedacht dat het wat langer zou duren voor ik niet zwanger zou zijn.
Het scheelt wel dat het nieuwbouw is, dus klussen is relatief beperkt. We zullen het wel zien, er is niks meer aan te doen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:31 schreef Spees_Eend het volgende:
O dat is wel te overzien ja. En dat toilet boven, jij plast straks toch in de douche
Alles rustig ja, qua baby. Ik reken maar op flink overtijd lopen, dan valt het alleen maar meequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Burdie hoe is het met je?
Alles nog rustig en een beetje te doen?
Ik heb een sexah po-stoel besteldquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:31 schreef Spees_Eend het volgende:
O dat is wel te overzien ja. En dat toilet boven, jij plast straks toch in de douche
Daar was ik ook bang voor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor jaEn daarbij is S een behoorlijk lichte slaper dus ik denk ook al aan de nachten waarin baby 2 huilt en S daardoor ook de halve nacht wakker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |