Bij de eerste niet gehad, bij de tweede op de dag dat ik naar huis mocht echt dag tranen met tuiten....quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand die trouwens weet of je bij een tweede weer net zo goed kans hebt op 'kraamtranen'?
Och Momoquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Kraamtranen. Volop aanwezig. Komt mede doordat alles niet even soepel loopt met de hele Fam.
Ik had het met een week of 35? Baby was rustig en voelde hem amper nu met 37weken begin ik soms gek te worden van zijn drukke gedrag! Misschien een groeispurt waardoor ze meer slaapt? Ik weet t niet hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef Kimpossible het volgende:
Bonjour!
Ik zag een goede echo voor blue![]()
Een rfr die voornemens is morgen of overmorgen te bevallen![]()
Vieze praatjes![]()
Een dikkevoor Mo en Nik
En verder is het een gevalletje zeef in m'n hoofd..
LLM en bijna-LLM's: hoe is jullie ervaring qua babybeweeglijkheid? Ze is de laatste dagen rustiger dan normaal en de bewegingen zijn minder heftig, maar ze beweegt wel. M.a.w.: is dit een kwestie van minder ruimte of toch iets om goed in de smiezen te houden?
Ik voelde soms heel nare tintelingen of steken in mijn liezen. Gek gevoel was dat. Maar dan zat ze daar ook lekker te wroeten. Ik denk dat een baby het ook wel prettig vindt. Ik merk nu aan I. hoe fijn ze het vindt in de draagdoek waarin ze ook behoorlijk vastligt, en als we haar 's nachts inbakeren komt ze helemaal tot rust. De eerste week schrok ze steeds enorm van het zwaaien van haar eigen armpjes/handen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:37 schreef Burdie het volgende:
Ze kan ook niet echt meer verbouwen he. Hoewel mini hier soms best creatief kan zijn, au...![]()
. Handjes passen bijvoorbeeld ook gewoon in het bekken, geen probleem
.
Ik vraag me af of mini het soms net zo frustrerend vindt als ik.
Hihi ik vond je reactie maar raarquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik las dus "wij gaan binnenkort een aantal weken...". Echt, ik heb het minimaal 3x goed doorgelezen omdat ik wéét dat ik soms dingen lees zoals ik het blijkbaar wil lezenMaar er stond écht iedere keer 'binnenkort'
![]()
Maar ik was ook ziek he? Dus. Dan is dat mijn excuus
Ik voelde hem ook al vrij vroeg (eind 18e week) ondanks voorliggende placenta. En mijn man heeft hem iets van drie dagen later ook kunnen voelen van de buitenkant. En idd heerlijk dat je hem steeds meer gaat voelenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef BlueEyes het volgende:
Hoe herken je de eerste keer dat je baby de hik heeft dan?
Zagen het vanmorgen wel op de echo, maar lijkt me bijzonder als je dat ook voelt.
Vind het trouwens ook bijzonder dat ik de baby zo goed voel al een week of 3. Terwijl blijkt dat de placenta voor ligt. De bewegingen worden wel steeds duidelijker, en daar kan ik enorm van genieten, hoe meer hoe leuker.
Maar kan me jullie ook absoluut indenken als er wat minder ruimte is en het draaien iets meer impact heeft op je inwendige ik en het soms wel een tandje minder 'sloopkogelig' mag
Fijn dat alles goed was! Je hoeft het natuurlijk niet te delen he met mensen als je het geslacht weetquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef marel88 het volgende:
Hai!
Wat een smerige verhalen over die klontjes zeg! Nog nooit van gehoord en ik heb geen amandelen meer dus geen last van. Maar bah! Doe mij dan maar verhalenverteller er slijmproppen, bloed en klontjes![]()
Wat fijn dat je een goede echo had, Blue! Mooi is het hè, zo'n heel compleet kindje! Ga er een lekker taartje op eten! Jij weet nu niet of het een jongen of meisje is toch?
Ik heb net weer een mooi hartje gehoord bij controle. Baarmoeder zit al 2 vingers onder m'n navel, netjes zoals het hoort. Ik ben blij! Het is echt nog steeds goed, zo fijn! Misschien dat ik wel iets ga shoppen voor de baby...?
Wij weten nog niet of we deze keer het geslacht willen weten. Vorige keer wisten we het niet, nu zijn we allebei zelf wel heel benieuwd, maar vinden het niet leuk als iedereen het weet. Nog 5 weken om te beslissen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |