abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136665097
We weten het inderdaad niet, werd heel goed rekening mee gehouden vanmorgen met de echo.
Ze vertelde dat ongeveer 80% van de stellen het wel weten wil.

Gm je bent al mooi onderweg!
Kan me nog herinneren (gut wat klinkt dit bejaard :') ) toen ik rond de 12/13 weken zat en ik hier de 20+ dames zag dat ik dacht sjeeeee, zij zijn al zo ver, dat is nog zo ver van mn bed.
En dan ineens floeps zit ik op de helft.
Nu kijk ik vol ontzag >:) naar de dames bovenaan de lijst!
pi_136665251
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Fijn dat alles goed was! Je hoeft het natuurlijk niet te delen he met mensen als je het geslacht weet ;)
Maar ik (en eigenlijk vooral m'n man) ben zooooo slecht in geheimpjes!
pi_136666062
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:07 schreef marel88 het volgende:

[..]

Maar ik (en eigenlijk vooral m'n man) ben zooooo slecht in geheimpjes!
K ben er ook heel slecht in maar wij blijven tegen iedereen ook gewoo zeggen dat we het niet willen weten... Terwijl wij het toch wel erg graag willen weten... :@ ik ben te nieuwsgierig...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:28:31 #204
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136666203
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Fee, volgens mij zijn je slijmvliezen wel gevoeliger tijdens zwangerschap, dus het kan er zeker wel mee te maken hebben.

Ja, ik denk het ook. Moet ook weer heel veel niezen!

Had nog niet gejompeld voor Blue, dus bij deze: *O* goede echo!

En Marel ook weer een hartje gehoord *O* .

Ik heb me net aangemeld bij de verloskundige. Moet tegenwoordig via de site en dan word ik ergens volgende week gebeld voor het plannen van de intake en een vroege echo. Spannennnnnd.
pi_136666228
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef BlueEyes het volgende:
We weten het inderdaad niet, werd heel goed rekening mee gehouden vanmorgen met de echo.
Ze vertelde dat ongeveer 80% van de stellen het wel weten.
Bij ons ging dat de vorige keer ook prima, toen wilden we het niet weten. Trouwens, ik bedenk me net, na de echo dacht ik dat we een meisje kregen, en ik dacht ook echt dat ik dat gezien had, dus misschien had ze er toch niet zo goed omheen geëchood...
pi_136666253
Dat wel weten maar niet delen, daar heb ik echt niks mee :P Als wij het weten dan mag onze omgeving het ook gewoon weten hoor, zou niet weten waarom ik dat geheim zou houden.
pi_136666609
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat wel weten maar niet delen, daar heb ik echt niks mee :P Als wij het weten dan mag onze omgeving het ook gewoon weten hoor, zou niet weten waarom ik dat geheim zou houden.
Ja, ik ben dus ook van "niemand weet het of iedereen weet het", zelf wel weten maar niet vertellen lijkt me zo moeilijk, ook met shoppen met een vriendin of m'n moeder ofzo. Vandaar de twijfel, want iedereen weet het vind ik dan weer niet zo leuk...
pi_136666650
spannend Fee! we lopen best wel gelijk op volgens mij he? ik heb me gisteren aangemeld en mag 11 maart pas. zie wel op tegen die weken onzekerheid.

nog 1 dag en 1 week en dan heb ik een weekje vakantie, maar komende week is echt een klotedrukke week, niet normaal.... ouderspreekavond, profielwerkstukavond met presentaties, een enorme bult nakijkwerk waar ik geen einde aan zie komen....meh zie er vandaag al de hele dag enorm tegenop en moet steeds bijna huilen :@ wat een aanstellerij vind ik het van mezelf, maar ik zie gewoon echt niet hoe ik thuis mijn werk af moet krijgen als ik elke dag zó moe thuis kom...

-O- beetje van mn roze wolk gedonderd.
Kwak
pi_136667273
kwakz0r, gefeliciteerd! *O*

En die moeheid... bah. Zeker als je de tijd niet hebt om eraan toe te geven. -O- En samen met de onzekerheid voor de eerste echo zijn die eerste weken gewoon helemaal niet zo rozewolkerig. Sterkte!

Blue een goede echo, top!

Over het geslacht: wij weten het maar delen het niet. :) Vind het wel een leuke verrassing!
pi_136667452
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:52 schreef Cantare het volgende:
kwakz0r, gefeliciteerd! *O*

En die moeheid... bah. Zeker als je de tijd niet hebt om eraan toe te geven. -O- En samen met de onzekerheid voor de eerste echo zijn die eerste weken gewoon helemaal niet zo rozewolkerig. Sterkte!

Blue een goede echo, top!

Over het geslacht: wij weten het maar delen het niet. :) Vind het wel een leuke verrassing!
Oh, mijn moeder weet t nog niet ;) en eigenlijk niemand behalve het internet dusseh...

ook voor iedereen die mij op Facebook heeft: SSSSST! thanks :)
Kwak
pi_136667589
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:52 schreef Cantare het volgende:

Idem hier, alleja hier wel gezegd en mijn mama weet het, verklapt, maar anders blijft het geheim. Schoonouders willen heel graag een kleindochter (na 6 kleinzonen) dus die zullen zeker verrast zijn ;) al zou een kleinzoon ook heel gewenst zijn hoor!
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:24:39 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136669129
Ik weet niet of we het geslacht bij een evt. volgende geheim zouden houden (als we het dan wel van te voren willen weten). Geslacht vind ik ook eigenlijk helemaal niet zo belangrijk eigenlijk. Maar ik ben wel nieuwsgierig ;).

Kom net bij de huisarts vandaan, ik heb een beginnende keelontsteking. Gaat gemiddeld binnen 2,5 week over, fml :')!
KuikenGuppy
pi_136669135
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh, mijn moeder weet t nog niet ;) en eigenlijk niemand behalve het internet dusseh...

ook voor iedereen die mij op Facebook heeft: SSSSST! thanks :)
Van mij hoort niemand iets!
pi_136669555
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:24 schreef Burdie het volgende:
Ik weet niet of we het geslacht bij een evt. volgende geheim zouden houden (als we het dan wel van te voren willen weten). Geslacht vind ik ook eigenlijk helemaal niet zo belangrijk eigenlijk. Maar ik ben wel nieuwsgierig ;).

Kom net bij de huisarts vandaan, ik heb een beginnende keelontsteking. Gaat gemiddeld binnen 2,5 week over, fml :')!
Wees blij dat ie beginnend is ;) gorgelen met zout dus :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_136669746
Och Kwak, hoop dat je snel door die vermoeidheid en onzekerheid heenkomt! :*
pi_136670581
Ik ben ook doodmoe ;( maar als ik dan savonds om 20:00 het bed in donder kan ik niet slapen :')

En hier willen we het geslacht ook weer weten. En iedereen mag het horen :Y
Hier heb ik op Facebook ook nog niet verteld dat ik zwanger ben. Dat doen we na de echo op de 27e w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:12:05 #217
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136671061
Ego bericht: dinsdag weer glucose test :r
Had ++ glucose in m'n urine vanmiddag en Joop is weer aardig groter geworden dus gyn wil geen risico nemen.
doei
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:31:59 #218
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136671742
Burdie niet fijn. Straks lig je te puffen met keelontsteking ;(

Bolletje -O- maar idd better safe than sorry.

Hier net wezen kijken in het Haga geboortehotel en mijn besluit staat vast: ik wil in de geboortekliniek van het MCH bevallen :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:43:59 #219
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136672142
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:12 schreef Bolletje... het volgende:
Ego bericht: dinsdag weer glucose test :r
Had ++ glucose in m'n urine vanmiddag en Joop is weer aardig groter geworden dus gyn wil geen risico nemen.
-O- Balen...

Heeft de gyn nog gekeken hoe Joop ligt?
KuikenGuppy
pi_136672190
Bolletje, succes met de suikertest. Ik hoop op een goede uitslag.

Burdie mooi balen van de keelontsteking. -O- Ik hoop dat het niet doorzet/alweer over is al mini zich aandient.

Chanty een keuze gemaakt. Vast een fijn gevoel!

En ik zag goede echo's van in ieder geval BlueEyes en de rest ben ik vergeten. :@ In ieder geval een jompel voor jullie. *O*

Het geslacht wilden wij beide zwangerschappen weten. En och... het kan erger dan dat mensen het geslacht weten... dochter heeft de namen van onze babies aan de juffen van het kdv verteld gisteren. :+ En het kan me eigenlijk niet boeien. Dan hadden we ervoor moeten zorgen dat L. van niets zou weten, maar het is juist zo O+ als zij het over X en Y heeft en de babies dus bij naam noemt. En over een week of 3-4 weet toch iedereen het. :)
pi_136672202
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:31 schreef Chanty het volgende:
Burdie niet fijn. Straks lig je te puffen met keelontsteking ;(

Bolletje -O- maar idd better safe than sorry.

Hier net wezen kijken in het Haga geboortehotel en mijn besluit staat vast: ik wil in de geboortekliniek van het MCH bevallen :Y
goeie keus :)

Bol, glucose in je urine zegt niets over wel of geen zw.schapssuiker. Dat je het even weet ;) :* sterkte met de gtt.
:)
pi_136672909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:24 schreef Burdie het volgende:

Maar gelukkig geen steentjes! ( :') )

Over het geslacht:
Ik heb altijd geroepen het niet te willen weten, leuke verrassing en zulks. Maar ik ben er op teruggekomen. Degene die het willen weten vertel ik het ook, zie er geen noodzaak in het angstvallig geheim te houden.
pi_136673111
Oh en over geslacht; ik wil het dus wel bij een volgende wel weten maar niet vertellen aan mn omgeving.

Ik heb de tweede zwangerschap heel snel voorbij voelen gaan, alsof ie door mn vingers glipte en er werd me aan alle kanten al van alles uit handen genomen en ik moest nog zoveel regelen en doen vanwege nog een kind om voor te zorgen enzo. Dus nouja ik vind het wel een leuk idee om een volgend kind nog heel even dichtbij me te houden. Even alleen tussen mn lief en mij. Het klinkt vast heel suf maar het voelt heel fijn om samen te kunnen dromen erover en verder niemand. :') :P
:)
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:22:45 #224
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136673259
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

-O- Balen...

Heeft de gyn nog gekeken hoe Joop ligt?
ja hij ligt gelukkig gewoon met z'n hoofdje beneden en bovenin z'n billen en benen, maar hij ligt lekker tussen m'n ribben omdat hij al vrij groot is, en heeft al niet veel ruimte meer, vandaar de hobbels en bobbels bovenin :D
doei
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:22:50 #225
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136673261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

goeie keus :)

Bol, glucose in je urine zegt niets over wel of geen zw.schapssuiker. Dat je het even weet ;) :* sterkte met de gtt.
Ik hoop het :Y nu nog een vk. Kom je helpen? :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')