abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136665097
We weten het inderdaad niet, werd heel goed rekening mee gehouden vanmorgen met de echo.
Ze vertelde dat ongeveer 80% van de stellen het wel weten wil.

Gm je bent al mooi onderweg!
Kan me nog herinneren (gut wat klinkt dit bejaard :') ) toen ik rond de 12/13 weken zat en ik hier de 20+ dames zag dat ik dacht sjeeeee, zij zijn al zo ver, dat is nog zo ver van mn bed.
En dan ineens floeps zit ik op de helft.
Nu kijk ik vol ontzag >:) naar de dames bovenaan de lijst!
pi_136665251
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Fijn dat alles goed was! Je hoeft het natuurlijk niet te delen he met mensen als je het geslacht weet ;)
Maar ik (en eigenlijk vooral m'n man) ben zooooo slecht in geheimpjes!
pi_136666062
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:07 schreef marel88 het volgende:

[..]

Maar ik (en eigenlijk vooral m'n man) ben zooooo slecht in geheimpjes!
K ben er ook heel slecht in maar wij blijven tegen iedereen ook gewoo zeggen dat we het niet willen weten... Terwijl wij het toch wel erg graag willen weten... :@ ik ben te nieuwsgierig...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:28:31 #204
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136666203
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Fee, volgens mij zijn je slijmvliezen wel gevoeliger tijdens zwangerschap, dus het kan er zeker wel mee te maken hebben.

Ja, ik denk het ook. Moet ook weer heel veel niezen!

Had nog niet gejompeld voor Blue, dus bij deze: *O* goede echo!

En Marel ook weer een hartje gehoord *O* .

Ik heb me net aangemeld bij de verloskundige. Moet tegenwoordig via de site en dan word ik ergens volgende week gebeld voor het plannen van de intake en een vroege echo. Spannennnnnd.
pi_136666228
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef BlueEyes het volgende:
We weten het inderdaad niet, werd heel goed rekening mee gehouden vanmorgen met de echo.
Ze vertelde dat ongeveer 80% van de stellen het wel weten.
Bij ons ging dat de vorige keer ook prima, toen wilden we het niet weten. Trouwens, ik bedenk me net, na de echo dacht ik dat we een meisje kregen, en ik dacht ook echt dat ik dat gezien had, dus misschien had ze er toch niet zo goed omheen geëchood...
pi_136666253
Dat wel weten maar niet delen, daar heb ik echt niks mee :P Als wij het weten dan mag onze omgeving het ook gewoon weten hoor, zou niet weten waarom ik dat geheim zou houden.
pi_136666609
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat wel weten maar niet delen, daar heb ik echt niks mee :P Als wij het weten dan mag onze omgeving het ook gewoon weten hoor, zou niet weten waarom ik dat geheim zou houden.
Ja, ik ben dus ook van "niemand weet het of iedereen weet het", zelf wel weten maar niet vertellen lijkt me zo moeilijk, ook met shoppen met een vriendin of m'n moeder ofzo. Vandaar de twijfel, want iedereen weet het vind ik dan weer niet zo leuk...
pi_136666650
spannend Fee! we lopen best wel gelijk op volgens mij he? ik heb me gisteren aangemeld en mag 11 maart pas. zie wel op tegen die weken onzekerheid.

nog 1 dag en 1 week en dan heb ik een weekje vakantie, maar komende week is echt een klotedrukke week, niet normaal.... ouderspreekavond, profielwerkstukavond met presentaties, een enorme bult nakijkwerk waar ik geen einde aan zie komen....meh zie er vandaag al de hele dag enorm tegenop en moet steeds bijna huilen :@ wat een aanstellerij vind ik het van mezelf, maar ik zie gewoon echt niet hoe ik thuis mijn werk af moet krijgen als ik elke dag zó moe thuis kom...

-O- beetje van mn roze wolk gedonderd.
Kwak
pi_136667273
kwakz0r, gefeliciteerd! *O*

En die moeheid... bah. Zeker als je de tijd niet hebt om eraan toe te geven. -O- En samen met de onzekerheid voor de eerste echo zijn die eerste weken gewoon helemaal niet zo rozewolkerig. Sterkte!

Blue een goede echo, top!

Over het geslacht: wij weten het maar delen het niet. :) Vind het wel een leuke verrassing!
pi_136667452
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:52 schreef Cantare het volgende:
kwakz0r, gefeliciteerd! *O*

En die moeheid... bah. Zeker als je de tijd niet hebt om eraan toe te geven. -O- En samen met de onzekerheid voor de eerste echo zijn die eerste weken gewoon helemaal niet zo rozewolkerig. Sterkte!

Blue een goede echo, top!

Over het geslacht: wij weten het maar delen het niet. :) Vind het wel een leuke verrassing!
Oh, mijn moeder weet t nog niet ;) en eigenlijk niemand behalve het internet dusseh...

ook voor iedereen die mij op Facebook heeft: SSSSST! thanks :)
Kwak
pi_136667589
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:52 schreef Cantare het volgende:

Idem hier, alleja hier wel gezegd en mijn mama weet het, verklapt, maar anders blijft het geheim. Schoonouders willen heel graag een kleindochter (na 6 kleinzonen) dus die zullen zeker verrast zijn ;) al zou een kleinzoon ook heel gewenst zijn hoor!
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:24:39 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136669129
Ik weet niet of we het geslacht bij een evt. volgende geheim zouden houden (als we het dan wel van te voren willen weten). Geslacht vind ik ook eigenlijk helemaal niet zo belangrijk eigenlijk. Maar ik ben wel nieuwsgierig ;).

Kom net bij de huisarts vandaan, ik heb een beginnende keelontsteking. Gaat gemiddeld binnen 2,5 week over, fml :')!
KuikenGuppy
pi_136669135
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh, mijn moeder weet t nog niet ;) en eigenlijk niemand behalve het internet dusseh...

ook voor iedereen die mij op Facebook heeft: SSSSST! thanks :)
Van mij hoort niemand iets!
pi_136669555
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:24 schreef Burdie het volgende:
Ik weet niet of we het geslacht bij een evt. volgende geheim zouden houden (als we het dan wel van te voren willen weten). Geslacht vind ik ook eigenlijk helemaal niet zo belangrijk eigenlijk. Maar ik ben wel nieuwsgierig ;).

Kom net bij de huisarts vandaan, ik heb een beginnende keelontsteking. Gaat gemiddeld binnen 2,5 week over, fml :')!
Wees blij dat ie beginnend is ;) gorgelen met zout dus :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_136669746
Och Kwak, hoop dat je snel door die vermoeidheid en onzekerheid heenkomt! :*
pi_136670581
Ik ben ook doodmoe ;( maar als ik dan savonds om 20:00 het bed in donder kan ik niet slapen :')

En hier willen we het geslacht ook weer weten. En iedereen mag het horen :Y
Hier heb ik op Facebook ook nog niet verteld dat ik zwanger ben. Dat doen we na de echo op de 27e w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:12:05 #217
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136671061
Ego bericht: dinsdag weer glucose test :r
Had ++ glucose in m'n urine vanmiddag en Joop is weer aardig groter geworden dus gyn wil geen risico nemen.
doei
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:31:59 #218
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136671742
Burdie niet fijn. Straks lig je te puffen met keelontsteking ;(

Bolletje -O- maar idd better safe than sorry.

Hier net wezen kijken in het Haga geboortehotel en mijn besluit staat vast: ik wil in de geboortekliniek van het MCH bevallen :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:43:59 #219
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136672142
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:12 schreef Bolletje... het volgende:
Ego bericht: dinsdag weer glucose test :r
Had ++ glucose in m'n urine vanmiddag en Joop is weer aardig groter geworden dus gyn wil geen risico nemen.
-O- Balen...

Heeft de gyn nog gekeken hoe Joop ligt?
KuikenGuppy
pi_136672190
Bolletje, succes met de suikertest. Ik hoop op een goede uitslag.

Burdie mooi balen van de keelontsteking. -O- Ik hoop dat het niet doorzet/alweer over is al mini zich aandient.

Chanty een keuze gemaakt. Vast een fijn gevoel!

En ik zag goede echo's van in ieder geval BlueEyes en de rest ben ik vergeten. :@ In ieder geval een jompel voor jullie. *O*

Het geslacht wilden wij beide zwangerschappen weten. En och... het kan erger dan dat mensen het geslacht weten... dochter heeft de namen van onze babies aan de juffen van het kdv verteld gisteren. :+ En het kan me eigenlijk niet boeien. Dan hadden we ervoor moeten zorgen dat L. van niets zou weten, maar het is juist zo O+ als zij het over X en Y heeft en de babies dus bij naam noemt. En over een week of 3-4 weet toch iedereen het. :)
pi_136672202
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:31 schreef Chanty het volgende:
Burdie niet fijn. Straks lig je te puffen met keelontsteking ;(

Bolletje -O- maar idd better safe than sorry.

Hier net wezen kijken in het Haga geboortehotel en mijn besluit staat vast: ik wil in de geboortekliniek van het MCH bevallen :Y
goeie keus :)

Bol, glucose in je urine zegt niets over wel of geen zw.schapssuiker. Dat je het even weet ;) :* sterkte met de gtt.
:)
pi_136672909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:24 schreef Burdie het volgende:

Maar gelukkig geen steentjes! ( :') )

Over het geslacht:
Ik heb altijd geroepen het niet te willen weten, leuke verrassing en zulks. Maar ik ben er op teruggekomen. Degene die het willen weten vertel ik het ook, zie er geen noodzaak in het angstvallig geheim te houden.
pi_136673111
Oh en over geslacht; ik wil het dus wel bij een volgende wel weten maar niet vertellen aan mn omgeving.

Ik heb de tweede zwangerschap heel snel voorbij voelen gaan, alsof ie door mn vingers glipte en er werd me aan alle kanten al van alles uit handen genomen en ik moest nog zoveel regelen en doen vanwege nog een kind om voor te zorgen enzo. Dus nouja ik vind het wel een leuk idee om een volgend kind nog heel even dichtbij me te houden. Even alleen tussen mn lief en mij. Het klinkt vast heel suf maar het voelt heel fijn om samen te kunnen dromen erover en verder niemand. :') :P
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:22:45 #224
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136673259
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

-O- Balen...

Heeft de gyn nog gekeken hoe Joop ligt?
ja hij ligt gelukkig gewoon met z'n hoofdje beneden en bovenin z'n billen en benen, maar hij ligt lekker tussen m'n ribben omdat hij al vrij groot is, en heeft al niet veel ruimte meer, vandaar de hobbels en bobbels bovenin :D
doei
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:22:50 #225
52229 Chanty
pi_136673261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

Bol, glucose in je urine zegt niets over wel of geen zw.schapssuiker. Dat je het even weet ;) :* sterkte met de gtt.
Ik hoop het :Y nu nog een vk. Kom je helpen? :P
pi_136673299
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik hoop het :Y nu nog een vk. Kom je helpen? :P
ja hoor. Best :) :P MCH is een klein kwartiertje rijden voor mij.
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:26:04 #227
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136673360
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oke, haha ja, is natuurlijk maar een deel van de bevindingen van gyn :D
Nou ja, de combi van grote Joop, veel vruchtwater, grote buik, overgewicht en glucose in urine zal wel de reden zijn ;)
doei
pi_136673422
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Oke, haha ja, is natuurlijk maar een deel van de bevindingen van gyn :D
Nou ja, de combi van grote Joop, veel vruchtwater, grote buik, overgewicht en glucose in urine zal wel de reden zijn ;)
dat zal wel ja :Y t is altijd het totaalplaatje.
Ik bedoelde meer dat je je niet direct veel zorgen moet gaan maken over glucose in de urine omdat dat dus niet zoveel zegt tijdens de zwangerschap.
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:30:53 #229
52229 Chanty
pi_136673513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja hoor. Best :) :P MCH is een klein kwartiertje rijden voor mij.
Jij werkt dan nog steeds bij tria?
pi_136673559
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:30 schreef Chanty het volgende:

[..]

Jij werkt dan nog steeds bij tria?
Weet ik niet. Als jij met 38/39 weken bevalt wel, daarna niet. Maar contacten zijn dan al wel gelegd dus dan zou t geen punt moeten zijn.
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:35:53 #231
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136673660
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

dat zal wel ja :Y t is altijd het totaalplaatje.
Ik bedoelde meer dat je je niet direct veel zorgen moet gaan maken over glucose in de urine omdat dat dus niet zoveel zegt tijdens de zwangerschap.
Goed te weten, dank je! Met week 28 was er niks aan de hand, nu week 33, maar je weet nooit!
doei
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:46:34 #232
52229 Chanty
pi_136673995
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

Weet ik niet. Als jij met 38/39 weken bevalt wel, daarna niet. Maar contacten zijn dan al wel gelegd dus dan zou t geen punt moeten zijn.
Hihi spannend. Maar neem aan dat je anders ook lieve goede collega's hebt. Je zit immers toch met die diensten toch. Ga dit weekend eens al die vks bekijken en als ik een goed gevoel krijg bij tria dan wordt het appeltje eitje :Y
pi_136674514
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:46 schreef Chanty het volgende:

[..]

Hihi spannend. Maar neem aan dat je anders ook lieve goede collega's hebt. Je zit immers toch met die diensten toch. Ga dit weekend eens al die vks bekijken en als ik een goed gevoel krijg bij tria dan wordt het appeltje eitje :Y
Ik heb gistermiddag een beetje in een opwelling tria gekozen. Ze zitten met drie locaties ca 500 meter van mijn voordeur verwijderd. Dat vind ik fijn. En de site vond ik fijn overkomen. Eerste contact ook.

Heb ook anderen bekeken, sommige zag ik meteen een paar parelketting dragende witgebleekte tandendames als vk op de site staan, dat trok me niet zo.
Kwak
pi_136675412
Goede echo's en eerste afspraken gepland! Spannend!

Bolletje :*

Iemand al aan t bevallen?

Hier willen we dit keer het geslacht niet weten, er verandert toch weinig. Kinderwagen enzo blijven gewoon donkerblauw :)
Ik heb een behoorlijke lading meiden en jongens kleding liggen, dus dat is ook geen probleem :)

Ik wil wel een combi test!

Nog 5 nachtjes wachten!! Voor de eerste afspraak.. :)
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:23:07 #235
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136675548
Ik vind het altijd een soortje knap als mensen het geslacht niet willen weten :@ . Ik ben daar zó veel te nieuwsgierig / ongeduldig voor. En het idee dat het al wel een jongetje of een meisje is en dat het voor ons nog gewoon een 'het' is :') en dat de echoscopistes e.d. het dan gewoon wél weten. Nee, niks voor ons, maar ik kan me wel voorstellen dat het op zijn eigen manier extra bijzonder is bij de geboorte!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:27:52 #236
52229 Chanty
pi_136675722
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb gistermiddag een beetje in een opwelling tria gekozen. Ze zitten met drie locaties ca 500 meter van mijn voordeur verwijderd. Dat vind ik fijn. En de site vond ik fijn overkomen. Eerste contact ook.

Heb ook anderen bekeken, sommige zag ik meteen een paar parelketting dragende witgebleekte tandendames als vk op de site staan, dat trok me niet zo.
:D mooie beschrijving.

Heb vk in Zoetermeer ook gekozen op basis van beoordeling verzekeraar, info op site, uitstraling en eerste contact. Bij die met de mooiere site werd ik minder goed te woord gestaan terwijl de ander echt de tijd nam om mijn vragen te beantwoorden. Dus dat gaf voor mij de doorslag. Ga nu hetzelfde doen. Als ik tussen twee twijfel bel ik beiden en kijk gewoon hoe dat aanvoelt. En positieve geluiden van anderen neem ik ook mee :Y
pi_136676247
Oef.. Ik heb al sinds vanmiddag pijnlijke steken in mn onderbuik, in mn doos in mn lies en mn bovenbeen... Is dat normaal bij 13.5?
Ik ben zo'n sufkut als het om steekjes gaat...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:40:30 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136676289
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:23 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vind het altijd een soortje knap als mensen het geslacht niet willen weten :@ . Ik ben daar zó veel te nieuwsgierig / ongeduldig voor. En het idee dat het al wel een jongetje of een meisje is en dat het voor ons nog gewoon een 'het' is :') en dat de echoscopistes e.d. het dan gewoon wél weten. Nee, niks voor ons, maar ik kan me wel voorstellen dat het op zijn eigen manier extra bijzonder is bij de geboorte!
Dat laatste... mij leek het dus altijd een beetje suf om dan na de geboorte te horen: 'het is een jongen/meisje!' In plaats van: 'hij/zij is gezond!' (ik had het zelf ook wel willen weten van te voren, mijn man alleen niet). Maar door het wel te weten, verleg je dat moment eigenlijk alleen.
Ik vond het zelfs een beetje jammer dat ik wist dat mijn schoonzusje een meisje kreeg, het nieuws bij geboorte was toen: hoera, ze is er. Ipv: hoera een meisje.

Overigens... iemand van mijn walviszwemclubje kwam terug van de GUO (haar zoontje had bij geboorte een hartafwijking die ze bij de SEO hadden gemist) en alles was in orde met dit kindje. Toen zei ze: maar het mooiste nieuws is dat we nu een meisje krijgen!
Fantastische prioriteit joh :')!
KuikenGuppy
pi_136676421
Het maakt ons geen bal uit of het een jongen/meisje is.. allebei is even welkom, maar ik ben wel heel benieuwd, maar het blijft wel ons geheim.
S. 2014
J. 2016
pi_136676473
Mij lijkt het ook echt heel leuk om het niet te weten. Bij een evt. derde wil ik het geslacht niet weten tijdens de zwangerschap. Zeker als dit een meisje zou zijn want het praktische verhaal gaat dan ook niet meer op, zouden dan toch alles al hebben. Mij lijkt het heel bijzonder om dat ook eens mee te maken :)
pi_136676528
Nee, dat zou ik niet kunnen hoor. Ik zou het zelfs een volgende zwangerschap nog willen weten.
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:46:07 #242
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136676553
Wow burd, das wel heel bijzonder inderdaad. Want als het hartje slecht geweest was en het toch ook een meisje was, was het allemaal prima?

Voor ons zit de kracht van de geboorte hem in de gezondheid en het ein-de-lijk mogen delen van de naam. Hardop tegen andere mensen mogen vertellen hoe ze heet O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:05:35 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136677371
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Mij lijkt het ook echt heel leuk om het niet te weten. Bij een evt. derde wil ik het geslacht niet weten tijdens de zwangerschap. Zeker als dit een meisje zou zijn want het praktische verhaal gaat dan ook niet meer op, zouden dan toch alles al hebben. Mij lijkt het heel bijzonder om dat ook eens mee te maken :)
Dat heb ik dus andersom, wil het ook wel eens meemaken hoe het is om het wel te weten ;).
Jullie wisten het bij S. van te voren wel toch?
KuikenGuppy
pi_136677610
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat heb ik dus andersom, wil het ook wel eens meemaken hoe het is om het wel te weten ;).
Jullie wisten het bij S. van te voren wel toch?
Klopt, wij wisten het wel. Mijn vriend wilde het heel graag weten en ik eigenlijk liever niet, maar we kregen uiteindelijk nogal wat negatieve omstandigheden rondom de npm en bijbehorend vervolgonderzoek dat we de keuze hebben gemaakt om het wel te weten. Zodat we ook naar iets positiefs uitkeken in die periode zeg maar.

En ik vond het ook echt wel heel leuk hoor toen dat we het wisten! Heeft heel veel leuke kanten /voordelen.
pi_136677980
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ha! Dat heb ik ook! Maar dan lopen we wel heeeeeeel erg op de zaken vooruit.. ;)
pi_136678114
Wij weten niet of ons kindje een jongen of een meisje is...we krijgen een kindje en daar zijn we heel blij mee O+. Alleen dochter is overtuigd dat ze een zusje krijgt. ;) Bij haar wisten we het ook niet en zelfs na de geboorte duurde het nog wel even...het was dat de arts-assistente toch wel heel benieuwd was!
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:23:45 #247
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136678171
Wij wisten het bij cristel wel, en toen ze was geboren zei de assistent, daar is HIJ dan.
Dus we hebben 't toch maar ff gechecked voor de zekerheid :P _O-
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:27:30 #248
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_136678329
Dit wordt voor ons de derde keer dat we niet weten wat het wordt. Praktisch probleem heb ik niet, want ik heb al een jongen en een meid.
E. is ervan overtuigd dat ze een broertje krijgt. Ik ben benieuwd of ze gelijk krijgt.

Verder gaat alles hier prima, alleen gaat de tijd weer veel te snel. Alweer bijna 16 weken, SEO staat alweer gepland. Ik heb alleen nog helemaal niets gekocht :o
Veel dingen hebben we nog, en de rest ben ik helemaal nog niet mee bezig.
pi_136678400
:D
dan sta je ook wel even te kijken denk ik PE :D

Mijn nieuwsgierigheid kan het niet aan om het niet te weten. Ik kon beide keren het niet eens tot de SEO uithouden. Ik vind het idee van het niet weten wel heel mooi (en ook wel kostenbesparend :@ ) maar het zou niks voor ons zijn. Sowieso wil mijn man alle mogelijke informatie over zijn kind weten dus ook dat :D
pi_136678440
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:27 schreef Sugarsnap het volgende:
Dit wordt voor ons de derde keer dat we niet weten wat het wordt. Praktisch probleem heb ik niet, want ik heb al een jongen en een meid.
E. is ervan overtuigd dat ze een broertje krijgt. Ik ben benieuwd of ze gelijk krijgt.

Verder gaat alles hier prima, alleen gaat de tijd weer veel te snel. Alweer bijna 16 weken, SEO staat alweer gepland. Ik heb alleen nog helemaal niets gekocht :o
Gaat snel!

Hier ruim 10 weken verder en nog maar 1 pakje gekocht...en heel veel kluszooi voor de kamer, maar dat telt niet volgens m'n hormonen.
pi_136678628
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef Kyara het volgende:
dan sta je ook wel even te kijken denk ik PE :D

Mijn nieuwsgierigheid kan het niet aan om het niet te weten. Ik kon beide keren het niet eens tot de SEO uithouden. Ik vind het idee van het niet weten wel heel mooi (en ook wel kostenbesparend :@ ) maar het zou niks voor ons zijn. Sowieso wil mijn man alle mogelijke informatie over zijn kind weten dus ook dat :D
Uhm kostenbesparend.... :N
S. 2014
J. 2016
pi_136678797
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:27 schreef Sugarsnap het volgende:

Hier 15 weken, maar ook nog niks gekocht. Ik vind het ook echt lastig om unisex kleertjes te vinden die ik leuk vind. Ik hou niet van cremewit en niet van teksten, dan valt er veeeeeel af...

Maar na de goede controle van vanmiddag heb ik wel zin om wat leuks te gaan zoeken!
pi_136678838
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Niet? Je koopt gewoon van alles een jongens- en een meisjesvariant?

Ik vond tijdens de zwangerschap van M het aanbod "neutrale" kleding echt bedroevend. Maar moet ook zeggen dat ik toen nog niet bekend was met de leuke webshopjes. Jij bent in elk geval al 1 heel mooi pakje O+
pi_136678874
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Klopt, wij wisten het wel. Mijn vriend wilde het heel graag weten en ik eigenlijk liever niet, maar we kregen uiteindelijk nogal wat negatieve omstandigheden rondom de npm en bijbehorend vervolgonderzoek dat we de keuze hebben gemaakt om het wel te weten. Zodat we ook naar iets positiefs uitkeken in die periode zeg maar.

En ik vond het ook echt wel heel leuk hoor toen dat we het wisten! Heeft heel veel leuke kanten /voordelen.
Het leek mij ook wel mooi om het bij een derde niet te weten, maar B. wil het sowieso weten, en ik ken mezelf, ik zou dan gewoon zelf thuis de dvd van de seo kijken en dan weet k het ook :')
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:38:56 #255
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_136678922
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef Kursor het volgende:

[..]

Gaat snel!

Hier ruim 10 weken verder en nog maar 1 pakje gekocht...en heel veel kluszooi voor de kamer, maar dat telt niet volgens m'n hormonen.
Kamertje hoeft bijna niets meer aan te gebeuren. Alleen peuterbedje eruit, ledikant erin en een nieuw schilderij aan de muur.
Baby gaat naar deze kamer en E. schuift door naar B.'s kamer, die weer naar zolder verhuist. Deze 2 kamers moeten nog wel helemaal aangepakt worden, maar dat gaat na carnaval gebeuren. Dan heeft schoonvaders weer tijd om ons te helpen.

O ja, en het wiegje moet weer op onze kamer gezet worden.
pi_136678936
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Voor mij dus echt wel :Y, als ik het wel wist zou ik veel meer los gaan. Waar geef jij nu dan al veel geld aan uit?
pi_136678951
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

Het leek mij ook wel mooi om het bij een derde niet te weten, maar B. wil het sowieso weten, en ik ken mezelf, ik zou dan gewoon zelf thuis de dvd van de seo kijken en dan weet k het ook :')
Heeft ook wel iets! Om samen thuis de dvd te kijken en er zo achter te komen O+
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:40:01 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136678986
Ik heb ook niet zoveel in huis gehaald inderdaad. Maar gok dat er in de kraamtijd nog wel een inhaalslag gemaakt wordt :+.
KuikenGuppy
pi_136679005
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:37 schreef Kyara het volgende:

[..]

Niet? Je koopt gewoon van alles een jongens- en een meisjesvariant?

Ik vond tijdens de zwangerschap van M het aanbod "neutrale" kleding echt bedroevend. Maar moet ook zeggen dat ik toen nog niet bekend was met de leuke webshopjes. Jij bent in elk geval al 1 heel mooi pakje O+
Ik koop veel neutrale dingetjes... Teveel volgens manlief... :@
En ik heb een megalief pakje O+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:40:58 #260
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_136679039
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef marel88 het volgende:

[..]

Hier 15 weken, maar ook nog niks gekocht. Ik vind het ook echt lastig om unisex kleertjes te vinden die ik leuk vind. Ik hou niet van cremewit en niet van teksten, dan valt er veeeeeel af...

Maar na de goede controle van vanmiddag heb ik wel zin om wat leuks te gaan zoeken!
Unisex is idd erg lastig om iets leuks te vinden. Gelukkig ben ik redelijk handig op de naaimachine en heeft mijn vriendin een schier onuitputtelijke voorraad leuke stofjes waar ik ook uit mag zoeken. Daar zit een geweldig stofje tussen wat dikke kans maakt op het eerste pakje.
En anders heb ik al een geweldig knalrood shirt van Nijntje gezien die ik super vind.
pi_136679075
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef marel88 het volgende:

[..]

Voor mij dus echt wel :Y, als ik het wel wist zou ik veel meer los gaan. Waar geef jij nu dan al veel geld aan uit?
Neutraal spul... maar misschien vind ik t gewoon veel voor de 13 weken...
S. 2014
J. 2016
pi_136679134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Heeft ook wel iets! Om samen thuis de dvd te kijken en er zo achter te komen O+
mwhehe en dat ik dan tegen hem zeg oooohja dat dacht ik al! daar! zie je het? En dan niks zeggen verder :P ~O>
pi_136679205
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Neutraal spul... maar misschien vind ik t gewoon veel voor de 13 weken...
Superfijn dat je er zo van geniet, toch? En dan maar een week brood met pindakaas ;)
En tips voor neutraal spul zijn welkom!
pi_136679316
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

mwhehe en dat ik dan tegen hem zeg oooohja dat dacht ik al! daar! zie je het? En dan niks zeggen verder :P ~O>
Tegen die tijd zit je zo onder de hormonen dat je half snikkend "het is een meisje/jongen" uitroept ;)

Ik zie het trouwens nog steeds niet op de echofoto's :N
pi_136679362
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:43 schreef marel88 het volgende:

[..]

Superfijn dat je er zo van geniet, toch? En dan maar een week brood met pindakaas ;)
En tips voor neutraal spul zijn welkom!
De site van babydump heeft veel neutraal spul, prenatal ook,

Soms zit er ook echt wel groen of rood of zelfs blauw in maar dat is maar net waar je de grens legt wb neutraal...

Oh en mijn ma is creatief op de naaimachine en met de haaknaald dus die brengt ook geregeld wat mee.
S. 2014
J. 2016
pi_136679375
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:46 schreef Kyara het volgende:

[..]

Tegen die tijd zit je zo onder de hormonen dat je half snikkend "het is een meisje/jongen" uitroept ;)

Ik zie het trouwens nog steeds niet op de echofoto's :N
waarschijnlijk wel ja :P
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:51:56 #267
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136679656
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

:D mooie beschrijving.

Heb vk in Zoetermeer ook gekozen op basis van beoordeling verzekeraar, info op site, uitstraling en eerste contact. Bij die met de mooiere site werd ik minder goed te woord gestaan terwijl de ander echt de tijd nam om mijn vragen te beantwoorden. Dus dat gaf voor mij de doorslag. Ga nu hetzelfde doen. Als ik tussen twee twijfel bel ik beiden en kijk gewoon hoe dat aanvoelt. En positieve geluiden van anderen neem ik ook mee :Y
Welke vk had je in Zoetermeer? Ik heb nu Keita, voor de nacontrole dan .
doei
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:52:44 #268
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136679702
Hier wilden we geslacht wel weten, Manlief had het echt niet volgehouden hoor :D
doei
pi_136679886
Ik ging testen of ik de NUB kon loslaten op onze 12 weken echo... Maar ik kan er geen soep van maken.. :') ongeduldig? Welnee :P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:01:34 #270
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136680238
Ik ben jullie gezellige geklets aan t lezen, maar te lui om van de bank op te staan om mee te doen :P. En echt mee posten op mijn telefoon gaat niet lekker. Pffff moe moe moe :D. (Ik zit trouwens best wel op een roze wolk, nu! Ik heb mezelf voorgenomen om meteen te gaan genieten. De vorige keren was ik toch wat 'bang' tot de 12 wk. Voorzichtig met blij zijn vanwege de onzekerheid. Maar ik doe er niet meer aan! Of ik nou heel blij of heel voorzichtig ben, t beïnvloed toch niet hoe t gaat)

T geslacht willen wij weten! Ben ook veeeel te nieuwsgierig om t niet te weten. En ik vind t fijn om tijdens de zwangerschap al wat te wennen aan t idee :). Hou niet van verrassingen :P.

Zo, dat waren my 2 cents voor vanavond :).
pi_136680329
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ging testen of ik de NUB kon loslaten op onze 12 weken echo... Maar ik kan er geen soep van maken.. :') ongeduldig? Welnee :P
Ik heb ook een poging gedaan maar ik kan ook bij deze zwangerschap net aan het hoofd van het lijfje onderscheiden :') op zo'n echo foto!

Wij willen het geslacht ook graag weten, dat vind ik met zoveel dingen makkelijker. Met namen alleen al, vind het sowieso al moeilijk maar als je het dan ook nog eens dubbel moet bedenken :P
'Tot overmaat van ramp' ;) hebben we onze dochter drie namen gegeven dus wordt het deze keer ook drie namen verzinnen, want je gaat niet opeens dit kindje maar 1 naam geven of zeg ik nu iets heel geks?!
Ik heb ook helemaal niks met neutraal spul, houd niet van (room)wit voor babietjes dat zou dus betekenen dat ik pas na de 20 weken dingen kan kopen, dat trekken mijn hormonen niet hoor!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_136680469
Oh ik zou niet per se om die reden ook 3 namen verzinnen voor nummer 2. Alleen als je ook echt drie namen hebt die je graag zou willen gebruiken.

Ik wil deze keer het geslacht sowieso weten om een Gender Reveal Party te kunnen geven O+ :7 *O*
pi_136680821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef geppie het volgende:

[..]

Ik heb ook een poging gedaan maar ik kan ook bij deze zwangerschap net aan het hoofd van het lijfje onderscheiden :') op zo'n echo foto!

Wij willen het geslacht ook graag weten, dat vind ik met zoveel dingen makkelijker. Met namen alleen al, vind het sowieso al moeilijk maar als je het dan ook nog eens dubbel moet bedenken :P
'Tot overmaat van ramp' ;) hebben we onze dochter drie namen gegeven dus wordt het deze keer ook drie namen verzinnen, want je gaat niet opeens dit kindje maar 1 naam geven of zeg ik nu iets heel geks?!
Ik heb ook helemaal niks met neutraal spul, houd niet van (room)wit voor babietjes dat zou dus betekenen dat ik pas na de 20 weken dingen kan kopen, dat trekken mijn hormonen niet hoor!
Mijn oudste heeft 2 namen en de jongste 1.
Bij oudste moest het van mijn hormonen en is het een vernoeming naar zijn vader (dezelfde 2e naam). Bij de jongste vond ik het minder belangrijk en ik heb zelf ook geen 2e naam.
pi_136680822
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik zou niet per se om die reden ook 3 namen verzinnen voor nummer 2. Alleen als je ook echt drie namen hebt die je graag zou willen gebruiken.

Echt? Misschien komt dit voort uit mijn angst dat ik de ene ga voortrekken en daarom (nu al :') ) alles gelijk wil trekken. Dus ook het aantal namen. Misschien klinkt dit volslagen belachelijk hoor :@

Ik kan 's nachts ook zo piekeren over het feit dat ik bang ben dat ik niet zoveel van deze baby kan houden als van onze kleuterdochter. Heb er al met meerdere mensen over gehad en uiteraard zegt iedereen dat het niet zo is. Dat je van beiden op andere manier houdt, maar nooit meer van de een dan van de ander.

[ Bericht 0% gewijzigd door geppie op 13-02-2014 21:12:42 (d/t typtyfus) ]
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_136682728
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef marel88 het volgende:

[..]

+1
pi_136682820
Hier krijgt B3 net als R en J ook twee namen. Hebben alleen nog geen idee welke :P

R en J hebben beide 5 letters in hun eerste naam en 4 in hun tweede naam. Maar daar kwamen we pas achter toen J al een week oud was ofzo :')

R.i.e.n.k B.o.w.e
J.e.l.t.e R.o.a.n
pi_136683544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:

Ik wil deze keer het geslacht sowieso weten om een Gender Reveal Party te kunnen geven O+ :7 *O*
Met zo'n leuke taart/cupcake/muffin whatever dat roze/blauw gekleurd is van binnen? O+
pi_136683612
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand die trouwens weet of je bij een tweede weer net zo goed kans hebt op 'kraamtranen'?
uhuh ik heb wat tranen gelaten bij de 2de in de kraamweek.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_136683793
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:54 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

uhuh ik heb wat tranen gelaten bij de 2de in de kraamweek.
En ik bij beide helemaal niet :)
pi_136684064
Onze eerste krijgt 3 namen,.jongen of meisje.. Mijn opa en manlief zijn oma worden beide vernoemd omdat deze mensen ontzettend veel voor ons betekent hebben.
Alleen de juiste vernoeming blijft nog even afwachten op t geslacht. Roepnaam is overigens vernoemingsvrij :)
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:07:08 #281
52229 Chanty
pi_136684307
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:46 schreef Kimpossible het volgende:
Wow burd, das wel heel bijzonder inderdaad. Want als het hartje slecht geweest was en het toch ook een meisje was, was het allemaal prima?

Voor ons zit de kracht van de geboorte hem in de gezondheid en het ein-de-lijk mogen delen van de naam. Hardop tegen andere mensen mogen vertellen hoe ze heet O+
Hardop tegen mensen zeggen: "ik heb een zoon (dochter)." O+
pi_136684372
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

En ik bij beide helemaal niet :)
Bij Thijs kan ik het me niet herinneren.

Bij Roy was het echt erg,maar had altijd het idee dat het niet zozeer de hormonen waren maar ook verdriet en geluk wat heel dicht samen kwam.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:17:07 #283
52229 Chanty
pi_136684808
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:51 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Welke vk had je in Zoetermeer? Ik heb nu Keita, voor de nacontrole dan .
Zit nu nog bij partera en moet dan met 36 weken worden overgedragen. Zal idd even informeren hoe het zit met nacontrole. Dacht dat de kraam dat deed. Keita had ik ook gebeld maar vond ze erg kortaf aan de telefoon en voelde me dus niet welkom. Had uitgelegd dat ik niet in Zoetermeer wilde bevallen en gevraagd in hoeverre dat een probleem is.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:22:58 #284
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_136685077
B en E hebben allebei 3 namen en de jongste krijgt er ook 3. Namen zijn we al helemaal over uit en ik vind ze geweldig.
Mijn vriendin heeft een borduurmachine en gaat 2 mutsjes voor me borduren met de namen.

Kraamtranen heb ik bij allebei gehad rond de 4e dag. Ik verwacht ze dus deze keer ook weer.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:24:01 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136685136
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef Skittles het volgende:

[..]

Met zo'n leuke taart/cupcake/muffin whatever dat roze/blauw gekleurd is van binnen? O+
Ter inspiratie:

KuikenGuppy
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:24:54 #286
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136685169
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:17 schreef Chanty het volgende:

[..]

Zit nu nog bij partera en moet dan met 36 weken worden overgedragen. Zal idd even informeren hoe het zit met nacontrole. Dacht dat de kraam dat deed. Keita had ik ook gebeld maar vond ze erg kortaf aan de telefoon en voelde me dus niet welkom. Had uitgelegd dat ik niet in Zoetermeer wilde bevallen en gevraagd in hoeverre dat een probleem is.
Ik loop ivm medische indicatie in het LLZ en moest kraamzorg hebben, en toch ook een verloskundige, en die laatste alleen voor de nacontrole. Volgens mij komt hij/zij dan eenmalig langs om jou en de baby te checken?
Keita is voor ons de dichtstbijzijnde, en gezien ik toch met Gyn. moet bevallen, maakte het voor mij voor die ene controle niet zoveel uit. Stom dat ze zo kortaf waren :{
doei
pi_136685184
_O-
♥ J & S
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:26:02 #288
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136685222
Burdie die taarten!!
doei
pi_136685338
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:24 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Ik loop ivm medische indicatie in het LLZ en moest kraamzorg hebben, en toch ook een verloskundige, en die laatste alleen voor de nacontrole. Volgens mij komt hij/zij dan eenmalig langs om jou en de baby te checken?
Keita is voor ons de dichtstbijzijnde, en gezien ik toch met Gyn. moet bevallen, maakte het voor mij voor die ene controle niet zoveel uit. Stom dat ze zo kortaf waren :{
Voor nacontrole komen ze toch vaak wel de gehele kraamweek om de dag even langs. Stelt nooit zo veel voor maar is vaak toch even een moment voor eventuele vragen zowel van jullie als vragen van de kraamzorg wat betreft eventuele 'problemen' die zich voor doen.
Ze checken gewoon hoe het gewicht e.d van de baby verloopt, hoe het met jou gaag en geven je naast de kraam soms ook nog wat tips.
♥ J & S
pi_136685342
oooomg die taarten :') :D wt erg hahaha

mn klasgenootje wilde met carnaval overigens als placenta verkleed gaan, inclusie twee van die klemmen nog aan een stuk navelstreng :P we wisten alleen niet helemaal hoe we dat voor elkaar moesten boksen.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:29:37 #291
52229 Chanty
pi_136685356
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:24 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Dan maakt het idd niet zoveel uit. Wel knap dat je nog in het LLZ durft te bevallen. Bij mij is echt alle vertrouwen weg in dat ziekenhuis :@ Ik hoop dat het een hele prettige ervaring wordt voor jou.

en OMG die taarten.... :')
pi_136685417
Bolletje, die verloskundige doet ook jouw kraambedcontroles. Een los kraambed is dat. Ze komen dan idd zoals klaproosss zegt een aantal keer langs en zijn eindverantwoordelijk over jouw kraambed.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:32:02 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136685455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:29 schreef mignonne het volgende:

mn klasgenootje wilde met carnaval overigens als placenta verkleed gaan, inclusie twee van die klemmen nog aan een stuk navelstreng :P we wisten alleen niet helemaal hoe we dat voor elkaar moesten boksen.
:D vraag me vooral af hoe je dat herkenbaar krijgt :P.
Plaats vooral een foto als het lukt *O*.
KuikenGuppy
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:32:57 #294
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136685484
Zoiets kan ook, mignonne.

KuikenGuppy
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:33:09 #295
52229 Chanty
pi_136685492
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:31 schreef mignonne het volgende:
Bolletje, die verloskundige doet ook jouw kraambedcontroles. Een los kraambed is dat. Ze komen dan idd zoals klaproosss zegt een aantal keer langs en zijn eindverantwoordelijk over jouw kraambed.
ok dus dat betekent dat ik voor na mijn bevalling ook weer een vk hier moet hebben in zoetermeer? :P

Jongejonge je moet er wel wat voor over hebben om niet in het LLZ te bevallen :+
pi_136685538
Die taarten! Oh mijn god! :D

Verder wel redelijk bijgelezen maar geen puf om te reageren :O
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:36:06 #297
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136685631
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:33 schreef Chanty het volgende:

[..]

ok dus dat betekent dat ik voor na mijn bevalling ook weer een vk hier moet hebben in zoetermeer? :P

Jongejonge je moet er wel wat voor over hebben om niet in het LLZ te bevallen :+
Ja dus :D

Ik durf nog wel ja, maar dat komt door geweldige lieve, leuke gyn die we nu hebben O+
doei
pi_136685643
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:33 schreef Chanty het volgende:

[..]

ja ik denk niet dat ze vanuit DH jouw kraambed komen begeleiden. Das wat te ver.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:32 schreef Burdie het volgende:
Zoiets kan ook, mignonne.

[ afbeelding ]
omfg _O-
pi_136685649
Oh, nog 20w+ dames uit het Noorden hier trouwens? Zag dat de Hanze nog vrouwen zoekt voor praktijklesssn echo.
pi_136685670
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:29 schreef mignonne het volgende:

overal is een oplossing voor, van die knoop ballonnen en daar papier-maché omheen enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')