abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136678628
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef Kyara het volgende:
:D
dan sta je ook wel even te kijken denk ik PE :D

Mijn nieuwsgierigheid kan het niet aan om het niet te weten. Ik kon beide keren het niet eens tot de SEO uithouden. Ik vind het idee van het niet weten wel heel mooi (en ook wel kostenbesparend :@ ) maar het zou niks voor ons zijn. Sowieso wil mijn man alle mogelijke informatie over zijn kind weten dus ook dat :D
Uhm kostenbesparend.... :N
S. 2014
J. 2016
pi_136678797
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:27 schreef Sugarsnap het volgende:
Dit wordt voor ons de derde keer dat we niet weten wat het wordt. Praktisch probleem heb ik niet, want ik heb al een jongen en een meid.
E. is ervan overtuigd dat ze een broertje krijgt. Ik ben benieuwd of ze gelijk krijgt.

Verder gaat alles hier prima, alleen gaat de tijd weer veel te snel. Alweer bijna 16 weken, SEO staat alweer gepland. Ik heb alleen nog helemaal niets gekocht :o
Veel dingen hebben we nog, en de rest ben ik helemaal nog niet mee bezig.
Hier 15 weken, maar ook nog niks gekocht. Ik vind het ook echt lastig om unisex kleertjes te vinden die ik leuk vind. Ik hou niet van cremewit en niet van teksten, dan valt er veeeeeel af...

Maar na de goede controle van vanmiddag heb ik wel zin om wat leuks te gaan zoeken!
pi_136678838
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Niet? Je koopt gewoon van alles een jongens- en een meisjesvariant?

Ik vond tijdens de zwangerschap van M het aanbod "neutrale" kleding echt bedroevend. Maar moet ook zeggen dat ik toen nog niet bekend was met de leuke webshopjes. Jij bent in elk geval al 1 heel mooi pakje O+
pi_136678874
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Klopt, wij wisten het wel. Mijn vriend wilde het heel graag weten en ik eigenlijk liever niet, maar we kregen uiteindelijk nogal wat negatieve omstandigheden rondom de npm en bijbehorend vervolgonderzoek dat we de keuze hebben gemaakt om het wel te weten. Zodat we ook naar iets positiefs uitkeken in die periode zeg maar.

En ik vond het ook echt wel heel leuk hoor toen dat we het wisten! Heeft heel veel leuke kanten /voordelen.
Het leek mij ook wel mooi om het bij een derde niet te weten, maar B. wil het sowieso weten, en ik ken mezelf, ik zou dan gewoon zelf thuis de dvd van de seo kijken en dan weet k het ook :')
:)
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:38:56 #255
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_136678922
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef Kursor het volgende:

[..]

Gaat snel!

Hier ruim 10 weken verder en nog maar 1 pakje gekocht...en heel veel kluszooi voor de kamer, maar dat telt niet volgens m'n hormonen.
Kamertje hoeft bijna niets meer aan te gebeuren. Alleen peuterbedje eruit, ledikant erin en een nieuw schilderij aan de muur.
Baby gaat naar deze kamer en E. schuift door naar B.'s kamer, die weer naar zolder verhuist. Deze 2 kamers moeten nog wel helemaal aangepakt worden, maar dat gaat na carnaval gebeuren. Dan heeft schoonvaders weer tijd om ons te helpen.

O ja, en het wiegje moet weer op onze kamer gezet worden.
pi_136678936
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Voor mij dus echt wel :Y, als ik het wel wist zou ik veel meer los gaan. Waar geef jij nu dan al veel geld aan uit?
pi_136678951
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

Het leek mij ook wel mooi om het bij een derde niet te weten, maar B. wil het sowieso weten, en ik ken mezelf, ik zou dan gewoon zelf thuis de dvd van de seo kijken en dan weet k het ook :')
Heeft ook wel iets! Om samen thuis de dvd te kijken en er zo achter te komen O+
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:40:01 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136678986
Ik heb ook niet zoveel in huis gehaald inderdaad. Maar gok dat er in de kraamtijd nog wel een inhaalslag gemaakt wordt :+.
KuikenGuppy
pi_136679005
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:37 schreef Kyara het volgende:

[..]

Niet? Je koopt gewoon van alles een jongens- en een meisjesvariant?

Ik vond tijdens de zwangerschap van M het aanbod "neutrale" kleding echt bedroevend. Maar moet ook zeggen dat ik toen nog niet bekend was met de leuke webshopjes. Jij bent in elk geval al 1 heel mooi pakje O+
Ik koop veel neutrale dingetjes... Teveel volgens manlief... :@
En ik heb een megalief pakje O+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:40:58 #260
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_136679039
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef marel88 het volgende:

[..]

Hier 15 weken, maar ook nog niks gekocht. Ik vind het ook echt lastig om unisex kleertjes te vinden die ik leuk vind. Ik hou niet van cremewit en niet van teksten, dan valt er veeeeeel af...

Maar na de goede controle van vanmiddag heb ik wel zin om wat leuks te gaan zoeken!
Unisex is idd erg lastig om iets leuks te vinden. Gelukkig ben ik redelijk handig op de naaimachine en heeft mijn vriendin een schier onuitputtelijke voorraad leuke stofjes waar ik ook uit mag zoeken. Daar zit een geweldig stofje tussen wat dikke kans maakt op het eerste pakje.
En anders heb ik al een geweldig knalrood shirt van Nijntje gezien die ik super vind.
pi_136679075
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef marel88 het volgende:

[..]

Voor mij dus echt wel :Y, als ik het wel wist zou ik veel meer los gaan. Waar geef jij nu dan al veel geld aan uit?
Neutraal spul... maar misschien vind ik t gewoon veel voor de 13 weken...
S. 2014
J. 2016
pi_136679134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Heeft ook wel iets! Om samen thuis de dvd te kijken en er zo achter te komen O+
mwhehe en dat ik dan tegen hem zeg oooohja dat dacht ik al! daar! zie je het? En dan niks zeggen verder :P ~O>
pi_136679205
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Neutraal spul... maar misschien vind ik t gewoon veel voor de 13 weken...
Superfijn dat je er zo van geniet, toch? En dan maar een week brood met pindakaas ;)
En tips voor neutraal spul zijn welkom!
pi_136679316
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

mwhehe en dat ik dan tegen hem zeg oooohja dat dacht ik al! daar! zie je het? En dan niks zeggen verder :P ~O>
Tegen die tijd zit je zo onder de hormonen dat je half snikkend "het is een meisje/jongen" uitroept ;)

Ik zie het trouwens nog steeds niet op de echofoto's :N
pi_136679362
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:43 schreef marel88 het volgende:

[..]

Superfijn dat je er zo van geniet, toch? En dan maar een week brood met pindakaas ;)
En tips voor neutraal spul zijn welkom!
De site van babydump heeft veel neutraal spul, prenatal ook,

Soms zit er ook echt wel groen of rood of zelfs blauw in maar dat is maar net waar je de grens legt wb neutraal...

Oh en mijn ma is creatief op de naaimachine en met de haaknaald dus die brengt ook geregeld wat mee.
S. 2014
J. 2016
pi_136679375
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:46 schreef Kyara het volgende:

[..]

Tegen die tijd zit je zo onder de hormonen dat je half snikkend "het is een meisje/jongen" uitroept ;)

Ik zie het trouwens nog steeds niet op de echofoto's :N
waarschijnlijk wel ja :P
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:51:56 #267
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136679656
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

:D mooie beschrijving.

Heb vk in Zoetermeer ook gekozen op basis van beoordeling verzekeraar, info op site, uitstraling en eerste contact. Bij die met de mooiere site werd ik minder goed te woord gestaan terwijl de ander echt de tijd nam om mijn vragen te beantwoorden. Dus dat gaf voor mij de doorslag. Ga nu hetzelfde doen. Als ik tussen twee twijfel bel ik beiden en kijk gewoon hoe dat aanvoelt. En positieve geluiden van anderen neem ik ook mee :Y
Welke vk had je in Zoetermeer? Ik heb nu Keita, voor de nacontrole dan .
doei
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:52:44 #268
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136679702
Hier wilden we geslacht wel weten, Manlief had het echt niet volgehouden hoor :D
doei
pi_136679886
Ik ging testen of ik de NUB kon loslaten op onze 12 weken echo... Maar ik kan er geen soep van maken.. :') ongeduldig? Welnee :P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:01:34 #270
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136680238
Ik ben jullie gezellige geklets aan t lezen, maar te lui om van de bank op te staan om mee te doen :P. En echt mee posten op mijn telefoon gaat niet lekker. Pffff moe moe moe :D. (Ik zit trouwens best wel op een roze wolk, nu! Ik heb mezelf voorgenomen om meteen te gaan genieten. De vorige keren was ik toch wat 'bang' tot de 12 wk. Voorzichtig met blij zijn vanwege de onzekerheid. Maar ik doe er niet meer aan! Of ik nou heel blij of heel voorzichtig ben, t beïnvloed toch niet hoe t gaat)

T geslacht willen wij weten! Ben ook veeeel te nieuwsgierig om t niet te weten. En ik vind t fijn om tijdens de zwangerschap al wat te wennen aan t idee :). Hou niet van verrassingen :P.

Zo, dat waren my 2 cents voor vanavond :).
pi_136680329
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ging testen of ik de NUB kon loslaten op onze 12 weken echo... Maar ik kan er geen soep van maken.. :') ongeduldig? Welnee :P
Ik heb ook een poging gedaan maar ik kan ook bij deze zwangerschap net aan het hoofd van het lijfje onderscheiden :') op zo'n echo foto!

Wij willen het geslacht ook graag weten, dat vind ik met zoveel dingen makkelijker. Met namen alleen al, vind het sowieso al moeilijk maar als je het dan ook nog eens dubbel moet bedenken :P
'Tot overmaat van ramp' ;) hebben we onze dochter drie namen gegeven dus wordt het deze keer ook drie namen verzinnen, want je gaat niet opeens dit kindje maar 1 naam geven of zeg ik nu iets heel geks?!
Ik heb ook helemaal niks met neutraal spul, houd niet van (room)wit voor babietjes dat zou dus betekenen dat ik pas na de 20 weken dingen kan kopen, dat trekken mijn hormonen niet hoor!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_136680469
Oh ik zou niet per se om die reden ook 3 namen verzinnen voor nummer 2. Alleen als je ook echt drie namen hebt die je graag zou willen gebruiken.

Ik wil deze keer het geslacht sowieso weten om een Gender Reveal Party te kunnen geven O+ :7 *O*
pi_136680821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef geppie het volgende:

[..]

Ik heb ook een poging gedaan maar ik kan ook bij deze zwangerschap net aan het hoofd van het lijfje onderscheiden :') op zo'n echo foto!

Wij willen het geslacht ook graag weten, dat vind ik met zoveel dingen makkelijker. Met namen alleen al, vind het sowieso al moeilijk maar als je het dan ook nog eens dubbel moet bedenken :P
'Tot overmaat van ramp' ;) hebben we onze dochter drie namen gegeven dus wordt het deze keer ook drie namen verzinnen, want je gaat niet opeens dit kindje maar 1 naam geven of zeg ik nu iets heel geks?!
Ik heb ook helemaal niks met neutraal spul, houd niet van (room)wit voor babietjes dat zou dus betekenen dat ik pas na de 20 weken dingen kan kopen, dat trekken mijn hormonen niet hoor!
Mijn oudste heeft 2 namen en de jongste 1.
Bij oudste moest het van mijn hormonen en is het een vernoeming naar zijn vader (dezelfde 2e naam). Bij de jongste vond ik het minder belangrijk en ik heb zelf ook geen 2e naam.
pi_136680822
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik zou niet per se om die reden ook 3 namen verzinnen voor nummer 2. Alleen als je ook echt drie namen hebt die je graag zou willen gebruiken.

Echt? Misschien komt dit voort uit mijn angst dat ik de ene ga voortrekken en daarom (nu al :') ) alles gelijk wil trekken. Dus ook het aantal namen. Misschien klinkt dit volslagen belachelijk hoor :@

Ik kan 's nachts ook zo piekeren over het feit dat ik bang ben dat ik niet zoveel van deze baby kan houden als van onze kleuterdochter. Heb er al met meerdere mensen over gehad en uiteraard zegt iedereen dat het niet zo is. Dat je van beiden op andere manier houdt, maar nooit meer van de een dan van de ander.

[ Bericht 0% gewijzigd door geppie op 13-02-2014 21:12:42 (d/t typtyfus) ]
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_136682728
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef marel88 het volgende:

[..]

+1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')