Aan dit soort speculaties heb je dus niets.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mist weer volledig mijn punt. Ik zeg er nog extra STEL DAT bij.
En jouw bron is?quote:
Aha, omdat hij het zegt is het zo, want er is nog nooit een politicus geweest die bepaalde informatie heeft verzwegen of gemanipuleerd?quote:
Ehm, jij begon er mee:quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aan dit soort speculaties heb je dus niets.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die kans was voorafgaand aan het debat 5% en is nu niet groter geworden. VVD zal Plasterk niet laten vallen, samen met PvdA hebben ze een meerderheid in de Tweede Kamer. De oppositie kan op hun hoofd staan, maar die motie van wantrouwen wordt haalt wellicht geen meerderheid en wordt dus verworpen.
Over zijn motivatie om zelf op te stappen kan veel worden gespeculeerd en die speculaties hangen er af van degene die speculeert. Zo zal Wilders een andere speculatie hebben dan Rutte. Maar dit is dus wat hij er zelf over heeft gezegd. In ieder geval denk ik niet dat een random user hier op Fok! het beter weer of een speculatie heeft die dichter ligt bij de waarheid.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Aha, omdat hij het zegt is het zo, want er is nog nooit een politicus geweest die bepaalde informatie heeft verzwegen of gemanipuleerd?
Ik meen dat we nu net in de pauze zitten van een debat over een dergelijke kwestie
Het werd toen gevraagd door iemand, het was een reactie. Als iemand vraagt om een speculatie reageer ik erop. Natuurlijk mag de rest hier daar heel anders over denken.quote:
Wie zegt dat iedereen hier een "random users op Fok" is?quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Over zijn motivatie om zelf op te stappen kan veel worden gespeculeerd en die speculaties hangen er af van degene die speculeert. Zo zal Wilders een andere speculatie hebben dan Rutte. Maar dit is dus wat hij er zelf over heeft gezegd. In ieder geval denk ik niet dat een random user hier op Fok! het beter of een speculatie heeft die dichter ligt bij de waarheid.
Dat is zo, tot het tegendeel is bewezen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie zegt dat iedereen hier een "random users op Fok" is?
En heel toevallig is dat tevens de verklaring die alle partijen het beste uitkomt. De "speculatie" van een "random user op Fok!" kwam overigens aardig overeen met de analyses van diverse politieke journalisten die over het algemeen best goed op de hoogte zijn van wat er zich achter de schermen afspeelt in Den Haag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Over zijn motivatie om zelf op te stappen kan veel worden gespeculeerd en die speculaties hangen er af van degene die speculeert. Zo zal Wilders een andere speculatie hebben dan Rutte. Maar dit is dus wat hij er zelf over heeft gezegd. In ieder geval denk ik niet dat een random user hier op Fok! het beter of een speculatie heeft die dichter ligt bij de waarheid.
Dat is al zo.. Alleen mogen die "random users" niks zeggenquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is zo, tot het tegendeel is bewezen.
* Doet mee*, al slaap ik nu al bijnaquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:46 schreef Tchock het volgende:
Ik schenk er maar een slaapmutsje bij in.
Van mij mogen die alles zeggen, alleen ik hecht er niet al te veel waarde aanquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is al zo.. Alleen mogen die "random users" niks zeggen
Exact dit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:46 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En heel toevallig is dat tevens de verklaring die alle partijen het beste uitkomt. De "speculatie" van een "random user op Fok!" kwam overigens aardig overeen met de analyses van diverse politieke journalisten die over het algemeen best goed op de hoogte zijn van wat er zich achter de schermen afspeelt in Den Haag.
Het draait hier niet om jouquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van mij mogen die alles zeggen, alleen ik hecht er niet al te veel waarde aan
Die mening deel ik nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:46 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En heel toevallig is dat tevens de verklaring die alle partijen het beste uitkomt. De "speculatie" van een "random user op Fok!" kwam overigens aardig overeen met de analyses van diverse politieke journalisten die over het algemeen best goed op de hoogte zijn van wat er zich achter de schermen afspeelt in Den Haag.
Waar beweer ik dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het draait hier niet om jou
Owh hell, was NIET provocerend bedoeld, excuus.quote:
Ik kom niet uit Amsterdam, maar ik ben wel voor Ajaxquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik lees het ook terug in al je posts hier.Amsterdamse trekjes...
Excuus geaccepteerdquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh hell, was NIET provocerend bedoeld, excuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |